|
|
Het-Legioen.nl
|
|
|
Wat me opvalt is dat sinds Been bij ons heeft getekend het niet zo goed meer gaat met NEC, hoe zou dit komen? |
|
|
|
|
Nut1908
|
|
|
Hij is met zen koppie al bij ons!!! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Marioscenario
|
|
|
Ik vrees met grote vrezen voor komend seizoen. |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Is al met Feyenoord bezig om aan europees voetbal te helpen hahaha
Hij zit niet voor niks eens in de 2 weken met Vlemmings en Beenhakker aan de koffie |
|
|
|
|
Dubbel V
|
|
|
Hetzelfde gebeurde toch bij ons toen Van Marwijk bekend maakte dat hij bondscoach werd? Is blijkbaar een logisch gevolg dat je minder gaat presteren als je weet dat de trainer weggaat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bewijst alleen maar weer dat voetballers slechts voor hun zelf voetballen en niet voor de trainer of de club. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 20:37 schreef antoniorijen het volgende:Is al met Feyenoord bezig om aan europees voetbal te helpen hahaha Hij zit niet voor niks eens in de 2 weken met Vlemmings en Beenhakker aan de koffie Moet je eerst je de play offs bereiken en dan ook nog diezelfde play offs winnen.Tegen Groningen PSV of Heerenveen zeg maar.OKE niks is onmogenlijk ,het is alleen een aardig streven. |
|
|
|
|
ariefr
|
|
|
nee, nec heeft helemaal niet zo goede selectie dus wat hij presteerd met dit team is gewoon grandioos, kijk naaar de begroting en het stadion , dan doen ze het toch boven hun kunnen... mario is gewoon een supertrainer, ik kan niet wachten tot volgend jaar samen met vlemmings! |
|
|
|
|
scodo 2
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2009 - 21:52 schreef ariefr het volgende:nee, nec heeft helemaal niet zo goede selectie dus wat hij presteerd met dit team is gewoon grandioos, kijk naaar de begroting en het stadion , dan doen ze het toch boven hun kunnen... mario is gewoon een supertrainer, ik kan niet wachten tot volgend jaar samen met vlemmings! Beetje hoge verwachtingen allemaal? Ik moet het nog maar eens zien. Dachten we vorig jaar ook met een fantastische trainer. Hoe hoger je de lat legt ,hoe harder het tegen valt. |
|
|
|
|
damien
|
|
|
natuurlijk gaat het nu slecht met nec, mario wil volgend jaar europees spelen met zijn feyenoord |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
MISSCHIEN WEL EEN KWESTIE VAN CHEMIE, DIE ER NIET MEER IS IN NIJMEGEN? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
nec gaat dood lekker belangijk |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: denk dat die spelers het ook wel best vinden: een trainer die toch weg gaat dus waarom zouden ze 110% werken... |
|
|
|