BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zijn Biseswar en Nieveld Zondag weer terug op het veld?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
dennis
 dennis - vrijdag 13 maart 2009 - 16:29   quote  deeplink  
Henk Timmer en Kevin Hofland zijn zondag terug maar hoe zit het met Diego Biseswar en Niorchio Nieveld?

Weet iemand meer?
sevillana
 sevillana - vrijdag 13 maart 2009 - 16:49   quote  deeplink  
Diego Biseswar heeft woensdagmiddag de groepstraining hervat. De aanvaller deed op Varkenoord heel de training mee, inclusief de afsluitende partij elf tegen elf. Begin deze week waren de vooruitzichten op een snelle rentree op het trainingsveld al goed voor Biseswar, die zondag in de topper tegen PSV naar alle waarschijnlijkheid inzetbaar is. De aanvaller moest afgelopen weekend in de uitwedstrijd tegen NAC Breda nog verstek laten gaan vanwege een knieblessure.
scodo 2
 scodo 2 - vrijdag 13 maart 2009 - 20:53   quote  deeplink  
Quote uit een bericht.
Vlemmings werkte in de week voorafgaand aan het duel met de huidige nummer vijf van de eredivisie enkele pittige trainingen af en zag achtereenvolgens Diego Biseswar, Henk Timmer en Kevin Hofland terugkeren bij de groep. Alle drie zullen zondag in de basis starten. ‘Plaatsen in het elftal en op de bank worden duurder’, zei de coach. ‘De concurrentie neemt toe en dat is alleen maar goed.’
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 13 maart 2009 - 20:59   quote  deeplink  
nieveld wel, bieseswar niet wat mij betreft
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 13 maart 2009 - 20:59   quote  deeplink  
Wil die ego helemaal niet in het veld. Opzouten met die Biseswar!!!!
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 14 maart 2009 - 16:33   quote  deeplink  
Timmer, Hofland en Biseswar wel
Nieveld niet
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 15 maart 2009 - 16:41   quote  deeplink  
Biseswar heeft vandaag weer overduidelijk laten zien waarom Feyenoord hem de laatste 2 seizoenen heeft verhuurd , wat een drama die jongen , als hij voor elke meter die hij teveel met een bal loopt €1,- krijgt was hij al financieel onafhankelijk! Die jongen denkt echt dat t hele veld van hem is , wat een k.....egoist zeg , door af en toe een zondagschot in de kruising te schieten houdt hij nog veel mensen op zijn hand maar pfffff wat een eikel!
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 15 maart 2009 - 17:14   quote  deeplink  
Hij scoort te vaak op die manier om het zondagsschoten te noemen
En hij gaf vandaag een assist
Hij was dus wel belangrijk voor de ploeg
Dus vind ik dat hij het goed heeft gedaan
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 15 maart 2009 - 17:20   quote  deeplink  
Jij mag dat vinden , ik erger me kapot aan die jongen , die assist was een dood moment dus heeft niets met zijn spel te maken , die goals waren super en is ook zijn specialiteit maar hoeveel aanvallen verprutst hij ook niet door zijn blindheid voor medespelers?
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 15 maart 2009 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2009 - 17:20 schreef jantje 1974 het volgende:
Jij mag dat vinden , ik erger me kapot aan die jongen , die assist was een dood moment dus heeft niets met zijn spel te maken , die goals waren super en is ook zijn specialiteit maar hoeveel aanvallen verprutst hij ook niet door zijn blindheid voor medespelers?
Maar dat doen er meer
Dus mag je dat als een reden zien om alleen hem af te branden?
En een goede corner is ook belangrijk en geldt toch zeker als een assist

Makaay is toch ook altijd een topspits genoemd?
In zijn beste tijden zag je hem bijna niet in een wedstrijd
Maar was wel bepalend voor de ploeg door goals of assists

Dat is nu hetzelfde met Biseswar
Dus waarom is hetbij Biseswar slecht en bij Makaay goed?
(in zijn tijd bij Getafe en Bayern klaagde niemand daarover)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 maart 2009 door Phyxsius --
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 15 maart 2009 - 17:28   quote  deeplink  
Makaay heeft NOOIT bij Getafe gespeeld !
Biseswar is natuurlijk nog niet voor 1% vergelijkbaar met Makaay in zijn goede jaren , Makaay was beslissend maar verneukte niet 10 aanvallen per wedstrijd door zijn egoistische speelwijze. heb je aan de rommel gezeten ofzo?
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 15 maart 2009 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2009 - 17:28 schreef jantje 1974 het volgende:
Makaay heeft NOOIT bij Getafe gespeeld !
Biseswar is natuurlijk nog niet voor 1% vergelijkbaar met Makaay in zijn goede jaren , Makaay was beslissend maar verneukte niet 10 aanvallen per wedstrijd door zijn egoistische speelwijze. heb je aan de rommel gezeten ofzo?
Ik bedoelde inderdaad Deportivo

Verder zijn wij het gewoon niet eens

Om de een of andere reden heb jij iets tegen Biseswar
Jij hebt hem dit hele seizoen al negatief bestempeld
Dus sorry, maar ik denk niet dat wij een serieuze discussie kunnen voeren over Biseswar
Ik denk dat jij hem hekelt om iets anders dan zijn voetbalkwaliteiten

Wat dat hij die heeft heeft iedereen altijd gezien
Alle kenners zijn dat altijd met elkaar eens geweest
Maar jij hebt dat nog nooit erkend
Jij ziet bij hem altijd alleen de negatieve kanten

Nogmaals, ik weet niet waarom dat is
Maar zo kun je met jou geen discussie voeren over Biseswar
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 15 maart 2009 - 17:36   quote  deeplink  
Ik heb niets tegen Biseswar maar vind gewoon dat hij wordt overschat , dat is mijn mening en ook die van vele anderen (getuige reacties op de tribune ,die jij als tt-supporter natuurlijk niet hoort) En wie zijn al die kenners? Ik heb genoeg analisten gehoord die ook vonden dat Biseswar wordt overschat hoor , nogmaals is een leuke speler maar wel een egoist en zo is ook zijn karakter dus denk dat t moeilijk wordt om het eruit te krijgen.
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 15 maart 2009 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2009 - 17:36 schreef jantje 1974 het volgende:
Ik heb niets tegen Biseswar maar vind gewoon dat hij wordt overschat , dat is mijn mening en ook die van vele anderen (getuige reacties op de tribune ,die jij als tt-supporter natuurlijk niet hoort) En wie zijn al die kenners? Ik heb genoeg analisten gehoord die ook vonden dat Biseswar wordt overschat hoor , nogmaals is een leuke speler maar wel een egoist en zo is ook zijn karakter dus denk dat t moeilijk wordt om het eruit te krijgen.
Ik heb geen zin meer om hierop te reageren

Wil je nog wel even vertellen wie de analisten zijn/waren:
Derksen
Van Halst
Van Hanegem
En nog meer

de algemenen mening van de heren was/is:

Prima speler. goeie techniek, zeker groot talen
Alleen veel te weinig rendement
(lijkt op het verhaal van Afelay tot dit seizoen, al vind ik die wel beter)
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 15 maart 2009 - 17:45   quote  deeplink  
wie is analist: En nog meer?

verder geef je zelf al aan : te weinig rendement
nou dat is nu net waar t in voetbal om draait : rendement!
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 15 maart 2009 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2009 - 17:45 schreef jantje 1974 het volgende:
wie is analist: En nog meer?

verder geef je zelf al aan : te weinig rendement
nou dat is nu net waar t in voetbal om draait : rendement!
Sowieso is Van Halst analist
De beste op dit moment (in mijn ogen en in die van vele anderen)
Die andere twee zijn misschien geen analisten (Van Hanegem (sport 1 dacht ik) en Derksen (Jupiler League) doen het wel en zijn zeker kenners

Verder is het rendement van Biseswar dit seizoen prima voor een buitenspeler
Hij is betrokken geweest bij 10 goals in de eredivisie
7 keer gescoord en 3 assists

En ik dacht dat hij in de beker ook nog belangrijk is geweest
Maar dat weet ik niet zeker

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 maart 2009 door Phyxsius --
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 15 maart 2009 - 17:52   quote  deeplink  
ik vind 3 assists voor een buitenspeler veel te weinig , als je in meer dan 20 wedstrijden niet meer dan 3x een medespeler kan laten scoren vind ik dat te weing , zeker als je met een spits als Makaay samenspeelt.

Maar goed laten we t hierbij houden , we hebben verschil van mening en dat mag.
hotjumper
 hotjumper - maandag 16 maart 2009 - 09:39   quote  deeplink  
hij draait nu een aardig seizoen, maar ik denk dat een Slory in goede doen een stuk beter is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 maart 2009 door hotjumper --
F.L.E
 F.L.E - maandag 16 maart 2009 - 10:03   quote  deeplink  
Zoveelste gezeur over Biseswar, gewoon heel simpel. Hij kan bijteken, doet hij dat prima doet hij het niet, ook goed.
We doen nu net of Feyenoord afhankelijk is van Biseswar, was de Guzman fit gewesst had ie waarschijnlijk niet eens gespeeld.
hotjumper
 hotjumper - maandag 16 maart 2009 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2009 - 10:03 schreef F.L.E het volgende:
Zoveelste gezeur over Biseswar, gewoon heel simpel. Hij kan bijteken, doet hij dat prima doet hij het niet, ook goed.
We doen nu net of Feyenoord afhankelijk is van Biseswar, was de Guzman fit gewesst had ie waarschijnlijk niet eens gespeeld.
precies
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 16 maart 2009 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2009 - 10:03 schreef F.L.E het volgende:
Zoveelste gezeur over Biseswar, gewoon heel simpel. Hij kan bijteken, doet hij dat prima doet hij het niet, ook goed.
We doen nu net of Feyenoord afhankelijk is van Biseswar, was de Guzman fit gewesst had ie waarschijnlijk niet eens gespeeld.
100% eens!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zijn Biseswar en Nieveld Zondag weer terug op het veld?









0.0053379