|
|
F1908R
|
|
|
Ik zou eens willen weten hoe jullie over Biseswar denken ;)! |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
graag of helemaal niet ik denk dat het een buitenlandse club word. laat hem met (HOE HEET HIJ OOK ALWEER) bellen. zit op de bank of tribune bij real madrid. maar heeft nu een hoop geld en een mooie auto. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
is aan het begin van het seizoen niet echt netjes behandeld, heeft een goeie periode gehad maar vind hem nu afzakken. Ik zeg: geen nieuw contract (we hebben ook Slory nog). |
|
|
|
|
chrissie
|
|
|
Leuke speler. Maar iemand die er zo lang over doet om bij feyenoord bij te tekenen en nu nog steeds geen uitsluitsel kan geven mag wat mij betreft lekker weg! |
|
|
|
|
NRAforEVER
|
|
|
Ik kan begrijpen dat Diego nu zijn tijd neemt om alle aanbiedingen af te wachten en dan een gewogen keuze te maken. Niet alleen is het interessant te leren welke clubs uit het binnen -en buitenland het in je zien zitten en wat je marktwaarde is, maar de schier eindeloze soap "worden de potentiële investeerders concreet of niet" is ook het afwachten waard...
Mijn hoop is toch dat hij nog kiest voor Feyenoord en een onderdeel wil zijn van de wederopbouw en de overbruggingsfase tot het nieuwe stadion geëxploiteerd kan worden. |
|
|
|
|
derq
|
|
|
onderschat --> ondergewaardeerd --> overschat --> overgewaardeerd
een perfecte weergave van het verhaal biseswar. |
|
|
|
|
Dick
|
|
|
Een uitgenast kereltje hij weet donders goed wat hij wil. Als hij nu gaat zeggen dat dat hij vertrekt dan komt hij op de bank te zitten. En daarom houd hij zijn mond dicht. Ik zelf zou hem er nu al naast zetten. Feyenoord heb hem al lang genoeg tijd gegeven om een keuze te maken. Als je dat nog niet weet,dan spoor je niet erg hoog. |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
Hij had zich onsterfelijk gemaakt als hij eerder een symbolische contract verlenging had getekend dat hij voor bv een miljoen weg kon. En feyenoord een bemiddelende rol geven indien hij wil vertrekken,dan kon je die zaakwaarnemer een schop door de achterdeur geven en kreeg feyenoord het geld waar die kwast geen recht op had. Misselijke inhalig voetbal klieren zijn dat,bah. |
|
|
|
|
derq
|
|
|
ja ik hoopte dat hij zijn streken overgroeid was, maar het jochie dat faalde bij elke club waar hij tot nu toe zat, en nergens kon overtuigen, zal ook na dit seizoen geen indruk blijven maken. dat kan ik je wel vertellen. |
|
|
|
|
RuudN
|
|
|
Leuke voetballer.. alleen niet tekenen is niet spelen dus oprotten!! conclusie geen feyenoord hart!! |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Feyenoord heeft veel gedaan om die jongen te helpen bij andere clubs proberen te stallen ook zelf nog een kans gegeven dit seizoen meschien ook noodgedwongen maar toch, daar heeft hij nu wel zijn belangstelling van andere clubs aan te danken dus met andere woorden zonder Feyenoord was hij helemaal niets. Dus een beetje respect tonen naar Feyenoord kan geen kwaad lijkt mij. |
|
|
|
|
WilleM1000
|
|
|
Is geen clubspeler speeld veels teveel voor zichzelf,heeft geen oog voor zijn mede spelers enis alleen op eigen succes uit. Dus wegdoen. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
is er niet al genoeg gezegd over hem de afgelopen dagen???? |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Jeetje, kunnen jullie nu niet stoppen met weer een topic over dat gastje. Oprotten met die O benige, struikelende, vallende en over het paard getilde B speler. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
hij is in ieder geval slimmer dan v/d gun, zegt in dat interview:
Maar kiezen tussen Ajax en Feyenoord is gemakkelijk. Met Feyenoord heb ik véél meer.’ |
|
|
|
|
Marioscenario
|
|
|
van der Gun kan na die opmerking wegblijven. De twijfel van Biseswar mag je niet veroordelen eerst uitgekotst door de eindverantwoordelijken en nu wordt hij vertroetelt en dan ook nog niet door iedereen als je de meeste bovenstaande reacties leest. Van zelf dat hij de tijd neemt en misschien is hij nog niet zeker over zijn eigen kwaliteiten om al de stap naar het buitenland te maken. |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
Diego wacht rustig alle aanbiedingen af. Zit daar een of ander maf clubje bij dat hem een tekengeld van een paar miljoen en een salaris van een miljoen per jaar geeft is ie pleite. Ontlopen de aanbiedingen elkaar niet zo veel tekent hij bij met een gelimiteerde transfer som. En laten we eerlijk zijn, als een ieder van ons de kans had om in 1 klap financieel binnen te zijn zouden we dat ook doen. Ik in ieder geval wel. Dus niet te veel woorden aan vuil maken, tekent hij bij goed, tekent hij niet bij ook goed. Het is toch niet zo dat Feyenoord afhankelijk is van Biseswar? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 - 15:22 schreef derq het volgende:onderschat --> ondergewaardeerd --> overschat --> overgewaardeerd een perfecte weergave van het verhaal biseswar. 100% eens!!! Plus dat hij zijn eigen ook nog geweldig vind!! Over het paard getilt mannetje!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 maart 2009 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
wordt overschat!! speel bijna nooit een goeie bal bij zijn medespeler in de voeten bij een voorwaartse actie!! Raakt af en toe wel de bal verkeerd waardoor ze er per ongeluk in gaan. Ik moet dan wel zeggen dat ze er mooi in gaan. Maar verder is absoluut geen teamspeler, veel te egoistisch. Dan zag ik toch liever een Kalou of Castelen |
|
|
|