BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Jermain Lens naar feyenoord?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 31 maart 2009 - 20:47   quote  deeplink  
sinds die zieke krunk online is maakt t onderwerp niet meer uit , t eindigt allemaal op t zelfde: ONZIN , en tja dat wij er een beetje in meegaan is logisch want zoveel onzin kan je toch niet over je heen laten lopen,hahahaha

die gozer is zoooooooooooooooo gek:

Hij verdedigt werkelijk alles wat met MvB te maken heeft behalve als t om zijn holmaat gaat : die mislukte reservekeeper van Ajax, haha en dan gaat ie nog gekker schrijven en doen alsof dat zieke zootje in amsterdam ook nog wat voorstelt! laat ons niet lachen!
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 31 maart 2009 - 21:03   quote  deeplink  
ok punt.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 31 maart 2009 - 23:00   quote  deeplink  
als we toch terug gaan kijken:
Door het gekonkel van die analfabeet uit betondorp, werd het doel van oranje niet verdedigd door de beste keeper die er op dat moment op de nederlandse velden rond liep. waardoor de halfblinde jongbloed op doel kwam te staan. Met jan van beveren hadden we de finale in 74 waarschijnlijk gewonnen.
sevillana
 sevillana - dinsdag 31 maart 2009 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 - 23:00 schreef hotjumper het volgende:
als we toch terug gaan kijken:
Door het gekonkel van die analfabeet uit betondorp, werd het doel van oranje niet verdedigd door de beste keeper die er op dat moment op de nederlandse velden rond liep. waardoor de halfblinde jongbloed op doel kwam te staan. Met jan van beveren hadden we de finale in 74 waarschijnlijk gewonnen.
Ja, en stel je eens voor . . . . . . . . . . . . . . als Faas Wilkes nog beschikbaar was geweest!
Krunk
 Krunk - woensdag 01 april 2009 - 00:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 - 22:53 schreef hotjumper het volgende:

[..]

na de groepsfase uitgeschakeld? top prestatie!
en hoe is die groepsfase gewonnen.
met topuitslagen waar een hiddink en advocaat van kunnen dromen.
en de meeste pottenbakkers op dit forum ook.

marco heeft gewoon de statistieken laten zweven.
en dat zag je ook terug op vi.nl gisteren.
Marco heeft simpelweg de beste uitslagen gehaald en geboekt met Oranje.
R()b
 R()b - woensdag 01 april 2009 - 01:05   quote  deeplink  
Hahahahaha het gaat niet eens meer over Jermain Lens >:o]]
hotjumper
 hotjumper - woensdag 01 april 2009 - 07:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 april 2009 - 00:59 schreef Krunk het volgende:

[..]

en hoe is die groepsfase gewonnen.
met topuitslagen waar een hiddink en advocaat van kunnen dromen.
...

Volgens mij staat die beker nu toch echt in een ander land.
dus dat is net zo succesvol gebleken als de deelname van ajax aan de europese competities in de laatste 10 jaar.

maar ff on topic, die lens hoeft voor mij niet te komen
hotjumper
 hotjumper - woensdag 01 april 2009 - 09:09   quote  deeplink  
hahahahahahahaha
danny four
 danny four - woensdag 01 april 2009 - 09:48   quote  deeplink  
Jk vind dat die lens beter..huh!! oh bah
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 01 april 2009 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 - 22:47 schreef Krunk het volgende:

[..]

punt is duidelijk. laatste vijf jaar: van der Vaart, Babel, Sneijder, Zlatan, Chivu, Maxwell, Huntelaar etc....
zijn er genoeg man. je kunt dus gewoon geen zinnige reactie terugzenden.lol.
VD vaart: Speelt niet
Babel: Speelt niet
Maxwell: speelt niet

Snijder en stuntelaar is nog afwachten of ze volgend jaar ook spelen
Sladan en chivu: geslaagd (maar dat gaf ik al aan)

WAUW: 2 Geslaagden, 2 Twijfelgevallen, 3 Mislukt.......Top hoor..............
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 april 2009 - 11:21   quote  deeplink  
`te veel 020 hier.. brr.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 01 april 2009 - 11:26   quote  deeplink  
ja, klopt..........ik heb het ook iemand anders laten type, kon die worden echt niet op het scherm krijgen!!!!!HAHAHAHA
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 april 2009 - 11:29   quote  deeplink  
Dat iemand van hier uberhaupt zich bezig houd met t Nederlands elftal....
moa
 moa - woensdag 01 april 2009 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 april 2009 - 11:43 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Jij bent net een onderdeel van het probleem geworden!!! Net een junk die zit ook niet in dat hij verslaafd is!!!
??? leg uit
hotjumper
 hotjumper - woensdag 01 april 2009 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 april 2009 - 14:32 schreef Krunk het volgende:

[..]

daar gaat het niet over. hij heeft resultaten geboekt in de groepsfase tegen TOPLANDEN MET TOPSPELERS!!!!
nu volg ik het nederlands elftal niet zo, dus het zal wel aan mij liggen, maar volgens mij is het gewoon de bedoeling dat je de groepsfases overleeft om vervolgens in de knock-out fase je slag te slaan en die beker mee naar huis te nemen. iederéén die die beker niet heeft, heeft niks lijkt mij. Waarschijnlijk ben je in de war met kunstschaatsen waar de punten voor esthetiek ook mee tellen voor een eindklassering.
Krunk
 Krunk - woensdag 01 april 2009 - 17:13   quote  deeplink  
de meeste spelers zijn geen misaankopen, maar goed. indien jij dit zo ziet is dat prima.
doelde alleen erop dat MvB gewoon een goede reeks heeft neergezet tegen Frankrijk, Italie en Roemenie. En gewoon met gemak heeft gewonnen, en heeft weggespeeld. Toch apart.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 01 april 2009 - 17:48   quote  deeplink  
waarom schrijf je de initialen van de meest succesvolle bondscoach nou steeds verkeerd om? het is BvM.
moa
 moa - woensdag 01 april 2009 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 april 2009 - 17:13 schreef Krunk het volgende:
de meeste spelers zijn geen misaankopen, maar goed. indien jij dit zo ziet is dat prima.
doelde alleen erop dat MvB gewoon een goede reeks heeft neergezet tegen Frankrijk, Italie en Roemenie. En gewoon met gemak heeft gewonnen, en heeft weggespeeld. Toch apart.
Tja.. als we 3 wedstrijden al een reeks gaan noemen.
Maar inderdaad Oranje heeft onder pannenkoek 3 hele aardige wedstrijden gespeeld.

En 3 goede wedstrijden in 4 jaar tijd is natuurlijk wel een topprestatie..
Kees010
 Kees010 - woensdag 01 april 2009 - 19:41   quote  deeplink  
Volgens mij begon 't ook pas te lopen nadat er overleg plaats had gevonden met de spelersgroep over de te volgen strijdwijze..
Dit nadat van B. een paar jaar koppig heeft lopen aanmodderen met de opstelling en maar bleef rondschuiven, etc..
Tot die tijd was er van bouwen niet echt sprake... beetje zoals nu bij aj...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 april 2009 door Kees010 --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 02 april 2009 - 10:02   quote  deeplink  
weet hij veel hij heeft het ook steeds over MvB, Marwijk van Bert slaat natuurlijk nergens op.
Krunk
 Krunk - donderdag 02 april 2009 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 april 2009 - 19:00 schreef moa het volgende:

[..]

Tja.. als we 3 wedstrijden al een reeks gaan noemen.
Maar inderdaad Oranje heeft onder pannenkoek 3 hele aardige wedstrijden gespeeld.

En 3 goede wedstrijden in 4 jaar tijd is natuurlijk wel een topprestatie..
ja tegen macedonie en schotland winnen is echt goed hoor.
Marco heeft Nederland gewoon zakelijk goed laten spelen. En uiteindelijk tellen de punten!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 02 april 2009 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 april 2009 - 17:23 schreef Krunk het volgende:

[..]
....En uiteindelijk tellen de punten!
waar we dus uiteindelijk te weinig van hadden op het EK, welk gedeelte daarvan begrijp je nou toch niet????????
Krunk
 Krunk - donderdag 02 april 2009 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 april 2009 - 18:10 schreef hotjumper het volgende:

[..]

waar we dus uiteindelijk te weinig van hadden op het EK, welk gedeelte daarvan begrijp je nou toch niet????????
ja alsof al die andere TOPcoaches als van gaal, hiddink en weet ik wie allemaal Oranje Wereldkampioen hebben gemaakt. sjees zeg.... als je A zegt moet je ook B zeggen. dus de hele mikmak bij elkaar, en niet alleen van Basten!
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 02 april 2009 - 18:49   quote  deeplink  
fout bericht , zie topic forumregels!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 april 2009 door jantje 1974 --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 02 april 2009 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 april 2009 - 18:37 schreef Krunk het volgende:

[..]

ja alsof al die andere TOPcoaches als van gaal, hiddink en weet ik wie allemaal Oranje Wereldkampioen hebben gemaakt. sjees zeg.... als je A zegt moet je ook B zeggen. dus de hele mikmak bij elkaar, en niet alleen van Basten!
ik zeg toch nergens dat dat niet zo is... Ik zeg alleen dat als je een EK of WK niet wint je niks heb. En al maak je dan elk doelpunt met een omhaal zoals Peter Houtman in seizoen 83/84 je valt buiten de prijzen. Als je in de eerste ronde na de groepsfase meteen eruit vliegt, heb je het gewoon niet goed gedaan.
moa
 moa - donderdag 02 april 2009 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 april 2009 - 17:23 schreef Krunk het volgende:

[..]

ja tegen macedonie en schotland winnen is echt goed hoor.
Marco heeft Nederland gewoon zakelijk goed laten spelen. En uiteindelijk tellen de punten!
Met pannenkoek aan het roer plaatsten we ons maar met de hakken over de sloot voor het ek 2008, als 2e in de poule na roemenie, en een paar puntjes boven "mini voetbal landje" bulgarije. Ik herinner me zelfs nog wel dat we met mazzel 1-0 wonnen van de luxemburgers, en dat er in de uitwedstrijd zelfs punten verloren werden.
Krunk
 Krunk - donderdag 02 april 2009 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 april 2009 - 20:59 schreef moa het volgende:

[..]

Met pannenkoek aan het roer plaatsten we ons maar met de hakken over de sloot voor het ek 2008, als 2e in de poule na roemenie, en een paar puntjes boven "mini voetbal landje" bulgarije. Ik herinner me zelfs nog wel dat we met mazzel 1-0 wonnen van de luxemburgers, en dat er in de uitwedstrijd zelfs punten verloren werden.
jewel moa. maar uiteindelijk gaat het om resultaten.
zoveel landen hebben zakelijk gespeeld en de punten gepakt.
het neemt dus niet weg dat Marco gewoon een goede reeks heeft neergezet. Nu hopen dat Bert dat ook doet. is alleen maar goed voor de rankings.
moa
 moa - donderdag 02 april 2009 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 april 2009 - 22:02 schreef Krunk het volgende:

[..]

goed dan is geheel Oranje niks en moeten we er niet meer over praten. want als je als team geen prijs pakt ben je dus niks waard.
Je snapt het nog steeds niet,
Jij beweert dat een paar oefenpotjes onder van Basten het beste resultaat ooit zijn van Oranje. (+ 3 groepswedstrijden)

Terwijl het voor iedereen duidelijk is, dat het behalen van een (halve) finale of zelfs het winnen daarvan (EK 1988) een veel beter resultaat is.
moa
 moa - donderdag 02 april 2009 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 april 2009 - 22:03 schreef Krunk het volgende:

[..]

jewel moa. maar uiteindelijk gaat het om resultaten.
zoveel landen hebben zakelijk gespeeld en de punten gepakt.
het neemt dus niet weg dat Marco gewoon een goede reeks heeft neergezet. Nu hopen dat Bert dat ook doet. is alleen maar goed voor de rankings.
Onder van Marwijk zijn we tot nu toe ongeslagen in de kwalificatie serie, het is zelfs nog nooit voorgekomen dat Oranje de eerste 5 wedstrijden won.

Daarmee wil ik niet zeggen dat hij het beter gaat doen dan MvB, MvB heeft namelijk ook een paar goede resultaten behaalt, alleen niet de BESTE.
Krunk
 Krunk - donderdag 02 april 2009 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 april 2009 - 22:07 schreef moa het volgende:

[..]

Onder van Marwijk zijn we tot nu toe ongeslagen in de kwalificatie serie, het is zelfs nog nooit voorgekomen dat Oranje de eerste 5 wedstrijden won.

Daarmee wil ik niet zeggen dat hij het beter gaat doen dan MvB, MvB heeft namelijk ook een paar goede resultaten behaalt, alleen niet de BESTE.
goed. ik gun Bert ook het beste. uiteindelijk gaat het mij om de eindklassering voor de ranking. dat is ook bepalend voor de eredivisie. en het aanzien van het nederlandse voetbal. wat al niet al te hoog is.
moa
 moa - donderdag 02 april 2009 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 april 2009 - 22:20 schreef Krunk het volgende:

[..]

jewel had je post goed begrepen.
maar dan zijn ook zijn voorgangers niet van een extreem hoog caliber geweest.
anders hadden we op zijn minst een keer het WK gewonnen.
Ik zeg ook niet dat die betere resultaten hadden dan MvB.
Alleen de ploegen van bijv. 1974 1988 en 1996 hebben wel duidelijk beter gepresteerd,
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 02 april 2009 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 april 2009 - 22:19 schreef Krunk het volgende:

[..]

ik hanteer al enkele dagen zijn niveau niet meer.
daarnaast komen er alleen maar scheldwoorden voor in zijn woordenboek. sorry moa. kan me niet vinden in deze uitspraak.
en ik wil ook niks met deze gast te maken hebben.
Ik ben al 3x van een (Feyenoord)forum getrapt door zo`n maloot als jou waar je toch niet mee uitgepraat raakt.Prijzen vitrinekasten en verwachtingen van topprestatie`s.Feyenoord is een ander leven als die van jou.Als het om een mannetje gaat als jou valt er niet mee te discuseren.Daarom vraag ik jou dan netjes zonder te schelden hou het bij je eigen club dan doe ik dat ook voortaan.
Krunk
 Krunk - donderdag 02 april 2009 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 april 2009 - 22:22 schreef moa het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat die betere resultaten hadden dan MvB.
Alleen de ploegen van bijv. 1974 1988 en 1996 hebben wel duidelijk beter gepresteerd,
vergelijk de spelersselectie eens moa;)
wereld van verschil.
bekijk alleen de verdediging van 1996 eens.
wereld van verschil. en het middenveld was dynamischer, sneller en kwalitatiever dan nu. maar goed. ik blijf ondanks alles toch hopen dat Bert iets kan neerzetten. maakt niet eens uit hoe en wie het doet. als punten maar binnenkomen :D
Krunk
 Krunk - donderdag 02 april 2009 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 april 2009 - 22:34 schreef moa het volgende:

[..]

Ik vond dat team idd. ook veel sterker achterin, aan de andere kant is dit team (2009) in de voorhoede extreem sterk. (Sneijder, Kuijt, Huntelaar, v. Persie) Ik wil het nog wel eens zien met Babel op links i.p.v. Robben.

Maargoed ontopic:
Voor mij liever geen Lens, tenzij hij goedkoop kan komen. :)
Ja de verdediging was echt van WERELDTOP toen. Maar die speelden ook wekelijks op hoog niveau. De meeste internationals van oranje niet meer. Ja op de bank bij een topclub. Dat was vroeger niet zo. Selectie 1996 had ook een betere voorhoede hoor. Die spelers heb je nu niet meer. En wellicht zullen deze er ook nooit meer komen.
Mooie combi zou eigenlijk dus zijn Overmars,Kluivert,Bergkamp,R.de Boer,Davids,Winter,Seedorf,Taument,v.d. Sar, Blind en F.de Boer als rustige CV duo. Nou ben je gewoon onverslaanbaar! Jammer dat het fictie is nu.

ON--> Lens zal wel wat gaan kosten denk ik moa.
En helaas teveel voor Feyenoord. Hij zal niet haalbaar zijn gezien zijn honarium niet aan de lage kant zit.
Verder kun je eigenlijk ook gaan denken om te gaan scouten richting Zweden,Finland en Denemarken! Zeer goede spelers.
Krunk
 Krunk - donderdag 02 april 2009 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 april 2009 - 22:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat doet hij tegen iedereen,ook tegen mij als hij het er niet mee eens is.Dat maakt mij geen moer uit.Maar als ik jou probeer uit te leggen waarom ik onder het bewind van MvB voor België was,zal jij dat toch nooit begrijpen.Dat komt door wederzijdse clubliefde(blindheid).Dan heeft dicuseren geen zin omdat er nooit een einde aan zal komen.Van het 020 Forum is er maar 1 neus die een Feyenoorder eventueel gelijk durf te geven Bully is zijn naam.Dat verdient wederzijds respect.
prima, dat mag hij bij anderen gaan doen.
ik ga er niet meer op in.
in ieder geval prima dat Bert de coach is. als er maar punten worden gepakt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 02 april 2009 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 april 2009 - 22:44 schreef Krunk het volgende:

[..]

prima, dat mag hij bij anderen gaan doen.
ik ga er niet meer op in.
in ieder geval prima dat Bert de coach is. als er maar punten worden gepakt.
Vergeet niet dat hij niet de enige is,morgen kan ik ook zo zijn tegen jou .Dat is het risico op het Feyenoordforum en van Rotterdammers.Ik ga nu naar mijn nest morgen zware arbeid.
danny four
 danny four - zaterdag 04 april 2009 - 11:23   quote  deeplink  
Mmmm leon het laatste woord gehad,das goed in iedergeval.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Jermain Lens naar feyenoord?









0.0080330