|
|
Always on my mind
|
|
|
Waar maken we ons met z'n allen toch zo druk over en waarom doen we dan zelf niet iets wat concreet en structureel helpt.
Hoeveel feyenoord fans en liefhebbers zijn er landelijk wel niet(minimaal 250.000) Als iedereen bereid is om minimaal 1 jaar lang € 50,00 per maand te betalen (waarvoor dan een aandeel/obligatie of wat dan ook zonder noodzakelijke beursgang verkregen wordt, waarmee we dan meteen 100% zeggenschap over de club verkrijgen)dan:
a) is onze club gered en gezond ook voor de langere termijn, b) kunnen we de kwalitatief voor de top noodzakelijke spelers aantrekken en blijven betalen, c) is/wordt het voor investeerders en sponsors weer aantrekkelijk om mee te doen d) kunnen wij weer genieten van kwalitatief en qua amusementswaarde hoogstaande wedstrijden en uitslagen e) hebben/krijgen Mario en Leo ook datgene wat ze verdienen een Topclub + Topmateriaal f) krijgt ons leven meer inhoud en kunnen we ook meer genieten van alles om ons heen
Voorwaarde hierbij dient wel te zijn, dat er op geen enkele wijze meer ruimte is en komt voor wanbeleid in welke geleding van de club dan ook (met Leo als TD en Mario als Trainer hoeft er dan alleen maar een goede nieuwe Alg Dir. benoemd te worden
Even nader toegelicht 250.000 x € 50,00 x 12 maanden is in totaal € 150.000.000,00 |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
pappa, moet ik nu alweer droog brood eten?
niet zeuren keessie, Feyenoord is tenminste kampioen
oh gelukkig, het smaakt meteen veel beter, zal ik nog even een nier afstaan voor de club. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Vindt elke maand 50 euro ook wel wat veel. |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
250000 fans moet je maar bereid zien te vinden om geld weg te geven Ik doe dan liever een eenmalige schenking van €500,= aan Feyenoord. Maar dan moet eerst de directie en RvC opstappen, dan ben ik de eerste die de schenking doe. Kan ik ook nog mooi bij de belastingdienst opgeven |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
En als je dan 50.000 man heb die ieder eenmalig €500,= willen overmaken heb je toch mooi €25.000.000,= Zijn we gelijk schuldenvrij en kunnen de investeerders instappen om de selectie te versterken |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ja als je 1 man vind die 760 miljoen in de club steekt ben je ook klaar. |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 - 10:01 schreef hotjumper het volgende:pappa, moet ik nu alweer droog brood eten? niet zeuren keessie, Feyenoord is tenminste kampioen oh gelukkig, het smaakt meteen veel beter, zal ik nog even een nier afstaan voor de club. whahahaaaaha |
|
|
|
|
Always on my mind
|
|
|
Dit is dus precies wat er de afgelopen 5-10 jaar aan de hand is, negatieve reacties op alles wat een positieve invloed kan hebben, kortom Nederland op z'n smalst alleen maar jammeren en zeuren maar er niets aan doen. weet ja dat 1 jaar = 12 maanden x € 50,00 maar € 600,00 Euro is? en dat dat 1 week van je vakantie betekend. Wat heb je dan allemaal voor je club over zeg. |
|
|
|
|
Always on my mind
|
|
|
Weet je wat nog het meest trieste en zielige is? dat degene die het minste voor de club doen met uitzondering dan van de club met wangedrag in diskrediet brengen juist diegenen zijn met de grootste bek en de meeste kritiek (de woorden) maar die ook het minste echt voor de club doen (de daden). |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: je heb gelijk € 600,- is alleen maar de seizoenkaart van pappa en z'n 2 zoontjes. dan ga je toch gewoon niet heen. Als je dat al niet over hebt voor de club.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 maart 2009 door hotjumper -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 - 11:06 schreef Always on my mind het volgende:Weet je wat nog het meest trieste en zielige is? dat degene die het minste voor de club doen met uitzondering dan van de club met wangedrag in diskrediet brengen juist diegenen zijn met de grootste bek en de meeste kritiek (de woorden) maar die ook het minste echt voor de club doen (de daden). jij bent echt niet goed he.
Het Wangedrag van de supporters is niet de oorzaak van de problemen waar de club nu mee zit. De oorzaak is jarenlang wanbestuur. Op dit moment zou ik mijn geld eerder aan de harde kern geven dan aan het huidige bestuur
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 maart 2009 door hotjumper -- |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 - 11:12 schreef hotjumper het volgende:[..] jij bent echt niet goed he. Het Wangedrag van de supporters is niet de oorzaak van de problemen waar de club nu mee zit. De oorzaak is jarenlang wanbestuur. Op dit moment zou ik mijn geld eerder aan de harde kern geven dan aan het huidige bestuur Goed idee, kunnen we die vragen om het bestuur weg te jagen. Zijn het ineens geen hooligans meer maar betaalde deurwaarders die een schuld komen innen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 maart 2009 door F.L.E -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 - 10:01 schreef hotjumper het volgende:pappa, moet ik nu alweer droog brood eten? niet zeuren keessie, Feyenoord is tenminste kampioen oh gelukkig, het smaakt meteen veel beter, zal ik nog even een nier afstaan voor de club. Precies wat hier gezegd word!!!! Steek al genoeg geld in onze club. laat ze eerst maar eens zien dat ze ook met geld om kunnen gaan. Dit voordat het weer in onzinnige dingen word gestoken. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 - 11:02 schreef Always on my mind het volgende:Dit is dus precies wat er de afgelopen 5-10 jaar aan de hand is, negatieve reacties op alles wat een positieve invloed kan hebben, kortom Nederland op z'n smalst alleen maar jammeren en zeuren maar er niets aan doen. weet ja dat 1 jaar = 12 maanden x € 50,00 maar € 600,00 Euro is? en dat dat 1 week van je vakantie betekend. Wat heb je dan allemaal voor je club over zeg. Ik weet niet maar, ik heb meer voor mijn gezin over dan voor mijn club. Overigens kost Feyenoord me al 2000 euro per jaar. Vind ik meer dan genoeg. Je hebt mooie verhalen maar kan je in ieders portomonee kijken??? Nee, dus doe even normaal zeg. Is ieder voor zich. Om dan meteen te zeggen dat mensen niets voor een club over hebben!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 - 11:06 schreef Always on my mind het volgende:Weet je wat nog het meest trieste en zielige is? dat degene die het minste voor de club doen met uitzondering dan van de club met wangedrag in diskrediet brengen juist diegenen zijn met de grootste bek en de meeste kritiek (de woorden) maar die ook het minste echt voor de club doen (de daden). Weet niet waar jij ineens vandaan komt op dit forum maar je had beter weg kunnen blijven. |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 - 11:06 schreef Always on my mind het volgende:Weet je wat nog het meest trieste en zielige is? dat degene die het minste voor de club doen met uitzondering dan van de club met wangedrag in diskrediet brengen juist diegenen zijn met de grootste bek en de meeste kritiek (de woorden) maar die ook het minste echt voor de club doen (de daden). Ophoepelen met die roze geitekeutel verhalen.bah |
|
|
|
|
Always on my mind
|
|
|
behandelen jullie iedereen die alleen maar een nieuwe mogelijkheid naar voren brengt op deze manier? dank je wel voor het fijne welkom. de groeten en succes verder met de s.... |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 - 14:35 schreef Always on my mind het volgende:behandelen jullie iedereen die alleen maar een nieuwe mogelijkheid naar voren brengt op deze manier? dank je wel voor het fijne welkom. de groeten en succes verder met de s.... Vaak worden nieuwkomers beter behandeld Maar die nieuwkomers oordelen niet gelijk keihard (en onjuist) over de andere gebruikers En ze komen niet met een idee dat al heel lang geleden geroepen is om vervolgens net te doen alsof ze iets geniaals en nieuw hebben bedacht
Jij roept al deze reactie op door keihard en onredelijk te oordelen over andere supporters Er zijn hier mensen die 1000 Euro per jaar in de club steken En jij zegt dat het geen echte supporters zijn omdat ze niet 500 euro meer willen/kunnen betalen
Daar maak je je niet populair mee... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ben het totaal met Phyxsius eens, gaat helemaal nergens over wat always in my mind uitkraamt.
Maar nu we toch bezig zijn, zal ik ook effe wat uitkramen:
Als ik me niet vergis was de bedoeling dat de investeerders 12 x 5miljoen zouden opbrengen om te overbruggen tot de opening van het stadion. Dit betekend 60mil. voor 8 jaar tijd. is 7.5 miljoen per jaar.
Volgens mij kun je dan beter een actie starten dat je 8 jaar lang €50 per jaar overmaakt. In dit geval heb je 150.000 mensen nodig die dit willen doen.
Zou zomaar haalbaar moeten zijn, als er iets tegenover staat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 maart 2009 door Jappie_FEY -- |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 - 14:35 schreef Always on my mind het volgende:behandelen jullie iedereen die alleen maar een nieuwe mogelijkheid naar voren brengt op deze manier? dank je wel voor het fijne welkom. de groeten en succes verder met de s.... Kijk wat ik bedoel is dat je never maar dan ook never het voor elkaar krijgt met dit bestuur dat 250.000 mensen 50 euro per jaar overmaken. Er zijn denk ik genoeg gezinnen die misschien van 50 euro in de week moeten rond komen en jij hoopt dat die dan wel zo gek zijn om de gaten van deze directie te dichten,echt geloof me als je nu een landelijke tv aktie voor mijn part zwaarondervoede vuilnisbelt kindertjes zou houden mag je blij zijn dat je nog 10 miljoen bij elkaar krijgt. De directie moet hoe dan ook vertrekken en dan hopen dat er nog een grote captain of industry met een feyenoord hart en voetbalkennis in wil stappen dan krijg je een aanzuigwerking van investeerders die zich vereenzelvigen met deze grote naam en feyenoord. Dan kun je namelijk veel en veel meer bereiken dan nu,want wij kunnen met de beste wil van de wereld dit begrotings tekort nog aanzuiveren met giften,omdat er een tendense is van naar bedragen in het buitenland te kijken en daar de nonchalance ontstaat met als triest gevolg dat we er nu langzaam achter komen hoeveel geld 21 miljoen euro wel niet is,zeker met deze spelers die vrijwel niets opbrengen.
Excuus dat ik een wat bokkige reactie geef,maar ik vind het triest ,diep triest dat gisteren het vaste personeel een dreun heeft gekregen,en nu ook nog een dikke aanslag word gepleegd op supporters die misschien nu voor de keuze staan gesteld of het gezin,of de club..... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Is het ook, er zijn echt veel supporters die dat echt niet kunnen missen. Vraag het Wouter Bos maar, dan worden we gelijk de eerste staatsclub van Nederland! |
|
|
|
|
WilleM1000
|
|
|
Ik heb in totaal al 3300 euro gegeven. Zou wel eens willen weten wat er met dat geld gebeurt.Als het alleen maar gebruikt wordt om contracten af te betalen krijgen ze niets meer, want ook ik moet werken voor mijn geld. |
|
|
|
|
aadje2
|
|
|
In plaats van 1 speler kopen misschien is een goede boekhouder binnen halen |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 - 18:08 schreef WilleM1000 het volgende:Ik heb in totaal al 3300 euro gegeven. Zou wel eens willen weten wat er met dat geld gebeurt.Als het alleen maar gebruikt wordt om contracten af te betalen krijgen ze niets meer, want ook ik moet werken voor mijn geld. pffff beste hoop pingels hoor,kan je de hele straat mee aan de patat zetten. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 - 18:08 schreef WilleM1000 het volgende:Ik heb in totaal al 3300 euro gegeven. Zou wel eens willen weten wat er met dat geld gebeurt.Als het alleen maar gebruikt wordt om contracten af te betalen krijgen ze niets meer, want ook ik moet werken voor mijn geld. Wat een pech! Al je poen weg! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: € 10,00 p.m. is misschien wat schappelijker. Zou dan toch nog wel € 30.000.000,00 opleveren en dat is best veel geld. Het blijft natuurlijk een utopie, maar toch, € 10,00 p.m. klinkt sowieso al een stuk beter en is voor velen nog te overzien misschien? |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
sorry maar dit slaat natuurlijk NERGENS op! FEYENOORD is ziek en zal echt niet ineens genezen zijn met een injectie van 60 miljoen! dus al die bullshit over fondsen is kansloos , er zal gewoon een goed beleid gevoerd moeten worden wil t ooit weer wat worden!!!! |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 - 18:08 schreef WilleM1000 het volgende:Ik heb in totaal al 3300 euro gegeven. Zou wel eens willen weten wat er met dat geld gebeurt.Als het alleen maar gebruikt wordt om contracten af te betalen krijgen ze niets meer, want ook ik moet werken voor mijn geld. sorry maar als dit waar is moet je je echt laten nakijken! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
precies ze moeten eerst maar eens leren de tering naar de nering te zetten. Dus terug naar de basis, proberen zoveel mogelijk eigen jeugd door te laten breken. Dit heeft een tweeledig voordeel: -lagere salarissen -maakt de club aantrekkelijk voor talenten.
Als je dan vervolgens opbrengsten krijgt uit de verkoop kan je op zoek gaan naar meer ervaren, (duurdere) krachten voor een betere balans en om je jongere spelers van ze te laten leren. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 - 15:05 schreef Phyxsius het volgende:[..] Vaak worden nieuwkomers beter behandeld Maar die nieuwkomers oordelen niet gelijk keihard (en onjuist) over de andere gebruikers En ze komen niet met een idee dat al heel lang geleden geroepen is om vervolgens net te doen alsof ze iets geniaals en nieuw hebben bedacht Jij roept al deze reactie op door keihard en onredelijk te oordelen over andere supporters Er zijn hier mensen die 1000 Euro per jaar in de club steken En jij zegt dat het geen echte supporters zijn omdat ze niet 500 euro meer willen/kunnen betalen Daar maak je je niet populair mee... Klopt helemaal phyxsius!!! moet je alleen ook nog rekening houden met de kosten buiten Feyenoord om!!! Naar feyenoord gaan kost mij bijvoorbeeld al 750 euro reiskosten per jaar. Heb ik gelukkig mijn familie in Rotterdam maar daaar kan ik ook niet altijd aankomen dus ook nog eens regelmatig buitenshuis eten. Moet je nagaan wat de mensen betalen die geen familie in Rotterdam hebben. Rare kwast die topic starter!!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 - 20:39 schreef hotjumper het volgende:precies ze moeten eerst maar eens leren de tering naar de nering te zetten. Dus terug naar de basis, proberen zoveel mogelijk eigen jeugd door te laten breken. Dit heeft een tweeledig voordeel: -lagere salarissen -maakt de club aantrekkelijk voor talenten. Als je dan vervolgens opbrengsten krijgt uit de verkoop kan je op zoek gaan naar meer ervaren, (duurdere) krachten voor een betere balans en om je jongere spelers van ze te laten leren. Kijk dat is nou beleid!!! |
|
|
|