|
|
Alex
|
|
|
Feyenoord heeft nog steeds kans op europees voetbal volgend seizoen. Waar voor de winterstop niemand meer op had gerekend komt nu weer dichtbij. Als een club de beker wint die in de top 8 staat krijgt de nummer 9 een plekje voor de play-offs van de uefa cup, wat voortaan UEFA Europa League gaat heten. Dat zou het dramatische seizoen nog enigszins kleur geven voor Feyenoord. Feyenoord staat 2 punten achter op NEC en 4 punten op FC Utrecht. Een 8e plaats geeft zekerheid voor deelname aan de play-offs.Er is nog van alles mogelijk met nog 7 speelronden te gaan.
Na een mooie uitoverwinning op NAC Breda en thuisoverwinning op PSV heeft Feyenoord weer vertrouwen en komt het linkerrijtje dichtbij. NEC beleeft een mindere fase en morst veel punten (1 punt uit 3 wedstrijden) en voor FC Utrecht geld hetzelfde, slechts 1 punt werd behaald uit 4 wedstrijden. NAC heeft een voorsprong van 7 punten en lijkt niet meer in te halen, wat ook niet persee nodig is indien ze NEC en FC Utrecht voorbij gaan.
Bekijk de volledige column op: http://www.feyenoordrotterdam.net/?pagina=nieuws&id=4020 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heel veel hangt af van zondag. En dan niet alleen je eigen resultaat, maar vooral het resultaat van de andere teams. |
|
|
|
|
WilleM1000
|
|
|
Elke wedstrijd wordt een finale. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
hoop het vind alleen die play-offs ruk |
|
|
|
|
Alex
|
|
|
wat ik me afvroeg he, als FC Twente bijvoorbeeld de beker wint, dan blijft er een plek over voor europees voetbal, hoe wordt die dan verdeeld ? |
|
|
|
|
Hoogmoedje
|
|
|
Ik denk het wel, als utrecht ofzo nou ff wat punten verlies krijgt. |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
Ik geef ze nog een heel goede kans,want bij Utrecht rommelt het,bij Nec en bij ons ook mmm wonderlijk verhaal zo. bah |
|
|
|
|
Alex
|
|
|
de beslissing valt denk ik enerlaatste wedstrijd waarbij Feyenoord uit speelt tegen FC Utrecht, die moeten ze winnen. |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Utrech heeft na dit weekend het meest zware programma dus ik denk dat Feyenoord de playoffs gaan halen, zelfs als ze van AZ verliezen dit weekend. Nec is gewoon uit vorm en die zie ik ook niet meer veel winnen, als Feyenoord wint in Alkmaar kan het bijna niet meer fout gaan, maar ja dan de playoffs nog en dat gaat heel moeilijk worden. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
volendam uit moet je winnen twente thuis: winnen Heracles thuis: winnen Rodajc Thuis: winnen ado uit winnen utrecht uit winnen |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ja, en volendam eindigd nog boven feyenoord....... |
|
|
|
|
derq
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 - 16:49 schreef Danny.K het volgende:Utrech heeft na dit weekend het meest zware programma dus ik denk dat Feyenoord de playoffs gaan halen, zelfs als ze van AZ verliezen dit weekend. Nec is gewoon uit vorm en die zie ik ook niet meer veel winnen, als Feyenoord wint in Alkmaar kan het bijna niet meer fout gaan, maar ja dan de playoffs nog en dat gaat heel moeilijk worden. ja en we zijn er nog niet hoor dan, we moeten de playoffs inderdaad ook nog domineren. |
|
|
|
|
ariefr
|
|
|
Alex - vrijdag 20 maart 2009 - 12:15 quote deeplink
wat ik me afvroeg he, als FC Twente bijvoorbeeld de beker wint, dan blijft er een plek over voor europees voetbal, hoe wordt die dan verdeeld ?
dan krijgt de nummer 5 volgens mij dat ticket en strijden nrs 6 tm 9 om het laatste europees ticket |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: DAT IS AL EEN POOSJE ZO, VOOR EEN BEETJE ZEKERHEID MOETEN ZE EIGENLIJK ALLES VERDER WINNEN. MAAR JA, KOMENDE ZONDAG ZAL HET AL NIET MEEVALLEN! |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Zal moeilijk worden om via de playoffs europees voetbal halen! Al ben ik wel van mening dat we de playoffs gaan halen . |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Als we zondag winnen geef ik ze echt nog een kans. Of we er thuis horen ligt aan de aankoop van nieuw materiaal volgend jaar. Hoop toch wel een beetje op positief nieuws na alle ellende. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Halen we zeker. morgen winnen we en NEC heeft al gelijk gespeeld!!! Ben wel erg positief! Of niet?? Altijd positief blijven toch!!! Zonder gein!! we halen het als we morgen niet vet op onze kloten krijgen. Loopt het vertrouwen weer een aardige deuk op. Als dat dus wel gebeurt moet ik maar zien hoe ze dat verwerken. Ik hoop goed. Maar we gaan gewoon winnen!!1 |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
vrouw en kinderen op pad, dat je zo vroeg al aan de drank zit.
ik krijg een beetje onbehagelijk gevoel van al dat positivisme over de wedstrijd tegen az. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Vroeg?? was negen uur s'avonds!!! Vrouw was overigens wel weg!! |
|
|
|