|
|
vi medewerker
|
|
|
_____________________DUDEK_______________________
FERNANDEZ______VLAAR_______HOFLAND/BAHIA_______GIO
____________________EL AHMADI____________________
__________WYNALDUM______________FER______________
____________________DE GUZMAN____________________
___________TOMASSON__________MAKAAY______________
Been wil dolgraag Beerens halen maar die lijkt niet haalbaar. Dudek en Fernandez lijken te komen terwijl we natuurlijk Vlaar en De Guzman terug hebben. Biseswar zal vertrekken. |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
hoe weet je dat al joh kun je in toekomst kijken ofso? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En de Guzman ook met een jaartje????Voor noppes nada niks |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
tering, is die flapdrol ook weer ontsnapt uit het stofnest van VI..... |
|
|
|
|
derq
|
|
|
hahaha.. wat betalen ze jou bij de vi? mooi wat stookkosten of niet? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 - 21:00 schreef vi medewerker het volgende:_____________________DUDEK_______________________ FERNANDEZ______VLAAR_______HOFLAND/BAHIA_______GIO ____________________EL AHMADI____________________ __________WYNALDUM______________FER______________ ____________________DE GUZMAN____________________ ___________TOMASSON__________MAKAAY______________ Been wil dolgraag Beerens halen maar die lijkt niet haalbaar. Dudek en Fernandez lijken te komen terwijl we natuurlijk Vlaar en De Guzman terug hebben. Biseswar zal vertrekken. Ach, ook al komt dit zeer waarschijnlijk weer uit een dikke duim, zo'n slecht elftal is het eigenlijk helemaal niet als je dit zo ziet. En als Mario er uiteindelijk een voetballend geheel van zou weten te maken dan heb ik er nog wel vrede mee ook! Maar we wachten het wel af, ik heb toch veel vertrouwen in Mario. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 - 21:46 schreef sevillana het volgende:[..] Ach, ook al komt dit zeer waarschijnlijk weer uit een dikke duim, zo'n slecht elftal is het eigenlijk helemaal niet als je dit zo ziet. En als Mario er uiteindelijk een voetballend geheel van zou weten te maken dan heb ik er nog wel vrede mee ook! Maar we wachten het wel af, ik heb toch veel vertrouwen in Mario. Das waar alleen zou ik de positie Fer/El Ahmadi omdraaien.En de naam de Guzman is een groot vraagteken als ze er straks einde seizoen 8 miljoen voor krijgen.En betreft Vlaar,het is te hopen dat hij niet het Vincken syndroom heeft. |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
Voor Vlaar heb je Nieveld en verder kost dit elftal niet veel. Dudek transfer vrij alleen voor Fernandez moet betaald worden.Ben wel benieuwd wie er 8 miljoen wil betalen voor een speler die een heel seizoen niet gespeeld heeft. Als je naar de rest van de huidige selectie kijkt zijn zelfs alle positie's zelfs vrij aardig dubbel bezet. Alleen de spits positie zou beter dubbel bezet moeten zijn. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 - 21:54 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Das waar alleen zou ik de positie Fer/El Ahmadi omdraaien.En de naam de Guzman is een groot vraagteken als ze er straks einde seizoen 8 miljoen voor krijgen.En betreft Vlaar,het is te hopen dat hij niet het Vincken syndroom heeft. Ben ik ook wel met je eens. Als er een club komt die een smak geld voor De Guzman wil tikken zit het er natuurlijk wel in dat hij vertrekt. Al zie ik dat nu nog niet zo snel gebeuren omdat hij nauwelijks heeft gespeeld. Hoop idd wel dat Vlaar het gaat redden om op het oude niveau terug te komen. |
|
|
|
|
Coz
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 - 22:02 schreef sevillana het volgende:[..] Ben ik ook wel met je eens. Als er een club komt die een smak geld voor De Guzman wil tikken zit het er natuurlijk wel in dat hij vertrekt. Al zie ik dat nu nog niet zo snel gebeuren omdat hij nauwelijks heeft gespeeld. Hoop idd wel dat Vlaar het gaat redden om op het oude niveau terug te komen. Dat zie ik ook niet gebeuren. Dat zou een te groot risico zijn voor desbetreffende aankopende club |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 - 22:05 schreef Coz het volgende:[..] Dat zie ik ook niet gebeuren. Dat zou een te groot risico zijn voor desbetreffende aankopende club Precies! Maar als hij fit blijft kan hij natuurlijk altijd weer wel tijdens of rond de volgende winterstop (pffff, wel nog ver weg!) verkocht worden. Maar dat zien we dan wel weer, wie dan leeft die dan zorgt! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 - 22:05 schreef Coz het volgende:[..] Dat zie ik ook niet gebeuren. Dat zou een te groot risico zijn voor desbetreffende aankopende club Dan loopt tie volgend seizoen gratis de deur uit?Pas goed in het beleidsplan van de club.14 miljoen(Man City) laten lopen en nu miljoenen lenen om de huur en salarisen te betalen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 - 22:12 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dan loopt tie volgend seizoen gratis de deur uit?Pas goed in het beleidsplan van de club.14 miljoen(Man City) laten lopen en nu miljoenen lenen om de huur en salarisen te betalen. Lijkt me niet de bedoeling nee, da's dus niet te hopen! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik hoop het ook niet Sevillana..... |
|
|
|
|
fr9
|
|
|
Doel: Krul Verdediging: Tiendalli, Vlaar, Hofland, Gio Middenveld: Wijnaldum, El Ahmadi, Fer, Bruins Aanval: Tomasson, Makaay
Bank: Van Dijk Landzaat Fernandez Bjarsmyr van Wolfswinkel Pedro Wattamaleo |
|
|
|
|
mdr8
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 - 22:37 schreef fr9 het volgende:Doel: Krul Verdediging: Tiendalli, Vlaar, Hofland, Gio Middenveld: Wijnaldum, El Ahmadi, Fer, Bruins Aanval: Tomasson, Makaay Bank: Van Dijk Landzaat Fernandez Bjarsmyr van Wolfswinkel Pedro Wattamaleo haha makaay in de basis en dan v wolfswinkel op de bank houden? doe liever andersom! krul is ok, zie toch liever velthuizen of mulder |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 - 22:37 schreef fr9 het volgende:Doel: Krul Verdediging: Tiendalli, Vlaar, Hofland, Gio Middenveld: Wijnaldum, El Ahmadi, Fer, Bruins Aanval: Tomasson, Makaay Bank: Van Dijk Landzaat Fernandez Bjarsmyr van Wolfswinkel Pedro Wattamaleo Als ik ff snel tel, dan zie ik hier 4 nieuwe namen vermeld staan. Het blijft vooralsnog dus maar de vraag of er geld voor nieuwe spelers beschikbaar komt, en indien zo, hoeveel? Overigens, 3 van die namen zie jij dus op de bank plaats nemen? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
mulder leerdam vlaar bahia gio wijnaldum fer El-ahmadi Bruins slory tomasson |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: is duidelijk een wat voordeliger optie! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
precies, van de tering en de nering weet je wel, gewoon voor de team gedachte gaan, jongens die voor elkaar door het vuur gaan, legioen erbij en er kunnen rare dingen gebeuren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Moeten we alleen bij Slory verstelbare enkels aanmeten. |
|
|
|
|
har
|
|
|
We hebben een ECHTE leider nodig! Verdedigende harde middenvelder. En een Sterke, grote, SCORENDE SPITS!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
derq
|
|
|
materazzi vragen hahahaha nee BOULAH KOM GEWOON HIER VOETBALLEN. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 - 22:57 schreef har het volgende:We hebben een ECHTE leider nodig! Verdedigende harde middenvelder. En een Sterke, grote, SCORENDE SPITS!!!!!!!!!!!!!!! Hebben we nu al in huis, Fer als verdedigende middenvelder en Makaay kan echt nog wel doelpunten maken, maar moet wel goed bediend worden. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
precies. Fer die komt er wel!! |
|
|
|
|
har
|
|
|
Okee, ik ben zeker ervan overtuigd dat hij het gaat maken. Hij is wel erg jong en zal dus een terugval krijgen. Makaay zal heus wel weer gaan scoren maar hoeveel kopgoals of echte spitsengoals binnen de 16 maakt hij? Hij mist echt een beetje power en agressie. Ik ben echt een fan van hem hoor maar ik denk echt niet dat hij er 20 of meer in gaat schoppen volgend jaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 maart 2009 door har -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 - 21:00 schreef vi medewerker het volgende:_____________________DUDEK_______________________ FERNANDEZ______VLAAR_______HOFLAND/BAHIA_______GIO ____________________EL AHMADI____________________ __________WYNALDUM______________FER______________ ____________________DE GUZMAN____________________ ___________TOMASSON__________MAKAAY______________ Been wil dolgraag Beerens halen maar die lijkt niet haalbaar. Dudek en Fernandez lijken te komen terwijl we natuurlijk Vlaar en De Guzman terug hebben. Biseswar zal vertrekken. Ik enk dat het er van af hangt wie er nog vertrekken en komen. Durf er nog niets over te zeggen. |
|
|
|