BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Simpele oplossing financiele problemen.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 15 maart 2009 - 17:46   quote  deeplink  
das waar , maar vorig jaar was hij wel scherper , liep vaak scherp randje buitenspel en als de bal zijn richting ging dacht je wel : ja daar gaat ie , verder sprong de bal vorig jaar niet zo vaak van zijn voet af.
moa
 moa - maandag 16 maart 2009 - 11:47   quote  deeplink  
Dat is waar, hij was vorig jaar ietsjes scherper.. maar niet van een acceptabel niveau.
Ik geef toe dat ik vorig seizoen ook vaak het gevoel had van "nu komt het..." zodra Makaay aan de bal zat, maar ik denk dat dat meer met zijn status te maken heeft.
moa
 moa - maandag 16 maart 2009 - 11:48   quote  deeplink  
EN JA HOOR... MIJN GEBEDEN WORDEN GEHOORD:

===========================================================================================

Behalve de door Michel Perridon voorgestelde salarisvermindering voor het Feyenoord-personeel passeren er momenteel meer onorthodoxe maatregelen de revue om drastisch te bezuinigen.

Zo wordt overwogen om een vrije transfer te gunnen aan enkele grootverdieners in de spelersgroep, zodat de salarispost teruggebracht kan worden zonder over de hele linie op het salaris te korten. Dat laatste is arbeidsrechtelijk gezien geen haalbare kaart bij doorlopende contracten.

Voor zo’n vertrek zouden spelers als Tim de Cler, Roy Makaay, Denny Landzaat en Kevin Hofland in aanmerking kunnen komen. Een dergelijk scenario heeft de clubleiding van Feyenoord besproken met de groep investeerders, onder wie Perridon, die onder voorwaarden bereid zijn tot een financiële injectie.

Algemeen directeur Eric Gudde van Feyenoord was niet blij met de uitspraken van Perridon over salarisvermindering, maar erkent wel dat halve maatregelen niet meer helpen. “We moeten met een sluitende begroting komen en daarvoor biedt de kaasschaafmethode onvoldoende soelaas. Er zullen drastische maatregelen volgen in het belang van het voortbestaan van Feyenoord. Daarvan zijn alle partijen overtuigd”, aldus Gudde, die niet vooruit wil lopen op mogelijke maatregelen.

Overigens wil de groep investeerders niet dat hun geld wordt gebruikt om de schuldenpositie van 21 miljoen euro af te bouwen. Gudde: “Begrijpelijk, die is opgebouwd in het verleden en daarvoor wensen ze niet op te draaien. Daar moet Feyenoord een oplossing voor vinden. Door middel van een sluitende begroting, betere prestaties en een paar grote transfers.” Dat laatste is dan wel in strijd met het voornemen van een transfervrije status voor diverse dure krachten, maar daar staat tegenover dat jonge spelers als Georginio Wijnaldum of Leroy Fer een behoorlijke transferwaarde vertegenwoordigen.

Overigens zijn de uitspraken van mogelijke investeerder Perridon over salarisvermindering verkeerd gevallen in de spelersgroep. “Contracten moeten worden gerespecteerd en bij dit soort uitspraken heeft op dit moment niemand baat. Er moet rust zijn, zodat wij ons volledig kunnen concentreren op het sportieve”, aldus aanvoerder Giovanni van Bronckhorst.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 16 maart 2009 - 14:40   quote  deeplink  
Eerst bij het bestuur beginnen!!!
Els
 Els - maandag 16 maart 2009 - 14:41   quote  deeplink  
hoe noemen ze dat ook al weer, kom niet op het woord..... oh ja, kapitaalvernietiging
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 16 maart 2009 - 14:43   quote  deeplink  
Daarom bij het besrtuur beginnen.
moa
 moa - maandag 16 maart 2009 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2009 - 14:41 schreef Els het volgende:
hoe noemen ze dat ook al weer, kom niet op het woord..... oh ja, kapitaalvernietiging
Welk "kapitaal" representeren matige voetballers, die bovendien op leeftijd zijn dan? Bijvoorbeeld.. Lucius, Timmer, Makaay en Bronckhorst ?
sevillana
 sevillana - maandag 16 maart 2009 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2009 - 17:25 schreef moa het volgende:

[..]

Blijkt eens te meer dat je gewoon niet kan lezen.
Ik zeg niet dat er blind hier en daar gedwongen ontslagen moeten vallen etc.. Natuurlijk worden de contracten gewaardeert dat is helemaal niet de discussie. Je kan een speler ook gewoon verkopen, en op die manier voorkomen dat je zijn te hoge salaris hoeft te betalen.
Ik kan best redelijk goed lezen hoor, zie hieronder;

Volgens mij is de enige oplossing om uit de schulden te komen, dit rijtje spelers m.u.v. Bruins en Guzman (Transfer waarde) er uit te gooien. Als zij echt een hart hebben voor de club laten ze hun contracten kosteloos ontbinden.

Jij hebt het over spelers "er uit gooien" en "contracten kosteloos ontbinden". Dream on! Dat is puur gericht op kostenbesparing maar wel degelijk ook een vorm van kapitaalvernietiging. Nu heb je het ineens over "spelers gewoon verkopen" maar toen jij deze topic/discussie opstarte werd er nog niet over spelers verkopen geschreven, toch?
Overigens, hierna reageer ik verder niet meer, het is naar mijn idee de moeite eigenlijk helemaal niet waard.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 16 maart 2009 - 20:30   quote  deeplink  
Klopt niks van deze salarissen,via een vriend van mij weet ik de salarissen van Gio Makaay en van BvM toen hij nog bij ons trainer was.
BvM verdiende 1,2 miljoen per jaar
Makaay verdient net 1 miljoen + evt bonusen
Gio verdient iets meer als 6 ton per jaar en heeft afgezien van bonusen.
De gene die dit uit de computer had gehaald heeft op staande voet de zak gehad en terecht.
Dus het valt wel mee met deze 3,ik ga er dan ook vanuit dat niemand meer verdient dan deze 3.Misschien Tomasson???
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 16 maart 2009 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2009 - 20:30 schreef Leon FR1908 het volgende:
Klopt niks van deze salarissen,via een vriend van mij weet ik de salarissen van Gio Makaay en van BvM toen hij nog bij ons trainer was.
BvM verdiende 1,2 miljoen per jaar
Makaay verdient net 1 miljoen + evt bonusen
Gio verdient iets meer als 6 ton per jaar en heeft afgezien van bonusen.
De gene die dit uit de computer had gehaald heeft op staande voet de zak gehad en terecht.
Dus het valt wel mee met deze 3,ik ga er dan ook vanuit dat niemand meer verdient dan deze 3.Misschien Tomasson???
Goeie vriend heb je dan, die weet het echt niet volgens mij Gio € 600.000,=?
Makaay net € 1.000.000,=? Ik weet van makaay dat hij na Bayern munchen iets meer dan de helft van zijn salaris daar heeft ingeleverd bij Feyenoord en bij Bayern verdiende Makaay
€ 4.300.000,= per jaar. Dus volgens zal die
€ 1.600.000,= meer kloppen dan die € 1.000.000,= die jij noemt.........
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 16 maart 2009 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2009 - 20:48 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Goeie vriend heb je dan, die weet het echt niet volgens mij Gio € 600.000,=?
Makaay net € 1.000.000,=? Ik weet van makaay dat hij na Bayern munchen iets meer dan de helft van zijn salaris daar heeft ingeleverd bij Feyenoord en bij Bayern verdiende Makaay
€ 4.300.000,= per jaar. Dus volgens zal die
€ 1.600.000,= meer kloppen dan die € 1.000.000,= die jij noemt.........
In het bestand van de sociale verzekerings bank staan geen leugens.Maar als jij het dan zo goed weet ook goed joh.
Antonio weet het dus stop maar met zoeken allemaal....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 maart 2009 door Leon FR1908 --
moa
 moa - maandag 16 maart 2009 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2009 - 19:55 schreef sevillana het volgende:

[..]

Ik kan best redelijk goed lezen hoor, zie hieronder;

Volgens mij is de enige oplossing om uit de schulden te komen, dit rijtje spelers m.u.v. Bruins en Guzman (Transfer waarde) er uit te gooien. Als zij echt een hart hebben voor de club laten ze hun contracten kosteloos ontbinden.

Jij hebt het over spelers "er uit gooien" en "contracten kosteloos ontbinden". Dream on! Dat is puur gericht op kostenbesparing maar wel degelijk ook een vorm van kapitaalvernietiging. Nu heb je het ineens over "spelers gewoon verkopen" maar toen jij deze topic/discussie opstarte werd er nog niet over spelers verkopen geschreven, toch?
Overigens, hierna reageer ik verder niet meer, het is naar mijn idee de moeite eigenlijk helemaal niet waard.
Je reactie was inderdaad de moeite niet waard, gezien je het nog steeds niet blijkt te begrijpen.
Ik heb gesteld dat we van deze spelers afmoeten, dat dat op een kostbare manier moet maak jij er van.
moa
 moa - maandag 16 maart 2009 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2009 - 20:56 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

In het bestand van de sociale verzekerings bank staan geen leugens.Maar als jij het dan zo goed weet ook goed joh.
Antonio weet het dus stop maar met zoeken allemaal....
De genoemde bedragen zijn veelvuldig in alle media naar voren gekomen, daarbij ben ik er van uit gegaan dat deze juist zijn.. en daar ga ik nog steeds van uit.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 17 maart 2009 - 10:10   quote  deeplink  
dan nog is het niet de oplossing om ze transfervrij te laten gaan!!!
moa
 moa - dinsdag 17 maart 2009 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 - 10:10 schreef Feyenoord till i die het volgende:
dan nog is het niet de oplossing om ze transfervrij te laten gaan!!!
Lezen....
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 17 maart 2009 - 10:13   quote  deeplink  
Doe ik. Was niet specifiek aan jou gericht.
barry1972
 barry1972 - dinsdag 17 maart 2009 - 10:20   quote  deeplink  
lees net dat lasse nilsson voor 1,5 miljoen te koop is, zou dat geen goede aankoop zijn
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 17 maart 2009 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 - 10:20 schreef barry1972 het volgende:
lees net dat lasse nilsson voor 1,5 miljoen te koop is, zou dat geen goede aankoop zijn
zelfs dat is te duur...
moa
 moa - dinsdag 17 maart 2009 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 - 10:20 schreef barry1972 het volgende:
lees net dat lasse nilsson voor 1,5 miljoen te koop is, zou dat geen goede aankoop zijn
Ik geloof dat alleen Vitesse die optie bedongen heeft bij de huur,
Maar idd niet geschikt voor Feyenoord.
danny four
 danny four - dinsdag 17 maart 2009 - 13:56   quote  deeplink  
Word je lekker wonderlijk van,bijna alleen nog kunnen discussiëren over wie der weg gaan en waar te bezuinigen.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 17 maart 2009 - 14:12   quote  deeplink  
is triest, dacht dat we op de weg terug zouden zijn. Inderdaad aan transfers zijn ze de afgelopen jaren niet veel kwijt geweest, maar ze hebben zich wel lelijk in de vingers gesneden met de salarissen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 17 maart 2009 - 14:35   quote  deeplink  
Snap ik ook niet zo hotjumper dat van die salarissen. De weg terug??? We zijn verder dan ooit.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 17 maart 2009 - 15:19   quote  deeplink  
het enige dat ik kan bedenken dat ze dachten dat we met deze spelers wel ff europese successen zouden halen of in ieder geval kampioen zouden worden.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 17 maart 2009 - 15:20   quote  deeplink  
Kan nog. O nee want die idioten in het maasgebouw willen nu weer een gedeelte transfervrij laten vertrekken.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 17 maart 2009 - 15:24   quote  deeplink  
ze zijn gewoon de weg kwijt.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 17 maart 2009 - 15:26   quote  deeplink  
Steeds meer supporters raken op deze manier ook de weg kwijt!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Simpele oplossing financiele problemen.









0.0063400