BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vlemmings effect?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - zondag 15 maart 2009 - 17:23   quote  deeplink  
Feyenoord heeft een goede reeks neergezet, zou dit mede door Leon Vlemmings komen, misschien moeten we Been toch maar afzeggen... ;)
moa
 moa - zondag 15 maart 2009 - 17:26   quote  deeplink  
Vlemmings is komend seizoen gewoon assistent.
We hebben komend seizoen dus Been en Vlemmings, gaat wel goed komen.
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 15 maart 2009 - 17:27   quote  deeplink  
Waarom? (slaat dus niet op de reactie van MOA)

Kijk naar ons materiaal
We moesten een keer punten gaan pakken
En ik schrijf het meer toe aan de terugkeer van Tomasson
Ook al was hij er al uit bij doe goal

Sinds Tomasson weer mee doet loopt alles beter
Hij houdt verdedigers beter en coached als een gek

Ik vind het eerder een Tomasson effect dan een Vlemmingseffect

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 maart 2009 door Phyxsius --
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 15 maart 2009 - 17:29   quote  deeplink  
ik geloof niet in een "Vlemmings-effect" maar geloof wel dat t vertrek van Verbeek voor rust en vrede in de selectie heeft gezorgd.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 15 maart 2009 - 17:30   quote  deeplink  
De uitvoering vd corner waardoor de goal tot stand kwam is wel 100% bedacht door Vlemmings
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 15 maart 2009 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2009 - 17:30 schreef jantje 1974 het volgende:
De uitvoering vd corner waardoor de goal tot stand kwam is wel 100% bedacht door Vlemmings
En het werkte prachtig!!
sevillana
 sevillana - zondag 15 maart 2009 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2009 - 17:29 schreef jantje 1974 het volgende:
ik geloof niet in een "Vlemmings-effect" maar geloof wel dat t vertrek van Verbeek voor rust en vrede in de selectie heeft gezorgd.
denk ik ook, en vlemmings heeft het nu redelijk goed staan op 't veld
puffin
 puffin - zondag 15 maart 2009 - 22:40   quote  deeplink  
oeps, denk dat het wel wat genuanceerder ligt. De defensie blijft het zorgenkind, zeker nadat 'kleutertje luister' Leerdam op rechts ging spelen. Iedereen zag toch dat het toen misging, die Hongaarse Neus van PSV kon er steeds langs en de bal voorgooien met alle gevaar vandien. Ook dhr El Alamani verspeelt iedere wedstrijd -ook nu weer- twee, drie keer de bal waarna grote, open kansen ontstaan. Gelukkig was die irri Danko zo vriendelijk naast het lege doel te schieten. Nee, beste schrijvers, het is niet echt beter geworden en de tweede helft was van een abominabel niveau waarbij het moment van Fer geweldig was en drie punten -uiteindelijk, na veel meeval- tot resultaat had.
Ronneke
 Ronneke - zondag 15 maart 2009 - 22:40   quote  deeplink  
Vlemmings is oke, rustige correcte man, been kan lekker fel uit de hoek komen, denk een goede combinatie van die twee. Heb vanmiddag genoten in de kuip Vlemmings effect of niet,maakt niet uit. Collectief sterk en voor elkaar willen werken. Irriteerde mij alleen aan biseswar die elke keer blijft liggen na een val terwijl de wedstrijd door gaat,lijkt op te weinig conditie.
Ronneke
 Ronneke - zondag 15 maart 2009 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2009 - 22:40 schreef puffin het volgende:
oeps, denk dat het wel wat genuanceerder ligt. De defensie blijft het zorgenkind, zeker nadat 'kleutertje luister' Leerdam op rechts ging spelen. Iedereen zag toch dat het toen misging, die Hongaarse Neus van PSV kon er steeds langs en de bal voorgooien met alle gevaar vandien. Ook dhr El Alamani verspeelt iedere wedstrijd -ook nu weer- twee, drie keer de bal waarna grote, open kansen ontstaan. Gelukkig was die irri Danko zo vriendelijk naast het lege doel te schieten. Nee, beste schrijvers, het is niet echt beter geworden en de tweede helft was van een abominabel niveau waarbij het moment van Fer geweldig was en drie punten -uiteindelijk, na veel meeval- tot resultaat had.
Vind dat je wel een beetje negatief bent na een belangrijke overwinning. De hele nederlandse competitie is van een bedenkelijk niveau. Leerdam is 18 jaar en ik vind het knap dat zo'n jochie in een volle kuip tegen PSV ineens daar moet staan. Wij supporteren feijenoord en wij pakken knap 3 punten. Eindelijk geluk aan onze zijde.
Dubbel V
 Dubbel V - zondag 15 maart 2009 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2009 - 22:40 schreef puffin het volgende:
oeps, denk dat het wel wat genuanceerder ligt. De defensie blijft het zorgenkind, zeker nadat 'kleutertje luister' Leerdam op rechts ging spelen. Iedereen zag toch dat het toen misging, die Hongaarse Neus van PSV kon er steeds langs en de bal voorgooien met alle gevaar vandien. Ook dhr El Alamani verspeelt iedere wedstrijd -ook nu weer- twee, drie keer de bal waarna grote, open kansen ontstaan. Gelukkig was die irri Danko zo vriendelijk naast het lege doel te schieten. Nee, beste schrijvers, het is niet echt beter geworden en de tweede helft was van een abominabel niveau waarbij het moment van Fer geweldig was en drie punten -uiteindelijk, na veel meeval- tot resultaat had.
Idd. Je ziet dat iedere ploeg regelmatig erg makkelijk door onze defensie wandelt. En komen we nu een paar keer goed weg, dat er niet gescoord wordt. Als onze oude vriend Danko die 500% kans erin schiet en onze andere oude vriend Lurling die bal in blessuretijd gewoon binnen de palen legt ziet de wereld er weer heel anders uit! Ook Vitesse kwam regelmatig makkelijk door en zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar misschien zitten we eindelijk in een periode waar we dat ook afdwingen. Dan kan het nog een leuk slot van de competitie worden. Maar als het geluk ons weer in de steek laat, moeten we weer voor iedere tegenstander vrezen!
puffin
 puffin - zondag 15 maart 2009 - 22:51   quote  deeplink  
het verschil tussen realisme en negativisme is een touwtje! Leerdam heeft nu absoluut niet de fysiek om mee te spelen, zowel 1-op-1 als opbouwend niet. Dat ging vandaag ten koste van het overwicht dat er de eerste helft wel was. Er gaat te veel mis maar dat leidde vandaag -gelukkig want het rood-witte gevoel is er altijd!- niet tot puntverlies maar om direct van Vlemmingseffect te spreken...
Dubbel V
 Dubbel V - zondag 15 maart 2009 - 22:52   quote  deeplink  
Het Vlemmingseffect is ook, dat Timmer steeds weer op doel staat...
Ronneke
 Ronneke - zondag 15 maart 2009 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2009 - 22:51 schreef puffin het volgende:
het verschil tussen realisme en negativisme is een touwtje! Leerdam heeft nu absoluut niet de fysiek om mee te spelen, zowel 1-op-1 als opbouwend niet. Dat ging vandaag ten koste van het overwicht dat er de eerste helft wel was. Er gaat te veel mis maar dat leidde vandaag -gelukkig want het rood-witte gevoel is er altijd!- niet tot puntverlies maar om direct van Vlemmingseffect te spreken...
Dat ben ik met je eens, maar vergeet niet, hij stelt zichzelf niet op, dat doet de trainer. Wie is er dan fout? Leerdam is een goede verdediger in de maak, ik had op dat moment toch gekozen voor tiendalli.
puffin
 puffin - zondag 15 maart 2009 - 22:56   quote  deeplink  
het ging toch over Vlemmings en zijn keuzes? Tiendalli is zelfde laken en pak, kan geen duels winnen en raakt in paniek. Meest zorgelijke is dat als zij een bal wegschieten dat deze niet verder komt dan 10, 20 meter. Al eerder is Fer genoemd als een fysiek sterke speler die -zeker in de eigen Kuip- op rechts zou kunnen spelen. Wint sowieso duels!
derq
 derq - maandag 16 maart 2009 - 00:08   quote  deeplink  
laten we niet te negatief doen over tiendalli, misschien kunnen we hem dan nog voor een aardig prijsje verpatsen :L haha
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 16 maart 2009 - 06:15   quote  deeplink  
Fer moet onze nieuwe centrumverdediger worden, wat een kerel !!!!
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 maart 2009 - 08:28   quote  deeplink  
Gelukkig geen Axe effect...
hotjumper
 hotjumper - maandag 16 maart 2009 - 08:39   quote  deeplink  
was gewoon een lekkere middag.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 16 maart 2009 - 09:32   quote  deeplink  
Een lekkere middag!!!! Vlemmings zal vast iets van een aandeel hebben!! Denk wel dat het grootste aandeel bij de selectie zelf ligt. Ook het vertrek van Verbeek natuurlijk. Is toch wel fijn als je met plezier naar je werk gaat.
fredje
 fredje - maandag 16 maart 2009 - 11:46   quote  deeplink  
Nu plukken we de vruchten van de afgelopen blessure leed.De kleine mannekes die de kar toen moesten trekken zijn nu volwaardige basis of wissel spelers . Bisseswar wijnaldum Fer Leerdam ga zo maar door. Vandaar dat ik nog steeds geloof in europees voetbal.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 16 maart 2009 - 14:41   quote  deeplink  
Nog maar 2 punten!!!! kijken of we zondag weer kunnen stunten en dan is het appeltje, eitje!!!!
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 16 maart 2009 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2009 - 14:41 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Nog maar 2 punten!!!! kijken of we zondag weer kunnen stunten en dan is het appeltje, eitje!!!!
Ik geef ons een kleine kans
Maar als wij punten pakken tegen AZ zitten we zeer goed
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 maart 2009 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2009 - 15:33 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Ik geef ons een kleine kans
Maar als wij punten pakken tegen AZ zitten we zeer goed
Ook als je verliest is t alleen heel vervelend als NEC en Utrecht allebei winnen.

NEC gaat veel punten laten liggen de komen 7 wedstrijden let maar op.
derq
 derq - maandag 16 maart 2009 - 15:48   quote  deeplink  
ja de spelers gaan niet meer voor mario door het vuur, en mario is er ook al niet meer met zn koppie bij. zo werkt dat nou eenmaal, kijk naar sparta vs foeke booy.

we zagen het ook al eerder bij vmarwijk...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 maart 2009 door derq --
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 16 maart 2009 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2009 - 15:48 schreef derq het volgende:
ja de spelers gaan niet meer voor mario door het vuur, en mario is er ook al niet meer met zn koppie bij. zo werkt dat nou eenmaal, kijk naar sparta vs foeke booy.

we zagen het ook al eerder bij vmarwijk...
Je hebt wel gelijk
Al denk ik dat het in al deze gevallen niet aan de trainer ligt/lag
Op het moment dat de trainer zijn vertrek aankondigt zijn de spelers ook bezig met het volgende seizoen
onbewust knapt er dan iets bij spelers
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 17 maart 2009 - 07:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2009 - 19:40 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

...
onbewust knapt er dan iets bij spelers
hun hamstring?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 17 maart 2009 - 09:52   quote  deeplink  
Bijvoorbeeld!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5879
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vlemmings effect?









0.0070259