|
|
Roberto Gonzalez
|
|
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Dat vind ik behoorlijk overdreven Het riekt ook naar kinderhandel... Die jongen is veel te jong Lekker oud laten worden Kan nog van alles gebeuren
Toen Manchester en Roma met jochies van 13 kwamen spraken we van schande Dit zou nog veel erger zijn |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2009 - 15:48 schreef Phyxsius het volgende:Dat vind ik behoorlijk overdreven Het riekt ook naar kinderhandel... Die jongen is veel te jong Lekker oud laten worden Kan nog van alles gebeuren Toen Manchester en Roma met jochies van 13 kwamen spraken we van schande Dit zou nog veel erger zijn Dus Feyenoord moet wachten totdat ze oud genoeg zijn, zodat Manchester ze kan wegplukken en Feyenoord met lege handen blijft staan? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2009 - 15:59 schreef fey21 het volgende:[..] Dus Feyenoord moet wachten totdat ze oud genoeg zijn, zodat Manchester ze kan wegplukken en Feyenoord met lege handen blijft staan? Dit kind is nog geen 9!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 maart 2009 door Phyxsius -- |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote: betekent toch niet dat feyenoord hem niet in de jeugd mag zetten? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Je kunt het doen Maar ik vind dat principieel verwerpelijk Je gaat zo'n jongen niet uit zijn land wegrukken omdat hij misschien een grote kan worden Komt nog bij dat er van alles kan gebeuren waardoor hij nooit meer kan voetballen Of misschien kent hijalleen dit trucje En als je hem wil halen moet je zijn ouders op zijn minst werk aanbieden en wij zijn geen Chelsea
Komt nog bij dat het ongelooflijk hypocriet zo zijn Alle nederlandse clubs (ook Feyenoord)en supporters zitten te zeuren dat onze talenten zo vroeg worden weggekocht voor een prikje En dan zouden wij nu een jochie van 9 moeten halen uit een ver land?
Beetje hypocriet, niet? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Laat me raden, Roberto Gonzalez, . . . . . . . . . . . . nederlander van morokkaanse komaf? |
|
|
|
|
Dubbel V
|
|
|
Omdat dit kind een trukje kan, moeten we hem naar Rotterdam halen? Wat een onzin. Los van alle terechte bezwaren die Phyxsius heeft slaat dat echt nergens op. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Aha meneer Gonzalez laat weer eens van zich spreken. Heb je Hiddink al gezien in de kuip? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Mr. Gonzalez weer!!!! Hiddink inderdaad al gezien in de Kuip?? Jij wil ze volgend jaar zeker nog gelijk opstellen ook??? Voorlopig heeft Feyenoord nogt niet zo veel toekomst zoals de zaken er nu voor staan!!! Eerst maar eens oplossingen voor nu zoeken!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Helemaal eens met Phyxsius. Zijn zeer verwerpelijke praktijken in het hedendaagse voetbal. Het wordt tijd dat daar paal en perk wordt aan gesteld door Fifa en UEFA. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik geloof dat ze het in Engeland al netjes geregeld hebben? tot een bepaalde leeftijd mag je tot een uur reistijd om je stadion heen scouten. etc. etc. Pas boven de 16 mag je landelijk.
Ik weet t niet helemaal uit mn hoofd, kon t ook niet zo snel googlen... -- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 maart 2009 door Stylzz -- (Dat klopt, Stylzz kon t woord reistijd niet spellen en maakte er rijsteid van... briljant, dus nogmaals een edit voor de edit.)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 maart 2009 door Stylzz -- |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
zijn ze gek geworden straks gaan ze het vruchtwater scouten,trap onder kanis geven die kwasten.bah |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ja word hier ook echt misselijk van. dan ook nog het probleem dat hij bij ons toch weer weg gehaald word door een grote culb voordat hij ooit bij ons in het eerste heeft gestaan. |
|
|
|