|
|
ronnie 70
|
|
|
MAKAAY MAG VAN MIJ WEG VOOR VOLGEND SEIZOEN KOMT MOOI UIT VOOR FEYENOORDS BEGROTING EN TEVENS OMDAT HIJ HET NIET MEER TREKT BV KANS TEGEN AZ IN 1E HELFT WORDT DRAMATISCH SLECHT INGESCHOTEN ........... ROY BEDANKT MAAR HOUDOE |
|
|
|
|
Bokito
|
|
|
|
|
|
Bokito
|
|
|
en laat hij Bruins meenemen !!!! |
|
|
|
|
agneovo
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 15:27 schreef ronnie 70 het volgende:MAKAAY MAG VAN MIJ WEG VOOR VOLGEND SEIZOEN KOMT MOOI UIT VOOR FEYENOORDS BEGROTING EN TEVENS OMDAT HIJ HET NIET MEER TREKT BV KANS TEGEN AZ IN 1E HELFT WORDT DRAMATISCH SLECHT INGESCHOTEN ........... ROY BEDANKT MAAR HOUDOE als jij echt denk dat het een makkelijke kans was dan heb je a geen verstand of b een jampot brilletje nodig...hij staat zowat aan de achterlijn..al had je van nistelrooij daar staan had het nog geen doelpunt geweest hoor.. |
|
|
|
|
Bokito
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 16:24 schreef agneovo het volgende:[..] als jij echt denk dat het een makkelijke kans was dan heb je a geen verstand of b een jampot brilletje nodig...hij staat zowat aan de achterlijn..al had je van nistelrooij daar staan had het nog geen doelpunt geweest hoor.. Makaay is niet gehaald voor de makkelijke kansen... Dan hadden we de spits van BalopDak4 wel kunnen halen. |
|
|
|
|
agneovo
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 16:26 schreef Bokito het volgende:[..] Makaay is niet gehaald voor de makkelijke kansen... Dan hadden we de spits van BalopDak4 wel kunnen halen. ja en als we spitsen had die 100procent effectief waren hadden ze niet bij ons gespeeld..je speelt gelijk tegen de toekomstig kampioen..daar mag je best tevreden mee zijn..maarja sommige zijn nooit tevreden of kunnen niet realistisch nadenken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 16:24 schreef agneovo het volgende:[..] als jij echt denk dat het een makkelijke kans was dan heb je a geen verstand of b een jampot brilletje nodig...hij staat zowat aan de achterlijn..al had je van nistelrooij daar staan had het nog geen doelpunt geweest hoor.. Pippo inzaghi dan?? |
|
|
|
|
agneovo
|
|
|
quote: haha die mischien nog wel.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Je heb gelijk hoor betreft je stelling.Soms is zeiken onrechtmatig.......... |
|
|
|
|
ronnie 70
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 16:24 schreef agneovo het volgende:[..] als jij echt denk dat het een makkelijke kans was dan heb je a geen verstand of b een jampot brilletje nodig...hij staat zowat aan de achterlijn..al had je van nistelrooij daar staan had het nog geen doelpunt geweest hoor.. he jopie als jouw autotje 15 jaar oud is dan denk jij toch ook aan een nieuwe ? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 16:54 schreef ronnie 70 het volgende:[..] he jopie als jouw autotje 15 jaar oud is dan denk jij toch ook aan een nieuwe ? Als jouw vrouw 15 jaar oud is, denk je dan ook aan een nieuwe?
Mijn verggelijking is net zo reeel als de jouwe... |
|
|
|
|
derq
|
|
|
als we nou doen alsof alle jaren 500 dagen hebben, dan is makaay een stuk jonger! |
|
|
|
|
ronnie 70
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 16:56 schreef Phyxsius het volgende:[..] Als jouw vrouw 15 jaar oud is, denk je dan ook aan een nieuwe? Mijn verggelijking is net zo reeel als de jouwe... weet jij eigenlijk wel wat meneer roy verdient?....... he luister nou over zijn werklust hebben we niks te zeggen maar volgens mij moet hij er vooral staan voor de doelpunten en niet alles gaat erin en ik zeg ook niet dat die kans van vandaag 100% was maar hij komt te kort ......ken toch ??? weet je zijn salaris?..... geef of koop dan een andere spits met een lager salaris en doe het daar mee.......... |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 17:01 schreef ronnie 70 het volgende:[..] weet jij eigenlijk wel wat meneer roy verdient?....... he luister nou over zijn werklust hebben we niks te zeggen maar volgens mij moet hij er vooral staan voor de doelpunten en niet alles gaat erin en ik zeg ook niet dat die kans van vandaag 100% was maar hij komt te kort ......ken toch ??? weet je zijn salaris?..... geef of koop dan een andere spits met een lager salaris en doe het daar mee.......... Je moet soms niet alleen in goals denken Hij is hartstikke belangrijk voor de ontwikkeling van de talenten
En ik wil hem volgend jaar graag zien Been speelt altijd aanvallend Dan zal hij ook kansen gaan krijgen Want ik vind dat hij voor een spits erg weinig goede ballen krijgt Hij word zelden in stelling gebracht
Hij verdiend trouwens 1,6 miljoen, dat weet ik
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 maart 2009 door Phyxsius -- |
|
|
|
|
aadje2
|
|
|
Volgend seizoen is hij gewoon weer top |
|
|
|
|
agneovo
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 16:54 schreef ronnie 70 het volgende:[..] he jopie als jouw autotje 15 jaar oud is dan denk jij toch ook aan een nieuwe ? nee niet als hij nog goed rijd want dan zou het geldverspilling zijn..en oude autos moeten goed onderhouden worden en bediend worden dan gaan ze nog lang zat mee |
|
|
|
|
ronnie 70
|
|
|
NOU VALT DAN WEL WEER MEE 1.6 MILJOEN IK HEB DAN TOCH NOG 50 EURO MEER ...... |
|
|
|
|
agneovo
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 17:09 schreef ronnie 70 het volgende:NOU VALT DAN WEL WEER MEE 1.6 MILJOEN IK HEB DAN TOCH NOG 50 EURO MEER ...... ja wat verwacht je dan..dat goede spelers voor 25000euro op jaar basis bij ons komen spelen..Iedereen wil dat feyenoord elk jaar meedoet voor de titel maar iedereen vind ook dat er teveel betaald word.. |
|
|
|
|
Kees010
|
|
|
@agneovo Je kan lullen wat je wil... Maar je kunt idd. niet zeggen dat Makaay die 1,6 Milj. waarmaakt.
En wat betreft het overdragen van kennis aan die jonge spelers; hij zal ze zeker wel wat bij kunnen brengen, maar als je als jonge speler beter presteerd, dan ga je van zo iemand vanzelf ook minder aannemen.
Denk dat, dat toch ook wel een beetje met prestaties samenhangt.. |
|
|
|
|
agneovo
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 17:18 schreef Kees010 het volgende:@agneovo Je kan lullen wat je wil... Maar je kunt idd. niet zeggen dat Makaay die 1,6 Milj. waarmaakt. En wat betreft het overdragen van kennis aan die jonge spelers; hij zal ze zeker wel wat bij kunnen brengen, maar als je als jonge speler beter presteerd, dan ga je van zo iemand vanzelf ook minder aannemen. Denk dat, dat toch ook wel een beetje met prestaties samenhangt.. ja wie maakt het dit seizoen wel waar dan..als je zo gaat lullen dan kan ik er nog wel een paar opnoemen hoor.. |
|
|
|
|
Kees010
|
|
|
Als je mijn reactie leest, staat er iets over jeugd..
Ik zou het liever doen met jonge(re) spelers, waar nog rek inzit, die iig. nog geen 1,6 vangen en die uiteindelijk nog iets opgaan brengen ook. |
|
|
|
|
agneovo
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 17:27 schreef Kees010 het volgende:Als je mijn reactie leest, staat er iets over jeugd.. Ik zou het liever doen met jonge(re) spelers, waar nog rek inzit, die iig. nog geen 1,6 vangen en die uiteindelijk nog iets opgaan brengen ook. ik lees in jouw reactie dat je vind dat makaay die 1.6 miljoen niet waarmaakt en daar reageer ik op..en dat we op een gegeven moment verder moeten met de jeugd ben ik met je eens..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 maart 2009 door agneovo -- |
|
|
|
|
Kees010
|
|
|
Jouw reactie was; "ja wie maakt het dit seizoen wel waar dan..als je zo gaat lullen dan kan ik er nog wel een paar opnoemen hoor.."
Dus als ik het goed interpreteer; mag je slecht presteren omdat de rest van het team het ook doet ofzo .. ? Het ging nu toch over Makaay...? En heel veel van die andere slecht presterende verdienen nog steeds geen 1,6 milj.
Met andere woorden ik begrijp je tegen-argument niet zo.. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 17:18 schreef Kees010 het volgende:@agneovo Je kan lullen wat je wil... Maar je kunt idd. niet zeggen dat Makaay die 1,6 Milj. waarmaakt. En wat betreft het overdragen van kennis aan die jonge spelers; hij zal ze zeker wel wat bij kunnen brengen, maar als je als jonge speler beter presteerd, dan ga je van zo iemand vanzelf ook minder aannemen. Denk dat, dat toch ook wel een beetje met prestaties samenhangt.. Op het moment is niemand bij Feyenoord zijn salaris waard Op Wijnaldum, Fer en Biseswar na dan |
|
|
|
|
Kees010
|
|
|
Eens..
Toch zag ik ook jou een soort van pro-Makaay reactie geven.. Die zou moeten rechtvaardigen, dat hij er is/ nog meedoet. Waar ik het dan weer niet mee eens ben. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 17:42 schreef Kees010 het volgende:Eens.. Toch zag ik ook jou een soort van pro-Makaay reactie geven.. Die zou moeten rechtvaardigen, dat hij er is/ nog meedoet. Waar ik het dan weer niet mee eens ben. Ik ben ook pro Makaay Met mijn opmerking bedoelde ik dat je dan de hele selectie wel de laan uit kan sturen Het was dus bedoeld om aan te geven dat jouw opmerking geen hout snijdt |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
HE HALLO!!! WAT IS DIT NOU ALLEMAAL VOOR GEZEIK? O-O TEGEN AZ IN ALKMAAR IS ZO SLECHT NOG NIET TOCH? BESEFFEN JULLIE WEL DAT HET DE LAATSTE WEKEN ALLEEN MAAR VOORUIT GAAT? WE VERLIEZEN NIET MEER MAAR PAKKEN WEL BROODNODIGE PUNTEN, TOCH? OKAY, NATUURLIJK HEBBEN WE MOGELIJKHEDEN GEHAD OM VANMIDDAG TE WINNEN, MAAR MET EEN BEETJE PECH HADDEN WE GEWOON WEER VERLOREN! EEN BEETJE RESPECT VOOR HET TEAM IS MISSCHIEN WEL OP Z'N PLAATS?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 maart 2009 door sevillana -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 23:14 schreef sevillana het volgende:HE HALLO!!! WAT IS DIT NOU ALLEMAAL VOOR GEZEIK? O-O TEGEN AZ IN ALKMAAR IS ZO SLECHT NOG NIET TOCH? BESEFFEN JULLIE WEL DAT HET DE LAATSTE WEKEN ALLEEN MAAR VOORUIT GAAT? WE VERLIEZEN NIET MEER MAAR PAKKEN WEL BROODNODIGE PUNTEN, TOCH? OKAY, NATUURLIJK HEBBEN WE MOGELIJKHEDEN GEHAD OM VANMIDDAG TE WINNEN, MAAR MET EEN BEETJE PECH HADDEN WE GEWOON WEER VERLOREN! EEN BEETJE RESPECT VOOR HET TEAM IS MISSCHIEN WEL OP Z'N PLAATS? punt |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
nieuwe zin, hoofdletter M aar Makaay heeft als enige de laatste wedstrijden grote kansen laten liggen en laat geen geen vooruit gang zien. Prima speler en ja hij mag 6 mindere wedstrijden hebben maar dit hele seizoen heeft hij er geen pepernoot van gebakken. Bruins neem ik het niet kwalijk speelt nu te weinig. Hulde voor het team gister klop krijgen was reeel geweest maar ze zijn nooit in gevaar geweest!! als makaay alleen 100% kansen kan scoren is hij de 1.6 milj niet waard!!!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Hoe vaak concluderen wij eigenlijk, dat we een speler te vroeg hebben afgeschreven, en hij het ergens anders fantastisch doet? Als we Mario nou gewoon eens rustig z'n werk laten doen? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
El
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 17:38 schreef Phyxsius het volgende:[..] Op het moment is niemand bij Feyenoord zijn salaris waard Op Wijnaldum, Fer en Biseswar na dan Het zou zo maar kunnen dat Wijnaldum, Fer en Biseswar heel veel hebben aan mannen als Hofland, Makaay en Gio. Ze zijn heel veel met die jonge gasten bezig, heb ik begrepen. Lijkt me goed om dit team gewoon in tact te laten, volgens mij is het een goed stel bij elkaar. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
begint een beetje te draaien |
|
|
|
|
mdr8
|
|
|
makaay heeft met zijn misser tegen AZ bewezen dat hij het niet meer heeft. Hij verdient teveel om in de rol van mentor van de jonge spelers te fungeren. Conclusie: hij moet of salaris inleveren en op de bank zitten volgend seizoen of gewoon lekker weg gaan! |
|
|
|
|
M
|
|
|
Ik begrijp wel dat makaay het niet goed meer doet. Hij wordt gebruikt als diepe spits in een 3-3-4 systeem. Hij moet sleuren, doorkoppen en te hard werken (en dat doet hij echt wel). Zijn kracht is het tussen de linies door in het gat duiken en achter de verdediging 1 op 1 met de keeper te komen. Zoals hij bijvoorbeeld in zijn eerste jaar 2x tegen de Graafschap uit scoorde. Nu kopt hij de bal door waarop hij zelf zou moeten lopen.
Als je met Makaay wilt voetballen moet je in ieder geval met 2 spitsen gaan voetballen. Het liefst met een lange spits, target man. Dan kan hij weer op snelheid achter de verdediging opduiken en scoren.
En wat mij betreft ook volgend seizoen. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Makaay...het goede is er volkomen vanaf!
Lekker laten gaan naar Dubai of iets dergelijks. Koop Vennegoor of Hesselink en je bent klaar en er zijn dan ook geen omnnodige discussies meer over die flapdrol.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 maart 2009 door KKL -- |
|
|
|
|
kaki b
|
|
|
Nou gaat het een stuk beter word er nog geouwehoerd zeg. We pakken een punt van AZ dat had niemand verwacht. De stijgende lijn is er dus laten we ons daar dan aan vasdt houwen in plaats van dat gezeik.
Timmer heeft zich weer eens van zijn goede kant laten zien, dat is toch ook een stijgende lijn. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Stijgende lijn, positief blablablabla
We staan verdomme 10e in de competitie!!! Uitschakeld in de beker en UEFA!!!! 25 miljoen schuld!!! Een debiel als ALgemeen Directeur en een bestuur die de club laat afglijden naar het niveau Telstar!!!
Maar we blijven positief hoor!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
goed zo KKL. je leert t al. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 16:56 schreef Phyxsius het volgende:[..] Als jouw vrouw 15 jaar oud is, denk je dan ook aan een nieuwe? Mijn verggelijking is net zo reeel als de jouwe... Dan heet je dutroux.... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 23 maart 2009 - 10:10 schreef KKL het volgende:Makaay...het goede is er volkomen vanaf! Lekker laten gaan naar Dubai of iets dergelijks. Koop Vennegoor of Hesselink en je bent klaar en er zijn dan ook geen omnnodige discussies meer over die flapdrol. Ja hoor! Natuurlijk, en dan na een jaar dezelfde discussie voeren als nu. Maar dan over V of H ipv Makaay? |
|
|
|
|
Kees010
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 22:08 schreef Phyxsius het volgende:[..] Ik ben ook pro Makaay Met mijn opmerking bedoelde ik dat je dan de hele selectie wel de laan uit kan sturen Het was dus bedoeld om aan te geven dat jouw opmerking geen hout snijdt Jouw argumentatie, waardoor je zo pro Makaay bent.. Snijdt nou ook niet echt hout, volgens mij kwam ik met een tegen argument daarop en ipv. weerleggen krijg ik als antwoord; maar de rest presteerd ook kut...!? Waarmee je mijn argumentatie ontkracht !? volg je niet helemaal.. |
|
|
|
|
kaki b
|
|
|
quote:Op maandag 23 maart 2009 - 11:32 schreef KKL het volgende:Stijgende lijn, positief blablablabla We staan verdomme 10e in de competitie!!! Uitschakeld in de beker en UEFA!!!! 25 miljoen schuld!!! Een debiel als ALgemeen Directeur en een bestuur die de club laat afglijden naar het niveau Telstar!!! Maar we blijven positief hoor!!! Dus jij wil zeggu dat het met het voetbal niet beter gaat. ja het is een kut seizoen, maar als jij niet inziet dat het op het veld wat beter gaat weet ik niet naar wat voor wedstrijden je zit te kijken. Dat we overal voor uitgeschakelt zijn wil niet zeggu dat er niks meer tehalen valt. |
|
|
|
|
deukies
|
|
|
Volgend seizoen prikt Makaay er gewoon weer 20 in met een betere ploeg,dus hij moet gewoon blijven,de aanvoer is bedroevend dit seizoen |
|
|
|
|
R.spoorenn
|
|
|
precies.., volgend jaar schiet ie er 15 20 in onder mario. als je naar dit seizoen kijkt ken je iedereen er wel uitgooien(op een paar na). dus wat een onzin hiero.., |
|
|
|
|
derq
|
|
|
lucius greene hofland timmer weg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tis net RTL7 hier..
beetje nieuws en veel herhaling.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 maart 2009 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 17:04 schreef Phyxsius het volgende:[..] Je moet soms niet alleen in goals denken Hij is hartstikke belangrijk voor de ontwikkeling van de talenten En ik wil hem volgend jaar graag zien Been speelt altijd aanvallend Dan zal hij ook kansen gaan krijgen Want ik vind dat hij voor een spits erg weinig goede ballen krijgt Hij word zelden in stelling gebracht Hij verdiend trouwens 1,6 miljoen, dat weet ik Phyx, hoe weet jij dat? Ik heb nemelijk ergens een stuk gelezen waarin de salarissen stonden en er zat niemand boven de miljoen... Makaay was wel de hoogste met 985.000 euro per jaar. De andere oudjes zaten daar net onder, het scheelde niet veel. Is die 1,6 miljoen volgens jou alleen salaris, of inclusief premies en neveninkomsten? (reclames etc)? |
|
|
|
|
agneovo
|
|
|
quote:Op maandag 23 maart 2009 - 15:49 schreef Pietje1 het volgende:[..] Phyx, hoe weet jij dat? Ik heb nemelijk ergens een stuk gelezen waarin de salarissen stonden en er zat niemand boven de miljoen... Makaay was wel de hoogste met 985.000 euro per jaar. De andere oudjes zaten daar net onder, het scheelde niet veel. Is die 1,6 miljoen volgens jou alleen salaris, of inclusief premies en neveninkomsten? (reclames etc)? nou ik weet niet welk lijstje jij gelezen heb maar ik heb ook namelijk gelezen dat makaay 1,6 miljoen opstrijk en van bronckhorst zelfs 2.1 miljoen.. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
ik weet neit meer waar dat lijstje vandaan kwam, ergens in een van de berichten op headliner... Ik vond dat al veel, als jullie gelijk hebben dan snap ik het relaas van meneer de investeerder wel... |
|
|
|