|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zou nog veel meer jeugdspelers de kans geven.Zolang Biseswar niet bijtekend Janotta in de basis.Patinama kan ook meer invallen....... |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
|
|
|
derq
|
|
|
quote:Op maandag 23 maart 2009 - 20:24 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik zou nog veel meer jeugdspelers de kans geven.Zolang Biseswar niet bijtekend Janotta in de basis.Patinama kan ook meer invallen....... als verbeek was gebleven hadden we nog steeds een kutseizoen gehad, maar konden in ieder geval de jeugdspelers zich nog beter ontwikkelen.. ik vind het zo jammer nog steeds... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 23 maart 2009 - 20:27 schreef derq het volgende:[..] als verbeek was gebleven hadden we nog steeds een kutseizoen gehad, maar konden in ieder geval de jeugdspelers zich nog beter ontwikkelen.. ik vind het zo jammer nog steeds... Ik niet maar wat betreft de jeugd een kans geven heb je gelijk.
Ps van Leerdam en Pattinama zijn gebracht door Vlemmings dus nu weet ik zeker voor 100% dat ik blij ben dat Gertjan ver van de bewoonde wereld is.Ondanks dat ik denk dat het geen slechte trainer is.Maar niet voor Feyenoord
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 maart 2009 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote:Op maandag 23 maart 2009 - 20:27 schreef derq het volgende:[..] als verbeek was gebleven hadden we nog steeds een kutseizoen gehad, maar konden in ieder geval de jeugdspelers zich nog beter ontwikkelen.. ik vind het zo jammer nog steeds... Tja Verbeek wou geen consessies doen en dat heeft hem de das om gedaan!! Ik weet zeker als ie meer had 'geluisterd' naar de oudere dan was het wel goed gekomen maar Verbeek is helaas een 'hardliner' en niet van zijn standpunt af te brengen en op dat gebied kan ie nog heel veel leren van Guus Hiddink |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 23 maart 2009 - 20:38 schreef antoniorijen het volgende:[..] Tja Verbeek wou geen consessies doen en dat heeft hem de das om gedaan!! Ik weet zeker als ie meer had 'geluisterd' naar de oudere dan was het wel goed gekomen maar Verbeek is helaas een 'hardliner' en niet van zijn standpunt af te brengen en op dat gebied kan ie nog heel veel leren van Guus Hiddink Mee eens. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 23 maart 2009 - 20:38 schreef antoniorijen het volgende:[..] Tja Verbeek wou geen consessies doen en dat heeft hem de das om gedaan!! Ik weet zeker als ie meer had 'geluisterd' naar de oudere dan was het wel goed gekomen maar Verbeek is helaas een 'hardliner' en niet van zijn standpunt af te brengen en op dat gebied kan ie nog heel veel leren van Guus Hiddink of van Mario |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote: Dat moet nog blijken!! Hij stuurt ze bij NEC bij bosjes naar de kleedkamers!! Of dat ook bij Feyenoord zal helpen?? We zullen zien maar ik hoop dat het goed gaat met Mario |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
idd hulde voor Leerdam , na zijn zéér matige optredens tegen NAC en PSV had IK dit niet verwacht, echt grote klasse van die jongen! |
|
|
|
|
derq
|
|
|
dembele had gewoon een offday volgens mij, zo goed was ie nou ook weer niet. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
ik moet eerlijk bekennen: ik ga af op samenvatting en pers , heb de wedstrijd NIET in zijn geheel gezien. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: maar een aanvaller kan nooit schitteren als zijn verdediger goed werk verricht Dus zou die offday niet een verdienste van Leerdam kunnen zijn? |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 - 19:10 schreef Phyxsius het volgende:[..] maar een aanvaller kan nooit schitteren als zijn verdediger goed werk verricht Dus zou die offday niet een verdienste van Leerdam kunnen zijn? Kijk, daar ben ik het weer met je eens !!!!! Leerdam is een bijtertje die het iedere spits moeilijk maakt. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op maandag 23 maart 2009 - 20:27 schreef derq het volgende:[..] als verbeek was gebleven hadden we nog steeds een kutseizoen gehad, maar konden in ieder geval de jeugdspelers zich nog beter ontwikkelen.. ik vind het zo jammer nog steeds... kom nou op Derq!!! Ik vind het jammer dat we al jaren geen championsleague spelen. We kunnen wel in het verleden blijven leven maar daar hebben we zo weinig aan. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
volgens mij kunnen de jeugdspelers zich nog steeds uitstekend ontwikkelen (Wijnaldum, fer, leerdam, (biseswar) etc....staan allemaal in de basis, dus zie dat niet zo) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|