|
|
Wim
|
|
|
Zoals ik al eerder beaamde is Silva in de achterlijn niet bepaald een verzwakking. Speelde zeer gretig en gedreven, met een goede bal behandeling. Gewoon een potige, technisch zeer vaardige voetballer, iemand die zijn mannetje staat, er flink in gaat, echter daarentegen weer niet doorlopend over de scheef gaat. Vind het dan ook enigszins onterecht, dat hij nooit in de basis voorkomt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 maart 2009 door Wim -- |
|
|
|
|
Ajax.........
|
|
|
heb je gelijk in! vond ik trouwens ook van Aldeweireld!! |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
ik heb simpelweg genoten van de inzet, passie en het lekker mannelijke voetbal van deze geweldenaar... |
|
|
|
|
bully
|
|
|
dat hij niet in de basis staat kan ik wel begrijpen omdat van der wiel het gewoon goed doet maar dat hij bijna nooit mag invallen bij blessures en dat hij meerdere malen op de tribune mocht plaatsnemen vind ik dat je zo`n speler niet mag aandoen |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Het is gewoon een echte goede rechtsback en v/d wiel is geen echte rechtsback die komt beter uit in het centrum alleen van basten ziet het anders en dat is jammer ik denk dat je met Silva achterin sterker bent en meet v/d wiel in het centrum opbouwend beter bent,maarja Marco is de trainer !!!! |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
maar t is geen aankoop van Marco..................... |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
Gaat silva ooit nog terug keren? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Geblesseerd en weet niet of hij nog terugkeert op het hoogste niveau |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote: David Silva dan maar halen :P
Nee ff sirieus toch jammer dat die jongen het niet maakt + zal ook nog wel een ziek salaris opstrijken |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Whahaha, ik dacht ff dat Krunk en jantje 1974 weer terug waren.. Tot ik naar de data keek van de posts :P |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op donderdag 10 november 2011 - 12:35 schreef Hasjkoph het volgende:Whahaha, ik dacht ff dat Krunk en jantje 1974 weer terug waren.. Tot ik naar de data keek van de posts :P afentoe leuk om een oud topic weer naar voren te halen |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ja, alleen ben ik bang dat het zomaar es gesloten kan worden.. (Dit topic) |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Dan heb je het wel voor niks opgezocht.. ;-) |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote: Haha ik heb mijn antwoord al gehad :p
en het was goed om onze oude makkers te herdenken |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Maar Silva zou absoluut geen verzwakking zijn hoor, hij is een goede verdediger en komt ook goed op. Kan van der Wiel misschien in het centrum doorgaan in plaats van Vertonghen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Snappen mensen niet dat er een grote kans is dat deze jongen nooit meer op hoog niveau gaat spelen?? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 november 2011 - 09:00 schreef remco k het volgende:Snappen mensen niet dat er een grote kans is dat deze jongen nooit meer op hoog niveau gaat spelen?? Jawel.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 november 2011 - 09:00 schreef remco k het volgende:Snappen mensen niet dat er een grote kans is dat deze jongen nooit meer op hoog niveau gaat spelen?? Jawel hoor, maar ALS hij zou spelen, daar hebben we het over. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als van Basten nog zou spelen was het misschien een optie voor de spits.. |
|
|
|
|
marius
|
|
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
hij gaat misschien nooit meer spelen, daarbij hoef ik hem ook nooit meer te zien spelen.. laatste wedstrijd van hem staat nog in mijn geheugen. en dat was niet best, komt goed op, verdedigend zeer zwak vond ik toen.. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 november 2011 - 09:00 schreef remco k het volgende:Snappen mensen niet dat er een grote kans is dat deze jongen nooit meer op hoog niveau gaat spelen?? cynisch: We hebben het toch ook over de eredivisie :P dat is niet echt hoog niveau |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op donderdag 10 november 2011 - 20:37 schreef Ajx het volgende:Maar Silva zou absoluut geen verzwakking zijn hoor, hij is een goede verdediger en komt ook goed op. Kan van der Wiel misschien in het centrum doorgaan in plaats van Vertonghen! vd Wiel in het centrum??? Ja dat gaat vast goed... NOT! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Vergeten dat hij daar gedebuteerd heeft? Dat hij daar opgeleid is? Hij kopsterk is? Hij voetballend het goed doet? Verdedigend niet minder is als Vertonghen? Hij dus een goede keuze daar zal zijn? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 14 november 2011 - 17:00 schreef Ajx het volgende:[..] Vergeten dat hij daar gedebuteerd heeft? Dat hij daar opgeleid is? Hij kopsterk is? Hij voetballend het goed doet? Verdedigend niet minder is als Vertonghen? Hij dus een goede keuze daar zal zijn? daar is hij helemaal niet opgeleid, hij heeft daar af en toe gespeeld in de jeugd. Verdedigend veel minder dan Vertonghen, dat is namelijk zijn zwakste punt, en kopsterk??? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 14 november 2011 - 17:00 schreef Ajx het volgende:[..] Vergeten dat hij daar gedebuteerd heeft? Dat hij daar opgeleid is? Hij kopsterk is? Hij voetballend het goed doet? Verdedigend niet minder is als Vertonghen? Hij dus een goede keuze daar zal zijn? OMG ga je mond spoelen!!!! BAH!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Maar niet met mijn bron, want die verraad ik niet en is alleen voor mij!! ;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: hahahahahahahahahaha bron bron blok.....br br br bron blok!!!!
tidilidieeeee!!!!!!! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op maandag 14 november 2011 - 17:11 schreef remco k het volgende:[..] daar is hij helemaal niet opgeleid, hij heeft daar af en toe gespeeld in de jeugd. Verdedigend veel minder dan Vertonghen, dat is namelijk zijn zwakste punt, en kopsterk??? Vergeten hoe hij debuteerde dan????? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En hoe rap hij weer rechtsback stond?? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 14 november 2011 - 17:11 schreef remco k het volgende:[..] daar is hij helemaal niet opgeleid, hij heeft daar af en toe gespeeld in de jeugd. Verdedigend veel minder dan Vertonghen, dat is namelijk zijn zwakste punt, en kopsterk??? Beste Remco v/d Wiel heeft ook gedeputeerd in Ajax 1 in het centrum en dat deed hij heel goed. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 november 2011 - 23:32 schreef nora het volgende:[..] Beste Remco v/d Wiel heeft ook gedeputeerd in Ajax 1 in het centrum en dat deed hij heel goed. Volgens mij is dat al gezegd hier.. Maar goed, ik vond dat wel meevallen destijds, verdedigend en qua duelkracht is hij vrij zwak en zeker tegenwoordig alles behalve een echte type centrum speler. |
|
|
|