|
|
qwerto
|
|
|
FSV
Naar is gebleken uit de gehouden poll op deze site en de vele reacties daaromheen, blijkt dat Feyenoord supporters genegen zijn de club financieel te helpen.
De Feyenoord Supportersvereniging (FSV) start daarom a.s. donderdagochtend om klokslag 10.00 uur de actie “Voor Feyenoord van Ons”.
Het doel van deze actie is om tot en met de Open Dag giften van supporters in te zamelen om te proberen de club met het ingezamelde geld financieel te ondersteunen.
De liefde voor Feyenoord en de onderlinge kameraadschap is groot. Daarom zeggen wij:
Geen Woorden Maar Daden, Geef Kameraden.
De club die in uw hart zit is hierbij gebaat.
Meer informatie over “Voor Feyenoord Van Ons” kunt u morgenochtend lezen op deze website.
http://www.feyenoordnet.nl/index.php
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 maart 2009 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
van mij krijgen ze geen cent zolang er geen geen duidelijke structuur is binnen feyenoord!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Mooie actie top!
Alleen de vorige keer dat er geld werdt opgehaald , ging het toen niet naar een goed doel?? I.P.V in Feyenoord steken. Dan vindt ik € 10,00 erg veel , en zonde geld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Goed iniatief. Ik doe mee. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Laat ze eerst maar eens met een goeie begroting en een vertrouwenwekkend beleid komen. Vervolgens mogen de zgn. investerdeerders, die nu al naam maken als redders van de club maar nog niks hebben laten zien, over de brug komen. Dan wil ik er nog wel over denken om extra geld in de club te steken. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Eerst het bestuur eruit en mensen erin die ik vertouw. Voor dat het in een mooi vakantiehuis verdwijnt. Hahahaha!!! Zonder gein. Eerst een open en nieuw bestuur!! feyenoord kost me nu al genoeg geld en krijg er niet veel voor terug. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zie t als liefdadigheid, is t ook nog belastingaftrekbaar. |
|
|
|
|
Fristy
|
|
|
Goeie actie. Hopelijk gaan de spelers (en bestuursleden) ook een deel van hun salaris storten. Lijkt me niet meer dan logisch...... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Blijf aan de gang. moeten eens liefdadig voor supporters zijn. als je dan toch geld verkwanselt doe het dan aan je supporters. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
de 40 euro per jaar als legioenlid was daar toch ook al voor? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
tsja, maar dat was niet vanuit de FSV. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
misschien als Been een actie opstart, dat er dan veel gestoort wordt. Zijn nogal wat mensen die zijn voeten willen kussen hierzo...... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Been is een feyenoord icoon, dus vindt het niet raar dat mensen hem graag zien komen, Zij voeten kussen begin ik niet aan :) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ik heb effe een rondje gehouden bij vrienden van mij die voor feyenoord zijn (9 stuks) en niemand is bereid om te lappen......
Denk dat dat bij iedereen zo zal zijn, dus zinloze actie dit.
Begrijp me niet verkeerd, maar als er binnen de club de goeie mensen zouden zitten en een goede structuur/visie. Wil ik best lappen. Maar nu effe niet........ |
|
|
|
|
supahfeyenoord you m
|
|
|
nouw jappie fey dan zijn mijn vrienden zeker anders dan jouw vrienden mijn 5 vrienden waar ik mee naar de kuip gaat zijn dan WEL weer bereid om te lappen dus zinloos nooit |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
waarschijnlijk het verschil dat ze niet naar het stadio gaan;)
maarja....
40.000 x €10 = €400.000,-
lijkt me niet genoeg om gudde uit te kopen of wel??? |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
En het legioengeld dan , die € 40,= per jaar waar gaan die heen deze waren toch ook bedoeld om de financiele positie te versterken om aankopen te doen!!! Dus het is gewoon allemaal en iedereen belazeren ............ van mij krijgen zo voorlopig niks en als ik een investeerder was ook niks zolang er geen duidelijkheid is binnen Feyenoord................... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Vind 10 euro een beetje karig.
Ik ben best bereid om ieder jaar rond de 100-200 euro te betalen aan een fonds. Maar dan wel op de voorwaarde dat het geld verantwoord uitgegeven wordt.
Het moet toch wel mogelijk zijn om zo'n 100.000/200.000 mensen zo ver te krijgen om dat te betalen toch? |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
wie geeft jou de garantie dat t verantwoord wordt uitgegeven???
en verder beste moa : hoe denk jij 100.000 tot 200.000 mensen zo gek te krijgen ??? Ze krijgen niet meer dan 38.000 seizoenskaarten verkocht dus zullen er zeker niet 100.000 zijn die zonder er iets voor terug te krijgen 100 tot 200 € storten ??? Je bent geen stugge fries maar wel een naieve................ |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2009 - 16:26 schreef antoniorijen het volgende:En het legioengeld dan , die € 40,= per jaar waar gaan die heen deze waren toch ook bedoeld om de financiele positie te versterken om aankopen te doen!!! Dus het is gewoon allemaal en iedereen belazeren ............ van mij krijgen zo voorlopig niks en als ik een investeerder was ook niks zolang er geen duidelijkheid is binnen Feyenoord................... het blad en het jaarlijkse kadoo kost ook een paar centen, plus nog het feit dat een groot aantal leden nog korting krijgen omdat ze een seizoenkaart hebben of lid zijn van de fsv. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2009 - 16:37 schreef jantje 1974 het volgende:wie geeft jou de garantie dat t verantwoord wordt uitgegeven??? en verder beste moa : hoe denk jij 100.000 tot 200.000 mensen zo gek te krijgen ??? Ze krijgen niet meer dan 38.000 seizoenskaarten verkocht dus zullen er zeker niet 100.000 zijn die zonder er iets voor terug te krijgen 100 tot 200 € storten ??? Je bent geen stugge fries maar wel een naieve................ Dat garantie krijg je niet, maar indien er een gezonde organisatie e.d. staat mag je daar wel van uit gaan.
Daarnaast is voor veel mensen een seizoenkaart geen optie, terwijl iedereen 100 euro kan missen.
Als de VI cijfertjes al kloppen hebben we meer dan 1.000.000 supporters, we kunnen er rustig van uit gaan dat dat dus veel meer zijn, een respons van ongeveer 5% is voldoende om dan tot een aantal van 100.000 te komen. Ik denk dat 5% van de supporters wel 100 euro per jaar wil missen indien onze ploeg ieder jaar weer gewoon mee doet om de prijzen.
Op termijn moeten we dus wel aan dergelijke aantallen kunnen komen, ik heb nergens gezegd dat dat voor het komend seizoen al klaar moet zijn.
Jammer dat je met je laatste zin toch weer gewoon de persoonlijke aanval kiest ipv. de discussie.
EDIT: ps. Ik ben geen Fries, dus naast het feit dat je opmerking nergens op slaat, is het nog een belediging ook.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 maart 2009 door moa -- |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
het schijnt dat we 3 milioen suporters/fans hebben als iedereen 10 euro geeft ( wat overigens toch niet gaat gebeuren) kom je uit op 30 milioen euro : schulden weg |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2009 - 18:28 schreef qwerto het volgende:het schijnt dat we 3 milioen suporters/fans hebben als iedereen 10 euro geeft ( wat overigens toch niet gaat gebeuren) kom je uit op 30 milioen euro : schulden weg dream on!!! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Daarom kan je beter een hoger bedrag nemen, voor mij maakt 10 of 100 euro weinig uit. Dan heb je dus een minder hoge response nodig en kom je snel op een bedrag dat een verschil kan maken.
Het liefst in een vorm van jaarlijkse betaling, zodat we op lange termijn financieel sterk staan. |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
De realiteit is denk ik,dat veel moeite hebben met dit groot verbruikende en schimmige bestuur en de hand op de knip houden. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2009 - 18:41 schreef danny four het volgende:De realiteit is denk ik,dat veel moeite hebben met dit groot verbruikende en schimmige bestuur en de hand op de knip houden. Vandaar de voorwaarde dat er verantwoord me omgesprongen wordt. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Helemaal niets!!! Wat vind je daarvan??? Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die bereid zijn om te geven met dit beleid. Laat het bestuur eerst maar eens zelf geld in Feyenoord stoppen. Ik ga echt geen geld geven omdit kansloze bestuur hun salaris te betalen. Als het over hun oprotpremie gaat ben ik een van de eerste die geeft. al hebben ze daar totaal geen recht op. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2009 - 18:43 schreef Feyenoord till i die het volgende:Helemaal niets!!! Wat vind je daarvan??? Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die bereid zijn om te geven met dit beleid. Laat het bestuur eerst maar eens zelf geld in Feyenoord stoppen. Ik ga echt geen geld geven omdit kansloze bestuur hun salaris te betalen. Als het over hun oprotpremie gaat ben ik een van de eerste die geeft. al hebben ze daar totaal geen recht op. Vandaar de voorwaarde dat er verantwoord me omgesprongen wordt. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
kan je dat op voorhand bepalen???? Zeker niet met dit bestuur!!! |
|
|
|
|
jjh
|
|
|
Ik geef 100 euro! Hopelijk volgen velen mijn voorbeeld. Ik ben blij dat dit initiatief nu van de grond komt. Zo laten we de spelers, bestuurders en investeerders zien dat wij alles geven voor Feyenoord |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Vandaar de voorwaarde dat er verantwoord me omgesprongen wordt. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Ik kan je wel blijven quoten, en ik denk zelf dat het met het oude bestuur ook niet veel was geworden. Maar gezien er nu flink wat zwakke schakels opgestapt zijn, moeten de nieuwe mensen eerst maar eens een kans krijgen. |
|
|
|
|
Shinjinr1
|
|
|
ik geef ook 100 euro
Ben bereid meer te betalen maar moet eerst het bestuur eruit. Er moeten mensen komen, die onze club weer binnen 3 jaar gezond kan maken. Hoe denken de investeerders trouwens over Jorien v/d Herik? |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2009 - 19:00 schreef jjh het volgende:Ik geef 100 euro! Hopelijk volgen velen mijn voorbeeld. Ik ben blij dat dit initiatief nu van de grond komt. Zo laten we de spelers, bestuurders en investeerders zien dat wij alles geven voor Feyenoord Kan je die 100 euro meteen zelf wel even gireren naar verbeek,die moet ruw geschat ook nog een miljoen hebben. Mooie van deze optie is dat je er zo wat persoonlijker bij betrokken raakt vind ik dan.
Ps:Je mag je naam als gulle gever erbij zetten maar het zal verbeek een rotzorg zijn,als hij een nieuwe caravan gaat aanschaffen: |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2009 - 19:14 schreef Shinjinr1 het volgende:ik geef ook 100 euro Ben bereid meer te betalen maar moet eerst het bestuur eruit. Er moeten mensen komen, die onze club weer binnen 3 jaar gezond kan maken. Hoe denken de investeerders trouwens over Jorien v/d Herik? Ja gooi het maar in een bodemloze put zonder visie!! Eerst moet deze directie en RvC opstappen en dan zie ik wel verder. Maar in wezen zou ik best bereid zijn om jaarlijks een bedrag van € 500,= willen doneren ook als we gezond zouden zijn, indien dit geld alleen voor aan te trekken spelers wordt gebruikt!! |
|
|
|
|
Peer
|
|
|
Je mag best een gebaar maken. Is ook een signaal naar spelers (wellicht duwtje in de rug om salaris in te leveren) en financiers. Ik doe mee voor 50 Euro. Iedereen moet hier zijn eigen mening over kunnen hebben. Stop dus a.u.b. het afzeiken en negatieve commentaren. Natuurlijk heeft niemand de garantie dat er iets goeds meegebeurd. In het verleden ook certificaten gekocht. Ondanks dat er nu nog steeds een schuld is doe ik toch weer mee. Je kan ook zo denken; normaal ga je ook naar beker en Europa cup wedstrijden. Daar heb je dit jaar weinig aan hoeven uit te geven. Er zal ook wel commentaar van neuzen, boeren, etc komen. Extra reden om te laten zien dat wij achter onze club staan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 maart 2009 door Peer -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2009 - 19:56 schreef Peer het volgende:.... Iedereen moet hier zijn eigen mening over kunnen hebben. Stop dus a.u.b. het afzeiken en negatgieve commentaren. .... mag ik nou wel of geen eigen mening hebben?
ik wil met alle plezier extra geld doneren, maar pas als ik er overtuigd van ben dat er daadwerkelijk een goeie weg wordt ingeslagen. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
als ze nu eerst s zorgen dat ze volgens een begroting werken en die dus sluitend krijgen zijn we al 3 stappen verder! |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote: als die voorwaarde gegarandeerd wordt dan komen er ook genoeg investeerders hoor , alleen in t voetbal bestaan geen garanties , de ene vind pietje een geweldige speler en de ander wil keesie en weer een ander wil gerritje......................... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
precies en een goeie deal maken met het nieuwe stadion. Dat de extra inkomsten ook echt ten goede komen aan de voetbal club en niet aan een exploitatie maatschappij en een cateraar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 maart 2009 door hotjumper -- |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2009 - 19:56 schreef Peer het volgende:Je mag best een gebaar maken. Is ook een signaal naar spelers (wellicht duwtje in de rug om salaris in te leveren) en financiers. Ik doe mee voor 50 Euro. Iedereen moet hier zijn eigen mening over kunnen hebben. Stop dus a.u.b. het afzeiken en negatgieve commentaren. Natuurlijk heeft niemand de garantie dat er iets goeds meegebeurd. In het verleden ook certificaten gekocht. Ondanks dat er nu nog steeds een schuld is doe ik toch weer mee. Je kan ook zo denken; normaal ga je ook naar beker en Europa cup wedstrijden. Daar heb je dit jaar weinig aan hoeven uit te geven. Er zal ook wel commentaar van neuzen, boeren, etc komen. Extra reden om te laten zien dat wij achter onze club staan. Kijk als je vrouw geregeld de halve inboedel aan jan en alleman kado doet en op een goeie dag zegt ze tegen jouw, kan niks meer weggeven want alles is op!!!..ga jij toch zeker niet een nieuwe inboedel kopen voor zo,n wonderbaarlijke kwast.... |
|
|
|
|
Peer
|
|
|
Wat nu wel een punt is dat de FSV een mogelijkheid biedt om iets aan onze machteloosheid te doen. Met deze actie nemen ze wel een risico. Grote kans dat er een relatief klein bedrag wordt opgehaald. Zie de krantenkoppen al voor me;"zelfs supporters zien Feyenoord niet meer zitten". Ik vind het wel een uitdaging om de krant te halen met koppen als; "Legioen is legioen. Ongeëvenaard; supporters maken komst nieuwe spits mogelijk!" Bovendien al wordt het maar een paar ton, wellicht is het een vliegwiel voor investeerders? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
stel, we storten allemaal 100 euro en van dat geld halen ze één of ander afdankertje van 020, dan ben je blij.... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ongetwijfeld een druppel op een gloeiende plaat en een zinloze actie. Zou ook graag wat eisen willen stellen, maar ja.... zal toch wel gaan storten. |
|
|
|
|
Peer
|
|
|
Je kan ook zeggen; als we allemaal 10 Euro of meer storten kan de FSV als één van de investeerders worden gezien, zich bij hen aansluiten en goede voorwaarden afdwingen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
fsv heeft zich destijds serieus uitgesproken voor de komst van co adriaanse als nieuwe coach en daar zou ik dan vertrouwen in moeten hebben? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
was inderdaad geen strakke actie van ze |
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
Je kan het geloven of niet maar gisteravond heb ik een mailtje gestuurd dat ze een aktie moet gaan houden om geld in te zamelen voor ons cluppie. Een dag later komt de aankondiging dat ze dat ook gaan doen. Ik had het volgende onder meer voorgesteld. De Fsv moet geld gaan inzamelen dat aan Feyenoord wordt verstrekt als lening, alleen gaat de FSV geen rente vragen zoals nu wel gebeurt met leningvertrekkers. Indien we mogelijk alweer een miljoen euro kunnen terugbetalen aan een leningverstrekker bespaart Feyenoord rente. Daar de Feyenoord wel schuld houdt bij de FSV wordt deze automatisch een belangrijke gesprekspartner. Later zouden we eventueel de schuld kunnen kwijtschelden als er eindelijk eens echt beleid wordt gevoerd in het Maasgebouw. Daarnaast zou deze opzet ook een optie kunnen zijn voor mannen als Perridon. Op deze basis zorgen dat de rentelast van Feyenoord verdwijnt waardoor er geen onnodig geld wordt uitgegeven. Bij een schuld van 21 miljoen komt er jaarlijks minimaal 1 miljoen rente bij!!! (bij een rente van 5 procent). Daarnaast zouden enkele investeerders dan ook nog echt geld kunnen investeren voor GERICHTE aankopen. In ieder geval, ik stort 50 euro (sla wel een weekend stappen over) en als iedereen die zich Feyenoorder noemt minimaal 10 euro stort dan komen we aan een leuk bedrag. Deze aktie moeten we omarmen, ookal heb je net als ik al betaald voor je: seizoenskaart, het legioen, feyenoordobligatie, vele jaren de Feyenoordkrant, feyenoordkleding voor mijn kids en noem het maar op. Steun deze aktie!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 maart 2009 door Madhopfc -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2009 - 21:07 schreef Madhopfc het volgende:Je kan het geloven of niet maar gisteravond heb ik een mailtje gestuurd dat ze een aktie moet gaan houden om geld in te zamelen voor ons cluppie. Een dag later komt de aankondiging dat ze dat ook gaan doen. Ik had het volgende onder meer voorgesteld. De Fsv moet geld gaan inzamelen dat aan Feyenoord wordt verstrekt als lening, alleen gaat de FSV geen rente vragen zoals nu wel gebeurt met leningvertrekkers. Indien we mogelijk alweer een miljoen euro kunnen terugbetalen aan een leningverstrekker bespaart Feyenoord rente. Daar de Feyenoord wel schuld houdt bij de FSV wordt deze automatisch een belangrijke gesprekspartner. Later zouden we eventueel de schuld kunnen kwijtschelden als er eindelijk eens echt beleid wordt gevoerd in het Maasgebouw. Daarnaast zou deze opzet ook een optie kunnen zijn voor mannen als Perridon. Op deze basis zorgen dat de rentelast van Feyenoord verdwijnt waardoor er geen onnodig geld wordt uitgegeven. Bij een schuld van 21 miljoen komt er jaarlijks minimaal 1 miljoen rente bij!!! (bij een rente van 5 procent). Daarnaast zouden enkele investeerders dan ook nog echt geld kunnen investeren voor GERICHTE aankopen. In ieder geval, ik stort 50 euro (sla wel een weekend stappen over) en als iedereen die zich Feyenoorder noemt minimaal 10 euro stort dan komen we aan een leuk bedrag. Deze aktie moeten we omarmen, ookal heb je net als ik al betaald voor je: seizoenskaart, het legioen, feyenoordobligatie, vele jaren de Feyenoordkrant, feyenoordkleding voor mijn kids en noem het maar op. Steun deze aktie!!! Ik had al gestemd tijdens een enqette op een Feyenoordsite.Ik vind jou idee zeker niet slecht ,ik heb er op een manier zoals die van jou zeker 100 euro aan over.Had ik eerder al belooft en daar blijf ik bij.Ik hoop dat er veel mensen aan mee doen |
|
|
|