BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gaan die inversteerders nog ons helpen of niet ?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - woensdag 18 maart 2009 - 23:30   quote  deeplink  
dit duurt wel erg lang. eerst hoor je bedragen tussen de 40a60 mil dan hoor je weer dat er al een tal inversteerders niet mee willen doen en gaat maar zo door. gewoon broodje aap verhaal. maja ik heb misschien ben ik dom maar ik heb 300 euro gestort en dat is ook het laatste wat ik geef aan feyenoord. word het een beetje zat
hotjumper
 hotjumper - donderdag 19 maart 2009 - 07:48   quote  deeplink  
dan ben jij tot nu toe de grootste investeerder. doet die gudde eens wegjagen.
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - donderdag 19 maart 2009 - 17:52   quote  deeplink  
maar is ook het laatste keer dat ik dit ook doet en haha kon ik gudde maar wegjagen
Danny.K
 Danny.K - donderdag 19 maart 2009 - 19:09   quote  deeplink  
Die inversteerders zijn niet gek eerst de directie eruit en dan storten en zo denk ik er ook over, en dat heeft niks te maken over mijn liefde voor Feyenoord.
De crisis treft mij ook en om dan geld in een bodemloze put te gooien vind ik dan zonde tenzij er een gezond management is, en die is er helaas niet dus ik wacht op de inversteerders dan ga ik ook mee.
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 19 maart 2009 - 19:28   quote  deeplink  
Ik hoop het van harte maar denk het niet
Eerst moet dat klote directie vertrekken samen met de RvC dan kun je de investeerders voor het blok zetten lijkt, dan moeten daad bij woord voegen................dan weten we gelijk of het een broodje aap verhaal is
Madhopfc
 Madhopfc - donderdag 19 maart 2009 - 20:21   quote  deeplink  
Ik vind dat het geld van de FSV aan Feyenoord als een renteloze lening moet worden verstrekt, wij vragen dus geen rente maar Feyenoord kan wel een rentelening aflossen. De FSV wordt zo een (nog) serieuzere gesprekspartner. Ons voorbeeld zou moeten worden gevolgd door onze rijke Feyenoorinvesteerders....als zij Feyenoord haar schuld renteloos overnemen dan maakt dat ruimte op de begroting, er wordt dan immers geen rente meer betaald. Samen met bv. één of meerdere grootverdieners skippen biedt ruimte om gericht een aankoop te doen als hierbij de investeerders ook nog echt hun portemonnee trekken. De renteloze lening krijgen ze immers na verloop van tijd met goed beleid weer terugbetaald. Dus hierbij roep ik iedere Feyenoorder op om te doneren aan de FSV als signaal aan onze beoogde investeerders....goed voorbeeld doet goed volgen!!!
Krunk
 Krunk - donderdag 19 maart 2009 - 21:09   quote  deeplink  
niemand gaat investeren op dit moment om oude schulden van Bosz en Co weg te werken.
nieuw geld = nieuw talent = nieuwe toekomst = een beter team en geen begrotingstekort wegwerken.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 19 maart 2009 - 21:09   quote  deeplink  
Is er geen 'deadline' ofzo afgesproken of geldt het gewoon voor het nieuwe seizoen? (in de zomer dus)
bejaardetehuis old f
 bejaardetehuis old f - donderdag 19 maart 2009 - 21:10   quote  deeplink  
wij lenen het bedrag tegen 0 procent we geven niets .
wij sparen gewoon door .
call center in huren om bedrijven te benaderen om bij ons te doneren .
wij zijn binnen 5 jaar eigenaar van de club en shirt sponsor met het LEGIOEN op het shirt . let maar op
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 19 maart 2009 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 - 21:10 schreef bejaardetehuis old f het volgende:
wij lenen het bedrag tegen 0 procent we geven niets .
wij sparen gewoon door .
call center in huren om bedrijven te benaderen om bij ons te doneren .
wij zijn binnen 5 jaar eigenaar van de club en shirt sponsor met het LEGIOEN op het shirt . let maar op
En wat kun je de 'bedrijven' geven in ruil? Het lijkt me niet dat er veel bedrijven zijn die niet echt iets met Feyenoord hebben die zomaar iets willen storten.
bejaardetehuis old f
 bejaardetehuis old f - donderdag 19 maart 2009 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 - 21:12 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

En wat kun je de 'bedrijven' geven in ruil? Het lijkt me niet dat er veel bedrijven zijn die niet echt iets met Feyenoord hebben die zomaar iets willen storten.
Een grote advertentie in het ad met de namen van de bedrijven die hebben gedoneerd
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 19 maart 2009 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 - 21:17 schreef bejaardetehuis old f het volgende:

[..]

Een grote advertentie in het ad met de namen van de bedrijven die hebben gedoneerd
Ik denk niet dat veel bedrijven daar op zitten te wachten...
Krunk
 Krunk - donderdag 19 maart 2009 - 21:21   quote  deeplink  
Boudy indien het al doorgaat zal het voor het komende seizoen zijn. Maar 2 rijke supporters uit Rotterdam en een ondernemer uit Capelle willen minimaal 1 zetel in de RvC hebben. En ten tweede moet er nieuw bloed worden gekocht, en willen ze niet opdraaien voor het negatief tekort van dit moment. Snap ie?
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 19 maart 2009 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 - 21:21 schreef Krunk het volgende:
Boudy indien het al doorgaat zal het voor het komende seizoen zijn. Maar 2 rijke supporters uit Rotterdam en een ondernemer uit Capelle willen minimaal 1 zetel in de RvC hebben. En ten tweede moet er nieuw bloed worden gekocht, en willen ze niet opdraaien voor het negatief tekort van dit moment. Snap ie?
Ja en dat is het probleem denk ik, alle geldschieters willen flinke inspraak (vind ik vrij logisch) en voor je het weet heb je taferelen zoals met een van Seumeren bij FC Utrecht en dan zijn Been en Beenhakker zo weer weg...
bejaardetehuis old f
 bejaardetehuis old f - donderdag 19 maart 2009 - 21:27   quote  deeplink  
feyenoord is niet zakelijk genoeg .
patat kan in eigen beheer
wc 50 cent maken
het is raar wat ik zeg maar zo zijn er nog wel wat dingen te bedenken
Krunk
 Krunk - vrijdag 20 maart 2009 - 01:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 - 21:24 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ja en dat is het probleem denk ik, alle geldschieters willen flinke inspraak (vind ik vrij logisch) en voor je het weet heb je taferelen zoals met een van Seumeren bij FC Utrecht en dan zijn Been en Beenhakker zo weer weg...
precies wat ik bedoel boudy.
schiet gewoon niet op zo. de enige echte klassieker is nu ineens van het niveau van aegon-ado snap ie!
danny four
 danny four - vrijdag 20 maart 2009 - 02:07   quote  deeplink  
Wat een grote onzin zeg.bah
Shinjinr1
 Shinjinr1 - vrijdag 20 maart 2009 - 10:03   quote  deeplink  
Naam van bedrijven die een bedrag boven de 2500 euro vernoemen op de website.
Met logo e.d.
Heb zelf ook een bedrijf en weet uit eerdere doelen dat bedrijven daar altijd voor in zijn. (serieus request e.d.)
Maar leg dit maar eens voor bij het FSV.
Vind wel dat de supporters er voor moeten zorgen dat er een nieuw en goed bestuur komt.
Alle mensen filteren die niet op zijn plaats zitten en de wacht aanzeggen.
Gudde functioneert ook niet en moet ie ook nog zoveel geld verdienen. Moet een voorzitter die een echt Feyenoord hart heeft en tegen een vergoeding en premiestelsel die functie aanvaardt.

Neem PAMA van Cambuur leeuwarden. Moet je zien wat die voor elkaar heeft gekregen en wat voor contacten die heeft in Amerika.

Gudde moet gewoon plaats maken.

Lees veel op Forums dat de spelers veel verdienen. Dit klopt maar Gio verdiend zoveel maar krijgt geen premies uitbetaald (maar ja hoeft dit jaar ook niet veel uitbetaald te worden) Spelers moeten minimaal hun premies storten op VAN ONS rekening
Krunk
 Krunk - vrijdag 20 maart 2009 - 13:42   quote  deeplink  
komt er niet. zolang huidige RvC niet weg is komt er geen geld.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5136
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gaan die inversteerders nog ons helpen of niet ?

0.0063838