|
|
Stylzz
|
|
|
Bruins creƫerde gewoon net niet genoeg tijd voor zichzelf. Zn aanname was slecht. Is secondenwerk. Die bal van Makaay was ook niet zo makkelijk.
Al heb ik ze beiden uiteraard wel vervloekt :) |
|
|
|
|
Dubbel V
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 16:23 schreef scf-rotterdam het volgende:wat een drama die 2 zeg opzouten met hun zulke kansen krijgen en niet scoren Maak jij nooit fouten dan? Spelers zijn gewoon niet fit. Het elftal draait al kut , en dan speelt niet iedereen zo best. Als ze vandaag top speelde dan had ik je ook niet gehoord. Dus puur gelul. |
|
|
|
|
mario4president
|
|
|
Als jullie nu eens alle spelers die een rood-wit Feyenoord shirt dragen in voor- en tegenspoed steunen dan hadden we wellicht een groot aantal punten meer gehad. Als AZ vanmiddag een paar kansen wel had benut dan hadden we helemaal geen punt behaald. Ook al hadden we die 1 of 2 kansen van Bruins of Roy Makaay benut. Of als Henk Timmer geen schitterende reddingen had verricht dan had AZ wel gescoord. Complimenten voor Feyenoord dat een einde maakt aan de lange reeks thuiszeges van AZ. En gefeliciteerd Feyenoord dat jullie een einde hebben gemaakt aan de lange reeks wedstrijden dat AZ iedere wedstrijd minstens 1 keer scoort. |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Wij hebben ee punt tegen de koploper, maar vooral ballen getoond in de defensie. Beweeglijke spelers als dembele, el hamdoui en martens kwamen niet aan de bak. en Lucius - Bahia in het centrum waren weer goed. Dat vind ik een grote vooruitgang, en ja scoren moet je om te winnen en zeker de twee grote kansen, jammer maar een beetje geluk moeten we ook hebben, nu moeten we tegen volendam en heracles 6 punten halen, denk zelfs dat 8ste plaats mogelijk is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 maart 2009 door Ronneke -- |
|
|
|
|
King Yvo
|
|
|
fer en leerdam waren gewoon heel erg goed en vandaag heeft timmer ons ook gered |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Ben op zich tevreden met de uitslag,0-0 is niet zo slecht, had er vooraf eigenlijk wel voor getekend. Okay, we hadden vanmiddag misschien wel kunnen of moeten winnen maar we moeten ook niet op de man gaan spelen. Feyenoord heeft 2 goede mogelijkheden gehad en AZ eigenlijk maar 1 die door Marianne verijdeld werd met een goede redding (eerlijk is eerlijk!). Al met al waarschijnlijk toch wel een terechte uitslag. Het moraal van dit verhaal: Feyenoord staat verdedigend weer goed en moet alleen nog wel de kansen gaan benutten. Vlemmings boekt vooralsnog goed resultaten, iig een stuk beter als z'n voorganger, het gaat dus een stuk beter als de eerste helft van 't seizoen. Klaar, uit! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik vind het zielig van de olifanten |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: IS ER WEER EEN DOOD GEGAAN DAN? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik heb niet de hele wedstrijd gezien maar volgens mij mag je het ook omdraaien: Door Timmer heeft Feyenoord niet verloren??
(ik heb laatste 10 vd 1ste helft en eerste 30 van 2de helft gezien) |
|
|
|
|
derq
|
|
|
wat is dat.. ook zonder die spelers moet az te kloppen zijn. ik wil niet dat az een force to be reckoned with is. fuck az. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
goed gespeeld kaasjoden goed weggekomen verder niet mer janken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Weet iemand waar de toiletten zijn? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ken uw klassiekers! |
|
|
|
|
mdr8
|
|
|
heimwee naar tomasson, die had de kansen van makaay en zeker die van bruins er wel in gelegd! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 23 maart 2009 - 10:03 schreef mdr8 het volgende:heimwee naar tomasson, die had de kansen van makaay en zeker die van bruins er wel in gelegd! Tja, als, indien, enz. |
|
|
|
|
Jentje
|
|
|
En door Timmer hebben we niet verloren...
Kansloos topic |
|
|
|
|
Dick
|
|
|
Makaay doet niets anders als fouten maken. Er uit met die vent en gvd gewoon wisselen als die verkeersagent geen moer presteerd. Wereld spits of ex wereld spits. Hij moet zijn poten in het gips laten zetten misschien gaat hij daarna weer scoren. |
|
|
|