BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het bewijs dat v. Marwijk helemaal niet zo'n goede trainer is!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 22 maart 2009 - 09:15   quote  deeplink  
Blijft Timmer selecteren voor Nederland. En hij heeft al helemaal een ruime keuze!!! Idem met die Stekelenburg. Moet toch zeggen dat ik Bassie wat dat betreft gelijk geeft in zijn keuze!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 maart 2009 door Feyenoord till i die --
danny four
 danny four - zondag 22 maart 2009 - 09:25   quote  deeplink  
Idd net of over de hill spelers daar nog even in het zonnetje gezet worden
om toch misschien ergens een nieuw contract te kunnen krijgen.
Knvb vrienden dienst misschien.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 22 maart 2009 - 10:03   quote  deeplink  
Timmer snap ik idd ook niet , wel snap ik Stekelenburg , dit is zijn 1e keeper waar hij vertrouwen in heeft hij zit nu net 3 wedstrijden fit op de bank maar dit kan zo weer anders zijn , ik zou niet weten wie hij anders in het NL-elftal moet zetten , je kan natuurlijk nu niet ineens Vermeer in het NL-elftal zetten er moet wel wat staan natuurlijk en volgende week kan de situatie bij Ajax ook weer andersom zijn , probleem is dat we buiten vd Sar gewoon niet echt een hele goede keeper hebben!
Fonsie
 Fonsie - zondag 22 maart 2009 - 10:15   quote  deeplink  
Volgend jaar jongens worden de kaarten weer duurder, de K N V B steld nog meer van die omlopers aan, zag je die trainers allemaal zitten bij psv op de tribune. wat zijn we toch belangrijk, Ned. A Ned. B. Straks krijgen we nog Ned.C wat een sooi. Ja opa en opa waren er ook M & K.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 22 maart 2009 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 maart 2009 - 10:15 schreef Fonsie het volgende:
Volgend jaar jongens worden de kaarten weer duurder, de K N V B steld nog meer van die omlopers aan, zag je die trainers allemaal zitten bij psv op de tribune. wat zijn we toch belangrijk, Ned. A Ned. B. Straks krijgen we nog Ned.C wat een sooi. Ja opa en opa waren er ook M & K.
merk ik iets van frustratie??????????? en wat heeft dit inm vredesnaam met dit onderwerp te maken??
hotjumper
 hotjumper - zondag 22 maart 2009 - 10:34   quote  deeplink  
oranje. lekker belangrijk
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 22 maart 2009 - 10:35   quote  deeplink  
Een grote kontenlikker van Kessler is van Marwijk!! Hij durft niet zijn eigen beslissingen te nemen. Hij moet gewoon eens een talentvolle keeper tussen de palen gaan zetten en deze de tijd geven en dan bedoel ik een Michel Vorm of Piet Velthuizen en die zak van een Henk Timmer eens een thuis laten. Op deze manier worden de kansen van talentvolle keepers tenminste niet verneukd door die ouwe lulletjes
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 maart 2009 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 maart 2009 - 10:35 schreef antoniorijen het volgende:
Een grote kontenlikker van Kessler is van Marwijk!! Hij durft niet zijn eigen beslissingen te nemen. Hij moet gewoon eens een talentvolle keeper tussen de palen gaan zetten en deze de tijd geven en dan bedoel ik een Michel Vorm of Piet Velthuizen en die zak van een Henk Timmer eens een thuis laten. Op deze manier worden de kansen van talentvolle keepers tenminste niet verneukd door die ouwe lulletjes
Volgens mij is hij juist betrouwbaar voor spelers.Als hij eenmaal heeft gekozen voor een speler ,dan blijft hij bij zijn keuze.Stekelenburg begrijp ik maar Timmer begrijp ik niet.Idd geef Velthuizen of Vorm een kans...........
kaki b
 kaki b - zondag 22 maart 2009 - 11:15   quote  deeplink  
Volgens mij is dit de enigiste trainer die ons de laatste 10 jaar prijzen heeft bezorgd.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 maart 2009 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 maart 2009 - 11:15 schreef kaki b het volgende:
Volgens mij is dit de enigiste trainer die ons de laatste 10 jaar prijzen heeft bezorgd.
Precies!!!
damien
 damien - zondag 22 maart 2009 - 12:57   quote  deeplink  
je gaat die uefa cup toch niet aan het vernunft van bertje opdragen he, dat was onze grote vriend van hooijdonk die hem zowat in zijn eentje heeft binnengehaald hoor
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 maart 2009 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 maart 2009 - 12:57 schreef damien het volgende:
je gaat die uefa cup toch niet aan het vernunft van bertje opdragen he, dat was onze grote vriend van hooijdonk die hem zowat in zijn eentje heeft binnengehaald hoor
Ja en van Hooijdonk was toen ook de bepaalde middenvelder ,die de steekpass op zichzelf gaf.En verdedigend was hij ook goed rechtsachter centrum linksachter hij was overal.Van Hooijdonk bouwde op vanachteruit.Speelde de bal naar zichzelf op het middenveld waar hij links en rechts ook heerste.Vanuit het middenveld ging Pierre verder met de opbouw de 16 in om of te gaan liggen of door te gaan om te scoren.
De vrijen trappen waren zijn specialiteit en schoot ze er echt uit alle hoeken in.Dat was zeer belangerijk alleen moet je nooit vergeten hoe belangerijk die andere 10 spelers waren op het veld.Voetbal is een team sport .Het elftal wordt bepaald door de trainer en die had toen de juiste spelers in het veld gezet.Dus om de verdienst van het winnen van de uefacup nu alleen op de naam van de spits te zetten in zo krom als de pleursis.
Bokito
 Bokito - zondag 22 maart 2009 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 maart 2009 - 13:16 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja en van Hooijdonk was toen ook de bepaalde middenvelder ,die de steekpass op zichzelf gaf.En verdedigend was hij ook goed rechtsachter centrum linksachter hij was overal.Van Hooijdonk bouwde op vanachteruit.Speelde de bal naar zichzelf op het middenveld waar hij links en rechts ook heerste.Vanuit het middenveld ging Pierre verder met de opbouw de 16 in om of te gaan liggen of door te gaan om te scoren.
De vrijen trappen waren zijn specialiteit en schoot ze er echt uit alle hoeken in.Dat was zeer belangerijk alleen moet je nooit vergeten hoe belangerijk die andere 10 spelers waren op het veld.Voetbal is een team sport .Het elftal wordt bepaald door de trainer en die had toen de juiste spelers in het veld gezet.Dus om de verdienst van het winnen van de uefacup nu alleen op de naam van de spits te zetten in zo krom als de pleursis.
net zo krom als 'm op naam van een trainer te zetten, toch ?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 maart 2009 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 maart 2009 - 15:31 schreef Bokito het volgende:

[..]

Precies!!!!en daarom is IEDEREEN net zo goed of net zo slecht als het behaalde resultaat,toch?
Bokito
 Bokito - zondag 22 maart 2009 - 16:37   quote  deeplink  
Er zijn trainers die er voor kunnen zorgen dat de optelsom van een elftal meer is als de simpele optelsom van de spelers.
Daar hoort van BvM helaas niet bij.
Daarom zullen veel mensen reageren als het UEFA-succes aan BvM wordt toegeschreven.
Daarentegen laat PvH een elftal wel degelijk beter voetballen, dank zij, maar ook ondanks zijn gezeik. Je voelt je team nu eenmaal sterker als zo'n speler deel uit maakt van jouw team.
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 22 maart 2009 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 maart 2009 - 15:31 schreef Bokito het volgende:

[..]

Maar dat doet niemand
Er wordt alleen gezegd dat hij de laatste trainer was waarmee Feyenoord prijzen pakte

Dan moet je toch wel een beetje voetbal verstand hebben?
Bokito
 Bokito - zondag 22 maart 2009 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 maart 2009 - 16:38 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Maar dat doet niemand
Er wordt alleen gezegd dat hij de laatste trainer was waarmee Feyenoord prijzen pakte

Dan moet je toch wel een beetje voetbal verstand hebben?
Er werd beweerd dat BvM het succes had bezorgd, en daar ben ik het niet mee eens. Hij was slecht een klein radertje in het geheel.
Ik acht de inbreng van PvH groter.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 maart 2009 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 maart 2009 - 16:37 schreef Bokito het volgende:
Er zijn trainers die er voor kunnen zorgen dat de optelsom van een elftal meer is als de simpele optelsom van de spelers.
Daar hoort van BvM helaas niet bij.
Daarom zullen veel mensen reageren als het UEFA-succes aan BvM wordt toegeschreven.
Daarentegen laat PvH een elftal wel degelijk beter voetballen, dank zij, maar ook ondanks zijn gezeik. Je voelt je team nu eenmaal sterker als zo'n speler deel uit maakt van jouw team.
Klopt net zoals met spelers van het kaliber V Wonderen Bosvelt Kalou Tomasson Onno enzo enzo snappie?
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 22 maart 2009 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 maart 2009 - 16:41 schreef Bokito het volgende:

[..]

Er werd beweerd dat BvM het succes had bezorgd, en daar ben ik het niet mee eens. Hij was slecht een klein radertje in het geheel.
Ik acht de inbreng van PvH groter.
Onzin

Ieders aandeel was even groot

Maar uiteindelijk maakt de trainer de opstelling

Dus zelfs als Pierre de man was aan wie we alles te danken hebben

Bert stelde hem op

Had hij dat niet gedaan kon Pierre niet schitteren

Iedereen had er inbreng in
Maar jij geeft/gaf alle erkenning aan de spelers
Van Marwijk had er echt wel wat mee te maken
Het is geen toeval dat we onder hem beide keer een prijs wonnen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 maart 2009 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 maart 2009 - 16:44 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Onzin

Ieders aandeel was even groot

Maar uiteindelijk maakt de trainer de opstelling

Dus zelfs als Pierre de man was aan wie we alles te danken hebben

Bert stelde hem op

Had hij dat niet gedaan kon Pierre niet schitteren

Iedereen had er inbreng in
Maar jij geeft/gaf alle erkenning aan de spelers
Van Marwijk had er echt wel wat mee te maken
Het is geen toeval dat we onder hem beide keer een prijs wonnen
Amen
hotjumper
 hotjumper - maandag 23 maart 2009 - 04:24   quote  deeplink  
.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 maart 2009 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 maart 2009 - 04:24 schreef hotjumper het volgende:
.
..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het bewijs dat v. Marwijk helemaal niet zo'n goede trainer is!!!

0.0141811