BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is lucius gek geworden ??

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
qwerto
 qwerto - donderdag 12 maart 2009 - 19:56   quote  deeplink  
eerst zegt hij dat psv de mooiste club van de wereld is en daarna heeft hij nog het gore lef om te zeggen dat hij toch wel een contactverlening krijgt

ik zeg weg met die eikel voegt niets toe , kost geld , en beledigd het legioen en nog erger heel Feyenoord
R()b
 R()b - donderdag 12 maart 2009 - 19:58   quote  deeplink  
Voetballers zeggen altijd wat fans willen horen.
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 12 maart 2009 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 19:58 schreef R()b het volgende:
Voetballers zeggen altijd wat fans willen horen.
????

Ik geloof niet dat er ook maar één Feyenoorder wil horen dat PSV de mooiste club is
ariefr
 ariefr - donderdag 12 maart 2009 - 20:01   quote  deeplink  
en ook niet dat hij contractverlenging krijgt
R()b
 R()b - donderdag 12 maart 2009 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 19:59 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

????

Ik geloof niet dat er ook maar één Feyenoorder wil horen dat PSV de mooiste club is
Ik heb het over PSV Fans!!!!!!
Het was namelijk in PSV TV.
Kom op hey denk ff na.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 maart 2009 door R()b --
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 12 maart 2009 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 20:05 schreef R()b het volgende:

[..]

Ik heb het over PSV Fans!!!!!!
Het was namelijk in PSV TV.
Kom op hey denk ff na.
Maar hij speelt bij Feyenoord...
Als je dan fans naar de bek wil praten dan doe je dat toch voor de Feyenoord supporters?
Of moeten de Feyenoord spelers nou ook al de PSV fans gaan vermaken?
R()b
 R()b - donderdag 12 maart 2009 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 20:08 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Maar hij speelt bij Feyenoord...
Als je dan fans naar de bek wil praten dan doe je dat toch voor de Feyenoord supporters?
Of moeten de Feyenoord spelers nou ook al de PSV fans gaan vermaken?
Luister duf konijn.

In PSV TV krijgt hij die vraag , en hij antwoord dat PSV mooiste club ter wereld is.
De FANS van PSV willen dat horen blijkbaar.

Als morgen een interview met Dirk Kuijt komt , dan wil jij waarschijnlijk ook wel horen dat hij Feyenoord beste club vindt.
Of zou jij willen horen dat hij Ajax de mooiste club vindt?
danny four
 danny four - donderdag 12 maart 2009 - 20:14   quote  deeplink  
Wonderlijke kwast vind ik wel.bah
Fr08kevin
 Fr08kevin - donderdag 12 maart 2009 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 20:12 schreef R()b het volgende:

[..]

Luister duf konijn.

In PSV TV krijgt hij die vraag , en hij antwoord dat PSV mooiste club ter wereld is.
De FANS van PSV willen dat horen blijkbaar.

Als morgen een interview met Dirk Kuijt komt , dan wil jij waarschijnlijk ook wel horen dat hij Feyenoord beste club vindt.
Of zou jij willen horen dat hij Ajax de mooiste club vindt?
Nou luister jij eens duf konijn!
Kuijt speelt op dit moment of zal niet en nooit voor 020 spelen dus die verglijking gaat zoiezo nergens over!

Het slaat gewoon nergens op dat lucius dit zegt hij speelt voor feyenoord en dan sta je daar voor of je dat nou wilt of niet! En ga je niet de "concurent" de hemel in prijzen en zeggen hoe geweldig die club is, dat doe je gewoon niet.
Joppe
 Joppe - donderdag 12 maart 2009 - 20:40   quote  deeplink  
Als je al zijn uitspraken van de afgelopen dagen leest, vind ik het erop lijken dat hij juist aanstuurt op een breuk. Zulke domme/provocerende uitspraken doe je maar om 1 reden lijkt me..... Ik persoonlijk vind zijn opmerking: Raar als Feyenoord me laat, net zo vreemd. Al is hij natuurlijk vreselijk belangrijk en bepalend geweest de afgelopen 3 jaar ;)
hotjumper
 hotjumper - donderdag 12 maart 2009 - 20:48   quote  deeplink  
dubbele topic, svp centraal op lucius afgeven
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 12 maart 2009 - 20:50   quote  deeplink  
Hehehe hij heeft net 1 hersencel meer als een hond.
Anders stond hij elke wedstrijd tegen de cornervlag te pissen.
Ik hoop dat ik die geepenmuil zondag voor het laatst heb gezien in de KUIP.
Madhopfc
 Madhopfc - donderdag 12 maart 2009 - 20:53   quote  deeplink  
Kom op hee, waar storen we ons aan....Lucius is een Brabantse jongen,speelde langer bij PSV dan bij Feyenoord en heeft bij onze club niets dan ellende meegemaakt (afgezien van de beker dan). Ik vind het dus eigelijk wel wat hebben als een speler niet het publiek naar de mond lult (want hij weet dat dit gevoelig ligt bij het Legioen). Het zou ook nog kunnen zijn dat hij weet dat Feyenoord niet verder wil en hij nu al min of meer afscheid neemt ...dan lijkt het zo of het ook voor hem beter was om te gaan en lijdt hij minder gezichtsverlies.....maar ik denk dat hij gewoon eerlijk was. O ja in eerdere interviews heeft hij gezegd dat Feyenoord een grotere club was dan PSV.......doelend op de beleving bij het Legioen en de druk en zo....
hotjumper
 hotjumper - donderdag 12 maart 2009 - 20:57   quote  deeplink  
het is dus gewoon een slijmjurk
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 maart 2009 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 20:05 schreef R()b het volgende:

[..]

Ik heb het over PSV Fans!!!!!!
Het was namelijk in PSV TV.
Kom op hey denk ff na.
Denk jij ff na!!!!! In PSV tv of niet dit doe je niet als je nog bij een andere (potentiele) topclub in Nederland speelt. Zeker niet als over een paar dagen de confrontatie tussen die twee is. Boem Boem Theo!!! Ja boem boem naar zijn poten of hoofd gooien zondag. Als Vlemmings tenminste nog zo'n mongool is dat hij hem opstelt. Als hij contractverlenging krijgt is het bij mij de druppel!!!!
scodo 2
 scodo 2 - donderdag 12 maart 2009 - 20:57   quote  deeplink  
Wat een mongol is die Lucius.
Lekker opzouten ,we willen hier mensen met een FEYENOORD hart.
En niet iemand die hier lekker verdient ,maar liever ergens anders speelt.
Als je zoiets nu zegt over Liverpool,Real,Barca of A.C.Milaan
kan ik er nog wel in komen,maar PSV kom op hé.
Lucius moet lekker bij die K#T boeren gaan solliciteren ,ken die daar gaan vertellen hoe geweldig hij het er wel niet vind.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 maart 2009 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 20:57 schreef hotjumper het volgende:
het is dus gewoon een slijmjurk
Nee een mongolide fruitvlieg met een extra verstandelijke handicap!!! Lichamelijk twijfel ik overigens nog steeds over met zijn vertoonde spel.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 12 maart 2009 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 20:53 schreef Madhopfc het volgende:
Kom op hee, waar storen we ons aan....Lucius is een Brabantse jongen,speelde langer bij PSV dan bij Feyenoord en heeft bij onze club niets dan ellende meegemaakt (afgezien van de beker dan). Ik vind het dus eigelijk wel wat hebben als een speler niet het publiek naar de mond lult (want hij weet dat dit gevoelig ligt bij het Legioen). Het zou ook nog kunnen zijn dat hij weet dat Feyenoord niet verder wil en hij nu al min of meer afscheid neemt ...dan lijkt het zo of het ook voor hem beter was om te gaan en lijdt hij minder gezichtsverlies.....maar ik denk dat hij gewoon eerlijk was. O ja in eerdere interviews heeft hij gezegd dat Feyenoord een grotere club was dan PSV.......doelend op de beleving bij het Legioen en de druk en zo....
HERSTEL niks dan ellende veroorzaakt bedoel je.Hij is 1 van de hoofdverantwoordelijke van alle ellende.Niks bewezen en dan nog ff met stront gooien.Oppleuren met die baggerlip........
sevillana
 sevillana - donderdag 12 maart 2009 - 21:01   quote  deeplink  
Wat bedoel je eigenlijk, geworden? Heb het altijd al een vreemdeling gevonden!
Madhopfc
 Madhopfc - donderdag 12 maart 2009 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 20:59 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

HERSTEL niks dan ellende veroorzaakt bedoel je.Hij is 1 van de hoofdverantwoordelijke van alle ellende.Niks bewezen en dan nog ff met stront gooien.Oppleuren met die baggerlip........
Van mij mag hij ook weg, niet goed genoeg voor onze club maar of alle ellende aan hem lag???? Het eerste jaar werd hij noodgedwongen aanvoerder en hij geeft wel altijd alles...en met zijn kwaliteiten is dat ook het enige dat hij kan doen!!!
scodo 2
 scodo 2 - donderdag 12 maart 2009 - 21:05   quote  deeplink  
Ik wist niet dat Lucius op z'n kop gevallen was, dacht dat het Hofland was.
scodo 2
 scodo 2 - donderdag 12 maart 2009 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 20:57 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Denk jij ff na!!!!! In PSV tv of niet dit doe je niet als je nog bij een andere (potentiele) topclub in Nederland speelt. Zeker niet als over een paar dagen de confrontatie tussen die twee is. Boem Boem Theo!!! Ja boem boem naar zijn poten of hoofd gooien zondag. Als Vlemmings tenminste nog zo'n mongool is dat hij hem opstelt. Als hij contractverlenging krijgt is het bij mij de druppel!!!!

Niet in de selectie op nemen dit weekend ,en wat mij betreft nooit meer.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 12 maart 2009 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 21:02 schreef Madhopfc het volgende:

[..]

Van mij mag hij ook weg, niet goed genoeg voor onze club maar of alle ellende aan hem lag???? Het eerste jaar werd hij noodgedwongen aanvoerder en hij geeft wel altijd alles...en met zijn kwaliteiten is dat ook het enige dat hij kan doen!!!
Die man heeft tranen in mijn ogen bezorgt,en dat hij nu PSV gaat eren is gewoon met stront gooien.En dat terwijl ik niks heb tegen PSV (ook niet met).Ik vind het misselijk tegenover het legioen .Hij denkt niet na,en dat zie je ook in zijn spel. èèntweetje met Timmer was zijn grootste kwaliteit.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 maart 2009 - 21:11   quote  deeplink  
Inderdaad nooit meer!!! Zelfs niet aanwezig laten zijn in de Kuip.
Els
 Els - donderdag 12 maart 2009 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 20:05 schreef R()b het volgende:

[..]

Ik heb het over PSV Fans!!!!!!
Het was namelijk in PSV TV.
Kom op hey denk ff na.
Had Lucius niet ff na moeten denken. Kan op z'n vingers narekenen dat dit bij ons komt. Zo stom is niemand. Regelrechte provocatie, gewoon op ingaan en op non-actief zetten. Opzouten met die kerel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 maart 2009 door Els --
Els
 Els - donderdag 12 maart 2009 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 20:05 schreef R()b het volgende:

[..]

Ik heb het over PSV Fans!!!!!!
Het was namelijk in PSV TV.
Kom op hey denk ff na.
Had Lucius niet ff na moeten denken. Kan op z'n vingers narekenen dat dit bij ons komt. Zo stom is niemand. Regelrechte provocatie, gewoon op ingaan en op non-actief zetten. Opzouten met die kerel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 maart 2009 door Els --
R()b
 R()b - donderdag 12 maart 2009 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 20:57 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Denk jij ff na!!!!! In PSV tv of niet dit doe je niet als je nog bij een andere (potentiele) topclub in Nederland speelt. Zeker niet als over een paar dagen de confrontatie tussen die twee is. Boem Boem Theo!!! Ja boem boem naar zijn poten of hoofd gooien zondag. Als Vlemmings tenminste nog zo'n mongool is dat hij hem opstelt. Als hij contractverlenging krijgt is het bij mij de druppel!!!!
Ik zei ook niet dat ik het goed keurde hoor.
Lees maar even terug i.p.v een halve Quote te lezen.
sevillana
 sevillana - vrijdag 13 maart 2009 - 00:36   quote  deeplink  
Welnee! Lucius is echt niet gek geworden, dat was hij namelijk al, als een deur!
Dubbel V
 Dubbel V - vrijdag 13 maart 2009 - 11:49   quote  deeplink  
Zo gek als een draaideur met explosieven bij Ikea in Adam zuidoost!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 13 maart 2009 - 12:02   quote  deeplink  
ik hoop op een lucius-loze zondag
coolman
 coolman - vrijdag 13 maart 2009 - 13:39   quote  deeplink  
By the way, PSV is misschien de mooiste club maar zeker niet DE BESTE!!
Mischien stelt dat jullie gerust.
Winnen doe je met ze´n allen het verlies nemen ook.
Vandaar de leuze HAND IN HAND KAMERDEN!
De stand op der ranglijst is niet aan 1 speler te danken anders stonden er maar 2 speelrs op het veld excl, scheids en grens.
Denk daar eens over na...???!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 13 maart 2009 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 23:58 schreef R()b het volgende:

[..]

Ik zei ook niet dat ik het goed keurde hoor.
Lees maar even terug i.p.v een halve Quote te lezen.
Maak er nog steeds op uit dat je het niet zo'n probleem vind. Overigens noemde je phyxsius een duf konijn!!! als iemand zich volgens mij altijd gedraagt is hij het en dan geef hij aan dat hij zoiets hoe dan ook nooit kan zeggen als hij bij Feyenoord speelt en dan is hij een duf konijn. Moet jij toch volgende keer een duidelijk standpunt innemen. niet die Lucius half verdedigen omdat de fans van PSV dat zo graag willen horen.
BRAYY
 BRAYY - vrijdag 13 maart 2009 - 15:04   quote  deeplink  
Lucius contract loopt af, hij hoorde nog niks van feyenoord, hij wil ooit terugkeren bij psv, lijkt me duidelijk dus; een open sollicitatie.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 13 maart 2009 - 15:26   quote  deeplink  
Precies!!! laat hem maar per direct gaan!!! hoef je ook de laatste wedstrijden zijn salaris misschien niet te betalen.
R.spoorenn
 R.spoorenn - vrijdag 13 maart 2009 - 15:34   quote  deeplink  
opzouten met die brabantse jood.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 13 maart 2009 - 20:56   quote  deeplink  
Word gek als hij zondag speelt!!! Overigens, hij denk ik ook!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 maart 2009 door Feyenoord till i die --
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 14 maart 2009 - 16:29   quote  deeplink  
Ik vind het een speler die het imago van Feyenoord schaad
Bovendien vind ik Tiendalli beter
Vlaar kan ook rechtsback volgend seizoen
En op het middenveld is hij helemaal overbodig
En voor de bank vraagt hij te veel geld
Dus niet verlengen zou ik zeggen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is lucius gek geworden ??









0.0058300