BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Tussenstand actie voor Feyenoord van ons

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
qwerto
 qwerto - maandag 23 maart 2009 - 17:51   quote  deeplink  
De stand is op dit moment 40.000 euro
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 23 maart 2009 - 18:00   quote  deeplink  
schiet lekker op! Dat is alvast een weeksalaris voor Makaay!
Johnson
 Johnson - maandag 23 maart 2009 - 18:06   quote  deeplink  
inclusief de inleg van FSV zelf?
hotjumper
 hotjumper - maandag 23 maart 2009 - 19:24   quote  deeplink  
volgens mij wel
Peer
 Peer - maandag 23 maart 2009 - 20:23   quote  deeplink  
Teleurstellend. Vanuit de eerder gehouden enquête door de FSV, met zo'n 12.000 reacties, mocht je op maken dat er tussen de 250.000 en 400.000 opgehaald zou kunnen worden (waren de toezeggingen van deze 12.000). Dat moet dus veel beter kunnen! Kom op mensen, we zijn met velen. Laat zien dat het legioen van buitencategorie is en steun je club!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 maart 2009 - 20:32   quote  deeplink  
Ja als die klootzak van een Onno Jacobs gaat zeggen dat het een mooi gebaar is,maar slecht een hele kleine druppel op een hele grote gloeide plaat?????

Die vent moet als eerste een schop krijgen.Zou zo in de top van Fortis kunnen gaan werken.
R()b
 R()b - maandag 23 maart 2009 - 20:43   quote  deeplink  
Alles is toch mooi meegenomen.
hotjumper
 hotjumper - maandag 23 maart 2009 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 maart 2009 - 20:32 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ja als die klootzak van een Onno Jacobs gaat zeggen dat het een mooi gebaar is,maar slecht een hele kleine druppel op een hele grote gloeide plaat?????

Die vent moet als eerste een schop krijgen.Zou zo in de top van Fortis kunnen gaan werken.
dat rund heeft die plaat zelf opgestookt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 maart 2009 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 maart 2009 - 20:49 schreef hotjumper het volgende:

[..]

dat rund heeft die plaat zelf opgestookt.
Ze noemen hem in de wandelgangen ook wel BBQ jacopie
Madhopfc
 Madhopfc - maandag 23 maart 2009 - 20:56   quote  deeplink  
inderdaad nog Legioen onwaardig, ik denk dat de FSV gewikt en gewogen heeft om deze aktie op touw te zetten wetende dat als de aktie mislukt we de hoon van alle andere supporters over ons heen krijgen! Beter laten we de aktie slagen!!! Bij de eerste thuiswedstrijd iedere supporter minimaal een eurootje....dan hebben we het in ieder geval verdubbeld!
Peer
 Peer - maandag 23 maart 2009 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 maart 2009 - 20:56 schreef Madhopfc het volgende:
inderdaad nog Legioen onwaardig, ik denk dat de FSV gewikt en gewogen heeft om deze aktie op touw te zetten wetende dat als de aktie mislukt we de hoon van alle andere supporters over ons heen krijgen! Beter laten we de aktie slagen!!! Bij de eerste thuiswedstrijd iedere supporter minimaal een eurootje....dan hebben we het in ieder geval verdubbeld!
Ik denk inderdaad dat FSV heeft gewikt en gewogen. Enquête was een middel om hierover te beslissen. Laat de mensen die hierin iets hebben beloofd dit a.u.b. ook nakomen. Daarnaast moeten er toch nog wel 30.000 supporters te vinden zijn die een kleine bijdrage willen leveren?
Heb al eerder ter overweging gegeven; normaal waren we aan beker en europa cup wedstrijden ook veel geld kwijt. Dat hebben we nu niet hoeven uit te geven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 maart 2009 door Peer --
hotjumper
 hotjumper - maandag 23 maart 2009 - 21:15   quote  deeplink  
Talentpool was ook al zo'n succes, wel jammer want het initiatief is natuurlijk goed bedoeld. Denk dat een hoop mensen de kat nog even uit de boom kijken (ik ook) wat er met dit bestuur gebeurt en zo.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 maart 2009 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 maart 2009 - 21:15 schreef hotjumper het volgende:
Talentpool was ook al zo'n succes, wel jammer want het initiatief is natuurlijk goed bedoeld. Denk dat een hoop mensen de kat nog even uit de boom kijken (ik ook) wat er met dit bestuur gebeurt en zo.
Kan ik hem er ook uit schopen????

Die kat.
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 23 maart 2009 - 21:29   quote  deeplink  
ach elke € is er 1 , laten we eerlijk zijn : de gemiddelde Feyenoord supporter erkt hard voor zijn centen , geeft toch al gauw tussen de 500 en 1500 per jaar uit aan wedstrijden(seizkrt/benzine/drankje/hapje en nog wat legioenskosten) dan kan je niet verwachtten dat ie ook nog s geld stort in de hoop dat er MISSCHIEN iets goeds mee gedaan wordt? Hoe gaat ie dat verantwoorden t.o vrouw en kinderen??
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 maart 2009 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 maart 2009 - 21:29 schreef jantje 1974 het volgende:
ach elke € is er 1 , laten we eerlijk zijn : de gemiddelde Feyenoord supporter erkt hard voor zijn centen , geeft toch al gauw tussen de 500 en 1500 per jaar uit aan wedstrijden(seizkrt/benzine/drankje/hapje en nog wat legioenskosten) dan kan je niet verwachtten dat ie ook nog s geld stort in de hoop dat er MISSCHIEN iets goeds mee gedaan wordt? Hoe gaat ie dat verantwoorden t.o vrouw en kinderen??
Mee eens maar ik heb beloofd tussen de 50 en 100 euro te schenken en dan valt dit bedrag tot nu toe erg tegen.En belofte maakt schuld en dat zit mij nu een beetje dwars zeg maar hahaha
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 23 maart 2009 - 21:45   quote  deeplink  
geloof me , de enige manier voor Feyenoord om weer s kampioen te worden is een team "smeden" en dat kost tijd , maar hoeft niet te veel geld te kosten dat is niet des Feyenoords dat blijkt wel weer , wij moeten een team krijgen dat "stiekum"naar boven kruipt om dan vanuit een underdog positie en met hulp van een kolkende kuip toe te slaan! Zeg maar zoals NEC vorig jaar Uefa cup voetbal binnenhaalde , van onderuit en dan paar goede prestaties waardoor een redelijk team boven zichzelf uitstijgt en het (bijna) onmogelijke presteren , die taak is met Leo en Mario volgens mij in goede handen. Wij moeten dus voor die kolkende kuip zorgen en niet voor de extra centen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 maart 2009 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 maart 2009 - 21:45 schreef jantje 1974 het volgende:
geloof me , de enige manier voor Feyenoord om weer s kampioen te worden is een team "smeden" en dat kost tijd , maar hoeft niet te veel geld te kosten dat is niet des Feyenoords dat blijkt wel weer , wij moeten een team krijgen dat "stiekum"naar boven kruipt om dan vanuit een underdog positie en met hulp van een kolkende kuip toe te slaan! Zeg maar zoals NEC vorig jaar Uefa cup voetbal binnenhaalde , van onderuit en dan paar goede prestaties waardoor een redelijk team boven zichzelf uitstijgt en het (bijna) onmogelijke presteren , die taak is met Leo en Mario volgens mij in goede handen. Wij moeten dus voor die kolkende kuip zorgen en niet voor de extra centen.
En dan komen die centen vanzelf wel?Geduld dus ,misschien wel heel veel geduld.Ik ben niet zo geduldig zal het dus moeten leren.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 maart 2009 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 maart 2009 - 21:45 schreef jantje 1974 het volgende:
geloof me , de enige manier voor Feyenoord om weer s kampioen te worden is een team "smeden" en dat kost tijd , maar hoeft niet te veel geld te kosten dat is niet des Feyenoords dat blijkt wel weer , wij moeten een team krijgen dat "stiekum"naar boven kruipt om dan vanuit een underdog positie en met hulp van een kolkende kuip toe te slaan! Zeg maar zoals NEC vorig jaar Uefa cup voetbal binnenhaalde , van onderuit en dan paar goede prestaties waardoor een redelijk team boven zichzelf uitstijgt en het (bijna) onmogelijke presteren , die taak is met Leo en Mario volgens mij in goede handen. Wij moeten dus voor die kolkende kuip zorgen en niet voor de extra centen.
En dan komen die centen vanzelf wel?Geduld dus ,misschien wel heel veel geduld.Ik ben niet zo geduldig zal het dus moeten leren.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 maart 2009 - 22:24   quote  deeplink  
Ik zie dubbel
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 24 maart 2009 - 08:52   quote  deeplink  
misschien dat het tegenzit, omdat de meeste mensen hun salaris pas deze week binnen krijgen misschien???
En dus de centjes van afgelopen maand wel op waren toen de acties werd gestart???
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 24 maart 2009 - 10:08   quote  deeplink  
en misschien doen ze er goed aan de actie in mei nog eens extra onder de aandacht te brengen ivm de ontvangen vakantie-gelden
KKL
 KKL - dinsdag 24 maart 2009 - 11:51   quote  deeplink  
Zolang Gudde erzit, de RvC , Jacobs ect.....krijgen ze geen cent van mij!!!

Eerst de juiste mensen op de juiste plaats en dan kijken we wel verder.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 24 maart 2009 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 - 11:51 schreef KKL het volgende:
Zolang Gudde erzit, de RvC , Jacobs ect.....krijgen ze geen cent van mij!!!

Eerst de juiste mensen op de juiste plaats en dan kijken we wel verder.
dat zei ik ook eerst, maar heb wel €19,08 gestort met me domme kop. kon het toch niet laten en denk dat ik dat elke maand overmaakt.....

en het zou me niet verbazen als jou dat ook nog gaat overkomen.......
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 24 maart 2009 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 - 11:51 schreef KKL het volgende:
Zolang Gudde erzit, de RvC , Jacobs ect.....krijgen ze geen cent van mij!!!

Eerst de juiste mensen op de juiste plaats en dan kijken we wel verder.
precies, ga pas geld geven als ik zeker weet dat er mensen zitten die ik wel vertrouw met het geld.
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 24 maart 2009 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 - 12:04 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

dat zei ik ook eerst, maar heb wel €19,08 gestort met me domme kop. kon het toch niet laten en denk dat ik dat elke maand overmaakt.....

en het zou me niet verbazen als jou dat ook nog gaat overkomen.......
Ik vind het een mooi gebaar van je en ik wil hier ook niet mee zeggen dat het te weinig is

Maar hoe kom je in vredesnaam op een bedrag van 19,08?

(gewoon nieuwsgierig)
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 24 maart 2009 - 19:15   quote  deeplink  
bouwjaar feyenoord: 1908!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 24 maart 2009 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 - 19:15 schreef Jappie_FEY het volgende:
bouwjaar feyenoord: 1908!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"trekt zich terug in schaamte"

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 maart 2009 door Phyxsius --
agneovo
 agneovo - dinsdag 24 maart 2009 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 - 19:12 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Ik vind het een mooi gebaar van je en ik wil hier ook niet mee zeggen dat het te weinig is

Maar hoe kom je in vredesnaam op een bedrag van 19,08?

(gewoon nieuwsgierig)
kleine gok maar ik denk de oprichting van feyenoord in 1908..
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 24 maart 2009 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 - 19:16 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

"trekt zich terug in schaamte"
kan gebeuren;)........
Ronneke
 Ronneke - dinsdag 24 maart 2009 - 20:10   quote  deeplink  
Ik vind dit een zinloze actie en te zielig voor woorden. Wij moeten betalen voor het wanbeleid en foutieve investeringen. Ik ben trouw supporter maar ik ben niet zo gek om 1 cent meer te storten dan mijn clubkaart. Een druppel op een gloeiende plaat. Kom op wij moeten er allemaal ook hard voor werken en wij zijn geen filantropische instelling. Betalen voor diensten en niet voor foutief financieel beleid. Ik noem dit misbruik maken van de trouwe supporters...........
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 24 maart 2009 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 - 20:10 schreef Ronneke het volgende:
Ik vind dit een zinloze actie en te zielig voor woorden. Wij moeten betalen voor het wanbeleid en foutieve investeringen. Ik ben trouw supporter maar ik ben niet zo gek om 1 cent meer te storten dan mijn clubkaart. Een druppel op een gloeiende plaat. Kom op wij moeten er allemaal ook hard voor werken en wij zijn geen filantropische instelling. Betalen voor diensten en niet voor foutief financieel beleid. Ik noem dit misbruik maken van de trouwe supporters...........
ga jij anders effe in een hoekje zitten janken ofzo.....
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 24 maart 2009 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 - 20:10 schreef Ronneke het volgende:
Ik noem dit misbruik maken van de trouwe supporters...........
Worden we dan gedwongen om geld te doneren?

Bovendien komt het idee van supporters

Ga jij ze even melden dat ze zichzelf misbruiken?
Ronneke
 Ronneke - dinsdag 24 maart 2009 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 - 20:13 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

ga jij anders effe in een hoekje zitten janken ofzo.....
Waarom? Zeg dat je 500.000 Euro op haalt, dan heb je nog geen maandsalaris van 3 spelers betaald. Denk je dat je daar de club mee helpt. Kom op, kan jij rekenen? Blijkbaar niet.
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 24 maart 2009 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 - 20:16 schreef Ronneke het volgende:

[..]

Waarom? Zeg dat je 500.000 Euro op haalt, dan heb je nog geen maandsalaris van 3 spelers betaald. Denk je dat je daar de club mee helpt. Kom op, kan jij rekenen? Blijkbaar niet.
Kun jij lezen/luisteren?

Het geld gaat naar de jeugdopleiding

En daarvoor is 500.000 heel wat

Al het geld is welkom voor de jeugdopleiding
Ronneke
 Ronneke - dinsdag 24 maart 2009 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 - 20:17 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Kun jij lezen/luisteren?

Het geld gaat naar de jeugdopleiding

En daarvoor is 500.000 heel wat

Al het geld is welkom voor de jeugdopleiding
Maakt niet uit waar het geld naar toe gaat, het gaat erom dat dit de club niet uit de problemen helpt. Dan moet er veel meer gebeuren, als de investeerders niet komen kunnen wij de club echt niet meer helpen, geloof dat maar.....
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 24 maart 2009 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 - 20:20 schreef Ronneke het volgende:

[..]

Maakt niet uit waar het geld naar toe gaat, het gaat erom dat dit de club niet uit de problemen helpt. Dan moet er veel meer gebeuren, als de investeerders niet komen kunnen wij de club echt niet meer helpen, geloof dat maar.....
Ten eerste geloof ik jou sowieso niet

Ten tweede heb jij een heel verkeerd idee achter dit initiatief
Dit is niet opgestart om de club uit de problemen te helpen
Het is gedaan als steun in de rug voor de saneringen
Om de club te laten weten dat de supporters blijven steunen
Het gaat niet om het bedrag (hoe meer hoe beter natuurlijk)
Het gaat vooral om het sein dat de actie geeft

Dat de supporters nog steeds achter de club staan en dat willen blijven doen!!!!!
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 24 maart 2009 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 - 20:17 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Kun jij lezen/luisteren?

Het geld gaat naar de jeugdopleiding

En daarvoor is 500.000 heel wat

Al het geld is welkom voor de jeugdopleiding
Of we geven het aan Leo die dan ergens een Kaka of Poepoep kan kopen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 24 maart 2009 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 - 20:26 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Of we geven het aan Leo die dan ergens een Kaka of Poepoep kan kopen.
hahaha :-)
Ronneke
 Ronneke - dinsdag 24 maart 2009 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 - 20:23 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Ten eerste geloof ik jou sowieso niet

Ten tweede heb jij een heel verkeerd idee achter dit initiatief
Dit is niet opgestart om de club uit de problemen te helpen
Het is gedaan als steun in de rug voor de saneringen
Om de club te laten weten dat de supporters blijven steunen
Het gaat niet om het bedrag (hoe meer hoe beter natuurlijk)
Het gaat vooral om het sein dat de actie geeft

Dat de supporters nog steeds achter de club staan en dat willen blijven doen!!!!!
Zit de kuip niet elke week vol? Dat is steunen zoals wij dat moeten doen en alle clubkaarten verlengen. Jij hoeft mij niet te geloven, dat doet mij niks, blijf het een zinloze actie vinden.....
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 24 maart 2009 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 - 20:30 schreef Ronneke het volgende:

[..]

Zit de kuip niet elke week vol? Dat is steunen zoals wij dat moeten doen en alle clubkaarten verlengen. Jij hoeft mij niet te geloven, dat doet mij niks, blijf het een zinloze actie vinden.....
Zou natuurlijk een ander verhaal zijn als er echt een groot bedrag wordt opgehaald. Schuif dan aan bij de eventuele investeerders en verlang net zoals zei een aandeel in Feyenoord. Op die manier wordt je een partij waar ook in de toekomst rekening mee dient gehouden te worden.
En dan bedoel ik niet dat er dan gestemd moet worden over eventuele aankopen maar wel over directie leden, de bouw en financiering van het nieuwe stadion e.d.
Ronneke
 Ronneke - dinsdag 24 maart 2009 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 - 20:37 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Zou natuurlijk een ander verhaal zijn als er echt een groot bedrag wordt opgehaald. Schuif dan aan bij de eventuele investeerders en verlang net zoals zei een aandeel in Feyenoord. Op die manier wordt je een partij waar ook in de toekomst rekening mee dient gehouden te worden.
En dan bedoel ik niet dat er dan gestemd moet worden over eventuele aankopen maar wel over directie leden, de bouw en financiering van het nieuwe stadion e.d.
Helemaal mee eens,gewone giften helpen niet. Als ik vermogend genoeg zou zijn dan hoefde ik ook niet te twijfelen en zou ik één van de investeerders zijn. Maar ja, was dat maar waar....................
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 24 maart 2009 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 - 20:37 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Zou natuurlijk een ander verhaal zijn als er echt een groot bedrag wordt opgehaald. Schuif dan aan bij de eventuele investeerders en verlang net zoals zei een aandeel in Feyenoord. Op die manier wordt je een partij waar ook in de toekomst rekening mee dient gehouden te worden.
En dan bedoel ik niet dat er dan gestemd moet worden over eventuele aankopen maar wel over directie leden, de bouw en financiering van het nieuwe stadion e.d.
Dan moet je toch een bedrag van 20 miljoen meenemen.En omgaan met 40.000 meningen is een hele opgaven.Maar echte inspraak doormiddel van stemmen lijkt mij ook wel wat daar heb je gelijk in.Zou heel goed uitkomen met dat stadion dat er aan komt.Moet betaalbaar blijven voor de lagere inkomens en de uitstraling is bepalend.Ja vind het een goed idee F.L.E
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 24 maart 2009 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 - 20:40 schreef Ronneke het volgende:

[..]

Helemaal mee eens,gewone giften helpen niet. Als ik vermogend genoeg zou zijn dan hoefde ik ook niet te twijfelen en zou ik één van de investeerders zijn. Maar ja, was dat maar waar....................
Veel kleine beetjes kan uiteindelijk ook veel worden toch???Anders heeft dat sparen thuis ook geen enkele zin.
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 24 maart 2009 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 - 20:46 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dan moet je toch een bedrag van 20 miljoen meenemen.En omgaan met 40.000 meningen is een hele opgaven.Maar echte inspraak doormiddel van stemmen lijkt mij ook wel wat daar heb je gelijk in.Zou heel goed uitkomen met dat stadion dat er aan komt.Moet betaalbaar blijven voor de lagere inkomens en de uitstraling is bepalend.Ja vind het een goed idee F.L.E
Bedrag hoeft geen 20 miljoen te zijn, de groep investeerders gaat uit van een bedrag rond de 30 miljoen. Dan zou je zelf rond de 10 miljoen moeten ophalen. En dat heb je als er 250.000 mensen bereid zijn 40 euro te dokken. Ik zeg niet dat er van "onze" stem beleid gemaakt moet worden maar dat er wel naar onze mening geluisterd moet worden.
En zoals je zegt kunnen 40.000 mensen dmv een stemronde wel bepalen of bepaalde zaken wel of niet moeten gebeuren.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 24 maart 2009 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 - 20:53 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Bedrag hoeft geen 20 miljoen te zijn, de groep investeerders gaat uit van een bedrag rond de 30 miljoen. Dan zou je zelf rond de 10 miljoen moeten ophalen. En dat heb je als er 250.000 mensen bereid zijn 40 euro te dokken. Ik zeg niet dat er van "onze" stem beleid gemaakt moet worden maar dat er wel naar onze mening geluisterd moet worden.
En zoals je zegt kunnen 40.000 mensen dmv een stemronde wel bepalen of bepaalde zaken wel of niet moeten gebeuren.
Het is een aardig idee iig..
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 24 maart 2009 - 21:02   quote  deeplink  
we zijn nu een week onder weg en er is 40.000 opgehaald
Actie loopt tot open dag, die is over 16/17 weken

het simpele rekensommetje €40.000 x 16 = kleine €600.000

is toch een leuk bedrag lijkt me zo, heb je al 10% van je bezuiniging te pakken
DUS ZINLOOS IS HET NOOIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 maart 2009 door Jappie_FEY --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 24 maart 2009 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 - 21:02 schreef Jappie_FEY het volgende:
we zijn nu een week onder weg en er is 40.000 opgehaald
Actie loopt tot open dag, die is over 16/17 weken

het simpele rekensommetje €40.000 x 16 = kleine €600.000

is toch een leuk bedrag lijkt me zo, heb je al 10% van je bezuiniging te pakken
DUS ZINLOOS IS HET NOOIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EN ZO IS HET!!!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 24 maart 2009 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 - 21:04 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

EN ZO IS HET!!!!!
dank u;)......
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 24 maart 2009 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 - 21:10 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

dank u;)......
At youre service :-)
Coz
 Coz - dinsdag 24 maart 2009 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 - 21:02 schreef Jappie_FEY het volgende:
we zijn nu een week onder weg en er is 40.000 opgehaald
Actie loopt tot open dag, die is over 16/17 weken

het simpele rekensommetje €40.000 x 16 = kleine €600.000

is toch een leuk bedrag lijkt me zo, heb je al 10% van je bezuiniging te pakken
DUS ZINLOOS IS HET NOOIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat je alleen vergeet is dat de FSV van die 40.000 euro al 25.000 euro heeft gestort en dat lijkt mij eenmalig.

Sponsors
FSV (€25.000)
www.FeyenoordNet.nl
Embregts BV (€1000) www.embregtstransport.com

Tevens kan je er vanuit gaan dat er in de eerste we(e)k(en) meer animo is dan na verloop van tijd. Het is te hopen dat er wat meer bedrijven zullen investeren.

Kortom ik vind 600.000 erg positief gedacht van je!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Tussenstand actie voor Feyenoord van ons









0.0081329