BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van gaal kan weer is niet tegen zijn verlies

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ariefr
 ariefr - zondag 22 maart 2009 - 18:02   quote  deeplink  
Louis van Gaal kon wel leven met het 0-0 gelijkspel tegen Feyenoord. "Omdat dat soort wedstrijden er nu eenmaal tussenzitten", aldus de trainer van AZ. Toch was Van Gaal wel tevreden over het vertoonde spel van zijn ploeg.

"We waren de bovenliggende partij en kregen ook voldoende mogelijkheden. Maar die kansen moet je wel benutten. Normaal gesproken scoren wij altijd, maar dit keer lukte het niet. Dat kwam ook omdat Feyenoord met tien man achter de bal stond. Dan is het altijd moeilijk om een gaatje te vinden. Vooral omdat we in de eerste helft slorig met het balbezit omsprongen. In de tweede helft voerden we de druk goed op. Toen hadden we eigenlijk moeten scoren", zo besloot Van Gaal.
-----------------------------------------------------------
ik heb ook kansen gezien voor feyenoord en ze hadden misschien meer balbezit ,feyenoord was echt niet de onderliggende partij
sevillana
 sevillana - zondag 22 maart 2009 - 23:06   quote  deeplink  
ALS FEYENOORD VANMIDDAG WAT EFFECTIEVER MET DE KANSEN WAS OMGEGAAN, DAN HADDEN ZE VANMIDDAG GEWOON KUNNEN WINNEN, KLAAR UIT, LOUIS!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 maart 2009 door sevillana --
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 23 maart 2009 - 00:24   quote  deeplink  
Ik heb de laatste 10 minuten van de eerste helft en eerste 30 minuten van de tweede helft gezien maar toen zag ik overduidelijk veel meer druk van AZ' zijde. Feyenoord had afgezien van wat schotjes op goal helemaal niets in te brengen. Vrijwel elk 1 op 1 duel werd door een AZ aanvaller/middenvelder of verdediger gewonnen. Het was wel de verdienste van Feyenoord dat AZ het net niet kon afmaken. In vorige wedstijden tegen andere clubs had AZ er met zo'n druk er zo 2 in liggen. Dus misschien heeft van Gaal wel gelijk dat het niet lukte omdat Feyenoord met 10 man achter de bal ging spelen.

Over de rest van de wedstrijd kan ik niet oordelen...
hotjumper
 hotjumper - maandag 23 maart 2009 - 04:04   quote  deeplink  
heb de hele wedstrijd in het stadion gezien en az was niks.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 23 maart 2009 - 08:42   quote  deeplink  
Het aantal schoten was gelijk
Die van hen waren meer op de goal
Maar die van ons gingen steeds maar net naast of net over
Ik denk dat een gelijkspel wel een goeie weerspiegeling is
Een terechte uitslag, in mijn optiek
hotjumper
 hotjumper - maandag 23 maart 2009 - 09:04   quote  deeplink  
eens,
alleen om die irritante klappertjes verdient az te degraderen. lijkt verdomme wel of je in het derde rijk op een partijdag zit

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 maart 2009 door hotjumper --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 23 maart 2009 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 maart 2009 - 09:04 schreef hotjumper het volgende:
eens,
alleen om die irritante klappertjes verdient az te degraderen. lijkt verdomme wel of je in het derde rijk op een partijdag zit
idd, ik zat voor de tv te kijke en je wordt echt helemaal lijp van die klappertjes. Net of het een stel chinezen zijn, die gedrilt worden om dat de hele wedstrijd te blijven doen.

KNETTER WORDT JE ER VAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KKL
 KKL - maandag 23 maart 2009 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 maart 2009 - 09:48 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

idd, ik zat voor de tv te kijke en je wordt echt helemaal lijp van die klappertjes. Net of het een stel chinezen zijn, die gedrilt worden om dat de hele wedstrijd te blijven doen.

KNETTER WORDT JE ER VAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het zijn Noord (hollandse) Koreanen!!!!
sevillana
 sevillana - maandag 23 maart 2009 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 maart 2009 - 13:44 schreef KKL het volgende:

[..]

Het zijn Noord (hollandse) Koreanen!!!!
Ik dacht aan klapperkazen?
Pietje1
 Pietje1 - maandag 23 maart 2009 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 maart 2009 - 09:04 schreef hotjumper het volgende:
eens,
Die hebben ze vaker, bij Willem 2 ook altijd (die uitwedstrijd zie ik in ieder geval altijd).... Daar wordt je echt helemaal ziek van. Wat is er mis met je handen blauw slaan voor je club? Ze zitten daar onder de warmte stralers met die klappertje te slaan. Bah bah, verwende snotapen zijn het.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 23 maart 2009 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 maart 2009 - 15:22 schreef sevillana het volgende:

[..]

Ik dacht aan klapperkazen?
Ik zie een gat in de (kaas)markt. Gatenkaas dan wel.

Klappertjes kaas, de kaas waar je iedereen dol van maakt. Nu in de winkel!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van gaal kan weer is niet tegen zijn verlies

0.0058269