BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Theo Lucius !

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Sander
 Sander - zondag 15 maart 2009 - 14:37   quote  deeplink  
Ik heb eerder Theo Lucius ook eerder deze week (na zijn uitlatingen op PSV tv) een aantal ziektes toegewenst, maar vanmiddag vond ik hem erg goed spelen ...
Wellicht waren "we" een beetje te voorbarig met onze kritiek ?
(voor de goede orde ... ik ben geen "Luciusfan ;) )

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 maart 2009 door Sander --
derq
 derq - zondag 15 maart 2009 - 14:44   quote  deeplink  
nee, hij wou bij de tegenstander voetballen.
agneovo
 agneovo - zondag 15 maart 2009 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2009 - 14:44 schreef derq het volgende:
nee, hij wou bij de tegenstander voetballen.
ja dus!!hij heeft gewoon een hele goede wedstrijd gespeeld..valt niks van af te dingen..
Fonsie
 Fonsie - zondag 15 maart 2009 - 15:27   quote  deeplink  
Jongens we moeten die Tiendalli terug voor nog nog meer druk van achter uit en met Rob van Dijk in het doel. wat moet hij nog meer doen. en Feynoord word nog sterker, die Vlemmings moet dat toch ook zien. Ik vond die Theo gaf in de eerste helft een paar prachtige ballen aan de jongens van P S V. ik dacht hij oefend al met ze. wat hij deed moet ie minimal doen punt uit.
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 15 maart 2009 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2009 - 15:01 schreef agneovo het volgende:

[..]

ja dus!!hij heeft gewoon een hele goede wedstrijd gespeeld..valt niks van af te dingen..
Hij speelde goed
En dat is het belangrijkste voor een voetballer

Neemt echter niet weg dat hij te vaak dingen zegt die niet kunnen
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 15 maart 2009 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2009 - 15:27 schreef Fonsie het volgende:
Jongens we moeten die Tiendalli terug voor nog nog meer druk van achter uit en met Rob van Dijk in het doel. wat moet hij nog meer doen. en Feynoord word nog sterker, die Vlemmings moet dat toch ook zien. Ik vond die Theo gaf in de eerste helft een paar prachtige ballen aan de jongens van P S V. ik dacht hij oefend al met ze. wat hij deed moet ie minimal doen punt uit.
over Tiendallie wil ik maar niks zeggen , deze jongen is nu aan zijn 4e trainer bij Feyenoord die hem ernaast zet en daar zal echt wel een reden voor zijn , wat die reden is weet ik ook niet ik denk nl ook dat Tiendalli op dit moment zéér bruikbaar is als stand in voor Lucius ant schat Tiendalli nog wel iets zekerder in dan Leerdam , dat jongetje moet zich echt nog ontwikkelen.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 15 maart 2009 - 16:19   quote  deeplink  
o ja ook nog even ONtopic : Lucius is echt wel een bruikbare speler mag van mij ook blijven maar niet voor een topsalaris , gewoon een salaris van een speler die tussen basis en bank zit.
Sander
 Sander - zondag 15 maart 2009 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Neemt echter niet weg dat hij te vaak dingen zegt die niet kunnen
Dat klopt ! daar ben ik het mee eens !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 maart 2009 door Sander --
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 maart 2009 - 17:11   quote  deeplink  
Hij wilde zich gewoon weer in the picture spelen :)
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 15 maart 2009 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2009 - 17:11 schreef Stylzz het volgende:
Hij wilde zich gewoon weer in the picture spelen :)
Bullshit , theo is een eikel , heeft een rotkop , is een kut PSV-er maar zet zich altijd voor 100% in dus heeft niets te maken met "zich in de picture spelen" het was niet zo slim om zich op PSV-tv zo uit te laten maar t was wel zijn eerlijke gevoel.
schiedam
 schiedam - zondag 15 maart 2009 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2009 - 17:15 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

Bullshit , theo is een eikel , heeft een rotkop , is een kut PSV-er maar zet zich altijd voor 100% in dus heeft niets te maken met "zich in de picture spelen" het was niet zo slim om zich op PSV-tv zo uit te laten maar t was wel zijn eerlijke gevoel.
AMEN!!!!!!!!!!
Ronneke
 Ronneke - zondag 15 maart 2009 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2009 - 17:15 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

Bullshit , theo is een eikel , heeft een rotkop , is een kut PSV-er maar zet zich altijd voor 100% in dus heeft niets te maken met "zich in de picture spelen" het was niet zo slim om zich op PSV-tv zo uit te laten maar t was wel zijn eerlijke gevoel.
Allemaal waar, hij heeft een lelijke rotkop maar speelde vandaag geweldig degelijk. Hij is zeker bruikbaar zoals hij nu speelt, al is het voor de breedte van de selectie. Laat die jongen lullen, als hij maar goed blijft spelen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 15 maart 2009 - 20:22   quote  deeplink  
Bek houden en gewoon ballen zoals vandaag niks meer en niks minder....
Zaten een paar knappe 1 2tjes bij met Timmer.
Nee Lucius was goed vandaag.
hotjumper
 hotjumper - zondag 15 maart 2009 - 20:46   quote  deeplink  
speelde goed, maar wat mij betreft sterft ie lekker af, net boven zn knieen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 15 maart 2009 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2009 - 20:46 schreef hotjumper het volgende:
speelde goed, maar wat mij betreft sterft ie lekker af, net boven zn knieen.
hahaha Nee dat is meer iets voor Danko .....
hotjumper
 hotjumper - zondag 15 maart 2009 - 20:57   quote  deeplink  
die mag net boven zn enkels afsterven
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 15 maart 2009 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2009 - 20:57 schreef hotjumper het volgende:
die mag net boven zn enkels afsterven
Net boven z`n bovenbeen vind ik meer iets voor Danko...
Dubbel V
 Dubbel V - zondag 15 maart 2009 - 21:12   quote  deeplink  
Laten we eerlijk zijn: Lucius speelde vandaag goed. Hij werkte hard en heeft veel opgeruimd in de verdediging. En kwam ook een paar keer goed mee naar voren. Alleen zijn inworpen gingen structureel naar een lampje. Desalnietemin mag hij van mij na dit seizoen lekker oprotten. Er zijn zat spelers van zijn niveau die met minder salaris genoegen nemen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 15 maart 2009 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2009 - 21:12 schreef Dubbel V het volgende:
Laten we eerlijk zijn: Lucius speelde vandaag goed. Hij werkte hard en heeft veel opgeruimd in de verdediging. En kwam ook een paar keer goed mee naar voren. Alleen zijn inworpen gingen structureel naar een lampje. Desalnietemin mag hij van mij na dit seizoen lekker oprotten. Er zijn zat spelers van zijn niveau die met minder salaris genoegen nemen.
PS de felbegeerde Dani Fernandes gezien vandaag.Daar moeten ze ook nog maar eens goed over nadenken...
Dubbel V
 Dubbel V - zondag 15 maart 2009 - 22:28   quote  deeplink  
Been kent hem in ieder geval. En heeft hém nog niet buiten de selectie gezet volgens mij. Dus dan moet hij wel goed zijn! Haha
Ronneke
 Ronneke - zondag 15 maart 2009 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2009 - 21:38 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

PS de felbegeerde Dani Fernandes gezien vandaag.Daar moeten ze ook nog maar eens goed over nadenken...
Maak je niet druk, die komt niet, namen zeggen nu nog niets, er is zelfs nog niet eens geld. Laten we lekker het seizoen afmaken en nu we nog kans hebben op plaats 8 en 9 hebben we iets om voor te spelen zoals ook de zegereeks van AZ te beeindigen. Vandaag was goed. Welke spelers er komen zien we deze zomer wel, maar zeker geen fernandez.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 15 maart 2009 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2009 - 22:28 schreef Dubbel V het volgende:
Been kent hem in ieder geval. En heeft hém nog niet buiten de selectie gezet volgens mij. Dus dan moet hij wel goed zijn! Haha
Kan de naam van die andere niet goed schrijfen maar ik ga het proberen.El Aktouyi??Nou ja iig ik heb die 2 een paar x bekeken maar ik zie ze beiden nou niet bepaald als versterking voor Feyenoord.Misschien zijn ze ingestort vanwegen de belangstelling van Feyenoord maar ze spelen zwak de laatste wedstrijden.De Schöne is de enige die er met kop en schouders bovenuit steekt bij NEC.En dan hoor ik sommige de naam Davids roepen de hele tijd omdat Mario van de winter heeft geroepen dat hij het nivo van Feyenoord wel aan kan nu.Nou ja we zullen het wel zien allemaal.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 15 maart 2009 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2009 - 22:30 schreef Ronneke het volgende:

[..]

Maak je niet druk, die komt niet, namen zeggen nu nog niets, er is zelfs nog niet eens geld. Laten we lekker het seizoen afmaken en nu we nog kans hebben op plaats 8 en 9 hebben we iets om voor te spelen zoals ook de zegereeks van AZ te beeindigen. Vandaag was goed. Welke spelers er komen zien we deze zomer wel, maar zeker geen fernandez.
Mee eens.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Theo Lucius !









0.0067341