|
|
Jappie_FEY
|
|
|
Dit weet vlemmings te vertellen, is toch nog enigzins positief....
Lijkt mij dan dat ie na volendam wel inzetbaar is, beetje zinloos om risico te nemen tegen volendam. Dit moet normaal gesproken (wat is normaal tegenwoordig) ook zonder hem een overwinning worden. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
tot een paar weken terug was het een directe concurent |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ja, precies. daarom zeg ik ook 'wat is normaal' tegenwoordig. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Laten we hopen dat hij gewoon zo snel mogelijk terug is. we hebben hem hard nodig. Zal je van het weekend waarschijnlijk weer zien. Is een aanjager!!! Wat had ik hofs er nu graag bij gehad. Alleen al voor zijn mentaliteit. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Toch doet Volendam de laatste weken goede zaken... een niet te onderschatten tegenstander op dit moment! |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
Feyenoord zal niet zomaar gaan winnen van Volendam. Al is de eerste wedstrijd met een hoge uitslag geeindigd. Dat zegt weinig nu, de vorm van de vissers is in een stijgende lijn. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Zou ik ook zeggen als mijn cluppie, dat het beste van de wereld is, het zo zwaar tegen ze heeft gehad. Wij hebben in 1 wedstrijd tegen Volendam al meer gescoord als jullie in 3. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op donderdag 19 maart 2009 - 21:34 schreef Feyenoord till i die het volgende:Zou ik ook zeggen als mijn cluppie, dat het beste van de wereld is, het zo zwaar tegen ze heeft gehad. Wij hebben in 1 wedstrijd tegen Volendam al meer gescoord als jullie in 3. best triets eigenlijk als je 1 op 1 scoort tegen volendam..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik moet krunk gelijk geven hoor. Reacties van jullie zijn deze keer een beetje kortzichtig. Op dit moment wint niemand makkelijk aan de Dijk. Volendam voetbalt redelijk en aanvallend, wel kwetsbaar achterin. Ik voorspel een zelfde wedstrijd als Volendam - PSV. De kwaliteit zal uiteindelijk de doorslag geven. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
alleen omdat hun daar een slecht resultaat hebben gehaald? volendam moet te winnen zijn |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
tnx stylzz.... aan de Dijk heeft PSV ook even bijna een blauwtje opgelopen de eerste helft. vervolgens is het maar net goed gekomen, alhoewel de uitslag misschien anders deed vermoeden. was meer een teletekst uitslag. PSV/Ajax/AZ/Feyenoord hebben het dit jaar allemaal niet geheel makkelijk gehad tegen nacompetitie clubs. ga jezelf niet rijker rekenen dan je bent. |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 - 13:41 schreef Krunk het volgende:tnx stylzz.... aan de Dijk heeft PSV ook even bijna een blauwtje opgelopen de eerste helft. vervolgens is het maar net goed gekomen, alhoewel de uitslag misschien anders deed vermoeden. was meer een teletekst uitslag. PSV/Ajax/AZ/Feyenoord hebben het dit jaar allemaal niet geheel makkelijk gehad tegen nacompetitie clubs. ga jezelf niet rijker rekenen dan je bent. Ik denk dat niemand dat nu nog doet,want het is een verdraaid leep ploegje en ik kan ook niet anders zeggen dat ze met zo,n kleine begroting toch een heel aardig partijtje mee kunnen voetballen. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
|
|