|
|
Jappie_FEY
|
|
|
Ik lees net dat 020 een talent van 15 jaar wil binden van GB, omdat die zowat failliet zijn en geen contract kunnen aanbieden. Zijn vader/zaakwaarnemer heeft de voorkeur voor een club dicht bij huis.
Niks voor feyenoord misschien???? is dichter bij huis dan 020, wij hebben ook een goede jeugdopleiding en bovendien is hij GRATIS!!!!! |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Als hij goed genoeg is om meteen in de basis te staan!!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ik vind dit eigenlijk geen kinderhandel......is misschien een uurtje rijden vanaf waar ie nu speelt.
Het is het proberen waard naar mijn mening, want hij kost niks. Dus je loopt 0.0% risico!!!! |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2009 - 15:28 schreef Jappie_FEY het volgende:ik vind dit eigenlijk geen kinderhandel......is misschien een uurtje rijden vanaf waar ie nu speelt. Het is het proberen waard naar mijn mening, want hij kost niks. Dus je loopt 0.0% risico!!!! Is wel kinderhandel En Gigantisch Hypocriet |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Laten wij nu eerst maar s zorgen dat ons 1e elftal op orde komt , verder zijn we toch kansloos als je de strijd met Ajax aan moet gaan , Ajax heeft veel Belgen in de gelederen (of gehad) die voor die jongen als voorbeeld dienen (Vertonghen,Vermaelen,Alderweireld,de Mul) denk niet dat zijn ouders zullen zeggen : ga maar naar dat failliete cluppie want die hebben zo een mooi legioen................................ |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2009 - 15:28 schreef Jappie_FEY het volgende:ik vind dit eigenlijk geen kinderhandel......is misschien een uurtje rijden vanaf waar ie nu speelt. Maar ook het feit dat je misbruik maakt van de financiƫle malheur bij Germinal stuit mij tegen de borst. Als het zo door gaat verkeren wij straks in hetzelfde schuitje. En dan merk je opeens dat het vanaf de Kuip ook maar een uurtje rijden is naar die snelkookpan.... |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
ach , dat "profiteren" doet iedereen dat is zakendoen en zeker in voetballerij: hart en medogenloos! |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2009 - 13:12 schreef Jappie_FEY het volgende:Ik lees net dat 020 een talent van 15 jaar wil binden van GB, omdat die zowat failliet zijn en geen contract kunnen aanbieden. Zijn vader/zaakwaarnemer heeft de voorkeur voor een club dicht bij huis. Niks voor feyenoord misschien???? is dichter bij huis dan 020, wij hebben ook een goede jeugdopleiding en bovendien is hij GRATIS!!!!! een speler van 15 KAN je nog geen contract aanbieden in Belgie! Verder ligt de keus gewoon bij die jongen en blijft hij misschien wel daar! Maar ach wat zou een speler van bijv. Sparta doen als er een grote club komt? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Er moet een verbod komen om spelers onder de 21, die contract hebben, weg te kapen!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En maar janken bij de uefa en fifa dat de jonge (godenzoontjes)worden weggeplukt bij ajax.En het dan zelf doen bij een club die op sterven ligt.Lijkenpikkerij en wel heeeeeeeeel erg hypocriet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2009 - 17:04 schreef jantje 1974 het volgende:[..] een speler van 15 KAN je nog geen contract aanbieden in Belgie! Verder ligt de keus gewoon bij die jongen en blijft hij misschien wel daar! Maar ach wat zou een speler van bijv. Sparta doen als er een grote club komt? Hier zit je aardig mis Jantje,maar ja dat mag ook wel een keertje he......... |
|
|
|
|
har
|
|
|
De j*den hebben toch een samenwerkingsverband met die belgen? |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
|
|
|
danny four
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2009 - 15:28 schreef Jappie_FEY het volgende:ik vind dit eigenlijk geen kinderhandel......is misschien 3 uurtjes FIETSEN vanaf waar ie nu speelt. Het is het proberen waard naar mijn mening, want hij kost niks. Dus je loopt 0.0% risico!!!! |
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2009 - 16:55 schreef jantje 1974 het volgende:Laten wij nu eerst maar s zorgen dat ons 1e elftal op orde komt , verder zijn we toch kansloos als je de strijd met Ajax aan moet gaan , Ajax heeft veel Belgen in de gelederen (of gehad) die voor die jongen als voorbeeld dienen (Vertonghen,Vermaelen,Alderweireld,de Mul) denk niet dat zijn ouders zullen zeggen : ga maar naar dat failliete cluppie want die hebben zo een mooi legioen................................ laten wij en ons......spreek je ook over wij en ons als je op de 020 site zit??? Je hebt daar hele verhalen zag ik toen ik op zoek was naar leedvermaak......maar misschien kan je daar een topic beginnen van: op je 109ste verjaardag in de 109ste minuut uitgeschakeld worden |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op donderdag 19 maart 2009 - 20:53 schreef Madhopfc het volgende:[..] laten wij en ons......spreek je ook over wij en ons als je op de 020 site zit??? Je hebt daar hele verhalen zag ik toen ik op zoek was naar leedvermaak......maar misschien kan je daar een topic beginnen van: op je 109ste verjaardag in de 109ste minuut uitgeschakeld worden Al!!!! Kijk maar eens op het neuzenforum!!!! moet hij toch overigens zelf weten als hij daar over voetbal wil praten?? Is ook niks voor mij maar is toch ieder voor zich!! uiteindelijk zit hij net als jij en ik in de kuip zijn team aan te moedigen. ik sla ze ook liever op hun muil dan ik met ze praat. Hij vroeger ook maar is een stuk ouder en wijzer geworden misschien. Moet je iemand niet op aanvallen. alleen neuzen die hier komen praten. Daarom snap ik ook niet dat ze hem daar tolereren. hahahahaha!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik bedoel dat bericht van jou over profiteren en zaken doen. AZ en Ajax zijn zelf de strijd aangegaan tegen de Engelse clubs die hun jeugd wegkapen.Dan moet je niet zo schijnheilig zijn om ergens anders zelf een talent weg te kapen.En dan vind ik het nog erger dat zo`n club op sterven na dood is. Bij Feyenoord zijn er de laatste jaren ook 3 ofzo weggekaapt.Schiet niet echt op eigenlijk dat wegkapen van jeugdspelers.Talenten weghalen bij amateurs is een ander verhaal dat zijn kweekvijvers voor het betaalde voetbal. |
|
|
|