|
|
antoniorijen
|
|
|
Zie vandaag in Alkmaar de jeugd komt er aan , dus kunnen er een paar groot verdieners eruit wat mij betreft. Zijn we gelijk goed aan het bezuinigen....... |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Alleen hebben we geen talenten op de posities waar het echt aan schort We hebben talenten zat voor op het middenveld Maar daar zijn we sterk genoeg
We hebben aanvallers en centrale verdedigers nodig |
|
|
|
|
Johnson
|
|
|
Ik heb inderdaad genoten van jeugdigen Leerdam, Wijnaldum en Fer. Daar zit zeker toekomst in, alle drie speelden - en spelen al velen wedstrijden - erg goed. |
|
|
|
|
Johnson
|
|
|
Ik vergeet Tiendalli, die speelt ook erg goed op de rechtsback positie. |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 17:02 schreef Phyxsius het volgende:Alleen hebben we geen talenten op de posities waar het echt aan schort We hebben talenten zat voor op het middenveld Maar daar zijn we sterk genoeg We hebben aanvallers en centrale verdedigers nodig Vlemmings moet eens gewoon proberen om met Kermit Erasmus en Jordao Pattinama proberen!! Maar dat doet ie ook niet meer dit seizoen |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 20:35 schreef antoniorijen het volgende:[..] Vlemmings moet eens gewoon proberen om met Kermit Erasmus en Jordao Pattinama proberen!! Maar dat doet ie ook niet meer dit seizoen Pattinama is ook niet echt een echte aanvaller Is meer buitenspeler Wij hebben jonge spitsen nodig Kermit is er wel zoeen |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Niemand praat over Lucius - Bahia, dit centrale duo presteert goed. Mag ook worden vermeld. Heb me wel weer gestoord en de duikkoning biseswar, gewoon geen rendement. Wanhoop schoten en nutteloze acties. Hij moet en kan beter. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
bahia is top lucius moet gewoon op hoeren |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
DE STIJGENDE LIJN IS INGEZET, VOLGENDE WEDSTRIJD MET TOMASSON ER WEER BIJ GAAN WE GEWOON WEER WINNEN, SAMEN MET DE STEEDS BETER PRESTERENDE JEUGD!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 maart 2009 door sevillana -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: hebben tegenwoordig wel meer mensen LAST van........ |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 23:28 schreef sevillana het volgende:DE STIJGENDE LIJN IS INGEZET, VOLGENDE WEDSTRIJD MET TOMASSON ER WEER BIJ GAAN WE GEWOON WEER WINNEN, SAMEN MET DE STEEDS BETER PRESTERENDE JEUGD! 100% eens!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY