BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: V.Hanegem v.s derksen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Shiva
 Shiva - woensdag 25 maart 2009 - 14:22   quote  deeplink  
er verscheen een artikel in de nieuwe v.i dat v.Hanegem zou hebben gezegd dat je gek moet zijn wil je nu geld in feyenoord pompen.
zou dit waar zijn of is derksen een vete begonnen tegen v.Hanegem en feyenoord?
cees reiff
 cees reiff - woensdag 25 maart 2009 - 14:40   quote  deeplink  
Willem moet eens ophouden met dat geleuter over voetbal(toch bij FC Utrecht niks geworden)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 25 maart 2009 - 15:22   quote  deeplink  
Hij heeft toch ook gelijk?
elk weldenkend mens stopt er nu geen geld in.
Een Feyenoord gek wel!

simpel :)
Marioscenario
 Marioscenario - woensdag 25 maart 2009 - 15:24   quote  deeplink  
van Hanegem bedoelt dat hij zonder salaris best assistent wilt worden van Mario Been.
Want zo is Willem wel. Hij heeft het beste voor met zijn club.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 25 maart 2009 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 - 15:24 schreef Marioscenario het volgende:
van Hanegem bedoelt dat hij zonder salaris best assistent wilt worden van Mario Been.
Want zo is Willem wel. Hij heeft het beste voor met zijn club.
knap van je dat je uit de woorden 'dat je gek moet zijn wil je nu geld in feyenoord pompen' kunt opmaken dat ie gratis assistent wil worden.

Erg bijzonder.......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 maart 2009 door Jappie_FEY --
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 25 maart 2009 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 - 15:29 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

knap van je dat je uit de woorden 'dat je gek moet zijn wil je nu geld in feyenoord pompen' kunt opmaken dat ie gratis assistent wil worden.

Erg bijzonder.......
Ik snap het ook niet

Maar ik ben dan ook nooit zo goed in tussen de regels door lezen
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 25 maart 2009 - 15:54   quote  deeplink  
ik waarschijnlijk ook niet dan.....
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 25 maart 2009 - 18:13   quote  deeplink  
Willem v. hanegem is tenminste een echte Feyenoorder met clubliefde. Mensen moeten eens op houden met hem af te zeiken. Hadden jullie in het jaar moeten doen toen we onder hem kampioen werden!!! Als hij het gezegd heeft , heeft hij gelijk. Geen wel denkent mens stopt nu geld in Feyenoord met dit bestuur!!! Eventuele investeerders zeggen hetzelfde maar, schuiven de schuld naar de kredietscrisis. Weet 100% zeker dat hij zo assistent word zonder salaris!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 maart 2009 door Feyenoord till i die --
Marioscenario
 Marioscenario - woensdag 25 maart 2009 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 - 18:13 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Willem v. hanegem is tenminste een echte Feyenoorder met clubliefde. Mensen moeten eens op houden met hem af te zeiken. Hadden jullie in het jaar moeten doen toen we onder hem kampioen werden!!! Als hij het gezegd heeft , heeft hij gelijk. Geen wel denkent mens stopt nu geld in Feyenoord met dit bestuur!!! Eventuele investeerders zeggen hetzelfde maar, schuiven de schuld naar de kredietscrisis. Weet 100% zeker dat hij zo assistent word zonder salaris!!!
Eindelijk iemand die hem ook begrijpt
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 25 maart 2009 - 18:16   quote  deeplink  
Ja toch!!!
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 25 maart 2009 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 - 14:40 schreef cees reiff het volgende:
Willem moet eens ophouden met dat geleuter over voetbal(toch bij FC Utrecht niks geworden)
Willem deed t qau resultaat prima bij Utrecht , er zijn diverse trainers ontslagen en in slechts 1 geval deed zijn opvolger t minder dan de ontslagen trainer:: juist ja bij Utrecht!

en betreft Derksen , die man weet veel wat er in de voetbalwereld gebeurd das een feit maar dit lijkt inderdaad op een vete , nergens lees je over dat Willem t gezegd heeft en hij moet t weer meldden echt een kleine kinderen aktie!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 25 maart 2009 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 - 18:13 schreef Feyenoord till i die het volgende:
nogmaals!!!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 25 maart 2009 - 18:58   quote  deeplink  
hij zegt dit om precies dezelfde reden waarom hij niet naar het jubileumfeest kwam, hij beseft donders goed dat het huidige bestuur en rvc met een dubbele agenda in de kuip zit.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 25 maart 2009 - 18:58   quote  deeplink  
Ik bedoel maar!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 25 maart 2009 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 - 18:19 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

nogmaals!!!
reageren op je eigen reactie, die was ik nog niet eerder tegen gekomen!!!!HAHAHAHA
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 25 maart 2009 - 19:35   quote  deeplink  
Nee!!! was wederom hetzelfde verhaal op een andere reactie!! Maar ben ieder geval blij dat jij er de lol van in ziet!!!! Hahahahaha!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 25 maart 2009 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 - 19:35 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Nee!!! was wederom hetzelfde verhaal op een andere reactie!! Maar ben ieder geval blij dat jij er de lol van in ziet!!!! Hahahahaha!!!
ik zie overal wel de lol van in, als dat ook zo bedoelt is tenminste........wat niet bij iedereen zo is
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 25 maart 2009 - 19:40   quote  deeplink  
Mooi dat jij dat kan!! Ik kan bij sommige reacties hier er toch niet de lol van inzien!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 25 maart 2009 - 19:41   quote  deeplink  
dat bedoel ik.........

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5942
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: V.Hanegem v.s derksen

0.0077950