BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hofland voorlopig langs de kant

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 25 maart 2009 - 14:16
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Hofland voorlopig langs de kant (Het-Legioen.nl)

Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 29 maart 2009 - 10:31   quote  deeplink  
Volgens mij wel ja!!!
Els
 Els - zondag 29 maart 2009 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 maart 2009 - 10:06 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

dus??????????????????????????????????????????????

beetje vreemde reactie , was totaal niet de discussie volgens mij hoor!

beetje overgevoelige reactie Elsje fiederelsje!
is weldegelijk de discussie. kijk maar naar de post waar ik op reageer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 maart 2009 door Els --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 29 maart 2009 - 10:38   quote  deeplink  
Kwam er trouwens maar een volksverhuizing op gang. Alleen nu de andere kant op. Overigens reageerde ik ook cynisch op een post dus snap niet waarom je mij aanvalt.
Els
 Els - zondag 29 maart 2009 - 11:05   quote  deeplink  
voelde me ws aangevallen ;-)
Kadaver
 Kadaver - zondag 29 maart 2009 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 maart 2009 - 10:06 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

dus??????????????????????????????????????????????

beetje vreemde reactie , was totaal niet de discussie volgens mij hoor!

beetje overgevoelige reactie Elsje fiederelsje!
Dus, beste Jan, er worden hier op het forum de meest achterlijk dingen geroepen om de argumenten te bekrachtigen.
Jouw opmerking hoort eigenlijk bedoeld te zijn voor Derq. Verder kan ik in de reacties van Elsje geen schijn van emotie opmerken, dus waar jij de overgevoeligheid in ziet begrijp ik niet.

EDIT: Hmm, ik zie nu pas dat er al een page 2 was en er al gereageerd was door Els.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 maart 2009 door Kadaver --
Els
 Els - zondag 29 maart 2009 - 13:27   quote  deeplink  
tx voor het goede lezen, en de steun
hotjumper
 hotjumper - zondag 29 maart 2009 - 17:38   quote  deeplink  
gaat het er nou om of Verbeek nou wel of geen neger is? ik ben het een beetje kwijt.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 29 maart 2009 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 maart 2009 - 11:56 schreef Kadaver het volgende:

[..]

Dus, beste Jan, er worden hier op het forum de meest achterlijk dingen geroepen om de argumenten te bekrachtigen.
Jouw opmerking hoort eigenlijk bedoeld te zijn voor Derq. Verder kan ik in de reacties van Elsje geen schijn van emotie opmerken, dus waar jij de overgevoeligheid in ziet begrijp ik niet.

EDIT: Hmm, ik zie nu pas dat er al een page 2 was en er al gereageerd was door Els.

Ik weet echt wel waar ik op reageer en dan hoef jij met je teringkop mij niet te vertellen dat mijn reactie eigenlijk voor iemand anders zou moeten zijn! Graflul..............
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 29 maart 2009 - 19:42   quote  deeplink  
Denk aan je hart Jan!!! hahahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 29 maart 2009 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 - 18:43 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Tomasson is een Nederlander want hij heeft hier een verblijfsvergunning??? Vind het nog steeds onlogisch. Al die kleurlingen in Rotterdam zie ik toch ook echt niet als Nederlanders dus snap ook niet waarom hij als fries word gezien omdat hij daar een verblijfsvergunning heeft.
Ik heb niet gezegt dat hij een Fries is???Ik heb alleen gezegt dat hij bij Derq in zijn buurt woont.Hij is een drenth en zijn moeder was Rotterdams.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 29 maart 2009 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 maart 2009 - 09:27 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

wat nou onzin! Een speler die je per jaar 1,5 milj. euro kost maar structureel 35% vd wedstrijden mist door blessures en schorsingen is voor een noodlijdende club te duur en voor een trainer een ergernis want je zit 1x per 3 wedstrijden met een probleem: wegwezen dus! Ik ben fan vh type Hofland maar nuchter gezien is het toch beter dat hij gaat , die blessures zijn geen ongeluk maar komen voort uit zijn lompheid , heb je hem zien vallen tegen NAC? Affeley viel op dezelfde manier maar die rolde door en niets aan t handje , Kevin viel als een lomp blok beton die stijve hork!
WAT NOU ONZIN!!!! Oke je heb gelijk Jantje dag Vlaar De Guzman Vincken en Slory jammer dat jullie niet zo oud zijn maar jullie zijn langer afwezig geweest dan Hofland dit jaar.En jullie verdienen nou eenmaal ook geen peppernoten.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 29 maart 2009 - 20:50   quote  deeplink  
Vlaar verdient nog niet de helft van Hofland en is ook bezig aan zijn laatste kans anders wordt t ook niks meer , Slory mag van mij zo vertrekken heb je idd ook niks aan maar verdient ook nog niet de helft van Kevin's salaris , Guzman is 1 langdurige blessure dus is niet vergelijkbaar maar als er voor hem een goed bod komt mag hij ook weg hoor! Verder wil ik ook jou vragen s goed te lezen: de namen die jij noemt zijn (uitgezonderd Slory) spelers die gewoon de pech van een lange blessure hebben , Kevin heeft al jarenlang diverse blessures dus dat is structureel en daar moeten we vanaf , voor zijn salaris kunnen we 2 andere spelers betalen (en die hebben dan een goed loon) maar goed als jij al die halfies erbij wil houden : prima maar dan volgend jaar niet huilen : we missen zoveel spelers............
Kadaver
 Kadaver - zondag 29 maart 2009 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 maart 2009 - 19:01 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

Ik weet echt wel waar ik op reageer en dan hoef jij met je teringkop mij niet te vertellen dat mijn reactie eigenlijk voor iemand anders zou moeten zijn! Graflul..............
Je reactie siert je Jan.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 29 maart 2009 - 21:19   quote  deeplink  
dank u , vond de woordspeling wel leuk: Kadaver / Graflul , en je komt voor beide in aanmerking! Vind gewoon irritant als mensen iets gaan vertellen over wat de ander gedaan zou moeten hebben en op wie hij reageerd , dat had indien nodig Elsje zelf wel gedaan en dat heeft ze dus ook , en zoals je zag sloeg mijn reactie wel op Els en niet op wie jij wilde! GRAFLUL!
hotjumper
 hotjumper - zondag 29 maart 2009 - 21:21   quote  deeplink  
heren heren nou toch!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 29 maart 2009 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 maart 2009 - 20:50 schreef jantje 1974 het volgende:
Vlaar verdient nog niet de helft van Hofland en is ook bezig aan zijn laatste kans anders wordt t ook niks meer , Slory mag van mij zo vertrekken heb je idd ook niks aan maar verdient ook nog niet de helft van Kevin's salaris , Guzman is 1 langdurige blessure dus is niet vergelijkbaar maar als er voor hem een goed bod komt mag hij ook weg hoor! Verder wil ik ook jou vragen s goed te lezen: de namen die jij noemt zijn (uitgezonderd Slory) spelers die gewoon de pech van een lange blessure hebben , Kevin heeft al jarenlang diverse blessures dus dat is structureel en daar moeten we vanaf , voor zijn salaris kunnen we 2 andere spelers betalen (en die hebben dan een goed loon) maar goed als jij al die halfies erbij wil houden : prima maar dan volgend jaar niet huilen : we missen zoveel spelers............
Als ik beter moet lezen ,dan zal jij even goed moeten nadenken.Hoeveel wedstrijden hebben al deze spelers gespeeld in hun dienstverband bij Feyenoord?Wie komt er dan het beste vanaf....Ik denk de Guzman en daarna Hofland.PS gaat er niet vanuit dat Vlaar niks verdiend bij Feyenoord.Hij is aangetrokken als international en heeft heus niet zoveel minder.Als je de transferwaarden van de Guzman bekijkt verdiend hij ook geen pinuts bij ons.Ik ben geen fan van Hofland echt niet er lopen misschien maar 10 spelers die ikzelf zou behouden voor de club.Maar hou het eerlijk de 1 breekt zijn nek met zo`n val ,de ander heeft een hersenschuding en de volgende schud 2x met z`n schedel en gaat weer verder spelen.Je moet zo`n gast alleen zijn hond niet uitlaten laten :P
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 29 maart 2009 - 21:42   quote  deeplink  
ik snap je probleem niet! Vlaar verdiend 500.000 en Guzman ik iets in die geest , verder is Hofland al sinds zijn PSV tijd erg blessuregevoelig , ik zou hem graag houden maar dan moet dat wel financieel verantwoordt zijn , als je van een speler weet dat hij elk jaar zeker 10 wedstrijden mist en t is een van je duurstbetaalde spelers en daarbij zit je ook nog in financiele nood dan hoef je toch niet moeilijk te doen??? verder geef ik ook in mijn 2e reactie aan dat Vlaar aan zijn laatste kans bezig is en dat Guzman bij een goed bod ook weg mag (stom dat ze vd zomer niet ingegaan zijn op welk bod dan ook , toen wist men toch ook dat t slecht ging (financieel) en verder hebben transferwaarden niet veel meer met transfersommen te maken , t is maar net wat de gek ervoor geeft , ik kan je garanderen dat Guzman niet meer dan 5 ton verdiend en ik denk zelfs dat het bij 2,5 a 3 ton wel ophoudt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 29 maart 2009 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 maart 2009 - 21:42 schreef jantje 1974 het volgende:
ik snap je probleem niet! Vlaar verdiend 500.000 en Guzman ik iets in die geest , verder is Hofland al sinds zijn PSV tijd erg blessuregevoelig , ik zou hem graag houden maar dan moet dat wel financieel verantwoordt zijn , als je van een speler weet dat hij elk jaar zeker 10 wedstrijden mist en t is een van je duurstbetaalde spelers en daarbij zit je ook nog in financiele nood dan hoef je toch niet moeilijk te doen??? verder geef ik ook in mijn 2e reactie aan dat Vlaar aan zijn laatste kans bezig is en dat Guzman bij een goed bod ook weg mag (stom dat ze vd zomer niet ingegaan zijn op welk bod dan ook , toen wist men toch ook dat t slecht ging (financieel) en verder hebben transferwaarden niet veel meer met transfersommen te maken , t is maar net wat de gek ervoor geeft , ik kan je garanderen dat Guzman niet meer dan 5 ton verdiend en ik denk zelfs dat het bij 2,5 a 3 ton wel ophoudt.
OKE ik neem het van je aan.Mocht het ooit anders zijn 1 bier naar Z3 :)
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 29 maart 2009 - 21:51   quote  deeplink  
beetje ver gooien van W3
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 29 maart 2009 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 maart 2009 - 21:51 schreef jantje 1974 het volgende:
beetje ver gooien van W3
Gewoon proberen Jantje...
Lukt het niet dan heb ik er nog meer plezier van denk:p
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 30 maart 2009 - 20:10   quote  deeplink  
En Jantje een stadionverbod!!!! hahahaha!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 31 maart 2009 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 maart 2009 - 20:10 schreef Feyenoord till i die het volgende:
En Jantje een stadionverbod!!!! hahahaha!!
hahaha lol
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 31 maart 2009 - 17:50   quote  deeplink  
nou ja zeg!
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 31 maart 2009 - 20:21   quote  deeplink  
haha , tja tegenwoordig krijg je daar een stadionverbod voor , blij dat mijn tijd de jaren 90 was toen kon je nog echt los!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 31 maart 2009 - 20:23   quote  deeplink  
voel je jezelf nu al een ouwe zak ofzo????HAHAHAHAHA
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 31 maart 2009 - 20:24   quote  deeplink  
nee zeker niet , maar wel te oud om me als een wilde hond te gedragen!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 31 maart 2009 - 20:27   quote  deeplink  
Boven de dertig ben je dat toch ook!!! (zei ik omdat ik net dertig ben) Hahahaha!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 31 maart 2009 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 - 20:27 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Boven de dertig ben je dat toch ook!!! (zei ik omdat ik net dertig ben) Hahahaha!!
baby
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 31 maart 2009 - 20:42   quote  deeplink  
Hoe oud ben jij dan????
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 31 maart 2009 - 20:56   quote  deeplink  
43
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 31 maart 2009 - 20:57   quote  deeplink  
dan nog steeds een hotjumper??? RESPECT!!! hahahaha!!!
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 31 maart 2009 - 21:05   quote  deeplink  
als jij een echte bent was jij in de jaren 90 voor mij een grote jongen waar ik tegenop keek , daar jou ging ik t verkeerde pad op wilde me bewijzen, hahaha
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 31 maart 2009 - 21:12   quote  deeplink  
HAHAHAHAHA
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 31 maart 2009 - 21:13   quote  deeplink  
ik ben geen echte hoor.
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 31 maart 2009 - 21:15   quote  deeplink  
gelukkig maar anders had ik je echt een schadeclaim aangedaan: haha
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 31 maart 2009 - 21:16   quote  deeplink  
als je mij had gekend toen was je een hele nette jongen geworden.
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 31 maart 2009 - 21:20   quote  deeplink  
is nu ook wel aardig gelukt hoor ! Behalve de weekeinden in de jaren 90 heb ik t aardig gedaan!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 31 maart 2009 - 21:26   quote  deeplink  
hahahahahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 31 maart 2009 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 - 20:56 schreef hotjumper het volgende:
43
Hey ouwe!!!!
Vraagje heb jij wel eens in de VI gestaan jumpertje?
derq
 derq - dinsdag 31 maart 2009 - 21:35   quote  deeplink  
waarom? omdat ie 43 is? :P
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 31 maart 2009 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 - 21:31 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hey ouwe!!!!
Vraagje heb jij wel eens in de VI gestaan jumpertje?
niet dat ik weet
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 31 maart 2009 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 - 21:38 schreef hotjumper het volgende:

[..]

niet dat ik weet
Vorigjaar stond er iemand uit jou woonplaats,met jou profiel in de VI.Je heb elke week een supporter die alles bloot legt van zijn clubliefde.Maar goed jij was het niet,dus er wonen nog meer kakkelaken in je stadje hahaha
Zou je niet verwachten trouwens want als ik door jou stad heen rijd krijg ik nog weleens een middelvingertje ,of ze schreeuwen vanaf hun scootertje kakkerlak hahaha.En trots dat ik dan ben joh..
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 31 maart 2009 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 - 22:00 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Vorigjaar stond er iemand uit jou woonplaats,met jou profiel in de VI.Je heb elke week een supporter die alles bloot legt van zijn clubliefde.Maar goed jij was het niet,dus er wonen nog meer kakkelaken in je stadje hahaha
Zou je niet verwachten trouwens want als ik door jou stad heen rijd krijg ik nog weleens een middelvingertje ,of ze schreeuwen vanaf hun scootertje kakkerlak hahaha.En trots dat ik dan ben joh..
grappig, zit hier een aardig contigent Feyenoorders hoor. kom ze ook regelmatig tegen op varkenoord.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 31 maart 2009 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 - 22:09 schreef hotjumper het volgende:

[..]

grappig, zit hier een aardig contigent Feyenoorders hoor. kom ze ook regelmatig tegen op varkenoord.
Ja dat merk ik ook als ik er werk.Morgen moet ik er ook weer wezen.Ik heb al die mooie blauwe aluminiumkozijnen geplaatst in de oude chocoladefabriek.Ze slopen alles daarzo want moet morgen weer een paar sloten vervangen + glas.Hoop op mooi weer want dan ga ik s`middags lekker aan het teras van de koffiekade zitten :P
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 31 maart 2009 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 - 22:18 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja dat merk ik ook als ik er werk.Morgen moet ik er ook weer wezen.Ik heb al die mooie blauwe aluminiumkozijnen geplaatst in de oude chocoladefabriek.Ze slopen alles daarzo want moet morgen weer een paar sloten vervangen + glas.Hoop op mooi weer want dan ga ik s`middags lekker aan het teras van de koffiekade zitten :P
kom ik wel een biertje doen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 31 maart 2009 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 - 22:21 schreef hotjumper het volgende:

[..]

kom ik wel een biertje doen
Dan moeten we het terras van de Koekfabriek nemen.Die schenken diverse biertjes:-)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 01 april 2009 - 11:53   quote  deeplink  
Anders gaan jullie toch gezellig bij de Arena een biertje drinken?? Zit toch in de buurt!!! hahahahaha!!!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 01 april 2009 - 13:58   quote  deeplink  
tis gewoon de kift, het regent zeker daar bij jou in belgie?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 01 april 2009 - 15:17   quote  deeplink  
Zit hier op het terras, niemand te zien. Hij zal toch niet denk dat
410 op hem zit te wachten he?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 01 april 2009 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 april 2009 - 15:17 schreef hotjumper het volgende:
Zit hier op het terras, niemand te zien. Hij zal toch niet denk dat
410 op hem zit te wachten he?
GVD lekker klote zal je net zien dat me baas ons naar een ander werk stuurd.Klote en mijn excuus ,je heb mijn hyves dus dan hoop ik de volgende keer nog op tijd te kunnen reageren als je voor joker zit.Nogmaals excuus Jumper.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hofland voorlopig langs de kant









0.0068669