BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Interview AD: Wijnaldum, Fer en Biseswar

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Madhopfc
 Madhopfc - vrijdag 20 maart 2009 - 21:13   quote  deeplink  
Zojuist op Eredivisie live werd al iets onthuld van het interview dat morgen in het AD staat van onze talenten.
Zij zeggen in het interview dat zij het jammer vinden dat Verbeek weg is en dat zij nog wekelijks contact hebben met hem.
Het was dus geen unaniem NEE tegen Verbeek. Ik hoop dat Been dit in zijn achterhoofd opslaat dan kan hij na het huidige seizoen afscheid laten nemen van een aantal spelers (Hofland Lucius,Landzaat, de Cler) anders moet hij net als nu bij NEC spelers terugzetten naar het tweede omdat die spelers het liefst met zo weinig mogelijk inspanning topprestaties willen leveren, wat dus niet gaat. Ook een les voor onze president van Well dat hij bijvoorbeeld ook ff bij Wijnaldum had moeten informeren, deze jongen kan als die zich ontwikkelt in één klap schuldenvrij maken maar gek genoeg werd naar hem niet geluisterd. Stel je eens voor dat hij had gezegd....bekijk het maar Feyenoord, ik ga niet in op de contractverlenging want ik had Verbeek willen houden. Humberto Tan gaf nog aan dat hij van een andere dan bovenstaande drie een sms had ontvangen dat die ook vóór Verbeek was.
Hoop alleen dat dit NIET weer een tweespalt in de selectie gaat veroorzaken!!!
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 20 maart 2009 - 21:46   quote  deeplink  
Blij dat die Verbeek is opgerot en nooit meer terug komen. En wat die 3 zeggen is allemaal wel aardig en leuk maar het is inmiddels 3 maanden te laat. Als je dan lef hebt zeg je gelijk waar het op staat.
En niet nu, en al zeker niet tegen Hugootje, hoe kan ik Feyenoord afzeiken, Borst.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 20 maart 2009 - 22:11   quote  deeplink  
Een voetballichaam van 18 jaar oud voelt anders aan dan een voetballichaam van +30.Daar hoord rekening mee gehouden te worden.Zelf altijd zwaar werk gedaan ,vroeger tilde ik dubbele matrialen van 50 kilo nu loop ik liever 2x.Omdat het mij te zwaar wordt.Gelukkig houdt iedereen daar in mijn CAO wel rekening mee.Verbeek heeft een plaat voor zijn kop en vergelijk appels niet met bananen.Hij denkt dat het allemaal appels zijn maar iedereen kan toch zien dat er een paar bananen tussen lopen:P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 maart 2009 door Leon FR1908 --
derq
 derq - zaterdag 21 maart 2009 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 - 22:11 schreef Leon FR1908 het volgende:
Een voetballichaam van 18 jaar oud voelt anders aan dan een voetballichaam van +30.Daar hoord rekening mee gehouden te worden.Zelf altijd zwaar werk gedaan ,vroeger tilde ik dubbele matrialen van 50 kilo nu loop ik liever 2x.Omdat het mij te zwaar wordt.Gelukkig houdt iedereen daar in mijn CAO wel rekening mee.Verbeek heeft een plaat voor zijn kop en vergelijk appels niet met bananen.Hij denkt dat het allemaal appels zijn maar iedereen kan toch zien dat er een paar bananen tussen lopen:P
dat is dan jammer voor die bananen. rechttrekken die hap.
ik vind het jammer dat de oude bokken voorrang hebben gekregen.
als bosz getalenteerde jonkies had gehaald ipv de ouwe zakken, hadden we ook een drama seizoen gehad, maar kon verbeek de talenten klaarstomen voor het grote werk.
je ziet hoe intensief verbeek bezig was met alles om de spelers heen, als daar geen sulejmanibedragen uit waren gekomen weet ik het ook niet meer...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 maart 2009 door derq --
Els
 Els - zaterdag 21 maart 2009 - 07:30   quote  deeplink  
Ben blij dat Verbeek weg is. Kijk naar de positie op de ranglijst
El
 El - zaterdag 21 maart 2009 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 - 00:28 schreef derq het volgende:

[..]

dat is dan jammer voor die bananen. rechttrekken die hap.
ik vind het jammer dat de oude bokken voorrang hebben gekregen.
als bosz getalenteerde jonkies had gehaald ipv de ouwe zakken, hadden we ook een drama seizoen gehad, maar kon verbeek de talenten klaarstomen voor het grote werk.
je ziet hoe intensief verbeek bezig was met alles om de spelers heen, als daar geen sulejmanibedragen uit waren gekomen weet ik het ook niet meer...
Deze oude bokken,zoals jij ze zo respectloos noemt stonden vorig seizoen in de winterstop gedeeld eerste en hebben de beker gewonnen, de eerste prijs in zes jaar voor ONZE club!
En die jonge talenten van jou worden niet klaargestoomd om met Feyenoord sportieve successen te behalen maar om goed te kunnen verkopen nog voor ze iets voor ons kunnen betekenen. Maar waarschijnlijk kun je volgend jaar je hart ophalen, dan spelen we met de A1 in de kuip, want de rest gaat gratis de deur uit en voor aankopen van betekenis is geen geld: succes ermee!
Madhopfc
 Madhopfc - zaterdag 21 maart 2009 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 - 07:30 schreef Els het volgende:
Ben blij dat Verbeek weg is. Kijk naar de positie op de ranglijst
tot 2 wedstrijden terug had Vlemmings ook 1.12 punt per wedstrijd, net als Verbeek.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 21 maart 2009 - 08:51   quote  deeplink  
die gasten hebben allemaal een kans gekregen onder verbeek, logisch dat ze hem hoog hebben zitten. Heb al eens eerder aangegeven dat verbeek een goede trainer is voor jonge spelers, met ervaren spelers kan ie niks vandaar dat het niet werkte
Els
 Els - zaterdag 21 maart 2009 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 - 08:40 schreef Madhopfc het volgende:

[..]

tot 2 wedstrijden terug had Vlemmings ook 1.12 punt per wedstrijd, net als Verbeek.
Ja, en nu niet meer. Dus terecht dat hij weg is.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 21 maart 2009 - 09:37   quote  deeplink  
precies els
danny four
 danny four - zaterdag 21 maart 2009 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 - 22:11 schreef Leon FR1908 het volgende:
Hier beschrijf je treffend ook de h-veen problemen,verbeek is niet voor iedereen een slechte trainer.
Triest blijft gewoon dat er niet naar de klachten van de oudere jongens werd geluisterd en er toen tweespalt ontstond.
Ja en de broekies die een kans kregen happen niet naar de hand die voed he...
danny four
 danny four - zaterdag 21 maart 2009 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 - 21:46 schreef F.L.E het volgende:
Blij dat die Verbeek is opgerot en nooit meer terug komen. En wat die 3 zeggen is allemaal wel aardig en leuk maar het is inmiddels 3 maanden te laat. Als je dan lef hebt zeg je gelijk waar het op staat.
En niet nu, en al zeker niet tegen Hugootje, hoe kan ik Feyenoord afzeiken, Borst.
Ja we wisten al dat gio,s verhaaltje ook niet klopte en nu
de stormtoepen voor zijn gegaan durfen onze jonge hero,s
plots wel met scherp te gaan schieten...
Hadden toen de bek meteen moeten optrekken tegen gio en
niet nu achter de muziek aan lopen rotzooi trappen.
Het waren kerels geweest dat ze nu in het belang van de club om onrust te voor komen zich wijselijk hadden onthouden van dergelijk ouwe koe in de kontkijk lofzangen.
Bah.
R()b
 R()b - zaterdag 21 maart 2009 - 17:04   quote  deeplink  
Iedereen zijn eigen mening , dus ook Fer Wijnaldum & Biseswar
danny four
 danny four - zaterdag 21 maart 2009 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 - 17:04 schreef R()b het volgende:
Iedereen zijn eigen mening , dus ook Fer Wijnaldum & Biseswar
Dat mag ook, maar dan ook op een goed moment mocht dat in het belang van de club zijn.
danny four
 danny four - zaterdag 21 maart 2009 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 - 21:46 schreef F.L.E het volgende:
Zo denk ik er ook over,want nu worden er ondanks de bestuurs perikelen toch wat punten gepakt en dan dit weer.
Kan me dan voorstellen dat dit wel wat met Gio doet en zoals je zegt ze hadden hun toen meteen kenbaar moeten maken en niet nu op dit moment waar het alleen maar schadelijk kan zijn.
Ze hadden het kunnen weten dat die Gladde aal Borst met
zulke vragen aan komt en de brut wereldkundig maakt.
Misschien het verstandigst meteen zand erover en geen aandacht meer aangeven.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 21 maart 2009 - 20:26   quote  deeplink  
ik vind het wel meevallen wat er gezegd is, borst is een respectloze non-valeur
danny four
 danny four - zaterdag 21 maart 2009 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 - 20:26 schreef hotjumper het volgende:
ik vind het wel meevallen wat er gezegd is, borst is een respectloze non-valeur
Ja maar het is maar net Hoe!!dit valt bij gio oa.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 21 maart 2009 - 20:49   quote  deeplink  
Weer dat gezeik over die Verbeek!!! Afgesloten hoofdstuk!!!
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 21 maart 2009 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 - 20:38 schreef danny four het volgende:

[..]

Ja maar het is maar net Hoe!!dit valt bij gio oa.
ppppfffffff, komop zeg, zijn toch geen watjes? denk dat Gio het wel begrijpt.
danny four
 danny four - zondag 22 maart 2009 - 06:22   quote  deeplink  
Exclusief van de spartaanse bikkel Hugo. "Drie vlaggetjes op een strontschuit"
We moeten het maar afwachten Hotjumper.
Kobus uit Sneek
 Kobus uit Sneek - zondag 22 maart 2009 - 08:47   quote  deeplink  
Verbleek had Feyenoord helemaal naar de klote geholpen als hij was gebleven hij is een nog grotere pannenkoek als van Basten.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 22 maart 2009 - 08:59   quote  deeplink  
Afgesloten hoofdstuk!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Interview AD: Wijnaldum, Fer en Biseswar

0.0095250