BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gattuso wil vrijwillig salaris inleveren

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 20 maart 2009 - 06:26   quote  deeplink  
Deze speler van AC Milan wil vrijwillig salaris inleveren zou dit geen mooi voorbeeld voor de spelers van Feyenoord moeten zijn om dit ook te doen zodat Feyenoord financieel weer de weg naar boven kan oppikken om de schuld weg te werken
Joppe
 Joppe - vrijdag 20 maart 2009 - 08:41   quote  deeplink  
Als het op het bedrijf waar je werkt slecht gaat, zou jij dan ook salaris inleveren??? Of zou je zeggen ik ga wel ergens anders aan de slag?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 20 maart 2009 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 - 08:41 schreef Joppe het volgende:
Als het op het bedrijf waar je werkt slecht gaat, zou jij dan ook salaris inleveren??? Of zou je zeggen ik ga wel ergens anders aan de slag?
als je minimaal 10 keer modaal verdient kun je best wel wat inleveren. Dus een beetje onzinnige vergelijking!!!
danny four
 danny four - vrijdag 20 maart 2009 - 09:14   quote  deeplink  
Je kan ook een goede levensverzekering afsluiten en dan voor een truck springen,hoef je ook niks meer in te leveren.
damien
 damien - vrijdag 20 maart 2009 - 09:18   quote  deeplink  
het bedrijf waar ik werk heeft niet eens gevraagd of we willen inleveren, ze hebben het gewoon gedaan zonder ons te vragen, omdat anders het bedrijf naar de knoppen zou gaan, moeten ze bij die verwende voetballertjes ook maar is doen, gewoon 25% er af halen, hebben ze nog genoeg over
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 maart 2009 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 - 09:06 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

als je minimaal 10 keer modaal verdient kun je best wel wat inleveren. Dus een beetje onzinnige vergelijking!!!
vind ik niet. Vergelijking is het zelfde in percentage.

Als je om je baan te houden 1% zou moeten inleveren dan zou ik dat doen. En over een heel bedrijf is dat een hoop geld. En zo ook in t voetbal.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 20 maart 2009 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 - 09:19 schreef Stylzz het volgende:

[..]

vind ik niet. Vergelijking is het zelfde in percentage.

Als je om je baan te houden 1% zou moeten inleveren dan zou ik dat doen. En over een heel bedrijf is dat een hoop geld. En zo ook in t voetbal.
Dan een andere vergelijking:

Als jij niet goed presteerd op je werk wordt je er direct uitgekegeld.
Bij feyenoord is dat totaal niet het geval.

Dus het normale bedrijfsleven kun je niet vergelijken met een sportinstelling!!!!

Misschien moeten ze maar effe met Obama gaan praten, die heeft we goeie maatregelen voor overbetaalde personen....
Kadaver
 Kadaver - vrijdag 20 maart 2009 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 - 10:06 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

Dan een andere vergelijking:

Als jij niet goed presteerd op je werk wordt je er direct uitgekegeld.
Bij feyenoord is dat totaal niet het geval.

Dus het normale bedrijfsleven kun je niet vergelijken met een sportinstelling!!!!
Behalve dat het totaal niet de werkelijkheid afspiegeld (ik ben benieuwd bij wat voor bedrijven jij werkt, waar ze zonder onderzoek en functioneringsgesprekken mensen er direct 'uitkegelen') vraag ik me af waarom je dan wel in eerste instantie de vergelijking trekt tussen het normale bedrijfsleven en Feyenoord en het vervolgens ontkracht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 maart 2009 door Kadaver --
Fonsie
 Fonsie - vrijdag 20 maart 2009 - 10:26   quote  deeplink  
Sponsoren willen actie, De supporters vereniging komt met een actie , Gudde komt met actie op de kantoren, we moeten op houden over de voetballers met dat gekanker, die jongens moeten hun gezond verstand laten werken en van hun word ook gevraagt om mee te werken de malaise op te lossen , dat is toch niet te veel gevraagt. B.V.D allemaal.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 20 maart 2009 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 - 10:15 schreef Kadaver het volgende:

[..]

Behalve dat het totaal niet de werkelijkheid afspiegeld (ik ben benieuwd bij wat voor bedrijven jij werkt, waar ze zonder onderzoek en functioneringsgesprekken mensen er direct 'uitkegelen') vraag ik me af waarom je dan wel in eerste instantie de vergelijking trekt tussen het normale bedrijfsleven en Feyenoord en het vervolgens ontkracht.
als je goed leest, zie je dat ik juist geen vergelijking maak tussen beide, dat ik hem juist alleen ontkracht!!!!

dus dit beschouw ik maar als niet goed geïnterpreteerd.....
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 20 maart 2009 - 11:05   quote  deeplink  
en wat heeft Feyenoord daaraan?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gattuso wil vrijwillig salaris inleveren

0.0062389