|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hoop dat ie dat ook doet met een paar bejaarden van feyenoord als die op hetzelfde niveau blijven presteren als dit jaar (niet alleen de bejaarde trouwens) |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Mario is een beetje de grip kwijt op zijn spelers , meestal is deze maatregel slechts voor een paar dagen en dan stelt ie ze vervolgens op in de basis in de hoop dat ze extra geprikkeld zijn , alleen dit trucje is nu wel uitgewerkt! |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
ik hoop dat het bootje van NEC zal zinken
want dan kan feyenoord mooi die europese ticket in zn broekzak steken!! :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 maart 2009 door fey21 -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 18 maart 2009 - 16:59 schreef fey21 het volgende:ik hoop dat het bootje van NEC zal zinken want dan kan feyenoord mooi die europese ticket in zn broekzak steken!! :) zit wel logica in, alleen moet Feyenoord dan wel zelf ook de nodige punten (blijven) pakken natuurlijk! |
|
|
|
|
Marioscenario
|
|
|
Dat bootje gaat zinken. Toen van Marwijk aankondigde midden in het seizoen dat hij weg zou gaan was het meteen over. Je ziet het nu ook bij Sparta met Booy. Dit moet in het voordeel van Feyenoord gaan werken. Het enige wat ze maar hoeven te doen is alles winnen. Dat is toch niet te veel gevraagd. |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Been wil gewoon dat Feyenoord 9e wordt ha ha |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
goed bezig Been!!! Die negende plaats lacht naar ons! |
|
|
|
|
derq
|
|
|
quote: als je die zin verkeerd leest is et echt een rare zin. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
quote: Oke ik bedoel dat Been graag wil dat Feyenoord kans op playoffs behoud, omdat hij met Feyenoord graag europees speelt ik bedoelde het in positieve zin. |
|
|
|