|
|
|
Madhopfc
|
|
|
Ik hoop dat oudspelers iets voor Feyenoord terug willen doen en dat zij geld gaan storten op de rekening van de FSV. Als de oudspelers het goede voorbeeld geven dan kan dat een stimulans zijn voor de huidige spelersgroep om ook wat water bij de wijn te doen!.
Ik denk dat een Kuyt,Van Persie en Drenthe toch wel minimaal 500 eurootjes kunnen storten? Als ik 50 euro kan missen uit mijn portemonnee met een salaris van 1700 netto kunnen zij toch wel het tienvoudige ophoesten???
Zij geven in interviews aan dat zij nog een Feyenoordhart hebben, dus heren laat dat dan maar ff zien in de praktijk. Ik roep hierbij ook het journaille op om deze vragen te stellen aan de betreffende spelers zodat ze min of meer voor het blok worden gezet om iets te storten!!! |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
sorry maar t is te triest voor woorden al deze bedelacties , als Feyenoord nou s gewoon gaat leven naar zijn portemonnee is er niets aan de hand , kijk met een budget vabn 40 miljoen kan je gewoon geen 50 miljoen uitgeven zo simpel is het , dan kunnen we nu wel bijv. 10 miljoen bij elkaar bedelen en daar dure spelers voor halen en dan kunnen we volgend jaar opnieuw beginnen!
Feyenoord heeft een bepaald budget voor salarissen en daarmeen moeten ze het doen en als dat budget te laag is om echt mee te doen om de 1e prijzen is dat jammer en zal er door middel van goed beleid en geduld wat langzamer teruggekropen moeten worden naar de top , Feyenoord moet structureel een gezonde club worden en niet eafhankelijk van donaties van supporters die hun centen zelf ook hard nodig hebben om hun gezin te voorzien van huis en eten.
Ik vind het heel erg nobel van jullie maar t is te gek voor woorden! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
precies, langzaam weer opbouwen veel jeugd opleiden en als je dan een paar aardige transfers heb een stapje verder doen. |
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 10:26 schreef jantje 1974 het volgende:sorry maar t is te triest voor woorden al deze bedelacties , als Feyenoord nou s gewoon gaat leven naar zijn portemonnee is er niets aan de hand , kijk met een budget vabn 40 miljoen kan je gewoon geen 50 miljoen uitgeven zo simpel is het , dan kunnen we nu wel bijv. 10 miljoen bij elkaar bedelen en daar dure spelers voor halen en dan kunnen we volgend jaar opnieuw beginnen! Feyenoord heeft een bepaald budget voor salarissen en daarmeen moeten ze het doen en als dat budget te laag is om echt mee te doen om de 1e prijzen is dat jammer en zal er door middel van goed beleid en geduld wat langzamer teruggekropen moeten worden naar de top , Feyenoord moet structureel een gezonde club worden en niet eafhankelijk van donaties van supporters die hun centen zelf ook hard nodig hebben om hun gezin te voorzien van huis en eten. Ik vind het heel erg nobel van jullie maar t is te gek voor woorden! Het kost mij enige moeite om jou serieus te nemen Jantje 1974 gezien al je bemoeienissen op het 020 forum.....
maar goed. Enigzins heb je gelijk , Feyenoord moet ook zijn eigen broek kunnen ophouden maar mede door mismanagement is dit niet gelukt en moet er gerepareerd worden waar mogelijk. Ik vind dat als supporters het goede voorbeeld geven dit een motivatie kan zijn voor investeerders met wel veel geld. Daarnaast hoop ik van harte dat er nu wel eens goed beleid gaat worden gevoerd in het Maasgebouw en dat ondertussen alle oude lijken bekend en uit de kast zijn. Daarnaast blijft iedere club in Nederland afhannkelijk van af en toe een klapper op de transfermarkt......020 en psv sluiten ook ieder jaar met verlies af zonder goede transfersommen! |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 10:26 schreef jantje 1974 het volgende:sorry maar t is te triest voor woorden al deze bedelacties , als Feyenoord nou s gewoon gaat leven naar zijn portemonnee is er niets aan de hand , kijk met een budget vabn 40 miljoen kan je gewoon geen 50 miljoen uitgeven zo simpel is het , dan kunnen we nu wel bijv. 10 miljoen bij elkaar bedelen en daar dure spelers voor halen en dan kunnen we volgend jaar opnieuw beginnen! Feyenoord heeft een bepaald budget voor salarissen en daarmeen moeten ze het doen en als dat budget te laag is om echt mee te doen om de 1e prijzen is dat jammer en zal er door middel van goed beleid en geduld wat langzamer teruggekropen moeten worden naar de top , Feyenoord moet structureel een gezonde club worden en niet eafhankelijk van donaties van supporters die hun centen zelf ook hard nodig hebben om hun gezin te voorzien van huis en eten. Ik vind het heel erg nobel van jullie maar t is te gek voor woorden! Nee ze moeten geld inzamelen en naar een realistische begroting werken en als het moet dan moeten die grootverdieners maar een transfervrije status krijgen om naar een andere club te kunnen. |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
En ik vind dat de voetbalwereld ( FIFA/UEFA ) een salarisplafond moeten gaan invoeren en dan verder een belonings/commercie vergoeding er boven op doen. Net zoals men dat bij de NBA doen!! |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 10:54 schreef antoniorijen het volgende:En ik vind dat de voetbalwereld ( FIFA/UEFA ) een salarisplafond moeten gaan invoeren en dan verder een belonings/commercie vergoeding er boven op doen. Net zoals men dat bij de NBA doen!! Klinkt niet zo gek. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 10:26 schreef jantje 1974 het volgende:sorry maar t is te triest voor woorden al deze bedelacties , als Feyenoord nou s gewoon gaat leven naar zijn portemonnee is er niets aan de hand , kijk met een budget vabn 40 miljoen kan je gewoon geen 50 miljoen uitgeven zo simpel is het , dan kunnen we nu wel bijv. 10 miljoen bij elkaar bedelen en daar dure spelers voor halen en dan kunnen we volgend jaar opnieuw beginnen! Feyenoord heeft een bepaald budget voor salarissen en daarmeen moeten ze het doen en als dat budget te laag is om echt mee te doen om de 1e prijzen is dat jammer en zal er door middel van goed beleid en geduld wat langzamer teruggekropen moeten worden naar de top , Feyenoord moet structureel een gezonde club worden en niet eafhankelijk van donaties van supporters die hun centen zelf ook hard nodig hebben om hun gezin te voorzien van huis en eten. Ik vind het heel erg nobel van jullie maar t is te gek voor woorden! Ik ben het niet met jou eens Jantje.Het is duidelijk dat de broekriem flink wordt aangetrokken.150 mensen in dienst van de club moeten inleveren en dat alles onder druk van de inversteerders.Dat houd dus in dat we terug gaan naar jou gedachte over die begroting waar we niet overheen moeten gaan leven.Omdat we onder die druk van Perridon snel terug gaan naar het nieuwe begin ,vind ik dat iedereen die Feyenoord een warm hart toedraagt zijn steentje bij moet dragen.Iedereen (oud spelers) heeft zijn mond vol over Feyenoord, gooi dan bepaalde principes overboord en steun je club.En iedereen bepaald zelf hoeveel ,of het nou 5 of 100 euro is het gaat om het gebaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 maart 2009 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 10:36 schreef Madhopfc het volgende:[..] Het kost mij enige moeite om jou serieus te nemen Jantje 1974 gezien al je bemoeienissen op het 020 forum..... maar goed. Enigzins heb je gelijk , Feyenoord moet ook zijn eigen broek kunnen ophouden maar mede door mismanagement is dit niet gelukt en moet er gerepareerd worden waar mogelijk. Ik vind dat als supporters het goede voorbeeld geven dit een motivatie kan zijn voor investeerders met wel veel geld. Daarnaast hoop ik van harte dat er nu wel eens goed beleid gaat worden gevoerd in het Maasgebouw en dat ondertussen alle oude lijken bekend en uit de kast zijn. Daarnaast blijft iedere club in Nederland afhannkelijk van af en toe een klapper op de transfermarkt......020 en psv sluiten ook ieder jaar met verlies af zonder goede transfersommen! o weer zo eentje die vind dat je niet met 020 in discussie mag gaan? ik zit gewoon voor mijn lol op dit forum wat te tikken , en discussier op Feyenoord forum en Ajax foryum , ik geef gewoon mijn mening maar ben wel degelijk een Feyenoorder , weet zeker dat jij in je omgeving ook weleens met Ajacieden praat en of discussieert dus hou op met die onzin , wel stiekum kijken he op t Ajaxforum , HYPOCRIET! dat ben je !
o ja nog wat : ik zit nu lekker in de GrolschVeste me op te maken voor een leuke pot : Twente - Groningen mag zeker ook niet??? Laat me niet lachen man , ben 12 jaar lang overal geweest in NL en Europa met Feyenoord en heb vanaf 1989 t/m 2001 bijna geen wedstrijd gemist , sinds 2001 ga ik alleen nog thuis omdat het leven meer is dan Feyenoord alleen , dus ga mij niet afzeiken omdat ik een paar lettertjes tik op t Ajax forum!
Trouwens geweldige sfeer hier , lekker vreten , biertje praatje , computertje , kunnen ze bij Feyenoord een vb aannemen! Daar is de VIP echt voor superbobo's (en dus nepsupporters) hier zie je gewoon goedgevulde Enschede'ers die én een prak geld brengen (zo'n 6 a 700 man denk hier in t vip-restaurant) en echt Twente supporter zijn !
Suc6 jullie in Alkmaar ! o nee , thuis voor radio rijnmond! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 13:14 schreef jantje 1974 het volgende:[..] o weer zo eentje die vind dat je niet met 020 in discussie mag gaan? ik zit gewoon voor mijn lol op dit forum wat te tikken , en discussier op Feyenoord forum en Ajax foryum , ik geef gewoon mijn mening maar ben wel degelijk een Feyenoorder , weet zeker dat jij in je omgeving ook weleens met Ajacieden praat en of discussieert dus hou op met die onzin , wel stiekum kijken he op t Ajaxforum , HYPOCRIET! dat ben je ! o ja nog wat : ik zit nu lekker in de GrolschVeste me op te maken voor een leuke pot : Twente - Groningen mag zeker ook niet??? Laat me niet lachen man , ben 12 jaar lang overal geweest in NL en Europa met Feyenoord en heb vanaf 1989 t/m 2001 bijna geen wedstrijd gemist , sinds 2001 ga ik alleen nog thuis omdat het leven meer is dan Feyenoord alleen , dus ga mij niet afzeiken omdat ik een paar lettertjes tik op t Ajax forum! Trouwens geweldige sfeer hier , lekker vreten , biertje praatje , computertje , kunnen ze bij Feyenoord een vb aannemen! Daar is de VIP echt voor superbobo's (en dus nepsupporters) hier zie je gewoon goedgevulde Enschede'ers die én een prak geld brengen (zo'n 6 a 700 man denk hier in t vip-restaurant) en echt Twente supporter zijn ! Suc6 jullie in Alkmaar ! o nee , thuis voor radio rijnmond! Whahahaha hijs fijn... |
|
|
|
|
ronnie 70
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 13:14 schreef jantje 1974 het volgende:[..] o weer zo eentje die vind dat je niet met 020 in discussie mag gaan? ik zit gewoon voor mijn lol op dit forum wat te tikken , en discussier op Feyenoord forum en Ajax foryum , ik geef gewoon mijn mening maar ben wel degelijk een Feyenoorder , weet zeker dat jij in je omgeving ook weleens met Ajacieden praat en of discussieert dus hou op met die onzin , wel stiekum kijken he op t Ajaxforum , HYPOCRIET! dat ben je ! o ja nog wat : ik zit nu lekker in de GrolschVeste me op te maken voor een leuke pot : Twente - Groningen mag zeker ook niet??? Laat me niet lachen man , ben 12 jaar lang overal geweest in NL en Europa met Feyenoord en heb vanaf 1989 t/m 2001 bijna geen wedstrijd gemist , sinds 2001 ga ik alleen nog thuis omdat het leven meer is dan Feyenoord alleen , dus ga mij niet afzeiken omdat ik een paar lettertjes tik op t Ajax forum! Trouwens geweldige sfeer hier , lekker vreten , biertje praatje , computertje , kunnen ze bij Feyenoord een vb aannemen! Daar is de VIP echt voor superbobo's (en dus nepsupporters) hier zie je gewoon goedgevulde Enschede'ers die én een prak geld brengen (zo'n 6 a 700 man denk hier in t vip-restaurant) en echt Twente supporter zijn ! Suc6 jullie in Alkmaar ! o nee , thuis voor radio rijnmond! ben jij niet toevallig die goed ingelichte journalist van johan derksen... |
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 13:14 schreef jantje 1974 het volgende:[..] o weer zo eentje die vind dat je niet met 020 in discussie mag gaan? ik zit gewoon voor mijn lol op dit forum wat te tikken , en discussier op Feyenoord forum en Ajax foryum , ik geef gewoon mijn mening maar ben wel degelijk een Feyenoorder , weet zeker dat jij in je omgeving ook weleens met Ajacieden praat en of discussieert dus hou op met die onzin , wel stiekum kijken he op t Ajaxforum , HYPOCRIET! dat ben je ! o ja nog wat : ik zit nu lekker in de GrolschVeste me op te maken voor een leuke pot : Twente - Groningen mag zeker ook niet??? Laat me niet lachen man , ben 12 jaar lang overal geweest in NL en Europa met Feyenoord en heb vanaf 1989 t/m 2001 bijna geen wedstrijd gemist , sinds 2001 ga ik alleen nog thuis omdat het leven meer is dan Feyenoord alleen , dus ga mij niet afzeiken omdat ik een paar lettertjes tik op t Ajax forum! Trouwens geweldige sfeer hier , lekker vreten , biertje praatje , computertje , kunnen ze bij Feyenoord een vb aannemen! Daar is de VIP echt voor superbobo's (en dus nepsupporters) hier zie je gewoon goedgevulde Enschede'ers die én een prak geld brengen (zo'n 6 a 700 man denk hier in t vip-restaurant) en echt Twente supporter zijn ! Suc6 jullie in Alkmaar ! o nee , thuis voor radio rijnmond! Ik kijk soms op het 020 forum als leedvermaak en heb na een tip van iemand op dit forum eens gekeken naar de topics die Jantje 1974 op het 020 forum zet......uit die onderwerpen maak ik uit op dat je wel erg begaan bent met het lief en leed van die club!!! Ben ook erg benieuwd wat een echte 020-er ervan vindt dat een Feyenoorder zo graag zijn mening geeft over 020. In mijn omgeving heb je alleen van die nepneuzen en daar praat ik dus niet mee omdat zij de impact niet voelen die een echte supporter wel voelt....of dat nou een Feyenoorder of een 020-er is. Maar ben je niet een beetje forumverslaafd als je zelfs tijdens het gefeteerd worden bij Twente - Groningen nog reageert!!! Overigens hoop ik dat je geniet van een overwinning van Twente.....heb veel meer met Groningen en helemaal niets met die nepduitsers maar ik ben zo anti 020 dat ik hoop dat Twente 2e wordt! maar dat kan jij je denk ik niet voorstellen.....gezien je band met 020! |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
krijg de bloedkanker man! |
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
quote: Mag het ook een griepje wezen? Dit had ik nog niet gelezen toen ik (prive) aangaf welk vak ik zit en waar ik mijn bierje doe. Overigens had ik er ook overheen gelezen hoeveel wedstrijden je bezoekt en bezocht heb....een Feyenoorder ben je dus wel maar toch snap ik je teksten op het 020 forum niet!! |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
ik zit voor mijn werk veel tijd achter de laptop , en heb tijd over om te internetten dan ga je dus iets doen om je tijd te vullen , vandaar dus , ik probeer op dat forum de discussie op gang te houden en probeer dat netjes te doen maar wel met een cynische achtergrond , kijk gewoon een beetje uitkankeren doet hen geen pijn en dan wordt je van het forum verwijderd (op t ajax forum kan je minder grof taalgebruik plaatsen dan op ons forum want wij zijn niet van die jankerds) ik probeer ze de feiten onder ogen te laten zien : dat Ajax ondanks al zijn miljoenen ook geen top is , dat MvB een prutser is etcetera...
verder mag t natuurlijk gewoon een griepje zijn hoor! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ALLEMAAL GELUL IN DE RUIMTE, DAT GEOUWEHOER OVER GELD. DE JEUGD HEEFT DE TOEKOMST! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 19:08 schreef jantje 1974 het volgende:ik zit voor mijn werk veel tijd achter de laptop , en heb tijd over om te internetten dan ga je dus iets doen om je tijd te vullen , vandaar dus , ik probeer op dat forum de discussie op gang te houden en probeer dat netjes te doen maar wel met een cynische achtergrond , kijk gewoon een beetje uitkankeren doet hen geen pijn en dan wordt je van het forum verwijderd (op t ajax forum kan je minder grof taalgebruik plaatsen dan op ons forum want wij zijn niet van die jankerds) ik probeer ze de feiten onder ogen te laten zien : dat Ajax ondanks al zijn miljoenen ook geen top is , dat MvB een prutser is etcetera... verder mag t natuurlijk gewoon een griepje zijn hoor! ga je nog ff lopen verdedigen... |
|
|
|
|
|