|
|
scf-rotterdam
|
|
|
wat een drama die 2 zeg opzouten met hun zulke kansen krijgen en niet scoren |
|
|
|
|
agneovo
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 16:23 schreef scf-rotterdam het volgende:wat een drama die 2 zeg opzouten met hun zulke kansen krijgen en niet scoren jaja..iedereen kan het altijd beter..als we spitsen en middenvelders hadden die 100procent effectief waren hadden ze wel bij madrid gespeeld..misschien moet je daar maar "supporter" van worden dan.. |
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
tja...en Madrid verzilvert iedere kans....not!. Baal ook van de gemiste kansen maar dat is wel voetbal......De bal van Bruins was wel een giga kans!! |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
en toch miste we wel Tomasson, Gio en hofland |
|
|
|
|
agneovo
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 16:36 schreef Madhopfc het volgende:tja...en Madrid verzilvert iedere kans....not!. Baal ook van de gemiste kansen maar dat is wel voetbal......De bal van Bruins was wel een giga kans!! ja dat ben ik met je eens..Maar als je vooraf blij mag zijn als je gelijk speel in alkmaar en dan ook een punt meeneem dan moet je na de wedstrijd niet altijd maar spelers afbranden.. |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Kom op Agneovo zulke ballen mogen er wel in hoor, daar hoef je niet voor bij Madrid te spelen en mogen we een beetje kritisch zijn op een spits van 1.6 miljoen. Verders kan ik wel met de uitslag leven en gelukkig hebben onze concurenten nec en utrecht ook punten verspeelt waardoor we de playoffs nog niet uit het oog verliezen. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
We hebben een punt tegen AZ!!!
Daar tekende vooraf toch iedereen voor?
Laat het gezeur over gemiste kansen toch
Wees blij met wat je hebt
We zijn 5 wedstrijden op rij ongeslagen...
Dat geeft een lekker gevoel voor de spelers
Die gaan nu een hele lekkere twee weken trainen tegemoet
Om vervolgens door bouwen op deze flow |
|
|
|
|
agneovo
|
|
|
quote: tomasson ben ik met je eens maar als je zeg dat je het beter had gedaan met hofland en gio doe je de andere wel flink tekort..leerdam heeft een hele goede wedstrijd gespeeld |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 16:40 schreef Danny.K het volgende:Kom op Agneovo zulke ballen mogen er wel in hoor, daar hoef je niet voor bij Madrid te spelen en mogen we een beetje kritisch zijn op een spits van 1.6 miljoen. Verders kan ik wel met de uitslag leven en gelukkig hebben onze concurenten nec en utrecht ook punten verspeelt waardoor we de playoffs nog niet uit het oog verliezen. Ik denk dat we ze over 4 weken voorbij zijn
Dan staan we op de 8ste plaats |
|
|
|
|
rob
|
|
|
mensen reageer is normaal een punt. en betrfet makaay een wereld bal op bruins had moeten zitten. nee komt allemaal wel goed. Maar wees eens positief over de spelers. |
|
|
|
|
agneovo
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 16:40 schreef Danny.K het volgende:Kom op Agneovo zulke ballen mogen er wel in hoor, daar hoef je niet voor bij Madrid te spelen en mogen we een beetje kritisch zijn op een spits van 1.6 miljoen. Verders kan ik wel met de uitslag leven en gelukkig hebben onze concurenten nec en utrecht ook punten verspeelt waardoor we de playoffs nog niet uit het oog verliezen. je mag best kritisch zijn maar wees dan kritisch op de mensen die ik al het hele seizoen geen steekpass binnendoor heb zien geven..mensen die veel lang die bal aan de voet houden..mensen die als vleugelspits niet eens de achterlijn halen om een voorzet te geven.. |
|
|
|
|
agneovo
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 16:40 schreef Phyxsius het volgende:We hebben een punt tegen AZ!!! Daar tekende vooraf toch iedereen voor? Laat het gezeur over gemiste kansen toch Wees blij met wat je hebt We zijn 5 wedstrijden op rij ongeslagen... Dat geeft een lekker gevoel voor de spelers Die gaan nu een hele lekkere twee weken trainen tegemoet Om vervolgens door bouwen op deze flow precies..als dat gejank naderhand. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
ja eerst dacht minstens 60% van de mensen dat we gingen verliezen , dan pak je n punt en dan is het weer niet goed |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 16:40 schreef Phyxsius het volgende:We hebben een punt tegen AZ!!! Daar tekende vooraf toch iedereen voor? Laat het gezeur over gemiste kansen toch Wees blij met wat je hebt We zijn 5 wedstrijden op rij ongeslagen... Dat geeft een lekker gevoel voor de spelers Die gaan nu een hele lekkere twee weken trainen tegemoet Om vervolgens door bouwen op deze flow Ik ben het volledig met jou eens ondanks dat Makaay al heel lang mijn favoriet niet is.Ik ben ook blij met dit resultaat dat ik ook niet had verwacht.Het resultaat is positief dus met een positieve instelling naar de volgende wedstrijd. |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 16:40 schreef Phyxsius het volgende:We hebben een punt tegen AZ!!! Daar tekende vooraf toch iedereen voor? Laat het gezeur over gemiste kansen toch Wees blij met wat je hebt We zijn 5 wedstrijden op rij ongeslagen... Dat geeft een lekker gevoel voor de spelers Die gaan nu een hele lekkere twee weken trainen tegemoet Om vervolgens door bouwen op deze flow Je hebt gelijk alleen baal ik van de gemiste kansen dat is ook emotie natuurlijk, maar wat ik al aangaf in mijn andere post ik kan met deze uitslag zeker leven we houden nog steeds zicht op de playoffs. |
|
|
|
|
scf-rotterdam
|
|
|
ik ben ook blij met een punt hoor maar ik geef gewoon een mening die 2 kansen hadden erin moeten zitten dat is gewoon een feit en aangezien makaay steeds vaak zulke kansen mist dan ga je toch afvragen wat hij bij feyenoord doet. maar in het algemeen echt complimenten aan feyenoord. en nu winnen van heracles en volendam |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 16:46 schreef Danny.K het volgende:[..] Je hebt gelijk alleen baal ik van de gemiste kansen dat is ook emotie natuurlijk, maar wat ik al aangaf in mijn andere post ik kan met deze uitslag zeker leven we houden nog steeds zicht op de playoffs. In de strijd om de playoffs hebben we nu eigenlijk4 bonuspunten Het is niet leuk om te zeggen Maar niemand had erop gerekend dat we 4 punten zouden pakken tegen PSV of AZ Ik denk dat we nu kunnen zeggen dat we de playoffs gehaald hebben Gelet op de komende tegenstanders Alleen Twente zou ons in de problemen mogen brengen |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Wat een zeurkousen hier zeg!! Vooraf teken je voor 1 punt bij AZ En ja die bal van Makaay en Bruins hadden er wel in gemogen Maar dat je ze hier op moet af rekenen gaat wel wat te ver!! Het val gewoon op dat er elke week steeds beter gevoetbald wordt En dat Feyenoord als ELFTAL steeds beter wordt en dat je vandaag zonder Gio,Tomasson,Landzaat,de Cler,Hofland speel en dan met een punt vertrekt uit Alkmaar is een goede en hoopvolle ontwikkeling En vandaag was vooral Kelvin Leerdam heel erg goed, hij speelde toch mooi Dembele uit de wedstrijd!! |
|
|
|
|
agneovo
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 16:51 schreef scf-rotterdam het volgende:ik ben ook blij met een punt hoor maar ik geef gewoon een mening die 2 kansen hadden erin moeten zitten dat is gewoon een feit en aangezien makaay steeds vaak zulke kansen mist dan ga je toch afvragen wat hij bij feyenoord doet. maar in het algemeen echt complimenten aan feyenoord. en nu winnen van heracles en volendam ja en aangezien dat makaay ook zoveel bruikbare ballen krijg he..is gewoon onrealistisch wat je zeg.. |
|
|
|
|
ariefr
|
|
|
ze hebben super gespeeld begin dara eerst mee 2 kansen weggegevn en zelf ook 2 gecreerd tegen een ploeg die niet te verslaan is , de nr 1 tegen de nr 10, het geeft maar weer is ana hoeveel potentie in dit team zit als er vertrouwen is.... |
|
|
|
|
agneovo
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 16:54 schreef antoniorijen het volgende:Wat een zeurkousen hier zeg!! Vooraf teken je voor 1 punt bij AZ En ja die bal van Makaay en Bruins hadden er wel in gemogen Maar dat je ze hier op moet af rekenen gaat wel wat te ver!! Het val gewoon op dat er elke week steeds beter gevoetbald wordt En dat Feyenoord als ELFTAL steeds beter wordt en dat je vandaag zonder Gio,Tomasson,Landzaat,de Cler,Hofland speel en dan met een punt vertrekt uit Alkmaar is een goede en hoopvolle ontwikkeling En vandaag was vooral Kelvin Leerdam heel erg goed, hij speelde toch mooi Dembele uit de wedstrijd!! ben het niet vaak met je eens maar hier staat ik 100procent achter |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 16:51 schreef scf-rotterdam het volgende:ik ben ook blij met een punt hoor maar ik geef gewoon een mening die 2 kansen hadden erin moeten zitten dat is gewoon een feit en aangezien makaay steeds vaak zulke kansen mist dan ga je toch afvragen wat hij bij feyenoord doet. maar in het algemeen echt complimenten aan feyenoord. en nu winnen van heracles en volendam Ik snap jou wel want ik deel jou mening over Makaay.Maar ik vind ook dat je uit 0-0 tegen AZ al je Feyenoordzorgen aan de kant moet gooien.Ze zetten een aardige reeks neer dat laatste tijd.Misschien doet Makaay ons wel versteld staan de volgende wedstrijd.Ik hoop het,maar voor nu niet meer dan tevredenheid bij mij. |
|
|
|
|
scf-rotterdam
|
|
|
agneovo dus jij wil beweren dat makaay geen kansen krijg ofzo |
|
|
|
|
scf-rotterdam
|
|
|
ja vind ik ook knap leon is ook heel goed ik geen alleen een mening wat ik over makaay vind |
|
|
|
|
scf-rotterdam
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Even over Bruins
Ik vind dat deze jongen dit seizoen niet meer moet spelen Het is duidelijk te zien dat hij vertrouwen mist Volgend jaar krijgt hij dat weer, dat is zeker Maar als je hem nu laat schutteren zal hij volgend jaar uit de gratie zijn bij het legioen Die zullen hem uitfluiten bij elke fout
Deze jongen moet gewoon de rest van het seizoen in de luwte blijven En volgend jaar als Been er is speelt hij weer de sterren van de hemel Dat weet ik zeker |
|
|
|
|
nieuwerbrug
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 16:52 schreef Phyxsius het volgende:[..] In de strijd om de playoffs hebben we nu eigenlijk4 bonuspunten Het is niet leuk om te zeggen Maar niemand had erop gerekend dat we 4 punten zouden pakken tegen PSV of AZ Ik denk dat we nu kunnen zeggen dat we de playoffs gehaald hebben Gelet op de komende tegenstanders Alleen Twente zou ons in de problemen mogen brengen ben het met je eens alleen moeten we niet te vroeg juichen dat we de playoffs hebben gehaald
we hadden deze 4 pnt niet verwacht maar we hadden ook niet verwacht dat we van de graafschap thuis zouden verliezen maar ik denk dat we met ze alle toch wel weer een beetje opgelucht adem halen dat we nog meedoen om europees voetbal |
|
|
|
|
ronnie 70
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 16:59 schreef Phyxsius het volgende:Even over Bruins Ik vind dat deze jongen dit seizoen niet meer moet spelen Het is duidelijk te zien dat hij vertrouwen mist Volgend jaar krijgt hij dat weer, dat is zeker Maar als je hem nu laat schutteren zal hij volgend jaar uit de gratie zijn bij het legioen Die zullen hem uitfluiten bij elke fout Deze jongen moet gewoon de rest van het seizoen in de luwte blijven En volgend jaar als Been er is speelt hij weer de sterren van de hemel Dat weet ik zeker |
|
|
|
|
ronnie 70
|
|
|
quote: dan zou luigi weleen nagemaakte zijn ok denk dat luigi zich moet laten tunen.... naar een 2.0 motor ipv een zuinige 1.0motor gaap gaap |
|
|
|
|
agneovo
|
|
|
quote: ja hij krijg kansen maar iedereen denk dat elke kans raak moet zijn..wat jij nu zeg is dat hij 100procent effectief moet zijn..als ik de kansen bekijk die hij krijg zitten daar maar heel weinig 100procent doelpunten bij hoor..en wat ik al gezegd heb ik heb het hele seizoen nog niemand gezien die roy vrij voor de keeper heb gezet..en daar mag je kritischer op zijn..een el amadhi die voor 7 miljoen is gehaald geloof ik en alleen maar rondjes draait met de bal.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 16:58 schreef scf-rotterdam het volgende:ja vind ik ook knap leon is ook heel goed ik geen alleen een mening wat ik over makaay vind Je mening over Makaay heb je voor mij 100% gelijk in.Na 20 minuten zou ik hem er standaard uit halen voor Mols .Dat is mijn mening.Maar vandaag speelde ze gelijk tegen AZ de kampioen van dit jaar ,en we liepen in.WAT WILLEN WE NOG MEER???????
Doelpunten van Makaay zeker he haha |
|
|
|
|
aadje2
|
|
|
Maar ook niet verloren en een Grote pluim voor Timmer |
|
|
|
|
ronnie 70
|
|
|
BRUINS IS TOPPER IN 1E DIVISIE TRUST TE GEINTJE PERRIDON |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Kijk jongens zelfs Timmer wordt vandaag geroemd. |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 16:52 schreef Phyxsius het volgende:[..] In de strijd om de playoffs hebben we nu eigenlijk4 bonuspunten Het is niet leuk om te zeggen Maar niemand had erop gerekend dat we 4 punten zouden pakken tegen PSV of AZ Ik denk dat we nu kunnen zeggen dat we de playoffs gehaald hebben Gelet op de komende tegenstanders Alleen Twente zou ons in de problemen mogen brengen Ik had het ook niet verwacht hoor en ben zeker trots op onze club, en ondanks die 2 grote kanzen heb ik een goede verdediging gezien vooral Leerdam viel me op. Ik denk dat Twente en vooral Utrecht uit de lastigste wedstrijden nog gaat worden. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 17:10 schreef Danny.K het volgende:[..] Ik had het ook niet verwacht hoor en ben zeker trots op onze club, en ondanks die 2 grote kanzen heb ik een goede verdediging gezien vooral Leerdam viel me op. Ik denk dat Twente en vooral Utrecht uit de lastigste wedstrijden nog gaat worden. Twente wordt het lastigst Utrecht word de belangrijkste (denk ik) |
|
|
|
|
ronnie 70
|
|
|
JE HAD VANDAAG KENNEN WINNEN EN ALS JE DAT NIVEAU NIET NASTREEFT WORDT JE NOOIT MEER WAT ....... BLIJ MET EEN PUNT ALLEEN DIE GEDACHTE AL..... FEYENOORD JEUGD HEEFT TOEKOMST 100% ZEKER LUISTER JE MARIO ??? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 17:13 schreef ronnie 70 het volgende:JE HAD VANDAAG KENNEN WINNEN EN ALS JE DAT NIVEAU NIET NASTREEFT WORDT JE NOOIT MEER WAT ....... BLIJ MET EEN PUNT ALLEEN DIE GEDACHTE AL..... FEYENOORD JEUGD HEEFT TOEKOMST 100% ZEKER LUISTER JE MARIO ??? Heb jij niks beters te doen dan loze kreten schreeuwen? Ik begin je nu een beetje irritant te vinden Je gooit er allemaal onbegrijpelijke kreten uit En van onderbouwen heb je nog nooit gehoord
Trouwens,
Capslock is het vierde knopje van linksboven op je toetsenbord Druk daar eens op voor je weer reageert Staat al een stuk prettiger |
|
|
|
|
agneovo
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 17:15 schreef Phyxsius het volgende:[..] Heb jij niks beters te doen dan loze kreten schreeuwen? Ik begin je nu een beetje irritant te vinden Je gooit er allemaal onbegrijpelijke kreten uit En van onderbouwen heb je nog nooit gehoord Trouwens, Capslock is het vierde knopje van linksboven op je toetsenbord Druk daar eens op voor je weer reageert Staat al een stuk prettiger precies.. |
|
|
|
|
ronnie 70
|
|
|
zeker meer verstand van computers zeker he jongetjes???? kijk goed naar de beelden van het voetbal,zijn jullie wakker nou nerdsssss.? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 17:15 schreef Phyxsius het volgende:[..] Heb jij niks beters te doen dan loze kreten schreeuwen? Ik begin je nu een beetje irritant te vinden Je gooit er allemaal onbegrijpelijke kreten uit En van onderbouwen heb je nog nooit gehoord |
|
|
|
|
agneovo
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 17:30 schreef ronnie 70 het volgende:zeker meer verstand van computers zeker he jongetjes???? kijk goed naar de beelden van het voetbal,zijn jullie wakker nou nerdsssss.? weer een opmerking van het niveau dop-erwt..volgens mij als jij nog 1 hersencel minder had gehad dan zou je in de keuken zitten schijten ipv op de wc.. |
|
|
|
|
ronnie 70
|
|
|
phyxsius kom jij uit delta of zo ?? |
|
|
|
|
ronnie 70
|
|
|
agneovo gezien jou intelectuele naam van jou en je vriend phyxsius is commentaar overbodig zoek toch een baan misschien bij de telegraaf,,,,,,, |
|
|
|
|
ronnie 70
|
|
|
hallo liggen jullie op bed ....... |
|
|
|
|
Marciano
|
|
|
voor Bruins doen spilden die niet slecht. Die kans had er in gemogen en ook die van Makkay die weer eens de mindere was! Wijnaldum en Fer top gespeeld en Timmer was ook niet slecht die ene reding dan die andere balletjes was niet echt gevaar! |
|
|
|
|
Joszef
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 16:23 schreef scf-rotterdam het volgende:wat een drama die 2 zeg opzouten met hun zulke kansen krijgen en niet scoren Heb Feyenoord niet gewonnen????? Lekker geschreven. Gelijkspel tegen AZ is niet iedereen gegeven, je kunt er op zich ook blij mee zijn. |
|
|
|
|
mmhj
|
|
|
is het niet tijd dat ronnie naar huis gaat? kijk maar in zn tas! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
was gewoon een goeie teamprestatie. klaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 |
|
|
|
|
Dubbel V
|
|
|
Hebben een knap punt weten te pakken. En die bal van Bruins had er idd wel in gemogen, maar zulke kansen leveren nou eenmaal niet altijd een doelpunt op. Lazovic overkwam vorige week hetzelfde, gaat die bal erin hadden we waarschijnlijk verloren. En nu hadden we kunnen winnen, maar is het niet gebeurd. Jammer, maar vooraf hadden we allemaal getekend voor een punt zonder Tomasson, Gio en Hofland en met Timmer in de goal... |
|
|
|