|
|
qwerto
|
|
|
Je krijgt op die manier wel een betere competitie waarmee je beter staat in europa met clubs als anderlecht en brugge erbij |
|
|
|
|
derq
|
|
|
zin om zo ver te rijden elke keer? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
In welk opzicht zijn anderlecht en brugge beter dan ajax feyenoord psv az twente heerenveen of groningen?
De enige aanwinst zou Standard Luik zijn, plus het feit dat we verlost zijn van ploegen als Volendam. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
ja ik vind het affiche Feyenoord - Standaart luik beter klinken dan Feyenoord-Volendam |
|
|
|
|
Fonsie
|
|
|
ja hoor we zijn ook uit de degradatie zone, alleen bijna failliet, bankroet wel te verstaan. heel misschien krijgen we hulp van derden |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Lol ja met een bus combi. |
|
|
|
|
Robertz
|
|
|
Is dat nou wel zo'n goed plan. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Het lijkt me niets, ik zie liever welke NL club dan ook liever in de Champions League of een voorronde dan een Belgische club waar ik helemaal niets mee heb, ook al zou de algemene competitie daardoor op een hoger niveau getild worden. |
|
|
|
|
derq
|
|
|
waarom doen we gewoon niet alle leagues samen!? een GIGACHAMPIONS LEAGUE HEUAAH
nee deze shit is gewoon shit voor het voetbal. |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
We kunnen beter fuseren met de engelse competitie!! Feyenoord - Liverpool lijkt mij wel wat en veel betere opbrengsten uit de televisie rechten!! We blijven lekker dromen maar AUB niet met die manneke pis competitie gaan fuseren dan gaan we nog verder naar af.................... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
echt totale onzin, ik heb het idee dat die platini een paar ballen te veel voor zijn kop heeft gekregen. Eerst passen ze de europese competities dusdanig aan dat de "Rijke" clubs er het meeste voordeel van hebben en vervolgns gaat hij er over lopen janken. Hij doet er beter aan om de poule fases weer af te schaffen en er voor te zorgen dat er binnen europa eenduidige afspraken worden gemaakt over financiele criteria waaraan de clubs moeten voldoen. Verder moeten ze snel paal en perk stellen aan de handel in jeugd spelers. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Robertz