BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Borst: 'Directie Feyenoord binnen twee maanden weg'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sevillana
 sevillana - donderdag 19 maart 2009 - 11:28   quote  deeplink  
Hugo Borst is er stellig van overtuigd dat de directie van Feyenoord over twee maanden weg is. Ook denkt de journalist dat de investeerders binnen twee maanden definitief geld zullen investeren in Feyenoord en dat de Raad van Commissarissen er heel anders uit gaat zien.

Ben benieuwd?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 maart 2009 - 11:30   quote  deeplink  
Borst moet niet denken.
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 19 maart 2009 - 11:39   quote  deeplink  
Borst zou best s gelijk kunnen hebben , hoop wel dat we dan s wat fatsoenlijks aan de macht krijgen met kennis en uitstraling en dat er dan eindelijk eens rust komt in die Kuip.....................
sevillana
 sevillana - donderdag 19 maart 2009 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 - 11:30 schreef Stylzz het volgende:
Borst moet niet denken.
Misschien had het bestuur meer moeten nadenken?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 19 maart 2009 - 11:41   quote  deeplink  
DAn ga ik dan dus wat overmaken.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 19 maart 2009 - 11:43   quote  deeplink  
ik ook!!!!
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 19 maart 2009 - 12:04   quote  deeplink  
Als dit waar is dan is het 2 maanden te laat , maar beter laat dan nooit!! En dan wil ik ook heel graag mee betalen aan een nieuw Feyenoord dat voor de bovenste plaatsen mee kan strijden
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 maart 2009 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 - 11:40 schreef sevillana het volgende:

[..]

Misschien had het bestuur meer moeten nadenken?
dat is een feit.

Borst moet zich bezighouden met sperma. En niet doen alsof hij alles binnen Feyenoord maar weet omdat hij er ooit een boekje over heeft mogen schrijven.
danny four
 danny four - donderdag 19 maart 2009 - 12:36   quote  deeplink  
Meteen een meetbaar positief effect al hier op het forum en bij de investeerders zal het niet anders zijn.
Dubble O ms
 Dubble O ms - donderdag 19 maart 2009 - 13:52   quote  deeplink  
Misschien heeft Borst weer zittend geplast.(Zie AD) Komt daarbij meteen op het idee dat hij zijn onderbroek over 2 maanden kan verschonen en die tegelijkertijd met de directie van Feyenoord weg kan doen.
danny four
 danny four - donderdag 19 maart 2009 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 - 13:52 schreef Dubble O ms het volgende:
Misschien heeft Borst weer zittend geplast.(Zie AD) Komt daarbij meteen op het idee dat hij zijn onderbroek over 2 maanden kan verschonen en die tegelijkertijd met de directie van Feyenoord weg kan doen.
wahahahaaaaaaaa
derq
 derq - donderdag 19 maart 2009 - 14:22   quote  deeplink  
Borst heeft in mijn ogen altijd gelijk. ook al is t een spartaan, hij heeft feyenoord echt wel in zn hart zitten, en in ieder geval een heel gezond voetbalverstand.
dat hij soms wat arrogant overkomt tekent hem wel, hij heeft meer schijt dan anderen aan dingen.
RuudN
 RuudN - donderdag 19 maart 2009 - 14:23   quote  deeplink  
Eerst zien dan geloven!!...
Danny.K
 Danny.K - donderdag 19 maart 2009 - 16:05   quote  deeplink  
Dat zou nog eens echt goed nieuws zijn, en wat Hotjumper zei geld ook voor mij dan wil ik ook wel geld over maken, maar met de huidige directie niet dat gooit maar in een bodemloze put als of het niets is. Zo gaan ze nog van dat geld Zenden halen want Zenden heeft zijn leeftijd mee.
mmhj
 mmhj - donderdag 19 maart 2009 - 16:59   quote  deeplink  
Er wordt telkens wat anders verzonnen, eerst moet bos zweg. Dan verbeek, nu de directie. Er wordt telkens een andere zondebok gezocht.. zien jullie dat zelf nou niet? Geef ze wat tijd en jonge spelers, dan had het met verbeek ook goed gekomen. En als been langer dan een jaar blijft komt het ook wel goed.
Danny.K
 Danny.K - donderdag 19 maart 2009 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 - 16:59 schreef mmhj het volgende:
Er wordt telkens wat anders verzonnen, eerst moet bos zweg. Dan verbeek, nu de directie. Er wordt telkens een andere zondebok gezocht.. zien jullie dat zelf nou niet? Geef ze wat tijd en jonge spelers, dan had het met verbeek ook goed gekomen. En als been langer dan een jaar blijft komt het ook wel goed.
Waarom denk je dat de inversteerders zolang wachten met daadkrachten, omdat ze zoveel vertrouwen hebben in de directie ik dacht het niet. Waarom verschenen er inversteerders nadat Bosz weg was precies ja hij maakte er een zooitje van, en om eerlijk te zijn ik heb meer vertrouwen in de inversteerders dan de huidige directie bij Feyenoord.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 19 maart 2009 - 17:19   quote  deeplink  
heb altijd gezegd dat het hele bestuur moet ophoeren, dat hun het nou in termijnen doen daar kan ik niks aan doen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 19 maart 2009 - 20:45   quote  deeplink  
Laten we het hopen. Zien wat er dan komt en misschien ga ik dan ook wel geld overmaken!!!
Shinjinr1
 Shinjinr1 - vrijdag 20 maart 2009 - 19:23   quote  deeplink  
Heb al een kleine donatie gedaan maar als het bestuur weggaat maak ik direkt meer overn.
En er moet een goed beleid worden ingevoerd waar wij als supporters inzage in krijgen.
Ik heb het al eerder genoemd neem PAMA van Cambuur. Goede uitstralingen en heeft in het buitenland veel contacten met grote bedrijven.
danny four
 danny four - vrijdag 20 maart 2009 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 - 19:23 schreef Shinjinr1 het volgende:
Heb al een kleine donatie gedaan maar als het bestuur weggaat maak ik direkt meer overn.
En er moet een goed beleid worden ingevoerd waar wij als supporters inzage in krijgen.
Ik heb het al eerder genoemd neem PAMA van Cambuur. Goede uitstralingen en heeft in het buitenland veel contacten met grote bedrijven.
Idd dat heeft cambuur fors in de lift gezet,zo,n type moet ook hier de leiding krijgen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 21 maart 2009 - 21:07   quote  deeplink  
Ik hoop dat die Borst het nu wel een keer bij het goede eind heeft!!!
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 21 maart 2009 - 22:33   quote  deeplink  
ik hoop dat borst zn hart net zo vet wordt als z'n haar
danny four
 danny four - zondag 22 maart 2009 - 06:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 - 22:33 schreef hotjumper het volgende:
ik hoop dat borst zn hart net zo vet wordt als z'n haar
Dan word het pretvet.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 22 maart 2009 - 09:00   quote  deeplink  
Zou het goed branden???
danny four
 danny four - zondag 22 maart 2009 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 maart 2009 - 09:00 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Zou het goed branden???
hahaha je kan de rapen der mee gaar krijgen denk ik.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 22 maart 2009 - 09:12   quote  deeplink  
Ja maar dan zijn ze echt niet meer te vreten!!! hahahaha!!! Sowieso zijn de rapen toch al gaar??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Borst: 'Directie Feyenoord binnen twee maanden weg'

0.0061311