|
|
Peer
|
|
|
Onderstaande tekst is een onderdeeltje van weinig vleiend stukje proza van Hugo Borst:
"Collega Sjoerd Mossou had me uitgenodigd om tafelheer te zijn bij het interview dat hij had met Leroy Fer, Georgino Wijnaldum en Diego Biseswar, de drie wapperende vlaggen op de strontschuit die Feyenoord dit seizoen is."
Het is zelf een Sparta drol! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De oorspronkelijke uitdrukking is vlag op een modderschuit, zou inderdaad netter overkomen. |
|
|
|
|
Fonsie
|
|
|
Ik heb de video ook gezien met die twee waar de meid bij was, en dat z'n mensen van het (Ad en De) , ordinair en onder de gordel echt voor op de vuilnisbult en dan door draaien, BA |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
tot dat sparta weer degradeerd Zal die wel een grote bek houden |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
sperma mag zeer snel degraderen, zal de derby niet missen!! liever nog in de nacompentitie eruit vliegen met die honden |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Feyenoord is de club van Rotterdam!!!!! |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 - 10:08 schreef Fonsie het volgende:Ik heb de video ook gezien met die twee waar de meid bij was, en dat z'n mensen van het (Ad en De) , ordinair en onder de gordel echt voor op de vuilnisbult en dan door draaien, BA Idd t,is net een ranzige koekoek die schijten ook altijd een ander hun nest vol en zijn dan weer gevlogen. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die