BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fraser naar PSV?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - dinsdag 24 maart 2009 - 11:26   quote  deeplink  

Henk Fräser (42) is in beeld om bij Psv jeugdtrainer te worden. De huidige oefenmeester van Jong Ado en assistent bij het eerste heeft vrijdag een gesprek met vertegenwoordigers van de landskampioen.

Fräser die zelf geen commentaar wil geven, werkte vorig jaar bij Ado Den Haag met Wiljan Vloet, sinds dit seizoen hoofd jeugdopleiding bij Psv. Voor zijn entree bij Ado Den Haag werkte Fräser acht jaar bij Feyenoord.

De oud-prof staat momenteel met Jong Ado bovenaan in de reserve eerste divisie. De ploeg die maandagavond 2-2 speelde bij Go Ahead Eagles, heeft met drie duels te gaan drie punten voorsprong op de concurrentie.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 24 maart 2009 - 11:32   quote  deeplink  
fijn voor hem.....
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 24 maart 2009 - 12:45   quote  deeplink  
Tsja.. ik zou hem geen ongelijk geven.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 24 maart 2009 - 14:00   quote  deeplink  
gun het hem van harte, maar zie hem het liefst bij ons. eerst brard er maar uit flikkeren en hem dan die functie geven.
Danny.K
 Danny.K - dinsdag 24 maart 2009 - 14:16   quote  deeplink  
Ik zie hem graag als asistent van Mario Been voor volgend seizoen, zoniet wens ik hem veel succes bij psv.
RuudN
 RuudN - dinsdag 24 maart 2009 - 14:42   quote  deeplink  
eerst al die vriendjes eruit trappen ... o.a. lammers brard
Danny.K
 Danny.K - dinsdag 24 maart 2009 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 - 14:42 schreef RuudN het volgende:
eerst al die vriendjes eruit trappen ... o.a. lammers brard
Mag de directie dan met hun mee a.u.b.
sevillana
 sevillana - dinsdag 24 maart 2009 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 - 14:16 schreef Danny.K het volgende:
Ik zie hem graag als asistent van Mario Been voor volgend seizoen, zoniet wens ik hem veel succes bij psv.
EENS!
chrissie
 chrissie - dinsdag 24 maart 2009 - 16:45   quote  deeplink  
fraser rotterdam!
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 24 maart 2009 - 19:17   quote  deeplink  
zou een schande zijn voor Feyenoord als dit gebeurde
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 24 maart 2009 - 19:17   quote  deeplink  
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 24 maart 2009 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 - 19:17 schreef Phyxsius het volgende:
waarom???
Marioscenario
 Marioscenario - dinsdag 24 maart 2009 - 19:57   quote  deeplink  
Zou een goede voor Feyenoord A1 zijn. Dan worden tenminste verdedigers opgeleid en krijgen verdedigers in dat elftal ook beter kansen dan nu.
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 24 maart 2009 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 - 19:22 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

waarom???
Die jongen hoort gewoon bij ons

- Heeft een Feyenoord verleden en hart
- Heeft geen contract (dus geen afkoopsom)
- Voegt wat toe aan onze technische staf (we hebben nog geen trainer die uit ervaring weet wat verdedigen is)
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 24 maart 2009 - 20:11   quote  deeplink  
ja....zit wat in
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 24 maart 2009 - 20:29   quote  deeplink  
Feyenoord is niet in staat om brard en de vriendjes te ontslaan, zou trouwens ook gek zijn want laten we eerlijk zijn : het lichtpuntje op dit moment is de jeugd , nee eerst maar de profafdeling op orde brengen en dan kijken wat er nou echt aan die opleiding schort al denk ik dat dat op t moment wel ok is , zie Fer,Gino,Leerdam,Nieveld,Schet en nog wel een paar , verder is Fraser natuurlijk wel een mooie vent maar als hij niet bij die mensen past moeten we t maar even zo laten......................
Harm 023
 Harm 023 - dinsdag 24 maart 2009 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 - 20:02 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

- Voegt wat toe aan onze technische staf (we hebben nog geen trainer die uit ervaring weet wat verdedigen is)
helemaal mee eens
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 24 maart 2009 - 20:37   quote  deeplink  
Natuurlijk hoort Henkie bij Feyenoord,het was voor mij dan ook de eerste tegenvaller dat V Hooijdonk als eerste gevraagd werdt.En Henk is helemaal niks gevraagd.Straks als alle vriendjes van Bosz en Jansen er worden uitgepleurd kan je Henkie weer terug halen voor een synbolisch bedrag van(1,5 ton).
Fräser stopt na dit seizoen bij Den Haag dus halen die gozer.2 weken voor dat hij weg moest bij Feyenoord heb ik met hem gesproken,hij gaat gewoon een halfuur naast je aan de bar hangen.Echt een toppertje.
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 24 maart 2009 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 - 20:29 schreef jantje 1974 het volgende:
Feyenoord is niet in staat om brard en de vriendjes te ontslaan, zou trouwens ook gek zijn want laten we eerlijk zijn : het lichtpuntje op dit moment is de jeugd , nee eerst maar de profafdeling op orde brengen en dan kijken wat er nou echt aan die opleiding schort al denk ik dat dat op t moment wel ok is , zie Fer,Gino,Leerdam,Nieveld,Schet en nog wel een paar , verder is Fraser natuurlijk wel een mooie vent maar als hij niet bij die mensen past moeten we t maar even zo laten......................
Hij wordt gehaald als assistent als hij wordt gehaald

Ik krijg een beetje het idee dat jij denkt dat hij iets met de jeugd moet gaan doen
(misschien zit ik ernaast en begrijp ik gewoon niet wat je bedoelt)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 24 maart 2009 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
(Drenthe)( de Guzman) Fer en de rest die jij nu opnoemde zijn niet de verdienste van Brad.Ik vind dat Brad maar gauw zijn zwager achterna mot om gezamelijk weer de Freggelgrot te gaan bewonen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 maart 2009 door Leon FR1908 --
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 24 maart 2009 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 - 20:45 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Hij wordt gehaald als assistent als hij wordt gehaald

Ik krijg een beetje het idee dat jij denkt dat hij iets met de jeugd moet gaan doen
(misschien zit ik ernaast en begrijp ik gewoon niet wat je bedoelt)
Jeugd is zijn sterke kant , dat gaat hij ook bij PSV doen , verder reageerde ik op een reactie dat eerst brard er maar eens uitmoest , ik vind Brard ook een eikel , maar over hem zijn intern geen slechte berichten dus heeft geen prioriteit , hij wordt door de mensen hier alleen beoordeeld op zijn naam en relatie met Jansen en Bosz maar dat is niet reeel.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 24 maart 2009 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 - 21:08 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

Jeugd is zijn sterke kant , dat gaat hij ook bij PSV doen , verder reageerde ik op een reactie dat eerst brard er maar eens uitmoest , ik vind Brard ook een eikel , maar over hem zijn intern geen slechte berichten dus heeft geen prioriteit , hij wordt door de mensen hier alleen beoordeeld op zijn naam en relatie met Jansen en Bosz maar dat is niet reeel.
En op zijn instelling op talentendag.Geef mij van Gastel maar en Pastoor(kleine v Gaal)doe daar Fräser bij.Nee assistent van Been want hij is verder dan dat.
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 24 maart 2009 - 21:43   quote  deeplink  
dat van die talentendag weet ik niet , maar als jij dat zegt geloof ik je , maar nogmaals laten we eerst maar zorgen dat we t financieel beetje op de rit krijgen anders gaan we echt Roda en Fortuna achterna.............
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 24 maart 2009 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 - 21:43 schreef jantje 1974 het volgende:
dat van die talentendag weet ik niet , maar als jij dat zegt geloof ik je , maar nogmaals laten we eerst maar zorgen dat we t financieel beetje op de rit krijgen anders gaan we echt Roda en Fortuna achterna.............
Ja daar heb jij dan weer gelijk in....
sevillana
 sevillana - dinsdag 24 maart 2009 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 - 20:02 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Klopt wel ja, begrijp me niet verkeerd want ik zie hem ook graag terugkomen bij Feyenoord. Maar beseffen we nog wel dat hij ook een Sparta verleden heeft? Misschien komt zijn naam daar ook nog wel voor op een lijstje?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 maart 2009 door sevillana --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 24 maart 2009 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
...zie Fer,Gino,Leerdam,Nieveld,Schet en nog wel een paar , ......................
zijn allemaal nog de verdienste van Fräser, die heeft aan de basis van hun succes gestaan.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 25 maart 2009 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 - 19:57 schreef Marioscenario het volgende:
Zou een goede voor Feyenoord A1 zijn. Dan worden tenminste verdedigers opgeleid en krijgen verdedigers in dat elftal ook beter kansen dan nu.
Leerdam, Nieveld????
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 25 maart 2009 - 08:44   quote  deeplink  
leerdam is toch geen verdediger van origine???
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 25 maart 2009 - 08:51   quote  deeplink  
Nee, maar doet het wel erg goed!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 25 maart 2009 - 09:01   quote  deeplink  
dat hoor je mij ook zeker niet ontkennen......
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 25 maart 2009 - 10:26   quote  deeplink  
Is maar net waar je een speler nodig heb. Ik denk dat Fer bijvoorbeeld ook niet zou misstaan als rechtsback!!
Marioscenario
 Marioscenario - woensdag 25 maart 2009 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 - 08:43 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Leerdam, Nieveld????
DAN NU
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 25 maart 2009 - 18:25   quote  deeplink  
hoe bedoel je???
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 25 maart 2009 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 - 22:41 schreef hotjumper het volgende:

[..]

zijn allemaal nog de verdienste van Fräser, die heeft aan de basis van hun succes gestaan.
is helemaal waar , van mij mag hij ook komen maar als hij niet met de huidige mensen door 1 deur kan is t wat overdrevwen om die dan maar te ontslaan , gezien de financiele situatie! Ik ben echt wel pro fraser maar we moeten nu echt op elk eurotje kijken. Brard en v Gastel zijn geen Fraser mannen en die zwaaien de scepter nu , Fraser komt echt ooit nog wel terug , heb maar geen angst!
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 25 maart 2009 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 - 10:26 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Is maar net waar je een speler nodig heb. Ik denk dat Fer bijvoorbeeld ook niet zou misstaan als rechtsback!!
kan idd , of als centrale verdediger kan ook al doet hij t nu op t middenveld natuurlijk gewoon prima en kan hij zijn energie kwijt.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 25 maart 2009 - 19:02   quote  deeplink  
dat laatste is zeker waar!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5171
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fraser naar PSV?

0.0059909