|
|
derq
|
|
|
jezus, net of ajaks en ado 1 kamp zijn.. lol!
fuck jou dan maar vd gun, dit moet je niet zeggen als je naar ons toe wil. een open sollicitatie naar ajaks dus.
blijf maar lekker weg. |
|
|
|
|
ronnie 70
|
|
|
typisch weer iets wat uit zijn verband is gerukt........ |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Hij heeft het niet zo zwart wit gezegd , als dat jij het stelt derq. |
|
|
|
|
PGT
|
|
|
Als het waar is dan: opzouten! |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
Cedric van der Gun mag dan misschien wel naar Feyenoord verkassen, het zal nooit de favoriete club van de Hagenaar worden. Ajax en ADO Den Haag genieten zijn voorkeur.
'Ik heb in de jeugd van Ajax gespeeld en ben opgegroeid in Den Haag, dan zitten die clubs automatisch meer in je hart dan welke club dan ook. Ook meer dan Feyenoord inderdaad', zegt Van der Gun.
Over een vertrek bij FC Utrecht laat de aanvaller nog niets los. 'Utrecht heeft me de mogelijkheid gegeven om op te bloeien, aan de andere kant zijn ze pas hun best voor me gaan doen toen ik in vorm kwam. Stel dat ik straks weer geblesseerd raak? Kan ik dan wel op de club rekenen?'
Van der Gun is dit seizoen een van de smaakmakers bij Utrecht. Trainer Ton du Chatinier wil hem dan ook graag behouden. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
snap dat hij dat voelt, maar heeft dus niks te zoeken bij ons. Kijk als ie nou echt heel goed was o.k. maar van zijn niveau vindt je vast nog wel iemand die Feyenoord wel hoog heeft zitten. |
|
|
|
|
derq
|
|
|
als je naar feyenoord gaat hou je dit toch lekker voor jezelf? ook leuk voor de jongens bij ado dat ajaks zn favoriete club is. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 - 15:23 schreef derq het volgende:als je naar feyenoord gaat hou je dit toch lekker voor jezelf? ook leuk voor de jongens bij ado dat ajaks zn favoriete club is. hij gaat niet......en als je bij 020 hebt gezeten worden je hersens aangetast, dus dat kun je hem niet kwalijk nemen dat ie niet snapt dat zoiets niet kan;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
HIJ IS NU EENMAAL BESMET, EENS EEN NEUS ALTIJD EEN NEUS! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 - 14:33 schreef hotjumper het volgende:snap dat hij dat voelt, maar heeft dus niks te zoeken bij ons. Kijk als ie nou echt heel goed was o.k. maar van zijn niveau vindt je vast nog wel iemand die Feyenoord wel hoog heeft zitten. BETWIJFEL SOWIESO OOK OF FEYENOORD HEM NODIG HEEFT |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
Die gaat hier verzuipen en dan de lappemand in.ik zou zeggen niet doen! |
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
waar maken jullie je nou druk om dit is toch al jaren bekent eens een neus altijd een neus jezus zeg wat een kansloze topic dit!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 - 20:04 schreef schiedam het volgende:waar maken jullie je nou druk om dit is toch al jaren bekent eens een neus altijd een neus jezus zeg wat een kansloze topic dit!!!!!!!!! nou stel dat dat mannetje als eerste uit de helikopter komt.hoeft niet te komen van mij. |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
Ik maak me niet druk hoor,want dat watje komt hier toch niet. |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 - 20:17 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] nou stel dat dat mannetje als eerste uit de helikopter komt.hoeft niet te komen van mij. Hij mag best met de helikopter komen,maar zelf sturen en proppen we Gudde derks en die hugo der ook meteen in. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 - 20:04 schreef schiedam het volgende:waar maken jullie je nou druk om dit is toch al jaren bekent eens een neus altijd een neus jezus zeg wat een kansloze topic dit!!!!!!!!! Waar heb ik dit eerder gelezen? ............. Oh ja!; sevillana stuur prive bericht sevillana - vrijdag 20 maart 2009 - 19:55 edit quote deeplink
HIJ IS NU EENMAAL BESMET, EENS EEN NEUS ALTIJD EEN NEUS! |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Is gewoon weer een lulverhaal van de media. Die branden een speler al af voordat hij zelf aan het woord komt. Er zijn te veel journalisten en achterlijke sport programmas die verhalen uit hun verband rukken. Het beschadigd de spelers en naaien de supporters op. Ik geloog pas als het concrete info is. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 - 20:26 schreef danny four het volgende:[..] Hij mag best met de helikopter komen,maar zelf sturen en proppen we Gudde derks en die hugo der ook meteen in. Met defecte hoogte meter misschien .... PS Het gebeurt niet vaak maar Hugo had vandaag een hele mooie column.. Herstel de column was van Wilfrid de Jong..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 maart 2009 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Marciano
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 - 14:10 schreef derq het volgende:jezus, net of ajaks en ado 1 kamp zijn.. lol! fuck jou dan maar vd gun, dit moet je niet zeggen als je naar ons toe wil. een open sollicitatie naar ajaks dus. blijf maar lekker weg. Dit moet je niet zeggen als je naar ons toe wil? Als ik het zo hoor wil ie egt niet hoor en ik ook niet! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Laat hem dan maar wegblijven. Dit zeg je niet als je eventueel Feyenoorder kan worden. Hij wil dus zelf niet!!! |
|
|
|