|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
ben benieuwt wat de reacties hier op zijn. Ik vind zelf van niet!!! Alleen als hij op zijn knieen komt smeken!! Geldwolf!!! |
|
|
|
|
Marioscenario
|
|
|
Ja voor twee knaak-tachtig en een half roggebrood mag hij terug komen. |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
Dan zal idd Feyenoord till i die, hij diep door de knieen moeten vrees ik want het draadje van nog enige acceptatie is wel flinter dun geworden. |
|
|
|
|
Robertz
|
|
|
Eerst naar de kapper en ringetje uit oor halen dat zijn de woorden van Di Stefano.Foppe had ook gelijk in Peking. |
|
|
|
|
El
|
|
|
Dus....als jullie in zijn plaats de keus hadden moeten maken hadden jullie tegen Real Madrid!!!!!!!!!! gezegd; nu nog even niet! Kom op jongens, je laat, als jonge knul, die kans toch niet lopen. Je neemt niet het risico dat ze nooit meer komen, dan moet je je je hele leven af blijven vragen; wat als....? Hij mag wat mij betreft best komen laten zien wat hij geleerd heeft de afgelopen tijd, hoor. |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Eerts jaar voor een appel en een ei voetballen, en dan pas zijn salaris gaan betalen als volwaardige prof indien hij zich gedraagt en werkt en respect toon |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
|
|
|
E. FR1908
|
|
|
terug halen wanneer het kan en wnr die t wilt,niet moeilijk doen,oke hij heeft ons deels in de steek gelaten,maar deels ook gekozen voor zijn toekomst die veelste vroeg kwam,waar die nu last vn heeft,als hij met een goed verhaal komt,gwn terug halen,geen probleem. |
|
|
|
|
edwin
|
|
|
drenthe mag van mij wegblijven |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
asjeblieft niet zeg laat lekker bij een middenmoter in engeland voetballen |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Als hij niet te veel kost mag hij komen Is in potentie nog steeds een goede voetballer En van Real Madrid wordt je geen mindere voetballer Ben alleen wel benieuwd of hij wil Maar ik zou het geweldig vinden als hij samen met Dudek deze kant op komt
Is hij trouwens transfervrij? In Spanje betekent "weg mogen" niet hetzelfde als gratis weg mogen Wat hier vaak wel het geval is |
|
|
|
|
RuudN
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
NEE NEE EN NOG EENS NEEEEEEEE!!!!! Om vervolgens weer te dreigen met een kort geding,als er weer een club komt??? Lekker oprotten Mr. IkLaatMeVoetenSpreken. mafketel. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Kun je deze geweldige uitspraak ook onderbouwen? Of vraag ik nou te veel |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Van mij mag ie terugkomen (transfervrij, normaal salaris) Heeft verder nooit wat slechts over Feyenoord gezegd, heeft zich destijds alleen het hoofd op hol laten brengen door zijn zaakwaarnemer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat hij het nivo van Madrid niet aankan wil niet zeggen dat hij terug komt naar Feyenoord.Clubs van mindere grote zullen in de rij staan.Eigenlijk is Drenthe meer een speler voor Engelse clubs.Maar mocht hij komen naar Feyenoord dan is hij voor mij welkom.Niemand in de wereld zegt nee tegen een 4 jarig contract dat uiteindelijk 8 miljoen opleverd toch. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
zal wel naar een spaanse of engelse middenmoter gaan |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2009 - 21:04 schreef Leon FR1908 het volgende:Dat hij het nivo van Madrid niet aankan wil niet zeggen dat hij terug komt naar Feyenoord.Clubs van mindere grote zullen in de rij staan.Eigenlijk is Drenthe meer een speler voor Engelse clubs.Maar mocht hij komen naar Feyenoord dan is hij voor mij welkom.Niemand in de wereld zegt nee tegen een 4 jarig contract dat uiteindelijk 8 miljoen opleverd toch. Dat bedoel ik nou. Als zo'n jonge jongen zijn club de rug toekeerd die hem gebracht heeft waar hij was, na een goed jeugd EK Feyenoord de rug toe keert voor het geld. wist direct al dat hij niet veel zou spelen. Dan mag hij van mij weg blijven. En dan ook nooit meer terug keren. is een neuzenmentaliteit. Kunnen we niet gebruiken bij Feyenoord. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik denk het ook wel ja. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2009 - 21:17 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Dat bedoel ik nou. Als zo'n jonge jongen zijn club de rug toekeerd die hem gebracht heeft waar hij was, na een goed jeugd EK Feyenoord de rug toe keert voor het geld. wist direct al dat hij niet veel zou spelen. Dan mag hij van mij weg blijven. En dan ook nooit meer terug keren. is een neuzenmentaliteit. Kunnen we niet gebruiken bij Feyenoord. Het is de enige speler die ik de afgelopen 4 jaar met kramp in 2 benen van het veld werd gedragen. Bij trainingen van jong Oranje hier in dit 020 dorp kwam hij direct op mijn kinderen af en zei wat een mooie petjes hebben jullie op zal ik er een handtekening op zetten. Voor 8 miljoen in 4 jaar tijd ga ik bij elke klassieker Ajax -Feyenoord op de middenstip van de Arena, op een slof en ouwe voetbalschoen zingen met een Ajaxpetje op.En dat terwijl ik al 28 jaar in de KUIP kom. PS sommige zullen het ontkennen maar iedereen zou het doen .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 maart 2009 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2009 - 21:17 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Dat bedoel ik nou. Als zo'n jonge jongen zijn club de rug toekeerd die hem gebracht heeft waar hij was, na een goed jeugd EK Feyenoord de rug toe keert voor het geld. wist direct al dat hij niet veel zou spelen. Dan mag hij van mij weg blijven. En dan ook nooit meer terug keren. is een neuzenmentaliteit. Kunnen we niet gebruiken bij Feyenoord. mmmm zie het niet zo zwart wit, Hij wilde in principe nog bij Feyenoord blijven, toen kreeg ie een andere zaakwaarnemer en opeens wilde hij wel. - Real (ook la mag je ze niet) is wel 1 van de grootste clubs ter wereld. Was de kans van zn leven. - Hij was erg jong, denk dat er door z'n omgeving veel druk op hem is uitgeoefend. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2009 - 21:22 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Het is de enige speler die ik de afgelopen 4 jaar met kramp in 2 benen van het veld werd gedragen. Bij trainingen van jong Oranje hier in dit 020 dorp kwam hij direct op mijn kinderen af en zei wat een mooie petjes hebben jullie op zal ik er een handtekening op zetten. Voor 8 miljoen in 4 jaar tijd ga ik bij elke klassieker Ajax -Feyenoord op de middenstip van de Arena, op een slof en ouwe voetbalschoen zingen met een Ajaxpetje op.En dat terwijl ik al 28 jaar in de KUIP kom. wat jij zegt zou ik niet voor 100 miljoen doen. Voor 8 miljoen zou ik wel met een andere vent het nest in duiken. Is maar net waar je prioriteiten liggen. Hahahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2009 - 21:30 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] wat jij zegt zou ik niet voor 100 miljoen doen. Voor 8 miljoen zou ik wel met een andere vent het nest in duiken. Is maar net waar je prioriteiten liggen. Hahahahaha Ik zou er niet aan moeten denken maar ook ik doe dat.En als Mario nog niet financieel onafhankelijk had geweest .En rond had moeten komen van 1500 ging hij zelfs voor 3 miljoen naar Ajax geloof mij maar.PS jij ook want je heb een verantwoording tegenover je dochters maatje.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 maart 2009 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2009 - 21:33 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik zou er niet aan moeten denken maar ook ik doe dat.En als Mario nog niet financieel onafhankelijk had geweest .En rond had moeten komen van 1500 ging hij zelfs voor 3 miljoen naar Ajax geloof mij maar.PS jij ook want je heb een verantwoording tegenover je dochters maatje. Kan best zijn maar als ik dat doet wat jij zegt kijken ze me nooit meer aan!!! Veel geld of niet!!! 3 en 4 of niet!!! Als ze het vieze woord op televisie horen worden ze helemaal gek!!! En met gek bedoel ik gek!!! Papa, papa dat mogen ze niet zeggen!!!!! Dat mogen ze niet zeggen!!! Enge misselijke mensen. Zijn perfect gedrillt. Alleen al omdat mijn schoonfamilie voor 020 is (de mannen)en mijn kinderen dat hebben proberen aan te leren. Foute beslissing. Zijn ze nu ook achter. Als ze het woord Rotterdam nu horen, hoor ik synchroon HOOLIGANS!!! Kennen alle Feyenoord liedjes die in de kuip worden gezongen uit hun hoofd. Is een hele dagtaak van me. En ik heb het ook niet slecht. Zelfs nu ik zonder werk zit niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2009 - 21:43 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Kan best zijn maar als ik dat doet wat jij zegt kijken ze me nooit meer aan!!! Veel geld of niet!!! 3 en 4 of niet!!! Als ze het vieze woord op televisie horen worden ze helemaal gek!!! En met gek bedoel ik gek!!! Papa, papa dat mogen ze niet zeggen!!!!! Dat mogen ze niet zeggen!!! Enge misselijke mensen. Zijn perfect gedrillt. Alleen al omdat mijn schoonfamilie voor 020 is (de mannen)en mijn kinderen dat hebben proberen aan te leren. Foute beslissing. Zijn ze nu ook achter. Als ze het woord Rotterdam nu horen, hoor ik synchroon HOOLIGANS!!! Kennen alle Feyenoord liedjes die in de kuip worden gezongen uit hun hoofd. Is een hele dagtaak van me. En ik heb het ook niet slecht. Zelfs nu ik zonder werk zit niet. Na die 4 jaar kun je toch zeggen dat je 020 heb verzwakt en ze 3 miljoen uit hun zak heb geschudt door alleen liedjes te zingen.En verders vertel je in een pers bericht datje na het zingen van hun lied uren op de plee zat te kotsen.En eigenlijk raak je niet uitgekotst op die club .Ben je meteen weer onsterfelijk,en omdat je het vertrouwen van het legioen heb geschonden koop voor hun El Akyouhi voor 9 ton..
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2009 - 21:53 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Na die 4 jaar kun je toch zeggen dat je 020 heb verzwakt en ze 3 miljoen uit hun zak heb geschudt door alleen liedjes te zingen.En verders vertel je in een pers bericht datje na het zingen van hun lied uren op de plee zat te kotsen.En eigenlijk raak je niet uitgekotst op die club .Ben je meteen weer onsterfelijk,en omdat je het vertrouwen van het legioen heb geschonden koop voor hun El Akyouhi voor 9 ton.. Ja, en het respect van mijn dochters dan???? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: De liefde voor Feyenoord die jij overdraagt aan je dochters is niks waard.De liefde die jezelf overdraagt dwingt straks respect af bij jou dochters till i die. Jezus je laat mij wel hele raare dingen zeggen joh hahaha |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
liefde genoeg. Maar als ik nu met een 020 pet gaat staan en 020 liedjes gaat zingen is mijn geloofwaardigheid behoorlijk geschaad!! blijf ze dan maar de baas!!!! En het verhaal over het geld begrijpen ze denk nog niet zo. Moet elke dag van alles kopen volgens hun. Kan ik uitleggen wat ik wil dat ik geen geldboom op mijn rug heb. Dus andersom zullen ze dat ook niet snappen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2009 - 22:14 schreef Feyenoord till i die het volgende:liefde genoeg. Maar als ik nu met een 020 pet gaat staan en 020 liedjes gaat zingen is mijn geloofwaardigheid behoorlijk geschaad!! blijf ze dan maar de baas!!!! En het verhaal over het geld begrijpen ze denk nog niet zo. Moet elke dag van alles kopen volgens hun. Kan ik uitleggen wat ik wil dat ik geen geldboom op mijn rug heb. Dus andersom zullen ze dat ook niet snappen. Als ze straks 16 zijn en vaderlief vragen om die begeerde vespascooter met alles erop en eraan ?????? Tja jongen ze zetten jou persoonlijk op die middenstip geloof mij maar hahaha |
|
|
|
|
aadje2
|
|
|
eerst 1 jaar in het tweede en als hij zich kan gedragen misschien laten blijven. |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
Is precies het type speler dat Feyenoord kan gebruiken. Uitstekend voetballer met een uitstekende wedstrijdmentaliteit. De reacties over geldwolf etc. zijn weer heel zielig. Volgens mij is dit de speler waar Feyenoord het meest aan heeft verdiend in de historie van de club. En dan moet hij eerst "voor een appel en een ei komen voetballen"??? Veel supporters/forumschrijvers zijn blijkbaar ook afgezakt naar niveau "tweede rijtje"... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2009 - 22:19 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Als ze straks 16 zijn en vaderlief vragen om die begeerde vespascooter met alles erop en eraan ?????? Tja jongen ze zetten jou persoonlijk op die middenstip geloof mij maar hahaha Duurt nog zo lang voor ze zestien zijn!!! anders had ik het meteen gedaan!!!! Hahahaha!! NOT!!! |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Drenthe is welkom Afhankelijk van zijn afkoopsom Drenthe is het type Pranjic Nog niet zo goed Maar speelt het liefst op die positie (hangende linksbuiten die veel naar binnen trekt) En heeft wel de potentie om beter te worden Als hij niet te veel moet kosten is hij zeker welkom Maar niet voor de 13 miljoen die wij ervoor kregen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 maart 2009 door Phyxsius -- |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Ja terughalen en hem een modaal basissalaris geven. Meer kunnen we niet betalen, denk je dat hij dat doet? Denk het niet, verwend, over het paard getilt, overschatte arrogante kwast van een kereltje, laat hem lekker genieten van zijn geld en lekker wegblijven. |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 - 23:20 schreef Ronneke het volgende:Ja terughalen en hem een modaal basissalaris geven. Meer kunnen we niet betalen, denk je dat hij dat doet? Denk het niet, verwend, over het paard getilt, overschatte arrogante kwast van een kereltje, laat hem lekker genieten van zijn geld en lekker wegblijven. Zou jij terugwillen naar je oude werkgever en dan ongeveer 20% verdienen van je huidige salaris? Nee? Ben je dan ook gelijk een over het paard getilt, overschatte arrogante kwast van een kereltje? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op maandag 16 maart 2009 - 21:47 schreef Jeli het volgende:[..] Zou jij terugwillen naar je oude werkgever en dan ongeveer 20% verdienen van je huidige salaris? Nee? Ben je dan ook gelijk een over het paard getilt, overschatte arrogante kwast van een kereltje? Ja dat is hij!!! Waarom denk je dat Foppe niets meeer met hem wou??? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 - 10:08 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Ja dat is hij!!! Waarom denk je dat Foppe niets meeer met hem wou??? dat vind ik eigenlijk wel voor Drenthe spreken dat foppe niet met hem verder wil. |
|
|
|
|
Rennie
|
|
|
Opzouten met die gast!!!!!! |
|
|
|
|
mdr8
|
|
|
tja als hij wil komen mag hij best komen.. heeft zeker wel bepaalde kwaliteiten en als ie niet zo arrogant doet psat hij ook goed in de groep met alle andere talenten, hij is beter dan biseswar iig, en die gaat toch weg! |
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
die arrogantie die drenthe heeft kan dit team aardig gebruiken hoe raar dat ook klink niet arrogantie in tegen dit team, maar wel wat zelfvertrouwen tegenover de tegenstanders :) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 - 10:24 schreef hotjumper het volgende:[..] dat vind ik eigenlijk wel voor Drenthe spreken dat foppe niet met hem verder wil. ik denk dat foppe de haan een hele goede trainer is. Dus snap niet zo wat je bedoeld!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik vind Foppe een beetje een zeikerd, denk dat het als trainer ook tot je taak behoort om recalcitrante spelers weer in het gareel te krijgen, als je alleen maar kan werken met spelers waar je een gezellig contact mee hebt dan ben je toch vrij beperkt. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Zit ook wat in maar hij heeft het tohc altijd goed gedaan!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ja maar ik denk dat zijn uiterste houdbaarheid datum bereikt is ondertussen. Het lijkt er op dat z'n kunstje uitgewerkt was. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
O, en Beenhakker dan??? Is naar mijn mening nog een stuk ouder. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: maar die heeft meerdere kunstjes, had bij de olympische spelen ook het beetje het idee dat het voor foppe ook niet meer zo hoefde. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
kan ik nu niet meer over oordelen. |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Drenthe is helemaal niet arrogant een doodgewone knul die een droom stap kon maken en het ook heeft gedaan. als hij daar klaar voor was is een ander verhaal. Dat vele die hem arrogant vinden er destijds ook niet klaar voor waren blijkt nu uit wat ik lees over die gozer. En mocht hij toevallig je schoonzoon worden is hij weer de man. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
wat jammer was, was dat hij in eerste instantie met beide beentjes op de grond bleef staan en oog had voor zijn eigen ontwikkeling. Toen kreeg ie opeens een nieuwe zaakwaarnemer en toen sloeg ie om als een blad aan een boom. Hij heeft gelijk gehad dat ie z'n kans pakte, hij had alleen daarvoor nooit zo hoog op moeten geven dat ie voorlopig nog bij Feyenoord wilde blijven. Dat heeft een hoop kwaad bloed gezet. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ook dat en heeft zich nma vertrek ook direct gedragen als een topspeler. Ik vind het een eng ventje!!! |
|
|
|