BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waar gaan we heen in godsnaam

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - maandag 16 maart 2009 - 21:55   quote  deeplink  
eerst waren er boven de 20 inversteerders die zo rond 60 mil wou neerleggen en nou is het ingekrompen en praten ze over 25 mil als dat zo is dan komt het nog steeds niet goed en dan over de schulden is van 17 naar 24 verhoogt omg daar schokken ze van die inversteerders dus de kans dat er geld ingepompt word in feyenoord word steeds kleiner
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 17 maart 2009 - 07:31   quote  deeplink  
ik denk naar de kloten met dit bestuur.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 17 maart 2009 - 10:04   quote  deeplink  
Naar de klote met dit bestuur!!!
danny four
 danny four - dinsdag 17 maart 2009 - 10:08   quote  deeplink  
Onbegrijpelijk dat dit bestuur nog kan blijven zitten,terwijl de schulden nu al
rond de 24 miljoen liggen en aan het eind van het jaar waarschijnlijk nog hoger uitvallen.
Dat de helft van de investeerders afziet van hulp is zeer begrijpelijk als dit incompetente bestuur aanblijft en evenzo opmerkelijk is dat de huidige groep investeerders ogenschijnlijk geen moeite schijnt te hebben met dit bestuur.
Het geeft de schijn dat er een selecte groep investeerders is ontstaan die door
het huidige bestuur te laten zitten andere investeerders op afstand houd om de club voor een minimaal bedrag te kunnen overnemen en het zou ook maar zo kunnen dat het vertrek van Boudewijn Poelmann hier mee inverband staat.
Ik kan mezelf moeilijk ontrekken aan het idee dat er sprake is geweest van een ordinare machtstrijd,waar poelmann de belangen van feyenoord zo goed en zo duur mogelijk wenste te verkopen aan een niet gelimiteerde investeerders groep.
Dat zou dus ook de reden kunnen zijn dat de overgebleven investeerders deze directie
als bruikbare pionnen gewoon laat zitten en daarmee straks de club voor een schijntje van 25 miljoen geheel kan overnemen.
Dat deze directie na jaren van slecht bestuur en eigen belang de club met een schijnbare moedwilligheid naar de rand van de afgrond draagt om vervolgens de club voor een appel en een ei met veel bravoure op dienen bij hun geselecteerde groepje vrienden.
De toekomst voor Gudde en zijn diretie vrienden zal er nu ongetwijfeld zonnig uit zien,want zoals ze in business world zeggen "Voor wat hoort wat" Bah.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 17 maart 2009 - 15:36   quote  deeplink  
Precies Danny Four!!! Als ze maar zo'n laag bedrag ophoesten moeten ze helemaal geen inspraak krijgen. Bij zestig miljoen vind ik het een ander verhaal. hangt er dan ook nog vanaf door hoeveel mensen dat bij mekaar is gebracht. Bij een aantal van tien personen of meer heeft het geen nut. Krijg je straks weer de verdeeldheid onder de investeerders. Bestuur eruit en roeien met de riemen die we hebben zeg ik!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waar gaan we heen in godsnaam









0.0046641