|
|
nieuwerbrug
|
|
|
Ik ben het met iedereen eens dat dit een waardeloos seizoen is, maar het word toch tijd voor een positieve steun Tuurlijk is het niet leuk dat er volgend seizoen bezuinigd moet worden maar het word toch wel eens tijd dat de schulden afgelost gaan worden. Vind ook dat de spelers tegenwoordig veelste veel verdienen Kunnen we ons heel druk overmaken veranderd echt niet. Nee ik denk dat wij als supporters moeten doen waar wij sterk in zijn dat is feyenoord aanmoedigen , en er zullen best mensen rond lopen bij feyenoord die je liever ziet gaan dan zien komen die mensen heb ik ook maar het draaid hier om 1 ding dat is feyenoord weer sportief en finacieel er boven op krijgen. Verders vind ik de inzamelings aktie een mooi gebaar van de supporters ik denk zelfs als je dit slim aanpakt (bijv. via Feyenoord Tv) dat je zelfs uit de spelers groep een mooi bedrag krijgt, en de grootte inversteerders kunnen dan ook niet achter blijven .Dus kom op Feyenoord Supporters laten we ons met ze allen nog een keer flink de schouders er onder zetten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zo zie ik het ook ongeveer.Alleen omdat er hoop is op een bestuurlijke ommekeer. |
|
|
|
|
nieuwerbrug
|
|
|
Ik denk dat de bezuinigingen de hand zijn van de inversteerders daar kunnen gudde en zijn mannen alleen maar in meegaan anders is het met hun positie over dus ik denk dat we daar nog even geduld moeten hebben komt pas na de playoffs echt op tafel willen ze nu nog stil houden |
|
|
|
|
Fonsie
|
|
|
Helemaal mee eens, ook ik heb m'n mondje uit frustratie op z'n tijd geroerd, ook ik heb gedoneerd, zo veranderlijk kan een mens zijn. want die club krijg je niet uit je lichaam , of je wilt of niet en het is al zo vaak gezegt die zit vast geroest. En laten we de waarheid spreken, zoals Feyenoord de laatste weken presteerd, daar bloeid iedereen van op toch. Iedereen die er bij betrokken is word weer een beetje blij een normaal mens, en laten we nu met positive steun ONS FEYENOORD weer op beuren, en niet langer zeuren. |
|
|
|
|
nieuwerbrug
|
|
|
ik denk als de spelers groep nu een mooi bedrag in de pot doet voor feyenoord ze heel veel respect krijgt van de supporters die daar door ook gaan doneren dus giovanni morgen met de pet rond en haal een mooi bedrag op |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
als het bestuur en de rvc oprot krijgen ze een hoop respect van mij |
|
|
|