|
|
vi medewerker
|
|
|
Feyenoord aast op Boudewijn Zenden. De oud-PSV'er vertrekt aan het einde van het seizoen bij het Franse Olympique Marseille.
Feyenoord ziet in de aanvaller de beoogde opvolger voor de vertrekkende Diego Biseswar. Volgens de papieren versie van Voetbal International hopen de Rotterdammers deze week al de onderhandelingen met Zenden af te ronden. Ook Jerzy Dudek staat op het punt een contract te tekenen bij de stadionclub. Beide spelers zijn transfervrij.
Zenden begon zijn carrière bij PSV en speelde verder voor FC Barcelona, Chelsea, Middlesbrough, Liverpool en dus Olympique Marseille. Daarnaast kwam Zenden 54 keer uit voor het Nederlands elftal, waarin hij zeven keer scoorde. |
|
|
|
|
derq
|
|
|
Gelukkig iemand met een enorm potentieel! lol |
|
|
|
|
vi medewerker
|
|
|
Feyenoord kan alleen transfervrije spelers halen in de zomer. |
|
|
|
|
nivek
|
|
|
nou ze zijn wel transfervrij, maar dit moeten dan wel echt de laatste 30ers zijn hoor en zeker ook een paar 30ers gaan lozen zoals bv. lucius, Timmer etc
HIerna hopelijk wel leuke talenten aantrekken!! |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Nee alsjeblieft niet zeg. |
|
|
|
|
Marciano
|
|
|
Warm Biseswar vervangen gaat hij weg dan? |
|
|
|
|
bakker
|
|
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
kansloze topic dit!!!!!!!!!!!!!11 |
|
|
|
|
peterverweg
|
|
|
pff zenden ipv een groot talent als biseswar behouden,investeer in de toekomst,wat hebben die dertigers ons gebracht,denk aan lucius en landzaat??? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
we hebben Slory en Pattinama beetje overbodig lijkt mij dus, lijkt me ook geen goedkope speler salaris technisch. |
|
|
|
|
Marioscenario
|
|
|
Eindelijk een speler die bij mij een echt Feyenoord gevoel geeft. Laat het niet waar zijn. |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
bron??, dan zet ik het op fr-legoen.nl |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Daar hebben we hoop ik meer aan dan lucky Biseswar..... Zenden is volgens mij tactisch ook wat beter dan Biseswar. Maar ik hoop dat men niet alleen 30'ers gaan aantrekken !! En een paar 30'ers laten vertrekken zoals bv: Lucius, de Cler, Landzaat en Makaay. Ik ben meer benieuwd of er nog geinvesteerd gaat worden door geldschieters en anders hou het voor mij op dan ga ik geen geld meer in een bodemloze put stoppen!! |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
Moet hij wel zelf patat meenemen voor de lunch,want ook de kantine moet bezuinigen |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Volgens onze VI-Medewerker kwam Zenden afgelopen zomer ook al Toen was het zo goed als rond
In de winter had hij hetzelfde verhaal... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
VI medewerker lult maar wat raak. Lees wat phyxsius schreef. zie ik trouwens ook nog een s Smolarek 10x liever komen. Is ook transfervrij en een stuk jonger. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
het is snorremans zelf zeker:P |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Zou me niets verbazen. Snap sowieso niet wat een VI medewerker op een Feyenoord forum moet!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 maart 2009 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 - 19:31 schreef Feyenoord till i die het volgende:Zou me niets verbazen. Snap sowieso niet wat een VI medewerker op een Feyenoord forum moet!!! Das op zich wel een grappige vraag Toevallig is er een tijdje gelden een vraag aan Derksen gesteld Iemand gebruikte zijn naam op het forum De vraag was toen of hij dat echt was of een van zijn medewerkers of dat hij er niks mee te maken had
Zijn antwoord: Ik was het niet en ook niemand van de redactie. Dat zou wel knap dom zijn, dan hoef ik geen blad meer te drukken. Niemand die iets met de VI te maken heeft profileert zich op een of ander forum. Dat is een regel die heerst onder mijn medewerkers.
Als ik hem dat hoor zeggen zet ik toch zo mijn vraag tekens bij onze Vi medewerker hier |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 - 19:31 schreef Feyenoord till i die het volgende:Zou me niets verbazen. Snap sowieso niet wat een VI medewerker op een Feyenoord forum moet!!! Misschien een neus die het ons wil laten gelofen??? |
|
|
|
|
FRFC
|
|
|
een vi medewerker die zich zo noemt en onder die naam gaat posten op wat vage fora is al behoorlijk dom op zich... |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
Ja die derks komt niet op klompen hier,die Griezel glijd liever onder de achterdeur naar binnen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
danny four
|
|
|
Krunk is dan weer derksen? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
En derksen is een "vi medewerker" de cirkel is rond. |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
Je weet het zeker?,verbeek is het niet he!!! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Ik denk niet dat Verbeek internet via dongel heeft in de sportschool.. Johan "The Krunk" Derksen, lijkt mij de voornaamste verdachte. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 - 18:29 schreef Phyxsius het volgende:Volgens onze VI-Medewerker kwam Zenden afgelopen zomer ook al Toen was het zo goed als rond In de winter had hij hetzelfde verhaal... Elke transferperiode komt Zenden naar Feyenoord. Dat is al zo de laatste drie jaar. Zoals ik al eerder zei: zo lang ik nog geen foto zie van een speler met een Feyenoord shirt met naam en nummer op Feyenoord.nl, geloof ik helemaal niks. |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
|
|
|
derq
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 - 22:27 schreef moa het volgende:Ik denk niet dat Verbeek internet via dongel heeft in de sportschool.. Johan "The Krunk" Derksen, lijkt mij de voornaamste verdachte. bij mijn sportschool hebben ze gewoon wireless internet hoor. |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
quote: Ja verbeek is het dan zeker niet,die vind zulke slappe hap een internet cafe. |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 - 22:27 schreef moa het volgende:Ik denk niet dat Verbeek internet via dongel heeft in de sportschool.. Johan "The Krunk" Derksen, lijkt mij de voornaamste verdachte. Net de titel van een enge film zeg
Johan "The Krunk" Derksen |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 - 16:51 schreef vi medewerker het volgende:Feyenoord aast op Boudewijn Zenden. De oud-PSV'er vertrekt aan het einde van het seizoen bij het Franse Olympique Marseille. Vreemd Ik heb de papieren versie Ik zie het niet staan... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
un histoire pain du singe |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Net als elke VI medewerker!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij heeft t verkeerd verstaan. Feyenoord heeft voor vervanging Biseswar geen centen. Dat was t. Akoestiek is in zo'n gymzaal heel slecht. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|