|
|
scf-rotterdam
|
|
|
VOLGENS VOETBAL INSIDE WAS ER OP DE TRAINING EEN KLEINE MONDELING VECHTPARTIJTJE TUSSEN TIENDALLIE EN MAKAAY VERDERS WERD ER NIKS VAN VERTELD |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
dat is de reden dat tiendalli niet meer speelt |
|
|
|
|
scf-rotterdam
|
|
|
ja maar wel dom dan want ik vind tiendallie wel goed als back |
|
|
|
|
T,Montana
|
|
|
Makaay heeft net gebeld naar voetbal insite en heeft gezegd dat er niks van waar is |
|
|
|
|
Johnson
|
|
|
wacht eerst iets af voordat je meteen alles van de daken schreeuwt.. dat word al te veel gedaan.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
dit gaat dus weer nergens over. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
fredje
|
|
|
degene die met zo een bericht komt heeft ....duidelijk nooit gevoetbald. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Van der Gijp was dat. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Die joden van t.v. proberen ons gewoon kapot te maken. |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Verder nog wat (echt) nieuws? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
insiders lieten weten dat in het spelershome een stoel is omgevallen, dat gaat nog wel een staartje krijgen denk ik. |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Dan hadden ze beter Makaay er naast kunnen zetten als dit waar is! Maar het zal wel weer een fabeltje zijn van die lullo van een Derksen en assistenten, als ze maar kunnen stoken ........... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Precies en wij maar reageren. Lekker opgefokt worden met zijn allen en dan als de hel weer los breekt hebben ze het volgende punt om over te zeiken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 maart 2009 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 - 17:42 schreef hotjumper het volgende:insiders lieten weten dat in het spelershome een stoel is omgevallen, dat gaat nog wel een staartje krijgen denk ik. KIJK! DAAR KUNNEN WE TENMINSTE WAT MEE! |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
Die derksen die moet je geen kinderen laten voorlezen die slapen dan nooit weer he... wist je trouwens wel dat jou papa mama geslagen heeft..heb het uit betrouwbare bron.. griezel. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
zal best IETS van waar zijn anders is de verbanning van Tiendalli niet echt te verklaren , ga me nu niet vertellen dat Leerdam t beter doet op zijn plek?? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wat maakt het uit als Makaay JOOD Tiendalli op z`n bek heeft geslagen????Ik snap niet waar sommige zich druk om maken :P |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
zal eerder andersom zijn denk , voordat Makaay zijn arm beweegt is de dag zowat om , haha |
|
|
|
|
FRFC
|
|
|
Als Makaay dat werkelijk heeft gedaan dan heeft hij met die actie meer laten zien dat dit seizoen in alle wedstrijden bij elkaar :-S |
|
|
|
|
derq
|
|
|
ja hij heeft tiendalli op zn bek gemept maar je ziet zn zwarte oog niet.
nee geintje, jongens storm in een glas water....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 maart 2009 door derq -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 - 21:35 schreef jantje 1974 het volgende:zal eerder andersom zijn denk , voordat Makaay zijn arm beweegt is de dag zowat om , haha hahaha |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
waarschijnlijk is ie alleen tussen de lakens nog vooruit te branden......of veranderd ie dan in een spook??? |
|
|
|