BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Welke spelers kunnen vertrekken als we maar 1 miljoen hebben te besteden deze zomer????

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 17 maart 2009 - 13:16   quote  deeplink  
Vertrekken:Timmer, Greene, de Cler (te duur in salaris en was belangstelling vanuit Engeland. kan je misschien nog wat voor vangen) Lucius, (misschien verstandiger om te houden voor bank want is multifunctioneel) Bruins, de Guzman, Landzaat, Biseswar, Vincken

terug halen: Hofs (minder geblesseerd dan menige andere speler in deze selectie.)

transfervrij halen: Dudek, Dani Fernandez, Smolarek, v.d Gun

kopen: El Akchaoui (9 ton)

Is natuurlijk niet ideaal maar we hebben nu eenmaal geen geld en het vertrouwen in de investeerders word ook met de dag minder. Ook gelijk flink bezuinigen op bestuursfuncties. Het lijstje wat van mij weg mag scheelt je ook al zeker 3 miljoen per jaar aan salarissen. Moet je alleen de nieuwe spelers geen topsalarissen geven.
Dan nog hopen dat er een klapper gemaakt kan worden met verkoop van een speler zodat je nog twee spelers van vijf miljoen kan kopen en nog wat van schuld in kan lossen. Gebeurt die klapper niet denk ik dat je dan toch nog een representatief elftal kan neer zetten.
Nop
 Nop - dinsdag 17 maart 2009 - 13:22   quote  deeplink  
El Akchaoui, ik vindt hem totaal niet boven de andere spelers uitsteken,
is hij wel het niveau Feyenoord? zijn uitverdedigen is na de winterstop zwak!
zijn opbouw soms er onlogisch, sinds zijn naam is genoemd bekijk ik hem goed maar ik ben bang voor een teleurstelling... potentie in hem zie ik niet hij zou zijn niveau al gehaald moeten hebben.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 17 maart 2009 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 - 13:22 schreef Nop het volgende:
El Akchaoui, ik vindt hem totaal niet boven de andere spelers uitsteken,
is hij wel het niveau Feyenoord? zijn uitverdedigen is na de winterstop zwak!
zijn opbouw soms er onlogisch, sinds zijn naam is genoemd bekijk ik hem goed maar ik ben bang voor een teleurstelling... potentie in hem zie ik niet hij zou zijn niveau al gehaald moeten hebben.
Het feit met hem is dat je hem zowel als links als rechtsback kan zetten. Multifunctionele spelers heb je gewoon nodig als je weinig geld heb. En Been ziet het erg in hem zitten en ik vertrouw volledig op Been.
danny four
 danny four - dinsdag 17 maart 2009 - 13:50   quote  deeplink  
Ik kan me hier helemaal in vinden,al ben ik bang dat ook makaay en gio wel eens geslachtofferd kunnen worden in de Gudde,s wijsheid.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 17 maart 2009 - 13:57   quote  deeplink  
Als Gio en Makaay geslachtofferd worden ben ik er helemaal klaar mee. Welke spits moeten we dan op stellen??? De jeugd??? De spitsen uit de jeugd zijn er nog niet en schieten er nog minder in dan Makaay dit seizoen denk ik. Geld is er niet dus een nieue goede spits is geen optie. Gio weg doen betekent voor mij dat de hel mag losbreken. Je zou wel met hem in overleg kunnen gaan over zijn salaris. Qua standaard salaris is hij het duurst. Persoonlijk denk ik ook als het aan de orde komt dat de dure spelrs transfervrij mogen vertrekken dat hij dat zelf aanbied. Hij heeft zijn zakken al lang gevuld en wil zijn carriere bij Feyenoord afsluiten. Denk dat we ons over Gio geen zorgen hoeven te maken.
danny four
 danny four - dinsdag 17 maart 2009 - 14:04   quote  deeplink  
Daar hoop ik eerlijk gezegd ook op dat deze jongens die het licht de rest van hun leven wel kunnen laten branden zich op gepaste manier beschikbaar stellen om de club te redden.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 17 maart 2009 - 14:09   quote  deeplink  
Mario heeft blijkbaar wel alle vertrouwen in El Akchaoui, speelt bij ons natuurlijk in een heel ander elftal waardoor hij, hopelijk ook beter gaat spelen. Verder ben ik ik het wel met FTID eens wat betreft timmer,greene, de cler bieseswar en lamzaad.
Bruins en Vincken zou ik houden daar verwacht ik nog wel wat van, helemaal onder Been.
Als van Dijk blijft zou ik Dudek niet halen (ivm salaris) maar Mulder op doel zetten. Hofs mag van mij ook terug komen en ik zou Pattinama en Janota bij de selectie halen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 17 maart 2009 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 - 14:09 schreef hotjumper het volgende:
Mario heeft blijkbaar wel alle vertrouwen in El Akchaoui, speelt bij ons natuurlijk in een heel ander elftal waardoor hij, hopelijk ook beter gaat spelen. Verder ben ik ik het wel met FTID eens wat betreft timmer,greene, de cler bieseswar en lamzaad.
Bruins en Vincken zou ik houden daar verwacht ik nog wel wat van, helemaal onder Been.
Als van Dijk blijft zou ik Dudek niet halen (ivm salaris) maar Mulder op doel zetten. Hofs mag van mij ook terug komen en ik zou Pattinama en Janota bij de selectie halen.
Mulder is er nog niet klaar voor. Qua geld geef ik je 100% gelijk. lodewijks heeft alleen gezegd dat we hem nog een jaar gaan verhuren aan een eredivisieclub. Dan dudek halen voor minimaal 1 jaar. Liefst twee jaar. kan hij het laatste jaar Mulder nog een hoop leren. of Mulder dan al beter dan hem is of niet. Een oude speler heeft altijd zijn wijsheden. En in Dudek zijn geval (als hij nog beter is en eerste keeper blijft) bijvoorbeeld hoe hij met druk om moet gaan of het op de bank zitten voor een jaar!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 17 maart 2009 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 - 14:04 schreef danny four het volgende:
Daar hoop ik eerlijk gezegd ook op dat deze jongens die het licht de rest van hun leven wel kunnen laten branden zich op gepaste manier beschikbaar stellen om de club te redden.
100% eens. Ik enk dat Gio dat sowieso zal doen. Al is het maar om het feit dat hij zijn carriere bij Feyenoord wil beeindigen. Die laat zich echt niet afschepen. Zal hij eerder een deel salaris inleveren.
danny four
 danny four - dinsdag 17 maart 2009 - 14:57   quote  deeplink  
Mogen ze die spelers van mij een standbeeld aan bieden als de club weer in rustig vaarwater de nieuwe kuip betrekt.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 17 maart 2009 - 15:15   quote  deeplink  
Ook mee eens Danny Four!!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 17 maart 2009 - 15:15   quote  deeplink  
Mulder verhuren aan een ere divisie club vind ik echt een vage optie, als hij daar klaar voor is is hij ook klaar voor de Kuip.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 17 maart 2009 - 15:25   quote  deeplink  
Nee hotjumper zijn we het weer niet eens. Je moet wel een hele dikke huid hebben als je in de Kuip fouten maakt. Zeker als jong ventje. Bij de Graafschap of een andere kleine eredivisieclub kan je nog weleens wat mis doen maar kan je toch proeven van het niveau in de eredivisie. Te vroeg brengen kan het einde van een carriere beteken voor zo'n jong ventje. En einde van een investering van Feyenoord!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 maart 2009 door Feyenoord till i die --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 17 maart 2009 - 17:55   quote  deeplink  
ik heb denk ik wat meer vertrouwen in het karakter van Mulder.
danny four
 danny four - dinsdag 17 maart 2009 - 18:07   quote  deeplink  
Ondanks dat ik hotjumpers verhaal ook goed begrijp,ben ik persoonlijk wat huiverig met een keeper omdat die al nooit goed genoeg kan zijn en zoals dit seizoen ook maar weer eens bewijst wel alles bepalend kan zijn voor de prestaties.
Ik kies dan ook liever voor een ervaren sluitpost,want als ik de gevolgen bij de eindhovense pisplee zie na het vertrek van Gomes dat liegt der ook niet om.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 17 maart 2009 - 18:11   quote  deeplink  
je bedoeld met ervaren zo iemand als timmer?
FEYENOORD KAMPIOENEN
 FEYENOORD KAMPIOENEN - dinsdag 17 maart 2009 - 18:27   quote  deeplink  
Botteghin misschien hoor ik nooit iemand meer over hij speelt nog steeds wekelijks goed voor zwolle en kan straks voor meer geld de deur uit dan hij nu kost (al weet ik niet zijn transferbedrag is).
El
 El - dinsdag 17 maart 2009 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 - 14:43 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

100% eens. Ik enk dat Gio dat sowieso zal doen. Al is het maar om het feit dat hij zijn carriere bij Feyenoord wil beeindigen. Die laat zich echt niet afschepen. Zal hij eerder een deel salaris inleveren.
Ik heb vorig jaar mei in Nou Camp Barcelona-Valencia gezien. Het werd 6-0. Messi, Henry, Bojan enz. Of Gio houdt net zoveel van Feyenoord als van zijn kinderen of hij had 30 liter sangria in zijn kraag toen hij voor Feyenoord koos!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 17 maart 2009 - 18:38   quote  deeplink  
Ik bedoel maar!!!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 18 maart 2009 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 - 18:27 schreef FEYENOORD KAMPIOENEN het volgende:
Botteghin misschien hoor ik nooit iemand meer over hij speelt nog steeds wekelijks goed voor zwolle en kan straks voor meer geld de deur uit dan hij nu kost (al weet ik niet zijn transferbedrag is).
te duur voor Feyenoord schat ik zo in.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 18 maart 2009 - 09:00   quote  deeplink  
Denk inderdaad te duur.
danny four
 danny four - woensdag 18 maart 2009 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 - 18:11 schreef hotjumper het volgende:
je bedoeld met ervaren zo iemand als timmer?
Ja die!!..kon even niet meer op de naam komen.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 18 maart 2009 - 16:05   quote  deeplink  
kunnen ze nog beter boschker in doel gooien!!!!hahahaha
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 18 maart 2009 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 - 13:45 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Het feit met hem is dat je hem zowel als links als rechtsback kan zetten. Multifunctionele spelers heb je gewoon nodig als je weinig geld heb. En Been ziet het erg in hem zitten en ik vertrouw volledig op Been.
ik wil mario zeker niet afzeiken , vind geweldig dat hij komt en waardeer zijn werkwijze , je ziet nu echter wel dat Mario ook de grip op zijn ploeg dreigt te verliezen. Verder vertrouw je volledig op hem als t gaat om spelers aantrekken maar dat vind ik nou net niet zijn sterke punt , Mario denkt dat ie iedereen aan t voetballen krijgt maar zit er nogal eens naast : Colins John , Bouaouzan en Radomski zijn van die voorbeelden.

Laat t transferbeleid dus maar aan Leo over en laat Mario t veldwerk doen! Betreft El Akchaoui denk niet dat ze die moeten halen , mochten ze Cler kunnen verkopen kunnen we gewoon Gio linksback zetten daar vind ik hem meer van waarde dan op t middenveld!
KKL
 KKL - woensdag 18 maart 2009 - 16:38   quote  deeplink  
Stel je krijgt 25 miljoen euros om te versterken.
Dan zou ik een aantal spelers laten vertrekken maar wel voor transferbedragen:

- Timmer
- Hofland
- De Cler
- Greene
- Lucius
- Mols
- Biseswar
- Makaay
- Tiendalli
- Hofs

En zou mij meteen richten op een goede,kopsterke spits, Vennegoor of Hesselink.
De achterhoede zou ik met grote,sterke verdedigers willen versterken, Douglas, Sankoh en Majstorovic.

Dubbele bezetting op linksachter zou je El Akchioui kunnen halen.
Gio blijft voor mij linksachter nummer 1.

En ik zou Dudek alleen halen wanneer van Dijk niet bijtekent.
Mulder moet duidelijkheid hebben.
Of uitlenen of strijden met Dudek om 1e keeper.

Spelers als van der Gun en Smolarek die transfervrij zijn, een poging om die kosteloos binnen te halen moet je altijd doen.

Je zou dus eigenlijk transfergelden moeten betalen voor 5 spelers.

-------------------Dudek-----------------
-----------------------------------------
--Sankoh---Majstorovic--Douglas---Gio----
-----------El Hamadi-------Fer-----------
--De Guzman------Tomasson-----Wijnaldum--
-----------Vennegoor of Hesselink--------
danny four
 danny four - woensdag 18 maart 2009 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 - 16:05 schreef Jappie_FEY het volgende:
kunnen ze nog beter boschker in doel gooien!!!!hahahaha
Haha ik bedoelde Dudek...bah ben in de war geraakt door Timmer zijn oom,die is jaren lang een hele goeie geweest voor psv die deed daar volgens mij iets in chemisch toilet reinigen ofzo.
scfvakx
 scfvakx - woensdag 18 maart 2009 - 17:52   quote  deeplink  
nee, haal santi kolk en inversteer in een goeie keeper die punten pakt.....velthuizen, krul en zeker niet zenden, die wil gewoon geld vangen en terug naar psv.
Landzaat, lucius, greene, makaay weg ermee. Berg , schone halen
Danny.K
 Danny.K - woensdag 18 maart 2009 - 18:19   quote  deeplink  
Landzaad,Cler,Lucius,Green,Buis,Timmer Mogen van mij weg of gaan al weg, Biseswar de Guzman die lopen transfervrij de deur uit dus die gaan ook weg jammer genoeg.
Ik zou Hofs terug halen en voor 1 miljoen iets in de verdediging halen, in de voorhoede zou ik opvullen met beloftes en voor op doel Mulder jong of niet Dudek was de eerste wedstrijden voor Feyenoord ook nerveus.
De reservebank alleen op vullen met beloftes, zo zou ik het doen als je alleen 1 miljoen te besteden had en om de schuld te saneren. Al komen er inversteerders zou ik 2 a 3 spelers kopen maar dat zal een andere topic worden.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 18 maart 2009 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 - 17:52 schreef scfvakx het volgende:
nee, haal santi kolk en inversteer in een goeie keeper die punten pakt.....velthuizen, krul en zeker niet zenden, die wil gewoon geld vangen en terug naar psv.
Landzaat, lucius, greene, makaay weg ermee. Berg , schone halen
heb je titel topic niet gelezen??? met 1 miljoen haal je geen van de spelers die jij wil. Word eens wakker. Zelfs al zouden we meer geld hebben zijn die spelers voor Feyenoord niet haalbaar. Hooguit 1!!! Mulder zeker laten vertrekken voor een appel en een ei en hem dan ergens anders tot topper zien uitgroeien. Totaal kansloze post!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 18 maart 2009 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 - 16:38 schreef KKL het volgende:
Stel je krijgt 25 miljoen euros om te versterken.

- Timmer
- Hofland
- De Cler
- Greene
- Lucius
- Mols
- Biseswar
- Makaay
- Tiendalli
- Hofs

De achterhoede zou ik met grote,sterke verdedigers willen versterken, Douglas, Sankoh en Majstorovic.

Spelers als van der Gun en Smolarek die transfervrij zijn, een poging om die kosteloos binnen te halen moet je altijd doen.

Nog zo een. lees de titel van deze topic nog eens!!!! 1 miljoen!!! Jij snap???? Kansloze!!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 18 maart 2009 - 19:08   quote  deeplink  
niemand halen en voor 1 miljoen bier uitdelen aan het legioen.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 18 maart 2009 - 19:13   quote  deeplink  
is waarschijnlijk een betere oplossing!!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 18 maart 2009 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 - 19:08 schreef hotjumper het volgende:
niemand halen en voor 1 miljoen bier uitdelen aan het legioen.
altijd goed!!!! maar niet dat evenementen uilenzeik!!
KKL
 KKL - donderdag 19 maart 2009 - 08:42   quote  deeplink  
Stel je krijgt 50 miljoen euros om te versterken.

- Timmer
- Hofland
- De Cler
- Greene
- Lucius
- Mols
- Biseswar
- Makaay
- Tiendalli
- Hofs

hotjumper
 hotjumper - donderdag 19 maart 2009 - 09:13   quote  deeplink  
Timmer € 0,-
Mols € 0,-
Greene € 0,-
Biseswar € 0,-
Tiendalli € 0,-
Lucius € 0,-

stoppen allemaal of contract wordt niet verlengd
Hofland, De Cler, Hofs en Makaay kan je nog wat voor vangen maar ik verwacht niet te veel.
van der gun vind ik niet echt een optie, beetje gevalletje lulring, leuk voor de subtop maar ik ben bang dat je er niet veel verder mee komt dan met spelers uit de eigen jeugd.

Verder kan ik me wel aardig vinden in je lijstje.
realist
 realist - donderdag 19 maart 2009 - 12:38   quote  deeplink  
VAN DER GUN is een goede speler!!! Verder zou ik het contract van lucifer en greene zeker niet verlengen. Hofs en de guzman verkopen en daarvan een spits halen uit zweden, belgie of noorwegen.Mols gaat gelukkig weg (hij heeft zeker zijn best gedaan maar is gewoon te oud).
danny four
 danny four - donderdag 19 maart 2009 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 - 18:39 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Nog zo een. lees de titel van deze topic nog eens!!!! 1 miljoen!!! Jij snap???? Kansloze!!
wahahahaaaaaaa hahaha
danny four
 danny four - donderdag 19 maart 2009 - 16:54   quote  deeplink  
Misschien kan jacobs ff bijspringen,wahahahaa
Danny.K
 Danny.K - donderdag 19 maart 2009 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 - 12:38 schreef realist het volgende:
VAN DER GUN is een goede speler!!! Verder zou ik het contract van lucifer en greene zeker niet verlengen. Hofs en de guzman verkopen en daarvan een spits halen uit zweden, belgie of noorwegen.Mols gaat gelukkig weg (hij heeft zeker zijn best gedaan maar is gewoon te oud).
De Guzman gaat gratis en voor niks weg dus geld kun je wel op je buik schrijven. En als er geen geldschieters komen zou je Hofs nog best weleens kunnen gebruiken maar daar zouden hier de meningen nog wel eens over verschillen en dat is alleen maar goed.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 20 maart 2009 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 - 12:38 schreef realist het volgende:
....en daarvan een spits halen uit zweden, belgie of noorwegen.....
van mijn part komt van bora-bora als hij er maar 30 inschiet per seizoen
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 21 maart 2009 - 21:22   quote  deeplink  
Whahahaha!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5179
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Welke spelers kunnen vertrekken als we maar 1 miljoen hebben te besteden deze zomer????

0.0091340