BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hofland voorlopig langs de kant

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 25 maart 2009 - 14:16
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Hofland voorlopig langs de kant (Het-Legioen.nl)

Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - woensdag 25 maart 2009 - 14:17   quote  deeplink  


Hofland voorlopig langs de kant

Kevin Hofland is voorlopig nog uit de roulatie. Uit onderzoek is gebleken dat de verdediger schade heeft opgelopen aan de banden rondom zijn nekwervels, nadat hij uit bij NAC ongelukkig ten val kwam. In eerste instantie leek de kwetsuur mee te vallen, maar omdat Hofland veel pijn bleef houden, werd deze week nader onderzoek verricht in het ziekenhuis. Omdat de blessure alleen met rust kan genezen, is het moeilijk te bepalen wanneer Hofland weer inzetbaar is.

Kevin Hofland leek aan zijn zware val tijdens NAC-Feyenoord in eerste instantie alleen een lichte hersenschudding overgehouden te hebben. Een week later stond hij alweer aan de aftrap van Feyenoord-PSV. De Limburger kreeg tijdens dat duel evenwel zeer veel last van zijn blessure. ‘Mijn nek schoot helemaal op slot’, zegt Hofland, die vorige week zondag in de rust af moest haken, afgelopen weekend niet in actie kon komen tegen AZ en nog steeds veel pijn aan zijn nek heeft.

Afgelopen week is Hofland diverse malen onderzocht. Bij de laatste scans kwam de schade aan de banden rondom zijn nekwervels aan het licht. Hofland: ‘Dit is een hele vervelende blessure, omdat je er geen termijn op kunt plakken. Ik moet stapje voor stapje herstellen en hopen dat het herstel sneller gaat dan gebruikelijk is.’

Bron: Feyenoord.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 maart 2009 door Het-Legioen.nl --
Kadaver
 Kadaver - woensdag 25 maart 2009 - 14:37   quote  deeplink  
Vind ik niet gek als je zag hoe hij van het veld gedragen werd. Geen enkele protectie rond om zijn nek. Het zag er niet gezond uit.
derq
 derq - woensdag 25 maart 2009 - 14:45   quote  deeplink  
mooi
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 25 maart 2009 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 - 14:45 schreef derq het volgende:
mooi
wat mooi??? Jij hebt dus liever lucius achterin staan.....Heb eerder het idee dat jij op je hoofd gevallen bent.....
Nop
 Nop - woensdag 25 maart 2009 - 16:58   quote  deeplink  
Hofland doet het na de winterstop echt prima, en zorgt voor concurentie achterin!
KUT dus
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 25 maart 2009 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 - 16:58 schreef Nop het volgende:
Hofland doet het na de winterstop echt prima, en zorgt voor concurentie achterin!
KUT dus
helemaal mee eens
derq
 derq - woensdag 25 maart 2009 - 17:09   quote  deeplink  
het gaat me nu even niet meer om de voetbalkwaliteiten. ik wil hofland gewoon net zo min als lucius. dus zet er maar een jonkie neer.
RuudN
 RuudN - woensdag 25 maart 2009 - 17:12   quote  deeplink  
hij is ziek zwak of misselijk!!.. heb je niks aan joh zo'n vent!!
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 25 maart 2009 - 17:15   quote  deeplink  
Hij is wel vaak geblesseerd ja, dat is wel zo. Je zou denken sterke kerel kan wel tegen een stootje...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 25 maart 2009 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 - 14:45 schreef derq het volgende:
mooi
Kijken wat wij zullen zeggen als ze hetzelfde bij jou doen!!!
Ronneke
 Ronneke - woensdag 25 maart 2009 - 22:49   quote  deeplink  
Geef die gast een vlag, dan kan hij aan de kant blijven en aan een nieuwe carriere werken.
Te veel geblesseerd en te veel kaarten, slecht is hij niet maar niet goed genoeg om te kunnen bouwen aan een betere selectie voor volgend jaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 maart 2009 door Ronneke --
derq
 derq - woensdag 25 maart 2009 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 - 18:03 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Kijken wat wij zullen zeggen als ze hetzelfde bij jou doen!!!
kansloos ook
Els
 Els - woensdag 25 maart 2009 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 - 14:45 schreef derq het volgende:
mooi
Vind je jezelf geen heel erg triest figuur, om dit te zeggen als iemand een blessure heeft?
En als het je nou echt om Feyenoord gaat, zou het dan niet beter voor Feyenoord zijn als Hofland langs de kant stond omdat er iemand is die beter is?
derq
 derq - woensdag 25 maart 2009 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 - 23:30 schreef Els het volgende:

[..]

Vind je jezelf geen heel erg triest figuur, om dit te zeggen als iemand een blessure heeft?
En als het je nou echt om Feyenoord gaat, zou het dan niet beter voor Feyenoord zijn als Hofland langs de kant stond omdat er iemand is die beter is?
het is beter voor iedereen als hofland gewoon oprot bij feyenoord. en hij mag lucius meenemen.
Els
 Els - woensdag 25 maart 2009 - 23:55   quote  deeplink  
Doet niets af aan het feit, dat het een hele trieste en zielige opmerking van je is. Verraadt veel over je niveau, maar dat doen eigenlijk al jouw posts.
derq
 derq - donderdag 26 maart 2009 - 00:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 - 23:55 schreef Els het volgende:
Doet niets af aan het feit, dat het een hele trieste en zielige opmerking van je is. Verraadt veel over je niveau, maar dat doen eigenlijk al jouw posts.
ik zei het niet om zijn blessure te verheerlijken, ik zei het omdat het gunstig is voor feyenoord als hofland te weinig laat zien en uiteindelijk weg zal moeten.
Els, jij doet al helemaal niets anders dan pogingen doen om mensen af te kraken.
Els
 Els - donderdag 26 maart 2009 - 07:31   quote  deeplink  
Je vergist je, ik kraak niemand af, behalve jou misschien en je geeft er alle aanleiding toe. Nogmaals, ik vind jouw reactie een trieste. De blessure die hij heeft, kan voor hem, zelfs op lange termijn grote consequenties hebben. Het ligt niet zo in mijn aard om op een forum, waar de emotie toch wat ingetogener is als op een tribune, iemand pijn of ongeluk toe te wensen. Jij blijkbaar wel, en het is niet de 1e keer dat je zo'n reactie geeft op een blessure van een speler
hotjumper
 hotjumper - donderdag 26 maart 2009 - 07:31   quote  deeplink  
lullig voor hem echter niet gemist tegen az
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 26 maart 2009 - 07:33   quote  deeplink  
Els heeft wel gelijk dus dan mag je iemand afkraken , betreft Hofland : vind hem goede speler maar inderdaad erg veel blessures e.d en dat is elk jaar dus wat mij betreft mag hij gaan , denk dat hij wat te lomp en stijf is in zijn bewegingen , gaat er zo wel op lijken dat GJV straks een beetje zijn gelijk krijgt , Lucius,Hofland,Makaay,Cler zijn grootste tegenstanders die alle 4 niets meer presteren of geblesserd zijn 1 x per 3 wedstrijden..... Maar ach laten we hopen dat Leo en Mario de juiste beslissingen nemen en de boel flink schoonvegen zodat we volgend jaar met een ECHTE frisse wind beginnen en niet zoals GJV moest beginnen met spelers die HEM niet wilden.
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 26 maart 2009 - 07:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 - 07:31 schreef Els het volgende:
Je vergist je, ik kraak niemand af, behalve jou misschien en je geeft er alle aanleiding toe. Nogmaals, ik vind jouw reactie een trieste. De blessure die hij heeft, kan voor hem, zelfs op lange termijn grote consequenties hebben. Het ligt niet zo in mijn aard om op een forum, waar de emotie toch wat ingetogener is als op een tribune, iemand pijn of ongeluk toe te wensen. Jij blijkbaar wel, en het is niet de 1e keer dat je zo'n reactie geeft op een blessure van een speler
niet zo overgevoelig Elsje , ennuh : wat zing jij als bijv. Suarez op de grond ligt??? Het had zijn nek moeten wezen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Els
 Els - donderdag 26 maart 2009 - 08:00   quote  deeplink  
juist, vandaar dat ik het onderscheid maak tussen tribune en forum. En zal het niet zingen bij een eigen speler, zelfs niet Lucius of Greene.
Ik vind het niet erg als een speler afvalt, omdat er een betere is, heb wat dat betreft geen absolute voorkeur binnen de selectie. Echter, alle blessures, van wie dan ook, maken Feyenoord zwakker, omdat de trainer dan minder keuze heeft. Dus om dat nou te gaan toejuichen, lijkt me minstens contra productief.
derq
 derq - donderdag 26 maart 2009 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 - 07:33 gaat er zo wel op lijken dat GJV straks een beetje zijn gelijk krijgt , Lucius,Hofland,Makaay,Cler zijn grootste tegenstanders die alle 4 niets meer presteren of geblesserd zijn 1 x per 3 wedstrijden..... Maar ach laten we hopen dat Leo en Mario de juiste beslissingen nemen en de boel flink schoonvegen zodat we volgend jaar met een ECHTE frisse wind beginnen en niet zoals GJV moest beginnen met spelers die HEM niet wilden.
Jah, maar wij wisten met zn allen toch al lang dat GJV gelijk had? !!!
wij zeiden toch al dat de rotte appels weg moesten in plaats van de trainer?

En Els: HAHA dus op de tribune mag je iets wel roepen, en hier niet, wat is dat voor tegenstrijdigheid?! :S
slaat ook weer helemaal nergens op.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 26 maart 2009 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 - 12:43 schreef derq het volgende:

[..]

Jah, maar wij wisten met zn allen toch al lang dat GJV gelijk had? !!!
wij zeiden toch al dat de rotte appels weg moesten in plaats van de trainer?

En Els: HAHA dus op de tribune mag je iets wel roepen, en hier niet, wat is dat voor tegenstrijdigheid?! :S
slaat ook weer helemaal nergens op.
zijn gewoon allemaal jankers. Ben blij dat verbek weg is (hij was te star) en ben blij dat een aantal spelers ook mogen vertrekken.
derq
 derq - donderdag 26 maart 2009 - 15:02   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/103500/Bosz_Rol_van_oudere_spelers_bij_Feyenoord_niet_zuiver.html

FUCK ik kan nog steeds zo boos hier om worden! K****R HOFLAND&CO!

De jonge spelers hadden baat bij Verbeek...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 26 maart 2009 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 - 23:28 schreef derq het volgende:

[..]

kansloos ook
Kijk eerst eens naar je zelf simpele!!! iemand zoiets toewensen is te belachelijk voor woorden. Dat je hem niet graag ziet spelen is een ander verhaal.
Els
 Els - vrijdag 27 maart 2009 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 - 15:02 schreef derq het volgende:
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/103500/Bosz_Rol_van_oudere_spelers_bij_Feyenoord_niet_zuiver.html

FUCK ik kan nog steeds zo boos hier om worden! K****R HOFLAND&CO!

De jonge spelers hadden baat bij Verbeek...
Jij bent ook lekker consequent. Eerst deugt er niets van Bosz, en nu spreekt hij opeens de waarheid. Ga toch eens nadenken, joh.
Ronneke
 Ronneke - vrijdag 27 maart 2009 - 16:42   quote  deeplink  
He guys, dit is allemaal verleden tijd, laten we nu naar de toekomst kijken, wie er gelijk heeft doet er niet meer toe. Nu eerst play offs halen en de spelers steunen.
Ik hoop en verwacht dat we europees gaan halen. Sportief en financieel gezien zou dat een goede opsteker zijn om een slecht seizoen toch nog goed af te sluiten.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 27 maart 2009 - 17:10   quote  deeplink  
als we bij eerste negen zitten zijn we er nog niet!!!! PSV kan ook zo nog maar zesde of lager eindigen!!! Word het toch weer een zware kluif. Maar ja we moeten inderdaad wel blijven hopen!!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 27 maart 2009 - 20:16   quote  deeplink  
tussendoor een jaartje geen europees kan geen kwaad als je een elftal moet opbouwen.
agneovo
 agneovo - vrijdag 27 maart 2009 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 - 12:43 schreef derq het volgende:

[..]

Jah, maar wij wisten met zn allen toch al lang dat GJV gelijk had? !!!
wij zeiden toch al dat de rotte appels weg moesten in plaats van de trainer?

En Els: HAHA dus op de tribune mag je iets wel roepen, en hier niet, wat is dat voor tegenstrijdigheid?! :S
slaat ook weer helemaal nergens op.
volgens mij praat jij nu voor jezelf ipv want je zeg nu wel dat gjv gelijk heeft gehad maar het feit blijft dat gjv verbeek van begin tot het eind leugens heeft verteld en zeker over de blessure van hofland zelf..hij heeft zowat de hele medische staf over de zeik geholpen..en tactisch was het zeker geen hoogvlieger en als ik jouw reacties lees ben ik er ook van overtuigd dat jij ook geen hoogvlieger ben want als jij nu zelfs al een neus gaat vergelijken met iemand die bij feyenoord speelt(de ploeg waar jij zeg supporter van te zijn)dan twijfel ik heel erg of jij wel een feyenoord hart heb..
sevillana
 sevillana - vrijdag 27 maart 2009 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 - 20:16 schreef hotjumper het volgende:
tussendoor een jaartje geen europees kan geen kwaad als je een elftal moet opbouwen.
maar maakt wel verschil qua inkomsten, dus voor de kas
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 27 maart 2009 - 21:23   quote  deeplink  
onno gaat natuurlijk meteen de begroting afstemmen op het behalen van de halve finale, dus haal het maar liever niet.
sevillana
 sevillana - vrijdag 27 maart 2009 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 - 21:23 schreef hotjumper het volgende:
onno gaat natuurlijk meteen de begroting afstemmen op het behalen van de halve finale, dus haal het maar liever niet.
ligt er aan of hij het nog 2 maanden gaat volhouden
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 27 maart 2009 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 - 15:02 schreef derq het volgende:
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/103500/Bosz_Rol_van_oudere_spelers_bij_Feyenoord_niet_zuiver.html

FUCK ik kan nog steeds zo boos hier om worden! K****R HOFLAND&CO!

De jonge spelers hadden baat bij Verbeek...
Derq hou toch eens op over Verbeek man.Het enige grappige dat ik zie in die vent is dat hij de zelfde kapper heeft als Wilders.
derq
 derq - vrijdag 27 maart 2009 - 22:18   quote  deeplink  
maar nog steeds vind ik dat hofland weg moet
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 27 maart 2009 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 - 22:18 schreef derq het volgende:
maar nog steeds vind ik dat hofland weg moet
Onzin,als hij goed speelt is hij gewoon welkom.Dat jij nou Verbeek verheerlijkt omdat hij nou de eerste Feyenoorder was die bij jou vandaan kwam.Aan de einde van de wereld.
derq
 derq - vrijdag 27 maart 2009 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 - 22:39 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Onzin,als hij goed speelt is hij gewoon welkom.Dat jij nou Verbeek verheerlijkt omdat hij nou de eerste Feyenoorder was die bij jou vandaan kwam.Aan de einde van de wereld.
Verbeek komt niet uit frl, en dan kan je volgens jouw logica ook nog wel even doorgaan, tomasson bijv? :D

slaat ook weer helemaal nergens op wat je nu zegt. ga zo door!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 27 maart 2009 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 - 22:44 schreef derq het volgende:

[..]

Verbeek komt niet uit frl, en dan kan je volgens jouw logica ook nog wel even doorgaan, tomasson bijv? :D

slaat ook weer helemaal nergens op wat je nu zegt. ga zo door!
Hij heeft toch een boerderie bij jou in de buurt??Tomasson?????????Lekker laten blijven die jongen.
Alsof het neerstorten zoals Hofland deed iets te maken heeft met blessuregevoeligheid.Als het bij jou had gebeurt had je nu misschien wel gedacht dat je een verkeersagent ben.En sta je de godganse dag het verkeer te regelen in je dorp.
sevillana
 sevillana - vrijdag 27 maart 2009 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 - 22:44 schreef derq het volgende:

[..]

Verbeek komt niet uit frl, en dan kan je volgens jouw logica ook nog wel even doorgaan, tomasson bijv? :D

slaat ook weer helemaal nergens op wat je nu zegt. ga zo door!
Dacht toch echt dat Tomasson uit Denemarken afkomstig is, en Feyenoord heeft over het algemeen geen slechte ervaringen met spelers uit Scandinavië. Jouw vergelijk raakt dus kant noch wal!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 27 maart 2009 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 - 22:50 schreef sevillana het volgende:

[..]

Dacht toch echt dat Tomasson uit Denemarken afkomstig is, en Feyenoord heeft over het algemeen geen slechte ervaringen met spelers uit Scandinavië. Jouw vergelijk raakt dus kant noch wal!
Dank u wel Sevillana.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 28 maart 2009 - 08:48   quote  deeplink  
Heeft Derq een patent op!!! Wal noch kant raken!!
Els
 Els - zaterdag 28 maart 2009 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 - 22:44 schreef derq het volgende:

[..]

Verbeek komt niet uit frl, en dan kan je volgens jouw logica ook nog wel even doorgaan, tomasson bijv? :D

slaat ook weer helemaal nergens op wat je nu zegt. ga zo door!
Hij heeft er wel een verblijfsvergunning
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 28 maart 2009 - 13:13   quote  deeplink  
ja en???
Els
 Els - zaterdag 28 maart 2009 - 17:44   quote  deeplink  
Dat het dus niet onlogisch is dat Leon hem een fries noemt.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 28 maart 2009 - 18:43   quote  deeplink  
Tomasson is een Nederlander want hij heeft hier een verblijfsvergunning??? Vind het nog steeds onlogisch. Al die kleurlingen in Rotterdam zie ik toch ook echt niet als Nederlanders dus snap ook niet waarom hij als fries word gezien omdat hij daar een verblijfsvergunning heeft.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 28 maart 2009 - 19:32   quote  deeplink  
beetje krom allemaal......
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 29 maart 2009 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 - 22:39 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Onzin,als hij goed speelt is hij gewoon welkom.Dat jij nou Verbeek verheerlijkt omdat hij nou de eerste Feyenoorder was die bij jou vandaan kwam.Aan de einde van de wereld.
wat nou onzin! Een speler die je per jaar 1,5 milj. euro kost maar structureel 35% vd wedstrijden mist door blessures en schorsingen is voor een noodlijdende club te duur en voor een trainer een ergernis want je zit 1x per 3 wedstrijden met een probleem: wegwezen dus! Ik ben fan vh type Hofland maar nuchter gezien is het toch beter dat hij gaat , die blessures zijn geen ongeluk maar komen voort uit zijn lompheid , heb je hem zien vallen tegen NAC? Affeley viel op dezelfde manier maar die rolde door en niets aan t handje , Kevin viel als een lomp blok beton die stijve hork!
Els
 Els - zondag 29 maart 2009 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 - 18:43 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Tomasson is een Nederlander want hij heeft hier een verblijfsvergunning??? Vind het nog steeds onlogisch. Al die kleurlingen in Rotterdam zie ik toch ook echt niet als Nederlanders dus snap ook niet waarom hij als fries word gezien omdat hij daar een verblijfsvergunning heeft.
Tomasson heeft geen verblijfsvergunning, maar is inwoner van de Europese Unie. Er is vrij verkeer van personen binnen de europese unie, alsmede recht op arbeid. Ben je nou bewust dom?
Els
 Els - zondag 29 maart 2009 - 10:00   quote  deeplink  
BTW: een kleurtje heeft niets met nederlanderschap te maken. Als je zo gaat redeneren, start je wel een enorme volksverhuizing op. Jij, ws van het kaukasisch ras, moet mogelijk terug naar centraal europa, want daar kwwamen de batavieren vandaan
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 29 maart 2009 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 maart 2009 - 10:00 schreef Els het volgende:
BTW: een kleurtje heeft niets met nederlanderschap te maken. Als je zo gaat redeneren, start je wel een enorme volksverhuizing op. Jij, ws van het kaukasisch ras, moet mogelijk terug naar centraal europa, want daar kwwamen de batavieren vandaan
dus??????????????????????????????????????????????

beetje vreemde reactie , was totaal niet de discussie volgens mij hoor!

beetje overgevoelige reactie Elsje fiederelsje!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hofland voorlopig langs de kant









0.0060851