BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Voor Feyenoord Van Ons - Feyenoord Supportersvereniging (FSV)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Feyforever
 Feyforever - woensdag 18 maart 2009 - 21:56   quote  deeplink  
Met leonfr1908 en Madhopfc eens. Dit is toch een goede aktie. Gewoon steunen deze aktie. Ik wil niet nog zo'n seizoen.
Nop
 Nop - woensdag 18 maart 2009 - 21:56   quote  deeplink  
Ik doe ook mee 200 euro!
maar die inversteer ik dan door wederom mijn seizoenkaart te verlengen.

Ik support Feyenoord elke wedstrijd, op de manier!, zingen aanmoedige alles erop eraan!
Geld storten doe ik helaas pas wanneer spelers eerst een gebaar maken.
Wat verdiende GIO met zijn AH voetbalplaatjes actie? stort dat, en laten de aanvoerder het voorbeeld tonen naar de andere spelers dan volg ik ook als een supporter dat hoort te doen.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 18 maart 2009 - 22:17   quote  deeplink  
gaat me er niet om wat de spelers doen, maar wat het bestuur gaat doen.
colombiaan
 colombiaan - woensdag 18 maart 2009 - 22:49   quote  deeplink  
okk helemaal mee eens van mij krijgen ze 100 euro
Shinjinr1
 Shinjinr1 - donderdag 19 maart 2009 - 00:27   quote  deeplink  
Ik kan mij in bovengenoemd reacties indenken
Vind wel dat wij als supporters inspraak moeten hebben in een nieuw bestuur
Heb het idee dat elke Feyenoord supporter als er medezeggenschap komt in het kiezen van een nieuw bestuur geld doneert.
Moet gewoon goed met het geld omgegaan worden.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 19 maart 2009 - 07:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 - 00:27 schreef Shinjinr1 het volgende:
...
.....
moet je lid worden van het legioen
danny four
 danny four - donderdag 19 maart 2009 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 - 00:27 schreef Shinjinr1 het volgende:

Moet gewoon goed met het geld omgegaan worden.
Welk nieuw bestuur..Fc.Knudde & V Well..?
danny four
 danny four - donderdag 19 maart 2009 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 - 14:32 schreef Feyenoord till i die het volgende:
feyenoord kost me nu al genoeg geld en krijg er niet veel voor terug.

Jawel een stockholm syndroom.

Mark V.
 Mark V. - donderdag 19 maart 2009 - 10:12   quote  deeplink  
Minimaal 300.000 supporters die geven!! Keer € 100,- = 30 miljoen! mooi bedrag toch!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 19 maart 2009 - 10:40   quote  deeplink  
ja daarom is "onze" deelname aan de talentpools ook zo'n succes geworden
Fonsie
 Fonsie - donderdag 19 maart 2009 - 10:45   quote  deeplink  
Nu! Geen grote bek, maar het hart op de juiste plek, anders staan we voor gek.
De Supportersvereniging geeft het aan, waar wij met z''n allen voor staan.
FEYENOORD van is ons, daar willen we voor geven, FEYENOORD is en blijft ons leven.
Roadie
 Roadie - donderdag 19 maart 2009 - 10:56   quote  deeplink  
We love you Feyenoord, we do!!
Laten we deze actie een kans geven en niet gelijk de grond in trappen.
Probeer vrienden, kennissen of je werkgever ook zo ver te krijgen dat ze storten.
Laat de spelersgroep van Feyenoord-1 de FSV overtreffen door een bedrag groter dan €25000 te storten.
Laat Mario Been en andere prominente Feyenoorders de actie promoten!
Laat met z'n allen zien waar ik deze post mee begon:
WE LOVE YOU FEYENOORD, WE DO!!!
realist
 realist - donderdag 19 maart 2009 - 11:25   quote  deeplink  
WAT EEN SCHANDALIG IDEE!!!! spelers en bestuurders die miljoenen verdienen en jobhoppers zijn en de normale man die er in trapt ook nog. Ik ben een feyenoord supporter maar ben heel verbaasd over dit!!!!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 maart 2009 - 11:31   quote  deeplink  
Het is een initiatief waar je vrijwillig aan mee kan werken of niet.
Iemand oppert het idee en vervolgens ben je vrij om wel of niet mee te doen.

Hoe kan je een idee (goed of slecht) waar als het goed is Feyenoord beter van kan worden, nu een schandalig idee vinden?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 19 maart 2009 - 11:40   quote  deeplink  
inderdaad, ben weliswaar sceptisch, maar iederéén die een initiatief neemt dat ten goee komt van de club verdient alleen maar waardering.
danny four
 danny four - donderdag 19 maart 2009 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 - 11:31 schreef Stylzz het volgende:
Het is een initiatief waar je vrijwillig aan mee kan werken of niet.
Iemand oppert het idee en vervolgens ben je vrij om wel of niet mee te doen.

Hoe kan je een idee (goed of slecht) waar als het goed is Feyenoord beter van kan worden, nu een schandalig idee vinden?
Nou schandalig is ook wat sterk aangezet misschien,maar deze aktie heeft een rare symbolische waarde,omdat je voorbij gaat aan het feit dat de werkelijke verantwoordelijken nog steeds aan de leiding zijn en je op deze manier het gevoerde beleid en de directie steunt.
Vertel mij waar jij ooit zulk een wanbeleid hebt gezien waar een nog bijna voltallige directie daar mee weg kan komen.
Gudde heeft al gezegd dat die paar ton meteen verdampt,om
toch tussen de regels de ernst van de situatie weer te geven maar het toch ook een fijn gebaar te vinden.
Ja deze aktie steunt de beleidsmakers te blijven zitten en niet de club,want met deze bestuurders hou je investeerders
op grote afstand omdat niemand met gezond verstand nog geld in deze schemerige chaos steekt.
Iedere zich zelf respecterende directie zou nu de eer aan zich zelf moeten houden,om ruimte te maken voor een nieuw bestuurlijk vertrouwen.
De werkelijk enige passende en voor de club goede aktie is het bestuur op non actief om het vertrouwen van een ieder terug te winnen en van daar uit het herstel werk aan te pakken,oa dan pas een dergelijke aktie te starten.
F.L.E
 F.L.E - donderdag 19 maart 2009 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 - 12:28 schreef danny four het volgende:

[..]

Nou schandalig is ook wat sterk aangezet misschien,maar deze aktie heeft een rare symbolische waarde,omdat je voorbij gaat aan het feit dat de werkelijke verantwoordelijken nog steeds aan de leiding zijn en je op deze manier het gevoerde beleid en de directie steunt.
Vertel mij waar jij ooit zulk een wanbeleid hebt gezien waar een nog bijna voltallige directie daar mee weg kan komen.
Gudde heeft al gezegd dat die paar ton meteen verdampt,om
toch tussen de regels de ernst van de situatie weer te geven maar het toch ook een fijn gebaar te vinden.
Ja deze aktie steunt de beleidsmakers te blijven zitten en niet de club,want met deze bestuurders hou je investeerders
op grote afstand omdat niemand met gezond verstand nog geld in deze schemerige chaos steekt.
Iedere zich zelf respecterende directie zou nu de eer aan zich zelf moeten houden,om ruimte te maken voor een nieuw bestuurlijk vertrouwen.
De werkelijk enige passende en voor de club goede aktie is het bestuur op non actief om het vertrouwen van een ieder terug te winnen en van daar uit het herstel werk aan te pakken,oa dan pas een dergelijke aktie te starten.
En daarom zou iedereen die een Feyenoord hart heeft deze actie moeten steunen. Met een bedrag van een paar ton bereik je niets maar loopt het bedrag in de 6 cijfers ben je een machtsfactor, al helemaal als er 10 miljoen of meer bij elkaar komt.
Ga met dat geld bij de potentiele investeerders aan tafel zitten en het huidige bestuur is sneller weg dan je denkt.
danny four
 danny four - donderdag 19 maart 2009 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 - 12:44 schreef F.L.E het volgende:

[..]

En daarom zou iedereen die een Feyenoord hart heeft deze actie moeten steunen. Met een bedrag van een paar ton bereik je niets maar loopt het bedrag in de 6 cijfers ben je een machtsfactor, al helemaal als er 10 miljoen of meer bij elkaar komt.
Ga met dat geld bij de potentiele investeerders aan tafel zitten en het huidige bestuur is sneller weg dan je denkt.
Volgens mij willen we het zelfde,maar in een iets andere volgorde...Maar ik denk dat de laatste berichten omtrend
een aftreden van het bestuur wel op waarheid berusten dus
F.L.E de eerste doelstelling is bereikt zodat ik en anderen
nu ook kunnen mee willen gaan in deze aktie.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 19 maart 2009 - 17:25   quote  deeplink  
Ben wel blij dat Been al getekend heeft want ik zie het fsv er wel voor aan om voor het geld de komst van adriaanse te eisen.
Dubble O ms
 Dubble O ms - donderdag 19 maart 2009 - 19:14   quote  deeplink  
Als ze de nieuw gekozen Legioen vertegenwoordiger die medezeggenschap heeft in het beleid van het bestuur samen met de FSV mee kan beslissen wat er gaat gebeuren met het geld, ben ik bereid ook geld te doneren. Er zullen echter minstens 2 nieuwee spelers met karakter gekocht moeten worden die de kar kunnen trekken met de jonkies
bejaardetehuis old f
 bejaardetehuis old f - donderdag 19 maart 2009 - 20:40   quote  deeplink  
wij lenen het bedrag tegen 0 procent
wij sparen gewoon door .
call center in huren om bedrijven te benaderen om bij ons te doneren .
wij zijn binnen 5 jaar eigenaar van de club en shirt sponsor met het LEGIOEN op het shirt . let maar op

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Voor Feyenoord Van Ons - Feyenoord Supportersvereniging (FSV)

0.0075781