BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wanneer donderen Gudde met zijn vriendjes op?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ovi
 ovi - zaterdag 14 maart 2009 - 10:42   quote  deeplink  
Het liefst zo snel mogelijk.
Dat gelul over dat nieuwe stadion.
Ik persoonlijk word helemaal moe van dit beleid.
Wij als supporters blijven te rustig,naar mijn moeten
er vandaag nog koppen rollen.
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 14 maart 2009 - 12:38   quote  deeplink  
Wat mij betreft is elke dag een te laat!!!!!!!!!!!!
Opzouten met dit bestuur en Raad van Commissarissen
En de rotterdamse investeerders aan de macht voordat er een of andere arabier of rus de boel over gaat nemen. En zo snel mogelijk Boudewijn Poelmann terug halen in de raad van commissarissen
Pietje1
 Pietje1 - zaterdag 14 maart 2009 - 13:04   quote  deeplink  
Jongens, houd nou eens op met het gelul dat iedereen maar op moet donderen!! Daar heb je niks aan. Laten we eerst eens afwachten wat er met de investeerders gebeurt. Die Perridon heeft boute, maar goede uitspraken gedaan. Eigenlijk kan hij nu niet meer terug en dat is een goed teken. Hij weet wel iemand die een erg goede algemeen directeur kan zijn of wellicht hij zelf wel. Misschien is Gudde wel een erg goede onder de juiste raad van commissarissen. Het heeft nu echt geen zin om weer mensen er uit te flikkeren. Dan houd je niemand over!!
Shinjinr1
 Shinjinr1 - zaterdag 14 maart 2009 - 13:17   quote  deeplink  
lekker wegwezen met de directie
laat de investeerders maar poppetjes op de juiste plaats neerzetten.
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 14 maart 2009 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 - 13:04 schreef Pietje1 het volgende:
Jongens, houd nou eens op met het gelul dat iedereen maar op moet donderen!! Daar heb je niks aan. Laten we eerst eens afwachten wat er met de investeerders gebeurt. Die Perridon heeft boute, maar goede uitspraken gedaan. Eigenlijk kan hij nu niet meer terug en dat is een goed teken. Hij weet wel iemand die een erg goede algemeen directeur kan zijn of wellicht hij zelf wel. Misschien is Gudde wel een erg goede onder de juiste raad van commissarissen. Het heeft nu echt geen zin om weer mensen er uit te flikkeren. Dan houd je niemand over!!
Dat vind jij maar ik vind als de investeerders willen helpen er een heel nieuw bestuur dient te komen om met zijn allen met een schone lei te beginnen. En daar hoort een betaand bestuur en RvC niet meer bij. Het beste is dat de investeerders eigen mensen in een bestuur hebben zitten die VERANTWOORD met hun geld om gaan. Dit bestuur heeft bewezen dat ze dat niet kunnen omdat ze WEER € 3.000.000,= moeten lenen om te overleven!! Sorry hoor maar dan kan je volgens mij geen begroting maken die sluitend is. En niet met dat smoesje van Racing Santander aankomen want dit hadden ze gewoon buiten de begroting kunnen laten net zoals Eufa cup voetbal die ze veel te ruim hebben begroot. Alleen de belasting tegenvaller daar was niks tegen te doen, maar voor de rest begroot dit bestuur veel te ruim
R()b
 R()b - zaterdag 14 maart 2009 - 13:29   quote  deeplink  
Anders komt er van de zomer wel een nieuw bestuur.
Maar zo voort borduren heeft ook geen zin.
We raken steeds dieper in de put.
danny four
 danny four - zaterdag 14 maart 2009 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 - 13:29 schreef R()b het volgende:
Anders komt er van de zomer wel een nieuw bestuur.
Maar zo voort borduren heeft ook geen zin.
We raken steeds dieper in de put.
Waar nodig idd misschien bestaande zaken nog aflaten handelen
en dan een beste veeg meegeven.schandelijk.
Els
 Els - zaterdag 14 maart 2009 - 14:07   quote  deeplink  
De geloofwaardigheid van Gudde is wat mij betreft volkomen failliet door zijn gedraai rondom het ontslag van Verbeek. Toen hij hem toestond om de verantwoordelijkheid van zich af te werpen en alle schuld bij de spelers neerlegde, was duidelijk dat Gudde incapabel is. Wegwezen met die man

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 maart 2009 door Els --
R()b
 R()b - zaterdag 14 maart 2009 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 - 14:05 schreef danny four het volgende:

[..]

Waar nodig idd misschien bestaande zaken nog aflaten handelen
en dan een beste veeg meegeven.schandelijk.
Ja idd misschien kunnen ze nog iets van de rotzooi herstellen , al heb ik daar persoonlijk een hard hoofd in.
Ik ben ook geen financieel man , dus veel kan ik er ook niet veel over zeggen.
Misschien is er een econoom aanwezig hier :D

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 maart 2009 door R()b --
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 14 maart 2009 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 - 14:12 schreef R()b het volgende:

[..]

Ja idd misschien kunnen ze nog iets van de rotzooi herstellen , al heb ik daar persoonlijk een hard hoofd in.
Ik ben ook geen financieel man , dus veel kan ik er ook niet veel over zeggen.
Misschien is er een econoom aanwezig hier :D
De sanering moet vandaag al beginnen want elke dag later is een verloren dag, dus laat dit bestuur ook de bestaande zaken niet meer afhandelen!! Ingrijpen dat is wat er moet gebeuren......................
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 14 maart 2009 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 - 13:04 schreef Pietje1 het volgende:
Jongens, houd nou eens op met het gelul dat iedereen maar op moet donderen!! Daar heb je niks aan. Laten we eerst eens afwachten wat er met de investeerders gebeurt. Die Perridon heeft boute, maar goede uitspraken gedaan. Eigenlijk kan hij nu niet meer terug en dat is een goed teken. Hij weet wel iemand die een erg goede algemeen directeur kan zijn of wellicht hij zelf wel. Misschien is Gudde wel een erg goede onder de juiste raad van commissarissen. Het heeft nu echt geen zin om weer mensen er uit te flikkeren. Dan houd je niemand over!!
Als het aan hem ligt komt Troost
Hij was ook pissig hoe er met Troost was omgesprongen
WilleM1000
 WilleM1000 - zaterdag 14 maart 2009 - 16:54   quote  deeplink  
Laten die investeerders nu eerst alles op een rijtje zetten en dan pas gaan beslissen wie er mag blijven of moet vertrekken.
R()b
 R()b - zaterdag 14 maart 2009 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 - 14:20 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

De sanering moet vandaag al beginnen want elke dag later is een verloren dag, dus laat dit bestuur ook de bestaande zaken niet meer afhandelen!! Ingrijpen dat is wat er moet gebeuren......................
Ja dat kunnen we allemaal wel willen , maar wij hebben die beslissing niet.
De tijd zal het leren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wanneer donderen Gudde met zijn vriendjes op?









0.0060551