|
|
antoniorijen
|
|
|
In deze moeilijke tijd zou ik het een mooi gebaar vinden als spelers van Feyenoord zouden besluiten om vrijwillig salaris in te leveren!! En dan bedoel ik dat iedereen 15% van zijn salaris zou inleveren. En ga niet zeiken van dat doe ik ook niet bij mijn baas! Dat klopt helemaal, maar ik heb ook geen salaris van minimaal een half miljoen euro's per jaar!! Als ik dat wel had,dan was ik zeer zeker bereid om in te leveren |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Als je 1,5 miljoen euro per jaar verdiend wat is dan een bedrag van € 225.000,= per jaar minder?? Je hou nog ruim een miljoen over. Ik vind dat elke speler die meer dan € 200.000,= per jaar verdienen bereid moeten zijn om vrijwillig 15% in te leveren!! Maar dat zal wel te veel gevraagd zijn voor deze voetballers!! Geldwolven zijn het .......................... |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
ach , waarom zou een speler die maar voor bijv. 3 jaar hier speelt salaris inleveren ??? Feyenoord moet gewoon géén spelers halen die ze eigenlijk niet kunnen betalen , dat is het probleem! |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 - 08:15 schreef jantje 1974 het volgende:ach , waarom zou een speler die maar voor bijv. 3 jaar hier speelt salaris inleveren ??? Feyenoord moet gewoon géén spelers halen die ze eigenlijk niet kunnen betalen , dat is het probleem! Waarom zouden mensen die al jaren voor de club alles doen zoals kantoorpersoneel moeten inleveren? Die hebben niet zo'n topsalaris als de voetballers! Voetballers krijgen heel veel maal een modaal loontje!! Vandaar zou ik het een mooi gebaar vinden als de spelers wat voor de club deden. Ze kunnen ook bv allemaal eenmalig een bedrag schenken per speler!! Net zoals de fans dat nu willen doen om de club er bovenop te helpen. Ik denk dat als de spelers het goeie voorbeeld geven er veel meer supporters ook zullen volgen met een gift aan Feyenoord |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
precies jantje, verklaart wel waarom bosz zo succesvol was met het binnen halen van dat soort spelers. Vond het al zo'n raar verhaal dat die gasten om het hardst riepen dat ze kwamen om Feyenoord weer groot te maken en dat het topsport plan van petertje ze over de streep had getrokken. jaja met die zak met geld ernaast dan vind je het al snel een goed plan |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 - 09:12 schreef hotjumper het volgende:precies jantje, verklaart wel waarom bosz zo succesvol was met het binnen halen van dat soort spelers. Vond het al zo'n raar verhaal dat die gasten om het hardst riepen dat ze kwamen om Feyenoord weer groot te maken en dat het topsport plan van petertje ze over de streep had getrokken. jaja met die zak met geld ernaast dan vind je het al snel een goed plan Maar niet alleen Petertje is hier schuldig aan. meneer Onno jacobs die om het hardst roept dat hij de schuld van 35 naar 17 miljoen heeft teruggebracht is hier debet aan. De financieel directeur bepaald immers wat het budget is dat een technisch directeur beschikbaar heeft. En onze alom geprezen voorzitter meneer Gudde hoort als baas van dit tweetal de controle hierover uit te voeren. En ook de raad van commisarissen heeft gefaald, deze hebben geen enkele controle uitgevoer over het beleid van de directie, maar ja dat is ook logisch want die zitten er maar voor een doel, een zo groot mogelijke zak geld voor zichzelf binnen te slepen op het moment dat er aan het nieuwe stadion gebouwd kan worden. Ik zeg , schoon schip en opzouten met die incompetente zakkevullers. Ben overigens wel eens benieuwd wat de heren Gudde en Jacobs "verdienen" en hoeveel ze daarvan inleveren. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Kantoorpersoneel heeft een baan tot het 65ste levensjaar. Een voetballer kan maar tot z'n ongeveer 35ste voetballen. Een voetballer moet dus nog zo'n 30 jaar overbruggen. Antonio, heb je hoog zitten en neem aan dat je kunt nadenken, dus dat gegeven moet je in de discussie ook meenemen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 - 09:32 schreef Els het volgende:Kantoorpersoneel heeft een baan tot het 65ste levensjaar. Een voetballer kan maar tot z'n ongeveer 35ste voetballen. Een voetballer moet dus nog zo'n 30 jaar overbruggen. Antonio, heb je hoog zitten en neem aan dat je kunt nadenken, dus dat gegeven moet je in de discussie ook meenemen. dat vind ik een kul argument, ze kunnen toch gewoon gaan werken na hun voetbal carriere? het is toch niet zo dat ze na het voetballen vanaf hun nek af naar beneden verlamd raken. vroeger kregen ze gewoon een sigarenzaak ofzo na hun carriere. |
|
|
|
|
Always on my mind
|
|
|
Waar maken we ons met z'n allen toch zo druk over en waarom doen we dan zelf niet iets wat concreet en structureel helpt.
Hoeveel feyenoord fans en liefhebbers zijn er landelijk wel niet(minimaal 250.000) Als iedereen bereid is om minimaal 1 jaar lang € 50,00 per maand te betalen (waarvoor dan een aandeel/obligatie of wat dan ook zonder noodzakelijke beursgang verkregen wordt, waarmee we dan meteen 100% zeggenschap over de club verkrijgen)dan:
a) is onze club gered en gezond ook voor de langere termijn, b) kunnen we de kwalitatief voor de top noodzakelijke spelers aantrekken en blijven betalen, c) is/wordt het voor investeerders en sponsors weer aantrekkelijk om mee te doen d) kunnen wij weer genieten van kwalitatief en qua amusementswaarde hoogstaande wedstrijden en uitslagen e) hebben/krijgen Mario en Leo ook datgene wat ze verdienen een Topclub + Topmateriaal f) krijgt ons leven meer inhoud en kunnen we ook meer genieten van alles om ons heen
Voorwaarde hierbij dient wel te zijn, dat er op geen enkele wijze meer ruimte is en komt voor wanbeleid in welke geleding van de club dan ook (met Leo als TD en Mario als Trainer hoeft er dan alleen maar een goede nieuwe Alg Dir. benoemd te worden
Even nader toegelicht 250.000 x € 50,00 x 12 maanden is in totaal € 150.000.000,00 |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 - 09:43 schreef hotjumper het volgende:[..] dat vind ik een kul argument, ze kunnen toch gewoon gaan werken na hun voetbal carriere? het is toch niet zo dat ze na het voetballen vanaf hun nek af naar beneden verlamd raken. vroeger kregen ze gewoon een sigarenzaak ofzo na hun carriere. Je verliest gemakshalve even uit het oog, dat het afronden van een goede opleiding door de vele trainingsarbeid redelijk onmogelijk is. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 - 09:51 schreef Els het volgende:[..] Je verliest gemakshalve even uit het oog, dat het afronden van een goede opleiding door de vele trainingsarbeid redelijk onmogelijk is. helemaal niet, gelukkig zie je ook weer veel jeugd spelers die ook een "basis" opleiding afmaken. Verder heeft die analfabeet uit beton dorp 1 goed initiatief ontwikkeld en dat is die opleiding die zijn naam draagt. juist om topsporters na hu carriere op weg te helpen. Kijk ik ben het met je eens dat je van spelers niet kan verwachten dat ze zomaar geld gaan inleveren, omdat ze toevallig veel verdienen. Je argumentatie kon ik het niet zo mee vinden. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Begrijp me goed, ik vind het belachelijk wat spelers verdienen, maar de hele beroepstak is gek geworden. Spelers van Feyenoord kijken ook naar wat er bij hun collega's gebeurd, en er zijn er genoeg die 40.000 euro per week verdienen. Dan ga je daar toch mee benchmarken. Salaris inleveren alleen bij Feyenoord verzwakt je marktpositie, en is dus geen structurele oplossing voor onze problemen. Oplossingen zitten aan de inkomstenkant in de merchandising, bezettingsgraad stadion en prijzen, en transfers en aan de uitgiftekant op de scouting en de salariskosten van voorlopig het andere personeel. Prijzen pakken hebben we het voorlopig maar niet over, al moet Feyenoord dit jaar schrikbarend op de bonussen bezuinigd hebben. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ik ben trouwens voor het geven van een sigarenwinkel na afloop vd carriere. |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 - 09:32 schreef Els het volgende:Kantoorpersoneel heeft een baan tot het 65ste levensjaar. Een voetballer kan maar tot z'n ongeveer 35ste voetballen. Een voetballer moet dus nog zo'n 30 jaar overbruggen. Antonio, heb je hoog zitten en neem aan dat je kunt nadenken, dus dat gegeven moet je in de discussie ook meenemen. Hallo beste Els, daar heb je helemaal gelijk in maar ik weet wel dat de voetballers na hun carriere een 'uitkering' krijgen!! Een maat van mij heeft 5 jaar bij RBC gevoetbald en daar weet ik van dat van zijn bruto salaris een deel naar een speciale voetballersfonds voor de na het voetbalcarriere salaris!! Dus lieve Els heb aub geen medelijden met deze spelers, en ik heb toch ook gemeld dat een eenmalige schenking aan Feyenoord ook mooi is. |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 - 09:58 schreef Els het volgende:Begrijp me goed, ik vind het belachelijk wat spelers verdienen, maar de hele beroepstak is gek geworden. Spelers van Feyenoord kijken ook naar wat er bij hun collega's gebeurd, en er zijn er genoeg die 40.000 euro per week verdienen. Dan ga je daar toch mee benchmarken. Salaris inleveren alleen bij Feyenoord verzwakt je marktpositie, en is dus geen structurele oplossing voor onze problemen. Oplossingen zitten aan de inkomstenkant in de merchandising, bezettingsgraad stadion en prijzen, en transfers en aan de uitgiftekant op de scouting en de salariskosten van voorlopig het andere personeel. Prijzen pakken hebben we het voorlopig maar niet over, al moet Feyenoord dit jaar schrikbarend op de bonussen bezuinigd hebben. Maar lieve Els, ik heb het over een VRIJWILLIGE bijdrage in vorm van salaris inleveren en/of eenmalige schenking. Dit is puur voor een oplossing op de korte termijn |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Die uitkering komt trouwens uit hun eigen salaris, hoor, zoals wij voor pensioen sparen. Gewoon afhankelijk van hoe hun zaakwaarnemer onderhandeld heeft. En medelijden heb ik echt niet, maar zou het gewoon, zoals jij aangeeft, een mooi vrijwillig gebaar vinden, en niet het gevoel hebben, dat het, mocht het er van komen, is afgedwongen door de publieke opinie. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
is inderdaad gek geworden die voetbalwereld, dat is ook debet aan de teloorgang van onze club. |
|
|
|
|
kaki b
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 - 01:45 schreef antoniorijen het volgende:In deze moeilijke tijd zou ik het een mooi gebaar vinden als spelers van Feyenoord zouden besluiten om vrijwillig salaris in te leveren!! En dan bedoel ik dat iedereen 15% van zijn salaris zou inleveren. En ga niet zeiken van dat doe ik ook niet bij mijn baas! Dat klopt helemaal, maar ik heb ook geen salaris van minimaal een half miljoen euro's per jaar!! Als ik dat wel had,dan was ik zeer zeker bereid om in te leveren Dus jij bent bereid om voor de fouten op te draaien die andere 3,4 en 5 jaar geleden hebben gemaakt. In de periode Gullit een Wotte is de meeste schade aangericht daarna is het nooit meer goed gekomen. Als speler moet je niet dat gezeik hebben over kantoor zaken, ze moeten voetballen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 - 10:54 schreef kaki b het volgende:[..] Dus jij bent bereid om voor de fouten op te draaien die andere 3,4 en 5 jaar geleden hebben gemaakt. In de periode Gullit een Wotte is de meeste schade aangericht daarna is het nooit meer goed gekomen. Als speler moet je niet dat gezeik hebben over kantoor zaken, ze moeten voetballen. vlak de bijdrage van de heer bosz ook niet uit. Misschien moeten we daar ons geld maar terug gaan halen. |
|
|
|
|
Shinjinr1
|
|
|
Denk wel dat de spelers ook iets ondernemen. Verwacht van GIO wel dat ie de selectie daarmee over de streep trekt. Hij is tenslotte een echte FEYENOORDER |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Precies laten we inderdaad eens bij de selectie beginnen. Samen met de mensen die ook een riant salaris bij Feyenoord verdienen. |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 - 10:25 schreef Els het volgende:Die uitkering komt trouwens uit hun eigen salaris, hoor, zoals wij voor pensioen sparen. Gewoon afhankelijk van hoe hun zaakwaarnemer onderhandeld heeft. En medelijden heb ik echt niet, maar zou het gewoon, zoals jij aangeeft, een mooi vrijwillig gebaar vinden, en niet het gevoel hebben, dat het, mocht het er van komen, is afgedwongen door de publieke opinie. Ja dit is een goede en juiste manier van handelen en we moeten ook niet aan het stockholm syndroom gaan lijden want gio en makaay kunnen nu al rustig rentenieren. Realiteit is gewoon dat iedereen de brokstukken voor de voeten krijgt gekiepert van deze directie en daar moet een ieder het maar meedoen,maar er bestaat ook zoiets als goed fatsoen naar elkaar toe...inplaats van afschuiven wat deze directie doet. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Bedenk: Zou jij je salaris inleveren? De meeste hebben niet echt een feyenoord hart en gaan verder als ze naar andere club met beter salaris kunnen, het zijn passanten. Supporters hebben een club hart en zijn die club eeuwig trouw. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
nog 1 keer : bij Feyenoord heb je een bestuur , zij weten wat ze per jaar uit kunnen geven , als je dan spelers gaat halen die buiten je begroting vallen maak je dus een fout zo simpel is het , als Feyenoord bijv. Makaay niet kan betalen moeten ze hem niet halen en iet achteraf zeiken! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 - 20:36 schreef jantje 1974 het volgende:nog 1 keer : bij Feyenoord heb je een bestuur , zij weten wat ze per jaar uit kunnen geven , als je dan spelers gaat halen die buiten je begroting vallen maak je dus een fout zo simpel is het , als Feyenoord bijv. Makaay niet kan betalen moeten ze hem niet halen en iet achteraf zeiken! precies. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 - 20:36 schreef jantje 1974 het volgende:nog 1 keer : bij Feyenoord heb je een bestuur , zij weten wat ze per jaar uit kunnen geven , als je dan spelers gaat halen die buiten je begroting vallen maak je dus een fout zo simpel is het , als Feyenoord bijv. Makaay niet kan betalen moeten ze hem niet halen en iet achteraf zeiken! 100% eens!! |
|
|
|