BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zullen de investeerders nog wel willen????

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 12 maart 2009 - 19:09   quote  deeplink  
Nu de schuld verder is opgelopen vraag ik me af of de investeerders wel in Feyenoord willen investeerders met deze beleidvoerders!! Wat mij betreft moet deze RvC en directie per direct opstappen en dan de deur wagenwijd open zetten voor de investeerders, dan kunnen ze waar maken wat zij willen , gewoon voor het blok zetten dan weten wij waar we aan toe zijn en of het interessant is om de siezoenskaart te verlengen??
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 12 maart 2009 - 19:40   quote  deeplink  
Ze willen echt nog wel
Ze hebben toch al aangegeven dat ze ene ander bestuur willen?
Dit zal ze enkel doen verharden in die wens
Dit kan en zal geen reden zijn voor de investeerders om terug te krabbelen
hotjumper
 hotjumper - donderdag 12 maart 2009 - 20:51   quote  deeplink  
alleen een eventuele contractverlenging van Lucius kan nog roet in het eten gooien.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 12 maart 2009 - 20:56   quote  deeplink  
Het duurd te lang als je ziet waar ze mee bezig zijn,contract vrije spelers terug halen.Spelers nog geen zekerheid kunnen geven of ze volgendjaar in de KUIP spelen omdat ze niet weten waar ze 9 ton vandaan kunnen halen.We moeten geduld hebben en afwachten.En dat is nou precies wat ik niet heb GEDULD.pffffffff
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 12 maart 2009 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 20:51 schreef hotjumper het volgende:
alleen een eventuele contractverlenging van Lucius kan nog roet in het eten gooien.
hahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 maart 2009 - 21:05   quote  deeplink  
Geduld, geduld, geduld!!! Zijn straks alle potentiele toppers weer weg gekocht!!! Hersenloos k.nk.r bestuur!!! Wedden dat die graf boer nog een verlenging krijgt ook!!! Dat is voor mij dan de welbekende druppel!!! Vind overigens dat de investeerders nu echt moeten gaan staan voor wat ze willen. Ze zien Feyenoord toch spartelen. Gewoon harde eisen op tafel en wel nu!!! Zo gaat het gebeuren en anders niet. Wil Feyenoord niet, dan zijn we waarschijnlijk zo failliet!!! Kunnen ze elke keer zoveel geld op tafel leggen om het maasgebouw te beveiligen dat het zo over is!!!! Dit is overigens geen oproep tot rellen!! Voordat mijn post weer verwijderd word. Die oproep komt pas als het bestuur niet accoord gaat met investeerders. En dus automatisch ook die graf boer verlengen!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 maart 2009 door Feyenoord till i die --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 12 maart 2009 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 21:05 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Geduld, geduld, geduld!!! Zijn straks alle potentiele toppers weer weg gekocht!!! Hersenloos k.nk.r bestuur!!! Wedden dat die graf boer nog een verlenging krijgt ook!!! Dat is voor mij dan de welbekende druppel!!! Vind overigens dat de investeerders nu echt moeten gaan staan voor wat ze willen. Ze zien Feyenoord toch spartelen. Gewoon harde eisen op tafel en wel nu!!! Zo gaat het gebeuren en anders niet. Wil Feyenoord niet, dan zijn we waarschijnlijk zo failliet!!! Kunnen ze elke keer zoveel geld op tafel leggen om het maasgebouw te beveiligen dat het zo over is!!!! Dit is overigens geen oproep tot rellen!! Voordat mijn post weer verwijderd word. Die oproep komt pas als het bestuur niet accoord gaat met investeerders. En dus automatisch ook die graf boer verlengen!!!
Het zal allemaal niet meevallen voor ze,ik denk namelijk niet dat ze in het Maasgebouw in 1x meewerken.Er staan nogal wat baantjes op de tocht.Het wordt toch een kleine revolutie denk.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 maart 2009 - 21:22   quote  deeplink  
Als ze niet in stemmen zijn ze hun leven niet zeker. Dit zeg ik niet van mijn zelf uit!!! Dit beleid en teloorgang pikken een hoop supporters niet meer als ze het afwijzen. Per direct beslissen k.nk.r bestuur!!!!! Twijfel of je zo'n graf hond als Lucius moet verlengen???? Twijfel of je een speler van 9 ton kan halen??? (El Akchaoui) Dan kan je nog maar een ding doen!!! Per direct ja zeggen. Waarom heb je anders Beenhakkers hulp anders ingeroepen als hij toch niets kan beginnen omdat er helemaal geen geld is??? nog geen 9 ton.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 12 maart 2009 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 21:22 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Als ze niet in stemmen zijn ze hun leven niet zeker. Dit zeg ik niet van mijn zelf uit!!! Dit beleid en teloorgang pikken een hoop supporters niet meer als ze het afwijzen. Per direct beslissen k.nk.r bestuur!!!!! Twijfel of je zo'n graf hond als Lucius moet verlengen???? Twijfel of je een speler van 9 ton kan halen??? (El Akchaoui) Dan kan je nog maar een ding doen!!! Per direct ja zeggen. Waarom heb je anders Beenhakkers hulp anders ingeroepen als hij toch niets kan beginnen omdat er helemaal geen geld is??? nog geen 9 ton.
Tja die investeerders zijn ook supporters van de club die mensen als Been en Beenhakker de mogenlijkheden hebben ingefluisterd als zei investeren.Ik geloof met 100% dat deze mensen eraan komen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 maart 2009 - 21:33   quote  deeplink  
Als dat zo zeker is wat zitten we dan moeilijk over contracten te doen??? En over een aankoop van 9 ton?? waarom laten de investeerders ons dan eerst extern geld lenen met een rentepercentage??? Weet het zo net nog niet. Zeg je wel dat het huidige bestuur naar zichzelf kijken en niet naar de club. Ik zit inmiddels dan ook steeds meer onder de vijftig procent dat het door gaat dan er boven.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 12 maart 2009 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 21:33 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Als dat zo zeker is wat zitten we dan moeilijk over contracten te doen??? En over een aankoop van 9 ton?? waarom laten de investeerders ons dan eerst extern geld lenen met een rentepercentage??? Weet het zo net nog niet. Zeg je wel dat het huidige bestuur naar zichzelf kijken en niet naar de club. Ik zit inmiddels dan ook steeds meer onder de vijftig procent dat het door gaat dan er boven.
Gudde Jacobs en 2 bestuursleden vertragen de boel omdat die waarschijnlijk hun baan kwijt zijn,dat zijn de roddels.Er gaan koppen rollen in het maasgebouw en dat vertraagd de boel denk ik.Afkoopsommen schulden aankopen alles met bekeken worden hoeveel alles gaat kosten denk.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 maart 2009 - 21:47   quote  deeplink  
We hebben geen tijd. Moeten die Hoolies ze dat maasgebouw uithalen of er maar mee dreigen. Kijken hoe snel ze tekenen!!
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 13 maart 2009 - 00:18   quote  deeplink  
Wij moeten het maasgebouw gaan bestormen en de regie in handen nemen en de investeerders een vrije hand geven!! Ik zou ook wel eens willen weten hoe de stand van zaken er voor staan!! Moet ik mijn seizoenskaart gaan verlengen?? Alleen Been en Beenhakker is voor mij niet genoeg!! Mijn geduld is en raak steeds verder op!!
Dus klote RvC en directie onderneem eens wat .........opstappen en oprotten
Wij moeten actie gaan voeren a.s zondag in de kuip en met spandoeken kenbaar maken dat we de investeerders aan de macht willen hebben GVD
sevillana
 sevillana - vrijdag 13 maart 2009 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 21:40 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Gudde Jacobs en 2 bestuursleden vertragen de boel omdat die waarschijnlijk hun baan kwijt zijn,dat zijn de roddels.Er gaan koppen rollen in het maasgebouw en dat vertraagd de boel denk ik.Afkoopsommen schulden aankopen alles met bekeken worden hoeveel alles gaat kosten denk.
Kijk er eens helder naar, het gaat hier om een aanzienlijke som geld wat men wil gaan investeren in de club. Logisch dat allerlei zaken idd goed en kritisch beschouwd moeten worden. Er zullen door de investeerders ongetwijfeld ook de nodige stukken aan juristen zijn voorgelegd. En dat neemt allemaal de nodige tijd in beslag. Dus, ..................... wij, de supporters zullen idd het nodige geduld nog moeten opbrengen. Laten we blij zijn dat er uiteindelijk mensen bereid zijn om, onder voorwaarden uiteraard, te investeren in de club!
henkies
 henkies - vrijdag 13 maart 2009 - 09:51   quote  deeplink  
keje molenaar halen. maar vooral die z.g.n scouting doorlichten, wat hebben deze opvreters danwel gescout voor de club??????
sevillana
 sevillana - vrijdag 13 maart 2009 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 - 09:51 schreef henkies het volgende:
keje molenaar halen. maar vooral die z.g.n scouting doorlichten, wat hebben deze opvreters danwel gescout voor de club??????
Wat betreft scouting, ben ik met je eens! Dat is echter een geheel andere discussie, evt een nieuw topic waard?
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 13 maart 2009 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 - 00:33 schreef sevillana het volgende:

[..]

Kijk er eens helder naar, het gaat hier om een aanzienlijke som geld wat men wil gaan investeren in de club. Logisch dat allerlei zaken idd goed en kritisch beschouwd moeten worden. Er zullen door de investeerders ongetwijfeld ook de nodige stukken aan juristen zijn voorgelegd. En dat neemt allemaal de nodige tijd in beslag. Dus, ..................... wij, de supporters zullen idd het nodige geduld nog moeten opbrengen. Laten we blij zijn dat er uiteindelijk mensen bereid zijn om, onder voorwaarden uiteraard, te investeren in de club!
eens, maar je moet het ongeduld ook begrijpen. Binnen afzienbare tijd begint de volgende transfer ronde en als er dan geen spijkers met koppen zijn geslagen pis je overal buiten de pot. Ook het feit dat, sinds de jaren tachtig, de pakken geld op de loer liggen voor Feyenoord maar nooit loskwamen verklaart de onrust bij de supporters.
BRAYY
 BRAYY - vrijdag 13 maart 2009 - 15:06   quote  deeplink  
17 miljoen was geen bedrag waarvan ze schrokken zeiden ze .. dan zal 20 miljoen dat ook wel niet zijn ;)
BRAYY
 BRAYY - vrijdag 13 maart 2009 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 20:51 schreef hotjumper het volgende:
alleen een eventuele contractverlenging van Lucius kan nog roet in het eten gooien.
Hahahahah
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 13 maart 2009 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 - 00:18 schreef antoniorijen het volgende:
Wij moeten het maasgebouw gaan bestormen en de regie in handen nemen en de investeerders een vrije hand geven!! Ik zou ook wel eens willen weten hoe de stand van zaken er voor staan!! Moet ik mijn seizoenskaart gaan verlengen?? Alleen Been en Beenhakker is voor mij niet genoeg!! Mijn geduld is en raak steeds verder op!!
Dus klote RvC en directie onderneem eens wat .........opstappen en oprotten
Wij moeten actie gaan voeren a.s zondag in de kuip en met spandoeken kenbaar maken dat we de investeerders aan de macht willen hebben GVD
antonio je gaat steeds meer klinken als een hersenloze die het verziekt voor zijn club.Hahahaha!! Maar je heb 100% gelijk. je ziet nu wel dat in sommige gevallen een balletje raar kan rollen. ne ben je zelf over de zeik en heb je het over het maasgebouw bestormen. Nogmaals je heb 100% gelijk.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zullen de investeerders nog wel willen????









0.0075922