BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord-PSV

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 15 maart 2009 - 15:58   quote  deeplink  
Het valt mij op dat ik overal in de media lees en hoor dat Feyenoord geluk heeft gehad
PSV zou de kansen hebben gehad en Feyenoord scoorde met geluk

Ik wil eigenlijk even aangeven dat dit onzin is!!

Voor de mensen die de statistieken niet kennen de media dus:

PSV heeft 8 schoten gelost en daarvan waren er 2 op doel

Feyenoord heeft 14 schoten gelost en daarvan waren er 6 op doel

Feyenoord heeft de meeste kansen gecreëerd en dus verdiend gewonnen!!

Trouwens een prachtige goal van Fer, speelde een sterke wedstrijd
Mooi dat zulke ingestudeerde spel hervattingen eens 3 (belangrijke) punten opleveren

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 maart 2009 door Phyxsius --
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 15 maart 2009 - 16:06   quote  deeplink  
Kom net zéér opgelucht uit de Kuip , nuttige overwinning maar heb gelukkig wel een andere bril gehad dan jij phyx , tot aan de 1-0 hebben wij toch echt 3 x gezwijnt bij kansen van Lazovic en Bakal en mede prachtige reddingen van vDijk bleef t 0-0 , wij zelf hebben volgens mij géén echte 100% kans gecreeerd , en toen dus die prachtige 1-0 super , super en daarna goed uitgespeeld! Maar at jij hier boven constateerd slaat kant noch wal , t zat ons niet tegen , nou en??????????????????/
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 15 maart 2009 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2009 - 16:06 schreef jantje 1974 het volgende:
Kom net zéér opgelucht uit de Kuip , nuttige overwinning maar heb gelukkig wel een andere bril gehad dan jij phyx , tot aan de 1-0 hebben wij toch echt 3 x gezwijnt bij kansen van Lazovic en Bakal en mede prachtige reddingen van vDijk bleef t 0-0 , wij zelf hebben volgens mij géén echte 100% kans gecreeerd , en toen dus die prachtige 1-0 super , super en daarna goed uitgespeeld! Maar at jij hier boven constateerd slaat kant noch wal , t zat ons niet tegen , nou en??????????????????/
De cijfers kloppen
En spreken toch voor zich?

Ik ben niet van mening dat wij gedomineerd hebben
Maar wel dat wij de meeste scoringspogingen hebben gehad
En dan kun je toch spreken van een verdiende overwinning?
supahfeyenoord you m
 supahfeyenoord you m - zondag 15 maart 2009 - 17:10   quote  deeplink  
als lazovies beter had geschoten gelukkig niet maar hij had wel 2 hele grote kansen maar maakt niet uit 3 hele mooie punten
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 maart 2009 - 17:11   quote  deeplink  
tsja.. als we 11x van 40 meter op doel schieten en zij 3 keer alleen voor de keeper staan. Wie is er dan t gevaarlijkst geweest?

ik bedoel maar....
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 15 maart 2009 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2009 - 17:11 schreef Stylzz het volgende:
tsja.. als we 11x van 40 meter op doel schieten en zij 3 keer alleen voor de keeper staan. Wie is er dan t gevaarlijkst geweest?

ik bedoel maar....
Dat is denk ik een verschil van mening over de kansen
PSV had een aantal ballen die er in moesten
Maar twee keer kwamen ze niet tot schieten (door een goede van Dijk)
Dan vind ik het geen kansen

En een keer ging de bal naast
Een bal moet toch minstens op doel voordat ik het als gevaarlijk bestempel
Want een bal moet toch echt op doel zijn voordat hij er in kan gaan

Vandaar mijn mening dat Feyenoord niet heeft gedomineerd maar wel terecht heeft gewonnen

En om er nog een domme cliché tegen aan te gooien:

Wij scoorden meer, dus het was verdiend

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 maart 2009 door Phyxsius --
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 15 maart 2009 - 17:39   quote  deeplink  
omdat dit een discussie forum is en ik dus de discussie aanga als ik t ergens niet mee eens ben , en in dit geval vind ik zelfs dat er onzin wordt uitgekraamt en dat door iemand die normaal wel realistisch is , ik was zelfs een beetje bezorgd over je toestand.
moa
 moa - zondag 15 maart 2009 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2009 - 17:34 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Waarom weerleg je mijn woorden dan niet gewoon?

Waarom moet jij dan gelijk weer een persoonlijke aanval doen?

Beetje kinderachtig, niet?
Omdat dat de enige aanval is die hij kent.

Feyenoord had inderdaad meer gewicht in de wedstrijd en meer mogelijkheden.. Desondanks had PSV (Lazovic) natuurlijk moeten scoren, daar hebben we gewoon 2 x mazzel gehad. Maar de rest van de wedstrijd vond ik Feyenoord beter.
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 15 maart 2009 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2009 - 17:40 schreef moa het volgende:

[..]

Omdat dat de enige aanval is die hij kent.

Feyenoord had inderdaad meer gewicht in de wedstrijd en meer mogelijkheden.. Desondanks had PSV (Lazovic) natuurlijk moeten scoren, daar hebben we gewoon 2 x mazzel gehad. Maar de rest van de wedstrijd vond ik Feyenoord beter.
Jij noemt het mazzel
Ik noem het prachtig gekeept van Van Dijk

Dat Lazovic de bal er naast kreeg kun je wel als mazzel bestempelen
moa
 moa - zondag 15 maart 2009 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2009 - 17:44 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Jij noemt het mazzel
Ik noem het prachtig gekeept van Van Dijk

Dat Lazovic de bal er naast kreeg kun je wel als mazzel bestempelen
Ja ook knap van v. Dijk, maar normaal gesproken moet zo'n bal er natuurlijk gewoon in.
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 15 maart 2009 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2009 - 17:39 schreef jantje 1974 het volgende:
omdat dit een discussie forum is en ik dus de discussie aanga als ik t ergens niet mee eens ben , en in dit geval vind ik zelfs dat er onzin wordt uitgekraamt en dat door iemand die normaal wel realistisch is , ik was zelfs een beetje bezorgd over je toestand.
En wat voegde die reactie van jou (over mijn drank/drugs en vriend) dan toe aan de discussie over de wedstrijd?
Wat heeft het uberhaupt met discussiëren te maken?

Helemaal niks!!!

Het was gewoon een slappe persoonlijke aanval!!!
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 15 maart 2009 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2009 - 17:51 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

En wat voegde die reactie van jou (over mijn drank/drugs en vriend) dan toe aan de discussie over de wedstrijd?
Wat heeft het uberhaupt met discussiëren te maken?

Helemaal niks!!!

Het was gewoon een slappe persoonlijke aanval!!!
zoals ik al schreef in mijn reactie: ik ben niet gewend van je dat je onzin uitkraamt , vaak ben ik t met je eens maar nu schrok ik van je onzin verhaal en maakte me daarom zorgen! Sorry hoor dat ik je heb beledigd was echt niet mijn bedoeling om je te krenken op je tedere ziel, sorry sorry.
Jeli
 Jeli - zondag 15 maart 2009 - 18:32   quote  deeplink  
Vanmiddag de wedstrijd weer op tv bekeken. Eerste helft was duidelijk voor Feyenoord. De tweede voor PSV, met inderdaad 3 grote kansen en een situatie dat ze een penalty hadden kunnen krijgen (overtreding Fer op Bakal).
Maar mag het ook een keertje meezitten? Na die goal van Fer werd PSV verrassend genoeg niet echt gevaarlijk meer. Mede dankzij een geweldige Bahia!
ariefr
 ariefr - zondag 15 maart 2009 - 18:39   quote  deeplink  
er waren er maar 2 die slecht speelden makaay en biseswar , de rest was goed en het publiek was vandaag het beste!!!
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 15 maart 2009 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2009 - 17:54 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

zoals ik al schreef in mijn reactie: ik ben niet gewend van je dat je onzin uitkraamt , vaak ben ik t met je eens maar nu schrok ik van je onzin verhaal en maakte me daarom zorgen! Sorry hoor dat ik je heb beledigd was echt niet mijn bedoeling om je te krenken op je tedere ziel, sorry sorry.
Excuses aanvaardt,
Al maak je het moeilijk om je serieus te nemen als je het over een tedere ziel hebt...
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 15 maart 2009 - 18:57   quote  deeplink  
dat gevoel had ik nou toen je jouw analyse vd wedstrijd gaf............

prettige avond phyx , t was weer even lachen!
Dubbel V
 Dubbel V - zondag 15 maart 2009 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2009 - 18:39 schreef ariefr het volgende:
er waren er maar 2 die slecht speelden makaay en biseswar , de rest was goed en het publiek was vandaag het beste!!!
Makaay was idd niet sterk. Maar wat het publiek betreft, de eerste helft waren wij ook niet erg dominant hoor.
hotjumper
 hotjumper - zondag 15 maart 2009 - 20:49   quote  deeplink  
briljant gespeeld, kut gloeilampen hadden geen kans, lazovic verdient een nekschot en het had 3-0 moeten zijn minstens.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 16 maart 2009 - 02:37   quote  deeplink  
Nog even erop teruggekomen Jantje
De redenering dat wij eigenlijk al flink achter hadden moeten staan klopt om een andere reden niet
Voordat al die 100% kansen van jouw kwamen had PSV al met 10 man moeten staan
En dan had ik nog maar moeten zien of PSV die kansen had gekregen

Waarom had PSV met 10 man moeten staan?

Als je de bal bewust met de hand beroerd om er voordeel uit te halen hoor je geel te krijgen
Lazovic kreeg dat in de eerste helft niet, had wel gemoeten
Dan had hij dus aan het begin van de tweede helft rood moeten krijgen (overtreding op GIO)

Dus als alles zo gegaan was als het had gemoeten had PSV 40 minuten lang met 10 man moeten spelen bij een 0-0 stand

En dan waren die kansen zeker niet gekomen
Aangezien de hoofdrolspeler bij al de volgende opgelegde kansen er dan niet meer zou zijn
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 16 maart 2009 - 06:18   quote  deeplink  
De lampjes zijn nu wel even uit daar in Eindhoven, geen CL volgend seizoen !!!! En nu op naar Alkmaar, de komende kampioen
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 16 maart 2009 - 07:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2009 - 02:37 schreef Phyxsius het volgende:
Nog even erop teruggekomen Jantje
De redenering dat wij eigenlijk al flink achter hadden moeten staan klopt om een andere reden niet
Voordat al die 100% kansen van jouw kwamen had PSV al met 10 man moeten staan
En dan had ik nog maar moeten zien of PSV die kansen had gekregen

Waarom had PSV met 10 man moeten staan?

Als je de bal bewust met de hand beroerd om er voordeel uit te halen hoor je geel te krijgen
Lazovic kreeg dat in de eerste helft niet, had wel gemoeten
Dan had hij dus aan het begin van de tweede helft rood moeten krijgen (overtreding op GIO)

Dus als alles zo gegaan was als het had gemoeten had PSV 40 minuten lang met 10 man moeten spelen bij een 0-0 stand

En dan waren die kansen zeker niet gekomen
Aangezien de hoofdrolspeler bij al de volgende opgelegde kansen er dan niet meer zou zijn
dit slaat natuurlijk nergens op , ik reageer gewoon op jou conclusie dat we dik verdiend hebben gewonnen en dat de media er helemaal naast zit betreft t aantal kansen van PSV wat volgens jou geen kansen waren , nu krijg ik een heel als,als verhaal wat dus nergens op slaat.

Ik vond het leuk met je te discussieren maar voor mij is nu de lol er echt af.

Ik zou zeggen suc6 kmet al je discussies voor mij is dit forum einde tijdperk.

Merk aan mezelf dat ik soms gewoon kwaad wordt door alle onzin die verkondigt wordt en hierdoor mijzelf verlaag tot het meegaan hierin en soms ook idioot taalgebruik. Ben inmiddels weer aan een nieuwe week begonnen waarin ik ook mijn journalistieke bijbaantje moet invullen en ook daarin gaatmijn nivo naar beneden door de irritatie en t onbegrip betreft dit forum.

beste phyx ik hoop echt dat er nog mensen zijn die met jou de discussie willen aangaan en wil je nog 2 dingen zeggen : ALS de scheids had gewild had hij ook de goal kunnen afkeuren vanwege bodycheck van Gio wat dus echt een overtreding is ! en ten 2e : ALS MIJN KONT EEN ROOSJE WAS HAD JIJ ERAAN LIGGEN RUIKEN!

aan iedereen op dit forum : Succes met phyx en overige onzin verkopers en excuses voor mijn taalgebruik in sommige reacties! Ik zal dit taalgebruik voortaan binnenskamers houden en mij niet meer verlagen door dit openbaar op een forum te doen!
El
 El - maandag 16 maart 2009 - 08:26   quote  deeplink  
Geluk dwing je af! Heeerlijk, 3 punten in de pocket!
En al komen we volgende week maar 1 keer op de helft van AZ en maken we dat doelpunt: Prrrriiiima, als we dan de nul houden en 3 punten mee naar huis nemen mag de media zeiken wat ze wil.
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 maart 2009 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2009 - 07:44 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

blabla
If my aunt had balls, she'd be my uncle.
F.L.E
 F.L.E - maandag 16 maart 2009 - 08:40   quote  deeplink  
Lekker belangrijk allemaal, als dit en als dat enz...
Gewoon 1-0 met een ijzersterke Bahia, mag ook wel eens gezegd worden, en 0 punten voor die leeghoofden uit lampenstad.
Met een werkgever in Eindhoven loop ik de komende week met een smile op m'n bek die er voorlopig niet meer afgaat.
Waarbij ik ze uiteraard nogmaals feliciteer met het aankopen van superspits Lazovic.
hotjumper
 hotjumper - maandag 16 maart 2009 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2009 - 08:26 schreef Stylzz het volgende:

[..]

If my aunt had balls, she'd be my uncle.
een she-uncle????
Pietje1
 Pietje1 - maandag 16 maart 2009 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2009 - 07:44 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

ALS de scheids had gewild had hij ook de goal kunnen afkeuren vanwege bodycheck van Gio wat dus echt een overtreding is !
Ook naar Studio Voetbal gekeken? Dat was een gewoon blok zetten, echt geen bodycheck. Gio is slim genoeg om het zo te doen dat het geen overtreding is. Er wordt zoveel geduwd in een strafschopgebied bij een corner, dan kan je elke corner wel affluiten. Ik ben erg blij dat er op standaardsituaties wordt gestudeerd en dat het zich uitbetaalt. Feyenoord is al jaren dramatisch geweest bij standaard situaties (op vrij trappen na dan). Ik ben daarmee dus ook erg blij met Vlemminx. Dit soort trucjes kan een ploeg veel zelfvertrouwen geven. Hij heeft hiermee denk ik wel even de mond gesnoerd van de blazers hier die aan het roepen waren dat hij op moet zouten. Dat waren trouwens dezelfde blazers die riepen dat een coach de tijd moet krijgen om een team te vormen... ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 maart 2009 door Pietje1 --
Pietje1
 Pietje1 - maandag 16 maart 2009 - 09:12   quote  deeplink  
Bij de weg, ik heb genoten van Lazeropevic!! Heerlijk zoals hij wederom faalde in de kuip!! Ik ga hem een bloemetje sturen om hem te bedanken voor een erg vermakelijke middag. Wil iemand nog iets op het kaartje zetten?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 maart 2009 door Pietje1 --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 16 maart 2009 - 09:28   quote  deeplink  
Lazeropevic is een perfect voorbeeld van Kuipvrees!!!! Ben nu een keer blij dat een speler dat heeft!!! v. Dijk stond ook als een DIJK te keepen!!!
danny four
 danny four - maandag 16 maart 2009 - 09:33   quote  deeplink  
ja,pinkie hoepel op.
hotjumper
 hotjumper - maandag 16 maart 2009 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2009 - 09:12 schreef Pietje1 het volgende:
Bij de weg, ik heb genoten van Lazeropevic!! Heerlijk zoals hij wederom faalde in de kuip!! Ik ga hem een bloemetje sturen om hem te bedanken voor een erg vermakelijke middag. Wil iemand nog iets op het kaartje zetten?
de groeten aan lulring
hotjumper
 hotjumper - maandag 16 maart 2009 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2009 - 12:15 schreef Ajax......... het volgende:
Als PSV op 60% had gespeeld (i.p.v. 50%)dan had PSV met 4-0 gewonnen.
EN Phyxsius reken je die dwarrelballetjes van Makaay ook mee als schoten.
(lompe BOER)
groeten AJAX
en je punt is?
F.L.E
 F.L.E - maandag 16 maart 2009 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2009 - 09:12 schreef Pietje1 het volgende:
Bij de weg, ik heb genoten van Lazeropevic!! Heerlijk zoals hij wederom faalde in de kuip!! Ik ga hem een bloemetje sturen om hem te bedanken voor een erg vermakelijke middag. Wil iemand nog iets op het kaartje zetten?
Ik weet wel nog iemand die dat bloemetje weg wil brengen naar "de mooiste club van de wereld".
Kan ie daar gelijk blijven, scheelt al de eerste 810.00 euro op de begroting.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 maart 2009 door F.L.E --
Marciano
 Marciano - maandag 16 maart 2009 - 16:24   quote  deeplink  
Biseswar vond ik zelf erg slecht!
Dubbel V
 Dubbel V - maandag 16 maart 2009 - 22:48   quote  deeplink  
En El Ahmadi dan? Ook een groot drama.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord-PSV









0.0055301