|
|
danny four
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 - 17:48 schreef hotjumper het volgende:wat jammer was, was dat hij in eerste instantie met beide beentjes op de grond bleef staan en oog had voor zijn eigen ontwikkeling. Toen kreeg ie opeens een nieuwe zaakwaarnemer en toen sloeg ie om als een blad aan een boom. Hij heeft gelijk gehad dat ie z'n kans pakte, hij had alleen daarvoor nooit zo hoog op moeten geven dat ie voorlopig nog bij Feyenoord wilde blijven. Dat heeft een hoop kwaad bloed gezet. Idd die meepikkertjes motte collectief der uit gekiepert worden.anaalgieren zijn,t bah. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Spelersmakelaars maken het voetbal helemaal kapot!!! Dit alleen voor eigen gewin!!! Toch vind ik Drenthe een eng ventje!! |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 - 19:32 schreef Feyenoord till i die het volgende:Spelersmakelaars maken het voetbal helemaal kapot!!! Dit alleen voor eigen gewin!!! Toch vind ik Drenthe een eng ventje!! Ja ik vind het ook een wonderlijk kwastje,steeds met die evender daar in china bij de auto dealers omhangen en voetballen ho maar. Ik ben bang dat het een poppenkast word met grote hummers en ingebouwde blasters en vervolgens een hele rits rode kaarten binnen halen. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 - 19:41 schreef danny four het volgende:[..] Ja ik vind het ook een wonderlijk kwastje,steeds met die evender daar in china bij de auto dealers omhangen en voetballen ho maar. Ik ben bang dat het een poppenkast word met grote hummers en ingebouwde blasters en vervolgens een hele rits rode kaarten binnen halen. is inderdaad meer een gangsterrapper of hoe je dat ook noemt!! |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
quote: Hehe gelukkig ben de enige niet die spoken ziet,hahaha |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
'hij mag van mij altijd terugkomen hij was nog een jonge jonge toen hij gebelt werd door madrid dan belt zijn zaakwaarnemer he royston heb je wel eens 400000 per maand verdient , nou geloof me nou dan ga je , die jongen was gewoon zoals elke jonge zou doen een jongen als jij van een concurrent bedrijf waar je ook in werkt te horen krijg dat je drie keer zoveel kan verdienen dan zeg je ook waar kan ik tekenen of wouden jullie zeggen van niet , maar ik vind wel dat hij zijn allure gelijk in de kast moet hangen want de patser uithangen vind ik dan wel uit de boze |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
vind wel dat hij zijn allure gelijk in de kast moet hangen want de patser uithangen vind ik dan wel uit de boze ik bedoel maar!!! |
|
|
|
|
Robertz
|
|
|
Als Drenthe alsnog wil slagen zal hij terug moeten naar de basis ; hard trainen en alleen dingen op het veld doen waar hij goed in is en zich niet vergelijken met de echte topspelers van Real Madrid. |
|
|
|
|
derq
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 - 18:48 schreef Feyenoord till i die het volgende:Ook dat en heeft zich nma vertrek ook direct gedragen als een topspeler. Ik vind het een eng ventje!!! "Tssk gwoon op me shirtje!?" toen het jochie de stift liet vallen... |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Nee aub zeg laat deze blaaskip nooit meer naar de kuip komen. Teveel kapsones en sterallures. Denk dat ie bij Real Madrid thuis hoort!! Kan nog niet eens met de A-junioren van deze club mee. En dan vragen of ie reserve mag zitten ivm faalangst. Tja zo kan je ook je zakken met geld vullen, nee gewoon een GELDWOLF is het |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
tsja geef een kind een paar miljoen en er is geen land meer mee te bezeilen |
|
|
|
|
Richard
|
|
|
Iemand zoals hij die een proces wil aanspannen tegen zijn club waar hij is groot geworden,nouja groot.Z'n gast moet je links laten liggen ook rechts trouwens,wat een over het paard getild jochie. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2009 - 08:57 schreef Richard het volgende:Iemand zoals hij die een proces wil aanspannen tegen zijn club waar hij is groot geworden vertel, heb ik wat gemist?? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Arbitrage zaak hotjumper!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Drenthe altijd al een rot provincie gevonden.. weg ermee! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Zeg niets over aan duitsers verkopen want kan me duur komen te staan!!! hahahaha!!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
heeeeeeee.....niks daarvan. Straks wordt ik een duitser!!!hahahaha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ach, heb je ook een keer de oorlog gewonnen... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik woon in Limburg dus zal niet snel zeggen dat we een provincie aan de Duitsers moeten verkopen. dan zijn we hier waarschijnlijk al de eerste. Praten hier natuurlijk ook al Duits. Hahahaha |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
in drenthe gelukkig niet!!!!hahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Limburg wilde ik liever eigenlijk gewoon terug geven aan Belgiƫ. Dat werkt twee kanten op. NL wordt slimmer en BE ook :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 maart 2009 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op donderdag 19 maart 2009 - 09:57 schreef Stylzz het volgende:Limburg wilde ik liever eigenlijk gewoon terug geven aan Belgiƫ. Dat werkt twee kanten op. NL wordt slimmer en BE ook :) hahahaha.....ik denk dat een bepaald persoon deze opmerking niet zo zal waarderen!!!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Verkeerd gezien!!! Ben zelf een ras Rotterdammer. Is alleen zo jammer als je in Rotterdam bent het gevoel hebt dat je in Casablanca of Nairobi ofzo zit!!! Durf hardop te zeggen dat ik blij ben dat ik er (tijdelijk) weg ben. Tijd voor een grote schoonmaak. Hoeven niet allemaal want ben geen racist. Het zijn er gewoon veel te veel. Zat in een klas van 32 leerlingen en was een van de vier Nederlanders. Als je de rotte appels en de illegalen er weg haalt heb je wel ineens weer een Nederlandse stad. Net alsof je in Nederland bent. Twee dochtertjes en een Limburgse vrouw. Kan je zeggen dat die keuze snel gemaakt was!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 maart 2009 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Yup, ik heb zelf ook een dochtertje en begrijp je volkomen! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik ook maar om nou meteen naar het buitenland te gaan. hahahahaha |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Drenthe is een beetje als regilio Tuur, niet te verstaan, lult uit zijn nek en denkt dat ie beter is als de rest. Zo'n jongen komt nergens meer in de sport, waarschijnlijk alleen negatief in het nieuws. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 - 21:01 schreef Ronneke het volgende:Drenthe is een beetje als regilio Tuur, niet te verstaan, lult uit zijn nek en denkt dat ie beter is als de rest. Zo'n jongen komt nergens meer in de sport, waarschijnlijk alleen negatief in het nieuws. Ik versta ook geen fries of limburgs,maar een beetje Rotterdams is toch wel te verstaan??En wanneer heeft hij gezegt dat hij zich beter vind dan de rest???En wanneer is hij negatief in het nieuws geweest behalve de abitragezaak??Toch niet dat verhaal van die media geile Foppe he??Of dat zijn auto plat werd gereden in Madrid. |
|
|
|
|
Marciano
|
|
|
Hij wou tog weg! er is nog gezegt dat ie beter kon blijfen nee maar hij moes weg nou blijf maar weg! |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 - 22:19 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik versta ook geen fries of limburgs,maar een beetje Rotterdams is toch wel te verstaan??En wanneer heeft hij gezegt dat hij zich beter vind dan de rest???En wanneer is hij negatief in het nieuws geweest behalve de abitragezaak??Toch niet dat verhaal van die media geile Foppe he??Of dat zijn auto plat werd gereden in Madrid. Je hebt helemaal gelijk Leon, maar de Antonio's en Feyenoord tid's van dit forum baseren hun mening niet op feiten of eigen waarnemingen. Dan is het lastig discussieren. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Drenthe heb zich gewoon om laten lullen door z'n zaakwaarnemer, is begrijpelijk is een jonge gast. Maar stel je is voor in wat voor ellende de club had gezeten als hij niet was weg gegaan.
zover ik weet heeft ie nooit wat slechts gezegt over de club dus voor mij blijft ie welkom. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 - 23:35 schreef Jeli het volgende:[..] Je hebt helemaal gelijk Leon, maar de Antonio's en Feyenoord tid's van dit forum baseren hun mening niet op feiten of eigen waarnemingen. Dan is het lastig discussieren. zie je helemaal fout. Baseer het juist wel op dingen die ik gezien heb. Ze fluiten me allemaal uit?? Mijn eigen publiek??? Ben toch een topper??? Faalangst!!! Hij heeft geroepen dat hij voorlopig niet weg zou gaan bij Feyenoord!!! Een goed jeugd EK en weg is hij. Komt door zijn nieuwe zaakwaarnemer??? Waar is je eigen mening?? En doe mij alsjeblieft niet met Antonio vergelijken!!! Dit laatste zullen velen met mij eens zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 maart 2009 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
antonio till i die hahahahahahahahahaah |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Gozer is echt de weg kwijt!!! |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
quote: Nee hoor. Iedereen mag zijn mening geven. Ik baseer mijn mening eigenlijk vooral op hetgeen ik op het veld zie of heb gezien. Ik vond bijv. Drenthe zich heel goed ontwikkelen bij Feyenoord en jong Oranje en hij is er in Madrid echt niet slechter op geworden. Jij baseert je mening over een voetballer vaak op allerlei randverschijnselen; uitspraken die je viavia hebt gelezen, salarissen, rol van zaakwaarnemers, vermeende karaktereigenschappen van spelers etc etc. Die dingen boeien mij wat minder. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 19:06 schreef Jeli het volgende:[..] Nee hoor. Iedereen mag zijn mening geven. Ik baseer mijn mening eigenlijk vooral op hetgeen ik op het veld zie of heb gezien. Ik vond bijv. Drenthe zich heel goed ontwikkelen bij Feyenoord en jong Oranje en hij is er in Madrid echt niet slechter op geworden. Jij baseert je mening over een voetballer vaak op allerlei randverschijnselen; uitspraken die je viavia hebt gelezen, salarissen, rol van zaakwaarnemers, vermeende karaktereigenschappen van spelers etc etc. Die dingen boeien mij wat minder. Tis gewoon een beest in het veld.Zwarte koffie zonder de suiker |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
NEE, IS NIET NODIG, INMIDDELS NOG MEER VERZIEKT DOOR DE MADRID-WEELDE, LAAT DIE MAAR LEKKER VERDER GENIETEN VAN Z'N WEELDE IN ESPANA. |
|
|
|