|
|
Het-Legioen.nl
|
|
|
Pas over twee weken speelt Feyenoord weer, uit tegen Volendam, die moeten we toch wel kunnen winnen 1-3 denk.... |
|
|
|
|
ariefr
|
|
|
2 weken waarin je nog verder kan ontwikkelen, misschien extra voorbereiding op het kunstgras? want het is wel een sleutelduel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Volendam is een gevaarlijke oudsider.Ze hebben bewezen goed tekunnen spelen tegen "grote"clubs dit seizoen.Ze hebben 020 uit de beker geflikkerd en in competitieverband ok 1 keer van ze gewonnen dacht ik?In iedergeval hadden ze pas onterecht verloren met 2-1 uit tegen 020. Ik zal hier een hoop comentaar op krijgen maar Melvin Platje en Jach Tuyp ruil ik zo in voor 2 van onze spelers. Igg dit is een club waarvan wij zouden moeten kunnen winnen.2-1 moet 1-2 zijn natuurlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 maart 2009 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Fonsie
|
|
|
Comentaar leveren hebben we al genoeg gedaan, als onze voetballers zo door groeien de komende tijd, houden we moet en komt het nog goed. volgende uitslag 1 - 3 |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ik ga voor een krappe 1-0 zege..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Het is lastig aan de Dijk. Volendam is echt aan t vechten voor zn laatste kans. En ik gun ze dat ook nog en zie liever die kolengravers degraderen. (kunnen ze meteen fuseren)
Maar goed, toch wel drie punten, iedereen fit en terug van schorsing (op een paar na)
word t wel 0-3 |
|
|
|
|
scodo 2
|
|
|
Net als de eerste wedstrijd ,ik zeg 0-5. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
GEEN PROBLEEM. WE GAAN GEWOON WINNEN DAAR! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: nog iets over kaarten gehoord? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
mdr8
|
|
|
zal niet makkelijk worden want volendam speelt erg optimistisch.. denk aan 2-3 |
|
|
|
|
Kees010
|
|
|
+ Feyenoord zal nu toch meer 't spel zelf moeten maken.. Denk 0-1 of 1-2 |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Jack Tuijp heeft het niet echt meer, maar Melvin Platje moet je eigenlijk gewoon halen, die gozer scoort echt geweldig en neit alleen geluk, want hij doet het bijna elke wedstrijd. Met zo'n naam kan je ook alleen een plaag zijn voor de verdedigers ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 maart 2009 door Pietje1 -- |
|
|
|